بابا BF3 با Voie chat (هالا اکس فایر نخواستیم تـیم اسپیک میریم که کمتر پهنای باند میخواد ) ولی تو 64 نفر ما برای خود بازی هم کم میاریم مسعود 20 کیلو باو !
نه لازم نداره. ببینید من در جمله اولم در این مورد گفتم برای بازی هایی که سرور ددیکیت دارن! یعنی p2p نیستن سرعت 20 بسه! چرا؟ چون شما مثلا لازم نیست دیگه اون 63 نفر بعدی رو میزبانی کنید! اصلا شما میزبان نیستید و یک مشتری هستید که به سرور جوین شده!آره، 20 کمه برای بازیهای آنلاین سنگین و مولتی تعداد بالا حداقل باید لینک 256 یا 512 کیلوبیت یا دانلود 40 یا 50 کیلوبایت داشت.
ببینید دوستان تمام حرکات بازی اعم از انفجار ها شلیک ها مردن ها به زمین خوردن ها صدا ها پرش ها خوابیدن ها و و و .... در کامپیوتر و هارد شما ذخیره شدن و شما عملا چیزی رو خلق نمیکنید که الان در سیستم شما ذخیره نشده باشه! این دیتایی (data) که بین شما و سرور رد و بدل میشه فقط خط دستوراتی هستن که به وجود اومدن اون حرکات رو در اختیار میگیره. یکم پیچیدست ولی قابل فهمه به سادگی!
اما سرور سرعت و قدرت بالایی میخواد که در بازی های p2p مانند mw2 بحثش کلا جداست...
تمام دنیا همینگونه هست! سرعت بالا + پینگ پایین! در ایران هم به یک دلیل این امر ممکن نیست چون پهنای باند چندین برابر قیمت خودش به شرکت ها فروخته میشه و اونها از خرید پهنای باند زیاد عاجز هستن! حتی خود مخابرات!یک سوال
آیا مخابرات و شرکت های ارائه دهنده اینترنت، نمیتونند کاری کنند که هر دو رو با هم داشته باشیم(پینگ مناسب و سرعت بالا)؟
اگر آره پس چرا این کار انجام نمیشه
واقعا برای من سواله که مشکل کجاست
امکان سخت افزاریش رو نداریم یا دانشش رو ؟
این پیشنهاد هم عالیه! مثلا دانلود رو 128 و آپلود رو 384 ببندن. (من حداقل میزان سرعت رو میگم بخاطر اینکه حداقل قیمت رو بدیم)سرعت اپلود از دانلود برای گیم مهمتره . میتونید بگید اپلود رو 2برابر دانلود ببندن ، اینطوری کسی دانلود نمیکنه .
عجیبه که تا حالا خودم زنگ نزدم!!مسعود یک زنگ به مخابرات اصفهان بزن ببین اصلا اون چیزی که نوشتن چیه و فرقش با بقیه سرویس ها چیه
![7 :-/ :-/](/styles/default/xenforo/smilies/meep/7.gif)