کدام بازی در سال 2011 بهترین گرافیک را خواهد داشت ( کنسول )

  • Thread starter Thread starter Nima
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

بهترین گرافیک کنسولها 2011 ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    373
البته به نظرمن ربطی به PS3 Power نداره:d موضوع سازنده های First Party هستند که با موتورهای Exclusive میتونن اینکار رو انجام بدن .
خُب سازنده های FP هم باید روی یک چیزی موتورشون رو پیاده کنند دیگه, وگرنه GC بده بشون بگو U3 رو اجرا کنید روش :دی !

تازه همون mgs4 هم با کلی حرف و حدیث اول شد.
حرف و حدیثش فقط توی بازیسنتر بود البته !
 
علاوه بر اینچیزی که نیما گفت یه نکته ای خیلی مهمه.وقتی به لیستی که رضا نوشته نگاه میکنم به قدرت بازیسازی غربیها و خصوصا آمریکاییها پی میبرم.از این لیست به جز mgs4 همگی ماله استودیوهای آمریکایی هستند.تازه همون mgs4 هم با کلی حرف و حدیث اول شد.

نه آقاجون هیچ حرف و حدیثی به نظر من نبود !!! همون موقع با اینکه هنوز هیچ انتخابی صورت نگرفته بود ، من که خودم معمولا سعی میکنم پیش داوری نکنم واسم واضح بود که MGS 4 بهتره از GeOW2 و سر این موضوع کلی با همین فرخ همیشه در صحنه بحث داشتیم :d

حالا لطفا بحث 3 سال پیش رو وسط نیارید دیگه که کلا منحرف میشیم ، MGS4 و GeOW2 پرونده ش بسته شده .
 
خُب سازنده های FP هم باید روی یک چیزی موتورشون رو پیاده کنند دیگه, وگرنه GC بده بشون بگو U3 رو اجرا کنید روش :دی !

خب بنظر من اگه جای PS3 و 360 تغییر میکرد و مثلا Naughty Dog استدیوی Microsoft بود ، بازهم همین U2 رو U3 رو به همین شکل میتونستیم روی 360 ببینیم .... نه اینکه حالا بخوای با نسل قبل مقایسه کنی !!
 
خب بنظر من اگه جای PS3 و 360 تغییر میکرد و مثلا Naughty Dog استدیوی Microsoft بود ، بازهم همین U2 رو U3 رو به همین شکل میتونستیم روی 360 ببینیم .... نه اینکه حالا بخوای با نسل قبل مقایسه کنی !!
خُب نظر من برعکس توـه چون معماری این دو کنسول کاملاً متفاوته !
 
خُب سازنده های FP هم باید روی یک چیزی موتورشون رو پیاده کنند دیگه, وگرنه GC بده بشون بگو U3 رو اجرا کنید روش :دی !


حرف و حدیثش فقط توی بازیسنتر بود البته !
شما فكر ميكني اگه ND قرار بود U3 رو مولتي پلتفرم بسازه كيفيت گرافيكي بازي رو PS3 ايني كه الان ميبيني بود؟ جواب كاملا مشخصِ
دليلش اينه كه معماري هر پلتفرم با هم متفاوته و سازنده مجبوره واسه اينكه بهترين كيفيت ممكن رو براي هر پلتفرم بوجود بياره هم زمان و هم هزينه بيشتري رو صرف كنه . چيزي هم كه مشخص هيچ سازنده و ناشري دوست نداره زمان و هزينه بيشتر صرف ساخت بازي بكنه.
*
 
خُب نظر من برعکس توـه چون معماری این دو کنسول کاملاً متفاوته !
نظرت ؟ :d معماری متفاوته اما قدرت سخت افزاریشون زیاد در نهایت با هم تفاوت نداره که رو یکی بشه و روی یکی نه !
مساله FP های خفن سونی هستن که تا اینجا خیلی بهتر کار کردن ! (و مایکروسافت 6 ساله FP هاشو هنوز نتونسته کامل درست کنه :d البته اگر T10 رو فاکتور بگیریم)
 
خب بنظر من اگه جای PS3 و 360 تغییر میکرد و مثلا Naughty Dog استدیوی Microsoft بود ، بازهم همین U2 رو U3 رو به همین شکل میتونستیم روی 360 ببینیم .... نه اینکه حالا بخوای با نسل قبل مقایسه کنی !!
نیما با این حرفت کلا اپیک رو بردی زیر سوال ! یعنی الان تو اپیک رو کمتر از شرکتی مثل Naughty Dog می دونی ؟ که اپیک نتونسته همچین گرافیکی واسه 360 بده بیرون ولی Naughty Dog می تونه !؟ چنین چیزی نیست .....
نظرت ؟ :d معماری متفاوته اما قدرت سخت افزاریشون زیاد در نهایت با هم تفاوت نداره که رو یکی بشه و روی یکی نه !
قدرت سخت افزاری یه مسئله ، فضای قابل دستیابی برای سازندگان از طریق هارد کنسول ps3 ( که به صورت ثابت روی تمامی مدل های این کنسول هست ) و استفاده از فرمت برتر که باز شامل فضای بیشتر و بهتر می شه هم یک مسئله جدا !! چیزی که یادمه خود سازندگان Naughty Dog هم بهش اذعان داشتند .
 
نیما با این حرفت کلا اپیک رو بردی زیر سوال ! یعنی الان تو اپیک رو کمتر از شرکتی مثل Naughty Dog می دونی ؟ که اپیک نتونسته همچین گرافیکی واسه 360 بده بیرون ولی Naughty Dog می تونه !؟ چنین چیزی نیست .....
هیچ وقت شرکتی رو که با یه انجین MP داره بازی میسازه با شرکتی که انجینش از پایه و به صورت اختصاصی بر اساس سخت افزار PS3 نوشته شده مقایسه نکن !
 
نیما با این حرفت کلا اپیک رو بردی زیر سوال ! یعنی الان تو اپیک رو کمتر از شرکتی مثل Naughty Dog می دونی ؟ که اپیک نتونسته همچین گرافیکی واسه 360 بده بیرون ولی Naughty Dog می تونه !؟ چنین چیزی نیست .....

قدرت سخت افزاری یه مسئله ، فضای قابل دستیابی برای سازندگان از طریق هارد کنسول ps3 ( که به صورت ثابت روی تمامی مدل های این کنسول هست ) و استفاده از فرمت برتر که باز شامل فضای بیشتر و بهتر می شه هم یک مسئله جدا !! چیزی که یادمه خود سازندگان Naughty Dog هم بهش اذعان داشتند .
هارد و فرمت هیچ ربطی به قدرت سخت افزاری ندارن و دو مسئله کاملا قابل حل هستن و اصلا و ابدا جلوی سازنده رو نمیگیرن ! قدرتی هم که دو کنسول در آخر میدن تفاوتی چندانی با هم ندارن
قدرت FP ها این وسط زیاد فرق میکنه !
 
هارد و فرمت هیچ ربطی به قدرت سخت افزاری ندارن و دو مسئله کاملا قابل حل هستن و اصلا و ابدا جلوی سازنده رو نمیگیرن ! قدرتی هم که دو کنسول در آخر میدن تفاوتی چندانی با هم ندارن
قدرت FP ها این وسط زیاد فرق میکنه !
امیر فقط به قدرت FP زیاد ربطی نداره به انجینی که دارن باهاش بازی میسازن ربط داره...
ببین الان crytek و id software و epic با انجین های MP دارن عناوینی میسازن که هر کدوم جزو بهترین ها هستن ، تا قبل u3 ، ریج بهترین گرافیک کنسولی داشت و قبل اون هم کرایسیس 2 ! خوب با یه حساب کتاب ساده میشه به این نتیجه رسید که هر کدوم از این شرکت ها اگه FP ماکرو بودن و انجینشون اختصاصی و بر اساس سخت افزار 360 نوشته میشد بدون شک نتیجه بهتری میگرفتن چون بالاخره معماری 360 و ps 3 با هم متفاوته (دقت نمیگم قدرتشون زیاد تفاوت داره ،میگم معماریشون متفاوته :d ) و نمیشه این مورد نادیده گرفت!
 
امیر فقط به قدرت FP زیاد ربطی نداره به انجینی که دارن باهاش بازی میسازن ربط داره...
ببین الان crytek و id software و epic با انجین های MP دارن عناوینی میسازن که هر کدوم جزو بهترین ها هستن ، تا قبل u3 ، ریج بهترین گرافیک کنسولی داشت و قبل اون هم کرایسیس 2 ! خوب با یه حساب کتاب ساده میشه به این نتیجه رسید که هر کدوم از این شرکت ها اگه FP ماکرو بودن و انجینشون اختصاصی و بر اساس سخت افزار 360 نوشته میشد بدون شک نتیجه بهتری میگرفتن چون بالاخره معماری 360 و ps 3 با هم متفاوته (دقت نمیگم قدرتشون زیاد تفاوت داره ،میگم معماریشون متفاوته :d ) و نمیشه این مورد نادیده گرفت!
تو FP ها به هر حال فعلا سونی عالی بوده و مایکرو کاملا تو ساخت انجین انحصاری مونده :d
 
بچه ها زیاد خون خودتون رو کثیف نکنید :دی این گرافیکی که من امشب از U3 دیدم کلا جمع کرد همه بازی ها رو :دی
من تا الان rage , gears 3 , resis 3 , crysis 2 , bf3 اینا رو همه رو کنسول زدم !!! ولی U3 اصلا قابل مقایسه با اینا نیست !!! از لحاظ انیمیشن rage رو قبول داشتم ولی الان از اینمیشن هم U3 خیلی خفن تره !!!!!! کپلا پوکوند بازی ! حرف IGN در مورد گرافیک بازی واقعا درسته !
 
  • Like
Reactions: Tommy Fisher
هیچ وقت شرکتی رو که با یه انجین MP داره بازی میسازه با شرکتی که انجینش از پایه و به صورت اختصاصی بر اساس سخت افزار PS3 نوشته شده مقایسه نکن !
این چه ربطی به صحبت های من داره ؟ انتخاب انجین هم جزو تجربه و هوش و ذکاوت یه شرکت سازنده هست که در این زمینه هم اپیک هیچی از ND کم نداره . و بهترین انتخاب رو کرده . Geow به صورت انحصاری برای کنسول 360 و توسط شرکت بسیار معتبرتر و قدیمی تر نسبت به ND ساخته شد . انجین انتخاب شده و نحوه برنامه نویسی و ... در نهایت کار و تجربه قرار داره و بیشتر از این امکان کار نبوده . اگر بود اپیک بیکار نشسته بود که یه استودیو نو پا مثل ND بیاد و از اون بهتر کار کنه !!
هارد و فرمت هیچ ربطی به قدرت سخت افزاری ندارن و دو مسئله کاملا قابل حل هستن و اصلا و ابدا جلوی سازنده رو نمیگیرن ! قدرتی هم که دو کنسول در آخر میدن تفاوتی چندانی با هم ندارن
قدرت FP ها این وسط زیاد فرق میکنه !
شما مطمئنی کامنت من رو خوندی ؟ من هم نگفتم ربط به هم دارن و گفتم جفتشون 2 مسئله جدا هستن . ولی این فضای قابل استفاده از هارد و فرمت باز کار رو برای برنامه نویسی و ... بهتر می کنه و در نتیجه بازده بهتری هم گرفته می شه . چیزی که 360 از اون بی بهره هست ، این حرف من نیست . حرف چندین و چند سازنده بازی های انحصاری ps3 هست .
 
گر بود اپیک بیکار نشسته بود که یه استودیو نو پا مثل ND بیاد و از اون بهتر کار کنه !!
wut?!!!
قصد جسارت ندارم رفیق اما سن گیمری شما چقدره ؟ استدیو ناتی داگ در سال 1984 تاسیس شده (یعنی زمانی که کلیفی بی کمتر از 9 سالش بوده) و اپیک گیمز 1991 !
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or