کدام بازی در سال 2011 بهترین گرافیک را خواهد داشت ( کنسول )

  • Thread starter Thread starter Nima
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

بهترین گرافیک کنسولها 2011 ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    373
این چه ربطی به صحبت های من داره ؟ انتخاب انجین هم جزو تجربه و هوش و ذکاوت یه شرکت سازنده هست که در این زمینه هم اپیک هیچی از ND کم نداره . و بهترین انتخاب رو کرده . Geow به صورت انحصاری برای کنسول 360 و توسط شرکت بسیار معتبرتر و قدیمی تر نسبت به ND ساخته شد . انجین انتخاب شده و نحوه برنامه نویسی و ... در نهایت کار و تجربه قرار داره و بیشتر از این امکان کار نبوده . اگر بود اپیک بیکار نشسته بود که یه استودیو نو پا مثل ND بیاد و از اون بهتر کار کنه !!
.
MP بودن UE 3 چه ربطی به انحصاری بودن گیرز داره ؟! مگه من گفتم هوش و زکاوت ND از اپیک بشتره ؟ سابقه و قدمت اپیک چه صیغه ایی ـه این وسط؟
اصلاً متوجه منظور من شدی؟
 
wut?!!!
قصد جسارت ندارم رفیق اما سن گیمری شما چقدره ؟ استدیو ناتی داگ در سال 1984 تاسیس شده (یعنی زمانی که کلیفی بی کمتر از 9 سالش بوده) و اپیک گیمز 1991 !
عجب! فکر نمی کردم اینم احتیاجی به توضیح داشته باشه . منظور من تیم سازنده U3 و استودیوشون هست که روی این بازی متمرکز هستن.نه کسی که مثلا ایده Jack and daxter داد و کارگردان اون بازی و برنامه نویس هاشون و بقیه بازی های این شرکت ....

p.s : دوست عزیز سن گیمری شما به 27 سال پیش می خوره ؟ و اون موقع گیم بازی می کردید ؟ که با عنوان کردن سال تاسیس این شرکت به سن گیمری خودتون واقف شدید ؟ :)

MP بودن UE 3 چه ربطی به انحصاری بودن گیرز داره ؟! مگه من گفتم هوش و زکاوت ND از اپیک بشتره ؟ سابقه و قدمت اپیک چه صیغه ایی ـه این وسط؟
اصلاً متوجه منظور من شدی؟
من فکر می کنم شما متوجه قضیه نشدی !! بحث اصلی سر این بود که گفته شد اگه ND همین سری بازی رو روی 360 می خواست عرضه کنه محصول نهایی همین می شد ! یعنی محصولی که از کار اپیک بهتر در اومده !! اپیک نتونست چنین گرافیکی ارائه بده ولی ND می تونست . که این کاملا غلطه ! حالا شما اومدی بحث انجین رو وسط کشیدی و می گی انجین nd انحصاری برای ps3 ساخته شده . حالا سوال من از شما اینجاست. انجین UE 3 چه زمانی ؟ و با چه بازی در این نسل به همگان معرفی شد و قدرتش رو نشون داد ؟ برای نمایش چه بازی تعبیه دیده شده بود ؟

موفق باشید
 
آخرین ویرایش:
این چه ربطی به صحبت های من داره ؟ انتخاب انجین هم جزو تجربه و هوش و ذکاوت یه شرکت سازنده هست که در این زمینه هم اپیک هیچی از ND کم نداره . و بهترین انتخاب رو کرده . Geow به صورت انحصاری برای کنسول 360 و توسط شرکت بسیار معتبرتر و قدیمی تر نسبت به ND ساخته شد . انجین انتخاب شده و نحوه برنامه نویسی و ... در نهایت کار و تجربه قرار داره و بیشتر از این امکان کار نبوده . اگر بود اپیک بیکار نشسته بود که یه استودیو نو پا مثل ND بیاد و از اون بهتر کار کنه !!

شما مطمئنی کامنت من رو خوندی ؟ من هم نگفتم ربط به هم دارن و گفتم جفتشون 2 مسئله جدا هستن . ولی این فضای قابل استفاده از هارد و فرمت باز کار رو برای برنامه نویسی و ... بهتر می کنه و در نتیجه بازده بهتری هم گرفته می شه . چیزی که 360 از اون بی بهره هست ، این حرف من نیست . حرف چندین و چند سازنده بازی های انحصاری ps3 هست .
شما داری چیزی رو میگی که اصلا معلوم نیست یعنی چی ؟! هارد اصلا در ساخت بازی مهم نیست ! مگه برای مواردی که تا الآن استفاده شده که هیچ کدوم هیچ تاثیری تو ساختشون نبوده ! برنامه نویسی هم کاملا برعکس از اول نسل شنیدیم و میدونیم که تو 360 کاملا راحت تره ! این چندین و چند سازنده نمیدونم از کجا اومدن همچین چیزایی رو بگن ! فضای هارد و فرمت هم دوباره میگم که هیچگونه دخالتی تو ساخت هیچ بازیی ندارن.
به هر حال FP های سونی تیم های انجین سازی کاملا بهتری داشتن و تونستن از قدرت 3 کامل استفاده کنن ولی سمت مقابل کاملا تو ضعف هست (به جز T10) و هنوز استودیو های FP ش نتونستن کار خاصی انجام بدن ! Epic هم نه خودش و نه انجینش FP نیست

پ.ن: ادامه خواستید بدید تو پروفایل ! بحث اینجا از نظر من تمومه و دیگه ادامش ربطی به تاپیک نداره
 
عجب! فکر نمی کردم اینم احتیاجی به توضیح داشته باشه . منظور من تیم سازنده U3 و استودیوشون هست که روی این بازی متمرکز هستن.نه کسی که مثلا ایده Jack and daxter داد و کارگردان اون بازی و برنامه نویس هاشون و بقیه بازی های این شرکت ....

p.s : دوست عزیز سن گیمری شما به 27 سال پیش می خوره ؟ و اون موقع گیم بازی می کردید ؟ که با عنوان کردن سال تاسیس این شرکت به سن گمری خودتون واقف شدید ؟ :)
گفتم که قصد جسارت ندارم اما شما اومدی به ناتی داگ میگی نوپا !!! :دی سن من جوری هست که بفهمم تیم آنچارتد همونایی هستند که روی Crash و Jak and Dexter کار میکردن و اینکه سابقه شون چقدره.
 
بچه ها زیاد خون خودتون رو کثیف نکنید :دی این گرافیکی که من امشب از U3 دیدم کلا جمع کرد همه بازی ها رو :دی
من تا الان rage , gears 3 , resis 3 , crysis 2 , bf3 اینا رو همه رو کنسول زدم !!! ولی U3 اصلا قابل مقایسه با اینا نیست !!! از لحاظ انیمیشن rage رو قبول داشتم ولی الان از اینمیشن هم U3 خیلی خفن تره !!!!!! کپلا پوکوند بازی ! حرف IGN در مورد گرافیک بازی واقعا درسته !

راست میگه :d البته نه اینکه قابل مقایسه نباشه ، ولی من الان تا چپتر 4 رفتم کلا وحشتناک همه جی عالیه !
 
گفتم که قصد جسارت ندارم اما شما اومدی به ناتی داگ میگی نوپا !!! :دی سن من جوری هست که بفهمم تیم آنچارتد همونایی هستند که روی Crash و Jak and Dexter کار میکردن و اینکه سابقه شون چقدره.
ما هم نگفتیم شما جسارت کردی ! منم گفتم منظور من تیم سازنده u3 هست .که مثل اینکه باید یه توضیح دیگه هم بدم که منظور مربوط به بخش گرافیکی کار می شه و ربطی به ip های دیگه ای که گفتی نداره . بحث سر گرافیک هست و این اولین نسلی هست که nd در زمینه گرافیکی اینجوری غوغا می کنه . در حالی که اپیک همیشه به در اختیار داشتن برنامه نویسان توانمند و قوی و ساخت انجین های قوی و .. معروف بوده . اینم باید توضیح می دادم یعنی واقعا !!؟ سن گیمری ما هم می دونست ip های قبلی این شرکت رو که خودم قبل شما نام بردم !!
شما داری چیزی رو میگی که اصلا معلوم نیست یعنی چی ؟! هارد اصلا در ساخت بازی مهم نیست ! مگه برای مواردی که تا الآن استفاده شده که هیچ کدوم هیچ تاثیری تو ساختشون نبوده ! برنامه نویسی هم کاملا برعکس از اول نسل شنیدیم و میدونیم که تو 360 کاملا راحت تره ! این چندین و چند سازنده نمیدونم از کجا اومدن همچین چیزایی رو بگن ! فضای هارد و فرمت هم دوباره میگم که هیچگونه دخالتی تو ساخت هیچ بازیی ندارن.
به هر حال FP های سونی تیم های انجین سازی کاملا بهتری داشتن و تونستن از قدرت 3 کامل استفاده کنن ولی سمت مقابل کاملا تو ضعف هست (به جز T10) و هنوز استودیو های FP ش نتونستن کار خاصی انجام بدن ! Epic هم نه خودش و نه انجینش FP نیست

پ.ن: ادامه خواستید بدید تو پروفایل ! بحث اینجا از نظر من تمومه و دیگه ادامش ربطی به تاپیک نداره
من هی توضیح می دم باز شما حرف خودت رو می زنی . فضای هارد ثابت در کنسول های ps3 و فرمت این دستگاه امکان برنامه نویسی شکیل تر و منظم تری رو به سازنده می ده . از این فضا می شه برای خیلی چیزها استفاده کرد . توی همین سایت بگردی مطلبش رو پیدا می کنی که در مورد استفاده از هارد ثابت کنسول ps3 عنوان شده . من کاری به سختی و آسونی برنامه نویسی ندارم امکان برنامه بهتر نوشتن رو دارم بیان می کنم !!! باز شما حرف خودت رو بزن !!
 
من فکر می کنم شما متوجه قضیه نشدی !! بحث اصلی سر این بود که گفته شد اگه ND همین سری بازی رو روی 360 می خواست عرضه کنه محصول نهایی همین می شد ! یعنی محصولی که از کار اپیک بهتر در اومده !! اپیک نتونست چنین گرافیکی ارائه بده ولی ND می تونست . که این کاملا غلطه ! حالا شما اومدی بحث انجین رو وسط کشیدی و می گی انجین nd انحصاری برای ps3 ساخته شده . حالا سوال من از شما اینجاست. انجین UE 3 چه زمانی ؟ و با چه بازی در این نسل به همگان معرفی شد و قدرتش رو نشون داد ؟ برای نمایش چه بازی تعبیه دیده شده بود ؟
موفق باشید
ببین من متوجه منظور تو و نیما شدم ، و دقیقاً جوابم در همین راستا دادم !
نیما این پست داد :
خب بنظر من اگه جای PS3 و 360 تغییر میکرد و مثلا Naughty Dog استدیوی Microsoft بود ، بازهم همین U2 رو U3 رو به همین شکل میتونستیم روی 360 ببینیم .... نه اینکه حالا بخوای با نسل قبل مقایسه کنی !!
جواب شما هم این بود :
نیما با این حرفت کلا اپیک رو بردی زیر سوال ! یعنی الان تو اپیک رو کمتر از شرکتی مثل Naughty Dog می دونی ؟ که اپیک نتونسته همچین گرافیکی واسه 360 بده بیرون ولی Naughty Dog می تونه !؟ چنین چیزی نیست .....
این یعنی چی؟؟ چطوری این دوتا شرکت با هم مقایسه میکنی زمانی که ND داره با یه انجین اختصاصی بازی میسازه و اپیک با یه انجین MP ؟؟ منظورم کاملاً روشنِِ مقایسه زمانی درست ـه که شرایط برابر باشه .......
اون موقع این حرف شما درسته :
که اپیک نتونسته همچین گرافیکی واسه 360 بده بیرون ولی Naughty Dog می تونه !؟
 
kayne

قرار شد جواب این سوال منو بدی :

حالا سوال من از شما اینجاست. انجین UE 3 چه زمانی ؟ و با چه بازی در این نسل به همگان معرفی شد و قدرتش رو نشون داد ؟ برای نمایش چه بازی تعبیه دیده شده بود ؟

با جواب این سوال خودتم متوجه این موضوع می شی !!

p.s : اگر MP بودن انجین مطرح بود یه بازی مثل CR 2 گرافیکی بهتر از Killzone 3 ارائه نمی داد !! شما فکر می کنی هر کی موتور انحصاری بسازه برتری داره نسبت به موتور MP !! که مقایسه ای که براتون مثال زدم خلاف حرف شمارو ثابت می کنه . چه جوریه که crytec تونست با موتور MP از کیلزون 3 که موتور انحصاری داشت پیشی بگیره ! ولی اپیک نتونست چنین کاری رو بکنه و از ND جلو بزنه !!؟
 
از لحاظ انیمیشن rage رو قبول داشتم ولی الان از اینمیشن هم U3 خیلی خفن تره !!!!!!
مونده شما منظورتون کدوم انیمیشن باشه مثلا انیمیشن خود ناتان منم قبول دارم بهترینه ولی خوب تو RAGE دیگه شخصیت دیده نمیشه که بشه انیمیشنش را دید ! ماله ریج میشه enemy Animation که اینم از این بابت بهترینه .
با جواب این سوال خودتم متوجه این موضوع می شی !!
p.s : اگر MP بودن انجین مطرح بود یه بازی مثل CR 2 گرافیکی بهتر از Killzone 3 ارائه نمی داد !! شما فکر می کنی هر کی موتور انحصاری بسازه برتری داره نسبت به موتور MP !! که مقایسه ای که براتون مثال زدم خلاف حرف شمارو ثابت می کنه . چه جوریه که crytec تونست با موتور MP از کیلزون 3 که موتور انحصاری داشت پیشی بگیره ! ولی اپیک نتونست چنین کاری رو بکنه و از ND جلو بزنه !!؟
خب همون c2 با اینکه میگی وقتی گرافیکش بهتر از عناوین دیگه بود خب بازم اگه انجین از اول مثلا فقط روی 360 کد نویسی میشد از این هم بیشتر میتونست گرافیک داشته باشه حداقل دیگه این باگها و......را نمیدیدی .
خب این یه واقعیته وقتی کل وقتت را رو بزاری فقط روی یک چیز بهتر نتیجه میگیری که تا اینکه همزمان وقتت را بزاری روی چندتا چیز . اینو دیگه نمیشه انکارش کرد حتی از لحظ زمانی هم جلو می افتی که هیچ بلکه کل نیرو و کارمندای یک سازنده فقط روی یک پلتفرم کار میکنن و خیلی بهتر میتونند نتیجه بگیرند ....
 
آخرین ویرایش:
kayne

قرار شد جواب این سوال منو بدی :



با جواب این سوال خودتم متوجه این موضوع می شی !!

p.s : اگر MP بودن انجین مطرح بود یه بازی مثل CR 2 گرافیکی بهتر از Killzone 3 ارائه نمی داد !! شما فکر می کنی هر کی موتور انحصاری بسازه برتری داره نسبت به موتور MP !! که مقایسه ای که براتون مثال زدم خلاف حرف شمارو ثابت می کنه . چه جوریه که crytec تونست با موتور MP از کیلزون 3 که موتور انحصاری داشت پیشی بگیره ! ولی اپیک نتونست چنین کاری رو بکنه و از ND جلو بزنه !!؟
تو پست های قبلیم هم اشاره کردم اصلاً بحث سره این نیست که یه شرکت با انجین MP نمی تونه بازی بسازه که بهترین گرافیک بشه ! مثال ـم زدم صفحهِ قبل ؛ دارم میگم نهایت پتانسیل و بازده ایی که شما میخوای به عنوان یه عملکرد قرار بدی و مقایسه ـش کنی باید در شرایط برابر باشه تا عادلانه حساب شه. اون موقع تو میتونی بگی اپیک میتونه ، ND نمی تونه !!

یعنی اگه Crytek با CE 3 بازی به نام Crysis 2 میسازه و بهترین گرافیک میشه اگه انجینش اختصاصی بود ،بودنِ شک عنوانی میساخت که از لحاظ گرافیکی از crysis 2 (که با انجین مولتی پلتفرم ساخته شده ) بهتر از آب در بیاد ،اپیک هم به همین منوال ....
آخرین پستم در این رابطه .
kayne
بازم جواب سوال منو ندادی و یه جورایی پیچوندی !! ولی خوشحالم که منظورمو رسوندم و خودت متوجه قضیه شدی !! در سال 2006 انجین UE 3 بر روی کنسول 360 و مختص بازی گیرز معرفی شد و قدرتش به همه ثابت شد . همه وقت و تلاشش رو هم اپیک با این انجین و روی یه بازی و کنسول گذاشت و محصول نهایی همین گرافیکی که هست که در نهایت به اوجش رسید و در نسخه سوم می بینیم . حالا هم محصول نهایی ND رو در نسخه سوم می بینیم . و این اختلاف نه به خاطر توان این دو شرکت ، بلکه به علت پلتفرم مورد استفاده قرار گرفته شده به وجود اومده .
پست های قبلیم با دقت بخون تا بفهمی که می پیچونه.
 
آخرین ویرایش:
ما هم نگفتیم شما جسارت کردی ! منم گفتم منظور من تیم سازنده u3 هست .که مثل اینکه باید یه توضیح دیگه هم بدم که منظور مربوط به بخش گرافیکی کار می شه و ربطی به ip های دیگه ای که گفتی نداره . بحث سر گرافیک هست و این اولین نسلی هست که nd در زمینه گرافیکی اینجوری غوغا می کنه . در حالی که اپیک همیشه به در اختیار داشتن برنامه نویسان توانمند و قوی و ساخت انجین های قوی و .. معروف بوده . اینم باید توضیح می دادم یعنی واقعا !!؟ سن گیمری ما هم می دونست ip های قبلی این شرکت رو که خودم قبل شما نام بردم !!
ما که هرچی میگیم شما یک راه از توش میکشی بیرون ! میشه یک منبع بیاری اینایی که الآن روی گرافیک آنچارتد کار کردن نسل قبل نبودن ؟
 
kayne

بازم جواب سوال منو ندادی و یه جورایی پیچوندی !! ولی خوشحالم که منظورمو رسوندم و خودت متوجه قضیه شدی !! در سال 2006 انجین UE 3 بر روی کنسول 360 و مختص بازی گیرز معرفی شد و قدرتش به همه ثابت شد . همه وقت و تلاشش رو هم اپیک با این انجین و روی یه بازی و کنسول گذاشت و محصول نهایی همین گرافیکی که هست که در نهایت به اوجش رسید و در نسخه سوم می بینیم . حالا هم محصول نهایی ND رو در نسخه سوم می بینیم . و این اختلاف نه به خاطر توان این دو شرکت ، بلکه به علت پلتفرم مورد استفاده قرار گرفته شده به وجود اومده .

p.s : فرخ اون مثال رو زدم که بگم MP بودن ضعفی نسبت به انحصاری بودن انجین نیست . قضیه گیرز فرق می کنه . مگه اپیک انجین UE 3 رو سال 2006 با این بازی مچ نکرد و قدرتش رو با این بازی نشون نداد ؟ تمام وقت و توان و هزینه و هوش و ذکاوت اپیک و اوج قدرت این موتور روی گیرز پیاده شد و همین بود ! قرار نیست که اگه ND میومد یه انجین واسه 360 طراحی می کرد از UE 3 بهتر عمل می کرد و می شد انچارتد و ...

ما که هرچی میگیم شما یک راه از توش میکشی بیرون ! میشه یک منبع بیاری اینایی که الآن روی گرافیک آنچارتد کار کردن نسل قبل نبودن ؟
راه از توش می کشم بیرون !؟ بحث ما اصلا یه موضوع فرعی هست و مهم نیست که من بخوام راه بکشم بیرون . من نمی دونم واقعا باید کامنت هارو مو به مو توضیح داد ؟ اینجا تاپیک گرافیک هست . بحث گرافیک هست . تیم گرافیکی که داره روی u کار می کنه و اینجوری غوغا به پا کرده نوپاست . اگه خلافه اینه ip های قبلیشون که از لحاظ گرافیکی تونستن عنوان بهترین نسل رو به خودشون اختصاص بدن از طرف این تیم به ما هم معرفی کنین ! و این تیم در برابر بزرگان برنامه نویسی که در اپیک بسیار به نام هستند از سابقه کمتری در زمینه گرافیکی برخوردارند ( تکرار می کنم برنامه نویسان گرافیکی و بحث گرافیک وسطه !!!! ) دیگه بحث چی باقی مونده ؟ شما دنبال چی هستی ؟
شما اگه دوست داری من اینارو می گم :
من سن گیمریم 2 روزه ! ND خداست ، اپیک خاک زیر پاشه ! شما سن گیمریت 5 میلیون ساله ! الان حله !!؟


موفق باشید
 
آخرین ویرایش:
راه از توش می کشم بیرون !؟ بحث ما اصلا یه موضوع فرعی هست و مهم نیست که من بخوام راه بکشم بیرون . من نمی دونم واقعا باید کامنت هارو مو به مو توضیح داد ؟ اینجا تاپیک گرافیک هست . بحث گرافیک هست . تیم گرافیکی که داره روی u کار می کنه و اینجوری غوغا به پا کرده نوپاست . اگه خلافه اینه ip های قبلیشون که از لحاظ گرافیکی تونستن عنوان بهترین نسل رو به خودشون اختصاص بدن از طرف این تیم به ما هم معرفی کنین ! و این تیم در برابر بزرگان برنامه نویسی که در اپیک بسیار به نام هستند از سابقه کمتری در زمینه گرافیکی برخوردارند ( تکرار می کنم برنامه نویسان گرافیکی و بحث گرافیک وسطه !!!! ) دیگه بحث چی باقی مونده ؟ شما دنبال چی هستی ؟
شما اگه دوست داری من اینارو می گم :
من سن گیمریم 2 روزه ! ND خداست . شما سن گیمریت 5 میلیون ساله ! الان حله !!؟


موفق باشید
به اعصابت مسلط باش, ما هرچی با شما راه میام انگار آتیشت تند تر میشه :دی تند جواب دادن رو ما هم خیلی بهتر بلدیم اما خُب هرکس به اندازه درکش پس نمیشه خورده گرفت.
ببین چرا تفره میری ؟ اومدی گفتی ناتی داگ نوپاست گفتم نیست، گفتی تیم گرافیکیشو میگم گفتم نیست و نسل قبل هم اینا توی ND بودن. اینجا احتمالاً شما یا معنی نوپا رو نمیدونی یا مارو گرفتی.
اینکه اینا با PS3 بهترین گرافیک نسل رو میسازن ربطی به نوپا بودنشون نداره لُپ کلام ما هم همینه.
 
U3 از لحاظ Texture نه تنها هیچ مشکلی نداره بلکه حتی نسبت به 2 هم پیشرفت کرده ، اون قسمتهایی هم که عکس دیدیم ازش خودتون که بازی کنید متوجه میشید به چه حالته ، فقط همون Texture ******ing ه که گفتم ، اونم طوری که فکر میکردم مشکل نداره ...

@ mosen

هنوز زیاد بازی نکردم ، شلوغ که نداشته تا حالا ، فکر هم نمیکنم داشته باشه ... وسعت هم که بازی خطیه کلا ، وسیع نیست اصلا ... کیفیت تا اینجا یکنواخت بوده و در سطح خیلی خیلی بالا . افکتها هم فعلا بیشتر باید بازی کنم .
ببین اگه بخوای به ارزش گرافیکی فکر کنی که مثلا Rage یه بازی 60 فریم بود و Open World بود یا GeOW خیلی شلوغ بود ، خب Uncharted رو میشه زیر سوال برد ، اما تا همینجا که بازی کردم به راحتی میتونم بگم چشمنواز ترین و خیره کننده ترین گرافیک رو داره که با انیمیشنها و طراحی کرکترها و Voice Acting و طراحی محیط حس زنده بودن رو میده ، یعنی واقعا بازی زنده ست !
 
آخرین ویرایش:
اينكه سايت ها لقب بهترين گرافيك رو به يه بازي ميدن دليل بر بهتر بودن انجين يا بيشتر استفاده كردن از توان يه كنسول نيست. حرف اول رو تو گرافيك محتوا ميزنه كه طراحي هنري و انيميشن رو شامل ميشه. اگر يه انجيني هر چقدر هم قدرتمند باشه و از انواع افكتهاي پيشرفته استفاده كنه ولي اگه سازنده درست و بجا ازشون استفاده نكنه اون افكتها هيچ كمكي به بهتر شدن گرافيك بازي از لحاظ بصري نميكنه. براي مثال دو بازي Homefront و Gears of War 3 با يك انجين ساخته شدند و هردو 30 فريم هستند و از لحاظ پردازشي به يك اندازه از توان سخت افزار استفاده ميكنن ولي گرافيك دو بازي قابل مقايسه هستند؟ از نظر من من گرافيك Uncharted 2 بهتر از Crysis 1 بود! بله Crysis جزئياتش چندين برابر U2 بود سيستم نورپردازي پيشرفته تري داشت فيزيكش خيلي بهتر بود ولي وقتي من U2 رو بازي كردم هر مرحله از بازي از گرافيك زيباي بازي شگفت زده ميشدم ولي با Crysis به اندازه U2 از گرافيك لذت نبردم و خيلي زود گرافيك Crysis برام عادي شد چون محتوا چيزي نداشت كه منو شگفت زده كنه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or