هوادارن سلطان کنسول ها ((ps2))

sadegh93

کاربر سایت
Dec 19, 2011
3,341
چون تو عشق کنسول دستی داری اصلا با کنسول خونگی میونه ای نداری


فدات داداش

البته از کنسول خانگی هم بد نمیاد

مثلا از wii u و wii خوشم میاد در کل

ممنون

از نظر من توی کنسولهای خانگی بهترین تقریبا wii هست

امیدوارم که نسل بعد هم کنسولهای خانگی زنده باشند !
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253

یه خبر خوب برای کسایی که میخوان بازیا GAMEBOY ADVANE بازی کنن


شبیه ساز GAMEBOY ADVANCE برای PS2


این یکی رو به درخواست یکی از دوستان گذاشتم. امیدوارم لذت ببرید


شبیه ساز رو از این لینک دانلود کنید:


Gps2 Kai 3.3 Test1

بعد از دانلود فایل فشرده رو باز کنید و پوشه GBA درون فایل فشرده رو در روت (محیط اصلی) فلش بریزید. بازیها رو هم با فرمت zip یا gba بریزید توی فولدر Rom که توی همون پوشه اصلی GBA هستش. بعد از بالا اومدن FreeMCBoot برید بعد به پوشه GBA و داخلش فایل اجرایی gpsp_kai.elf رو انتخاب و اجرا کنید.


در محیط شبیه ساز روی هر بازی که دکمه استارت دسته رو بزنید بازی اجرا میشه!



...........................................................................................................


خیلی از گیمرا سن بالا این کارتون یادشون میاد و خاطرات شیرینی باهاش دارن



68805720589537613816.jpg





و حالا بازی این کار شیرین برای ps2




51K7V7T9A9L.jpg





915inl-hTLL._SL1500_.jpg




لینک دانلود این بازی


Wallace & Gromit - The Curse of the Were-Rabbit (USA) ISO < PS2 ISOs | Emuparadise






بازی زیبا Silent Hill - Shattered Memories نسخه ps2



151234-Silent_Hill_-_Shattered_Memories_(USA)_(En,Fr,Es)-1.jpg




لینک دانلود این بازی


Silent Hill - Shattered Memories (USA) (En,Fr,Es) ISO < PS2 ISOs | Emuparadise






بازی واقعا عالی و قشنگ Max Payne 2 - The Fall of Max Payne




51GNZPCWQTL.jpg




لینک دانلود این بازی


Max Payne 2 - The Fall of Max Payne (USA) ISO < PS2 ISOs | Emuparadise


 
آخرین ویرایش:

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
ممنون میشم اگه بازی neverhood+heart of darknessرو بزارید برا پلی استیشن1


بازی heart of darkness



36992-Heart_of_Darkness_[Disc2of2]_[U]-1.jpg




اینم لینک دانلود بازیش


http://www.emuparadise.me/Sony_Playstation_ISOs/Heart_of_Darkness_[Disc1of2]_/36991


http://www.emuparadise.me/Sony_Playstation_ISOs/Heart_of_Darkness_[Disc2of2]_/36992




بازی neverhood


sm4.jpg



اینم لینک دانلود بازیش

http://www.emuparadise.me/Sony_Playstation_ISOs/Skullmonkeys_[NTSC-U]/37554


The Iso Zone Forums &bull; Information
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
با شبیه ساز GAMEBOY ADVANCE برای PS2 بازی کردم خیلی خوب کار کرد باهاش 3 تا بازی ماریو ادونس 4 . واریو وار . متال اسلوگ بازی کردم

خوبیش اینه هر جا بخوای SAVE میکنه
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
نقد و برسی بازی Hitman Blood money


41QSHCD2X4L.jpg


اگر قبلا" از یک گیمر حرفه ای می پرسیدید کدام شخصیت را دوست داری ، به احتمال زیاد سالید اسنیک یا سام فیشر یا دانته پاسخ پرسش شما بود.اما هم اکنون گزینه ای دیگر نیز اضافه شده است ! هیتمن اکنون یکی از دوست داشتنی ترین و پرطرفدارترین شخصیت های دنیای بازیهای ویدئویی است.هیتمن در واقع یک انسان شبیه سازی شده از روی ژنهای یک قاتل خطرناک است که اغلب او را به نام «عامل 47» می شناسیم و این بخاطر کدی است که در پشت سر کچل این شخصیت دوست داشتنی وجود دار د. Hitman 4 : Blood Money اصلی ترین گزینه ی شرکت Eidos برای رهایی از بحران و جلوگیری از ورشکستگی بود . آنقدر بفروشد که Eidos نه تنها از ورشکستگی نجات یابد بلکه با سودی که از فروش نسخه های کامپیوتر این بازی نصیبش می شود بتواند 10 تا هیتمن دیگر هم بسازد ! با این مقدمه ی کوتاه به سراغ خصوصیاتی از این بازی که تابحال منتشر شده می رویم.


برای ابتدای بحث در مورد شماره ی جدید بهتر است به داستانی که برای این بازی بسیار خوب به رشته ی تحریر درآمده است اشاره کنیم.مانند قسمتهای قبل شما در نقش هیتمن وظیفه ترور اهداف خاص سیاسی و انسانی که برای شما مشخص می شود را برعهده دارید و برای انجام هر ماموریت سراغ دیانا می روید و با دریافت نقشه و شیوه انجام عملیات ، از وی پول انجام این ماموریت را می گیرید .وظیفه ی اصلی هیتمن در این قسمت نفوذ کردن به یک تشکیلات مخفی و خطرناک جنایتکارانه و از درون متلاشی ساختن این تشکیلات بوسیله ی ترور رهبران آن است.نقطه ی عطفی که در داستان مشاهده می شود حضور یک فرد به نام Albino که اتفاقا او هم یک انسان شبیه سازی شده به منظور انجام جنایتهای سازمان یافته است در مقابل راه هیتمن است.شخصیت هیتمن که اکنون بعنوان یک قهرمان در بین طرفداران این بازی شناخته می شود در واقع یک ضد قهرمان و آنتی هیرو ( Anti Hero ) است ، به دلیل اینکه در عین اینکه به روزگار گذراندن خود فکر می کند میل به کشتن دارد تا از این راه هزینه ی خرید وسایل جدید و زندگی اش را تامین کند ؛ حال نتیجه ی مثبت این کار نمایان می شود.رو در رو شدن دو ضد قهرمان که اهدافشان یکی است و آن کشتن اشخاص تعیین شده ولی عیب کار اینجاست که هیتمن در لیست سیاه آلبینو است و باید کشته شود ! حال خود را جای هیتمن بگذارید . شما می خواهید به حرفه ی آبرومند خود ادامه بدهید ولی یک نفر ماموریت دارد حرفه تان را برایتان آبرومندتر کند و آن هم بوسیله ی از بین بردن شما ! چه می کنید ؟


41NZEEoDDxL.jpg


در مورد گرافیک بازی صحبت کنیم . گرافیک این نسخه از شماره ی سوم آن که گرافیکش ناامید کننده بود بهتر خواهد بود . می دانید در ارزش یابی گرافیک بازی چه مواردی دخالت دارند ؟ مهمترین این عوامل مکانهای انجام بازی است.عادت کرده ایم که هیتمن را در جاهای خلوت ببینیم تا کار یک نگهبان را یکسره کند ، اما در تریلرها و عکسهایی که قبلا" از این بازی منتشر شده هیتمن را در هیبت پاپانوئل در مراسم عید کریسمس دیده ایم.می توان حدس زد که هیتمن برای استتار خود این لباس را بر تن کرده است ، مگر اینکه به احتمال ناممکن هیتمن عزیز هوس کرده اند برای شب عید سال نو به بچه ها بازوکا هدیه بدهند ! اما از این مورد که بگذریم حضور در یک مراسم به آن بزرگی و شلوغی که با بودن در کنار مردم و ترس از شناخته شدن همراه است ، به نوعی به ما می گوید که هیتمن در این شماره باید بیشتر مواظب کارهایش باشد و همیشه سعی کند تا جوانب و گوشه های تصویر را درنظر داشته باشد تا لو نرود.آنطور که ما در سایتهای اینترنتی معروف مشاهده کردیم محیطهای اصلی این بازی به شرح زیر هستند اما این بدین معنی نیست که ماموریت ها به تعداد مکانها هستند بلکه هر محیط دارای چند ماموریت مختلف و سرانجام مبارزه نهایی ویژه ی هر مرحله ( Fighting With Special Boss ) است :

- پاریس پایتخت فرانسه

- کوهستانهای راکی در آمریکای شمالی

- لاس وگاس از شهرهای ایالات متحده

- حوزه ی می سی سی پی در شرق ایالات متحده

- حومه ها و اطراف شهر


در یک بازی اکشن جاسوسی ، وقتی از مخفیگاه بیرون بیایی و ده نفر را به اون دنیا بفرستی و بعد دوباره به سرجایت برگردی و بقیه ی دشمنان وانمود کنند هیچ اتفاقی نیفتاده دو مورد مهم پیش میاید : یکی اینکه می فهمی دشمنان بازی با دشمنان اصلی شما در Commandos : Strike Force یعنی نازی ها یک نسبت دور یا نزدیک فامیلی دارند و دوم اینکه اگر عرقی را بر پیشانی حس نکردید می فهمیم که آن بازی موسیقی درست حسابی با ریتم مخصوص هر مکان و وضعیت ندارد.خوشبختانه خوشحالیم بگوییم که هیتمن 4 از این دو اشتباه عاری است. برای مثال در این شماره کافی است تا یکبار در میدان دید دشمنانتان حاضر شوید تا دشمنان به شما مشکوک شده و به دنبالتان بیایند و از شما مدارک شناسایی بخواهند و اینجاست که می فهمیم هوش مصنوعی بازی در اوج خود قرار دارد و اینکه دشمنان ما نه تنها با نازی ها نسبتی ندارند بلکه این دو گروه خشن ، در نقطه ای مقابل هم قرار میرند.در مورد آلبینو هم این موارد را بدانید که او از آن عجیب غریب ترین آنتی هیرو ها است.او می تواند به سقف بچسبد و از آن آویزان شود یا خود را به رنگ محیطی که در آن قرار دارد در آورد و بعبارت ساده تر استتار را خوب می داند و کار هیتمن را سخت تر می کند. برای مورد دوم همینکه بدانیم موسیقی هایی شاهکار و ریتم مخصوص هر وضعیت را خواهیم شنید کافی بنظر می رسد.شاید شما هم مثل یکی از دوستان ما ( که اتفاقا" مانند ما طرفدار هیتمن است ) که کل آهنگهای GTA : Vice City را در یک CD ریخته بودند و هنگام دور زدن با اتومبیل شخصی از صدای اساتیدی چون مایکل جکسون استفاده می کردند ، هوس کنید که چنین ترتیبی را برای موسیقی های هیتمن 4 اتخاذ نمایید !


51xfZ1lSmDL.jpg


کمی صبر کنید .... انگار تعدادی از شما به دلیل اینکه تا اینجای توضیح از توانایی های دشمنان گفتیم از خرید این بازی صرف نظر کرده ، پیش نمایش ما را هم بیخیال شده ، خواندن بقیه اش را به هنگام خواب شبانه موکول کرده اید و ترجیح می دهد با همان خرس عروسکی دوران کودکی تان بقیه اوقات فراغت را بگذرانید ! شاید تصمیم درستی گرفته باشید ولی این را بدانید که بقیه پیش نمایش ما از لالایی قبل از خواب شبانه هم شیرین تر است.در مقابل آن همه هوش مصنوعی دشمنان ، هیتمن هم توانایی های خاص خود را دارد.او می تواند از شیوه های مختلف مخفی کاری مانند حساب کردن دوره زمانی و محدوده دید و گردش نگهبان ، پوشیدن لباس دشمنان و عبور از نگهبان ها بدین طریق ، پنهان کردن اجساد دشمنانی که کشته در صندوق ها و جعبه هایی که در مکان بازی تعبیه شده استفاده کند. تازه ! هیتمن که حالا پا توی سن گذاشته ، حال و هوای سام فیشر در سر دارد و می تواند با گروگان گرفتن یک دشمن ، از وی بعنوان سپر استفاده کرده و جان خود را در مقابل تیر دشمنان دیگر محافظت کند.خوشبختانه موارد خوب برای شما به همین جا ختم نمی شوند.شما می توانید مراحل را با ارزیابی خودتان از چگونگی انجام دادن آن با روشهای متفاوت از هم به پایان برسانید که این مورد نیاز به یک برنامه ریزی دقیق دارد.یکی از بهترین نکات مثبت شماره های قبلی در این شماره هم وجود دارد و بازی دارای کلکسیون اسلحه هست.تفنگهای نقره ای مایل به سفید مخصوص هیتمن ، انواع مسلسل های دستی و اتوماتیک و تفنگهای دوربین دار و شکاری ، اسلحه هایی هستند که شما می توانید در ابتدای مرحله بهترین و مناسب ترین آنها را با توجه به نوع مرحله و بخاطر محدودیت حمل اسلحه انتخاب کنید.
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
یک سری برنامه کاربردی برای PS2 معرفی میکنم




دوستانی از اجرا نشدن بازی ها در روش کپی خوری که یاد داده بودم گفتن . منم تو فروم ها گشتم و فهمیدم با تبدیل ریجن بازی میشه اجراشون کرد من خودم بازی Medal of Honor - Vanguard (USA دانلود کرده بودم اجرا نشد بعد با این برنامه 21 کیلوبایتی پچش کردم اجرا شد

با استفاده از اين برنامه خيلي مفيد ميتونيد ايميج بازي رو به فركانس NTSC پچ كنيد


پس از دانلود اين برنامه رو باز كنيد سپس روي گزينه Browse كليك كنيد و ايميج يا فايل ELF را انتخاب كنيد و حالا گزينه PATCH FILE را بزنيد تا تبديل شود و حالا بازي شما به NTSC تغيير يافته است.


در صورتي كه فايل ELF درون ايميج وجود داشته باشه از اين فايل يك پشتيبان توسط برنامه گرفته ميشه.


برنامش خيلي بدردبخوره و مطمئن باشيد يه روزي به كمكتون مياد



ps2_pal2ntsc_yfix







مرورگر اینترنت برای پلی استیشن 2


اسم این برنامه ps2 browser است که شما میتوانید با استفاده از اون به اینترنت وصل بشید و سایتهای اینترنتی را مشاهده کنید.
پس از دانلود کردن فایل را باز کنید و ایمیجImage.nrg را در یک سی دی خام رایت کنید.سپس پس از رایت کردن سی دی را در کنسول بگذارید و کابل شبکه را به کنسول و مودم ADSL خود وصل کنید حالا کنسول را روشن کنید و پس از ساختن یک سیو دو گزینه می اید که شما گزینه دوم یعنی central station را انتخاب کنید کمی بایستید به اینترنت وصل میشود.(ممکن است این برنامه با مودم شما ناسازگارباشد و به اینترنت وصل نشود )


PS2Browser





دانلود برنامه LUA Player.ELF با پسوند ELF(برنامه ای برای باز کردن بازی های PSP در PS2)


این برنامه میتونه بازی های با پسوند LUA پی اس پی رو اجرا کنه. بعد از دانلود تمامی محتویات داخل ارشیو را روی فلش خود بریزید سپس فلش را به کنسول وصل کنید حالا فایل luaplayer.elf را اجرا کنید.و حالا شما این برنامه را دارید.به طور معمول این luaplayer چند برنامه دارد اما برای اینکه بازی یا برنامه روی اینluaplayer بریزید لازم است:اول بازی یا برنامه ای را با فرمت lua را باید داشته باشید


اگر ندارید میتوانید از لینک روبرو بازی یا برنامه lua بگیرید:


[URL]http://psp.brewology.com/downloads/?dcid=194

[/URL]

حالا محتویات بازی یا برنامه دانلود شده را اگر درون یک فولدر خالی نیست درون یک فولدر خالی بریزید.سپس درون ارشیوی که برنامه luaplayer را دانلود کردید فولدری به اسم Applications وجود دارد که بعد از اسخراج حالا این فولدرApplications درون فلش شماست حال باید فولدری که دارای بازی یا برنامه است را درون فولدر Applications توی فلش بریزید سپس برنامه luaplayer.elf را دوباره اجرا کنید و بازی یا برنامه شما در منوی ان ظاهر میگردد.

luaplayer_ps2_0.20R3
 
آخرین ویرایش:

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
نقد و بررسی GUN


gun-cover573602.jpg


سال ۱۸۸۰ در مونتانا: خیانت، انتقام، طمع، طلا، اسلحه و ... .


زمانی که Gun توسط کمپانی Activision اعلام شد به دلیل فقدان یک بازی زیبا به سبک وسترن در عرصه بازی سازی همه به امید بازی کردن یک بازی وسترن عالی و یا حتی خوب به انتظار نشستند. ولی با عرضه این بازی مشخص شد که گویا مشکل از دنیای وسترن است که هیچ وقت نمی توان یک بازی بیاد ماندنی از آن بوجود آورد. چه واقع گرا مانند Gun و Red Dead Revolver و چه با چاشنی تخیل مانند Darkwatch. البته این حرف ها به این معنی نیست که این بازی اصلا جالب نیست. این بازی در سبک خود بازی بسیار خوبی است و حتی شاید بتوان گفت بهترین بازی با موضوع وسترن می باشد ولی هیچ گاه نمی تواند یک بازی بیاد ماندنی باشد. خیانت، انتقام، طمع، طلا، اسلحه و ... عناصری که در همه داستانهای مربوط به وسترن می توان یافت و مسلما بازی Gun از این قاعده مستثنی نیست.


داستان بازی از جایی آغاز می شود که کولتون وایت (Colton White) را به همراه شخصی به نام ند (Ned) (پدر کولتون؟!) نشان می دهد که زندگی روزمره ی خود را از راه شکار گوزن و پرنده و فروش آنها به قایق ها و کشتی هایی که از آن حوالی رد می شوند می گذرانند. اما روزی قایقی می آید که سرنوشت کولتون را رقم میزند... .


ند وایت با دختری با نام سدی (Sadie) درون قایق ملاقاتی انجام می دهد ولی لحظاتی بعد کشیشی آن دختر را کشته و قایق مورد حمله قرار می گیرد، در این بین ند رازی را برای کولتون بازگو می کند: "من پدر تو نیستم..." و با فدا کردن خود کولتون را به درون آب می اندازد و نجات می دهد، سپس کشتی منفجر شده و همه سرنشینانش کشته می شوند.


داستان بازی که توسط راندی جانسون (از نویسندگان هالیود) نوشته شده در حد خوبی بوده و از اول تا اواخر بازی شما را همراهی می کند. داستان بازی (البته قسمتی از داستان) خود نقش زیادی در همراه ساختن شما تا اواخر بازی دارد و شاید اگر این قسمت از داستان هم خوب کار نمی شد شما هیچ علاقه ای به تمام کردن بازی از خود نشان نمی دادید. ولی با این وجود باز هم در اواخر بازی داستان به سمت همان کلیشه های همیشگی وسترن منحرف می شود!


gun-image163977.jpg


کنترل بازی شاید نقطه ضعف این بازی باشد، به عنوان مثال در هنگام اسب سواری اگر یک پیچ را پشت سر بگذارید به احتمال زیاد از مسیر خارج می شوید (که جا ماندن دوربین هم به این کار کمک می کند). یا هر از گاهی اگر مورد حمله قرار گیرید در هنگام حرکت، نشانه گیری کار لذت بخشی نخواهد بود و شما را خسته می کند. اما به جرات می توان گفت بهترین قسمت بازی اسب سواری آن است. هر چند که کنترل نسبتا ضعیف بازی روی این قسمت هم تاثیر گذاشته ولی واقعا اسب سواری در این بازی تجربه ی جدیدی است که ارزش امتحان کردن را دارد. یکی از تجربه های لذت بخش هر گیمری در بازی Gun اسب سواری و شلیک روی اسب (مخصوصا موقع پرش!) می تواند باشد.


نقشه بازی هم یکی از ضعف های بازی می باشد به طوریکه کاملا شما را سر در گم می کند! نقشه بزرگ بازی که هیچ حرفی برای گفتن ندارد و به غیر از Side Mission های بازی هیچ چیز دیگری را نمی توان تشخیص داد. نقشه کوچک بازی هم با اینکه تفاوتی نسبت به نقشه بقیه بازی ها ندارد ولی به دلیل بزرگ بودن تقریبی محیط بازی، هنگام دور بودن هدف شما را به حد کافی سر در گم می کند.


یکی دیگر از قسمت هی جالب بازی قسمت به اصطلاح FreeRide آن است. (بازی از این نظر بسیار شبیه سبک GTA می باشد یعنی شما می توانید آزاده و با اراده خود در شهرها و یا بیابان ها بگردید و بعضا به انجام ماموریت هایی و کار هایی که ربطی به داستان بازی ندارند بپردازید!) در مواقعی از بازی که شما داستان بازی را دنبال نمی کنید (بین مراحل و بعد از اتمام داستان بازی) شما می توانید در یک محیط نسبتا بزرگ با چند شهر مختلف گشت و گذار کرده و ماموریت های مختلفی از جمله کمک به کلانتر، دستگیری تبهکارانی که پوسترهای Wanted Dead or Alive آنها در شهر ها موجود است، کمک به آپاچی ها! و ... را برای خود انتخاب کنید و یا می توانید به دست فروش هایی که در شهرها موجود هستند مراجعه کرده و به راحتی اسب خود یا قدرت اسلحه هایتان یا توانایی حمل مهمات بیشتر را برای خود با صرف پول (که از سنگ های طلای موجود در بازی یا با انجام دادن ماموریت های مختلف به دست می آورید) بخرید. (که یکی از جذابیت های این قسمت از بازی هم همان اسب سواری آن است).


البته ماموریت های موجود در بخش آزاد بازی هم گاها تکراری شده و شما را خسته می کنند ولی به علت زیاد بودن این مراحل در بازی انجام آنها برای تفریح بد نبوده چرا که داستان بازی کمتر از نصف بازی را در بر می گیرد! (لازم به ذکر است که این بازی، بازی کوتاهی بوده و تمام کردن داستان آن کمتر از ۱۰ ساعت زمان می برد). تنوع اسلحه در بازی نسبتا زیاد بوده و شما را کاملا ارضا خواهد کرد مخصوصا که از حیطه ی منطق هم خارج نمی شوند و کاملا با زمان و مکان بازی هماهنگی دارند. همچنین می توانید از دو سلاح به طور همزمان استفاده کنید. دوربین بازی هم معمولا خوب عمل می کند و می شود گفت فقط در یک مورد ضعیف عمل می کند که در بالا به آن اشاره شد. یک قسمت جالب دیگر بازی تکنیک Quick Draw است که در واقع نسخه وسترن Bullet-Time می باشد. این قسمت نیز مانند همیشه لذت بخش بوده و فاکتوری است که با اینکه بارها در بازی های مختلف استفاده شده هنوز هم مقداری جذابیت دارد!


gun-image183983.jpg


یکی از نقاط قوت در این بازی صدای شخصیت هاست که در این قسمت نیز از صدای هنر پیشگان هالیود همچون: Thamas Jane (به جای کولتون)، Kris Kristofferson (به جای ند) و ... استفاده شده است. صدای افراد به خوبی با آنها هم خوانی دارد مخصوصا صدای خود کولتون وایت که کاملا صدای گیرایی دارد و به خوبی شخصیت کولتون وایت را مشخص می کند که به وضوح این هماهنگی و گیرایی صدا در مونولوگ هایی که از زبان کولتون وایت گاها در بین مراحل گفته می شود مشخص است. در بقیه بازی هم دیالوگ های بین شخصیت ها به همراه صدای آنها و شخصیتی که در بازی برای آنها در نظر گرفته شده است (و گاها چهره ی آنها) بسیار عالی کار شده است. صدا گذاری این بازی هم در حد خوبی کار شده است و علی رغم اینکه موزیک و صداهای محیطی بازی همیشه شما را راضی نمی کند ولی در کل می توان گفت که خوب کار شده است.


گرافیک بازی خوب کاملا بوده . همه چیز به صورت متوسط طراحی شده است، همچنین نورپردازی بازی هم کاملا خوب کار شده است . فیزیک بازی هم مانند گرافیک بازی کاملا خوب است .


در آخر این بازی را به دوستانی که داغ بازیی در محیط غرب وحشی به دلشان مانده توصیه می کنم و کسانی هم که این به این سبک زیاد علاقه ندارند اگر دنبال یک بازی صرفا برای سرگرمی هستند، در صورت نداشتن انتخابی بهتر امتحان این بازی برای آن دسته از دوستان هم خالی از لطف نخواهد بود.


gun-image123583.jpg

 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
خیلی از گیمر ها تجربه بازی کردن با SEGA Genesis دارن و از این کنسول لذت بردن و هنوز از بازی هاش لذت میبرن

این شبیه ساز یکی از بهترین شبیه ساز های کنسول سگا جنسیس روی پلی استیشن 2 هست که قابلیت ساپورت USB رو هم داره کار باهاشم خیلی اسونه.امیدوارم از این شبیه ساز لذت کافی را ببرید.


dvd_pgen_ps2.jpe




لینک دانلود برنامه


دانلود PGEN151s zip



اگر در اجرا برنامه با پسوند elf مشکل دارید بگید تا دوباره روش اجرا این برنامه ها توضیح بدم
 

Pouriahm

کاربر سایت
Aug 6, 2014
128
احسان جان ممنون بابت زحماتت
میشه راهنماییم کنی که چطور میتونم بازیهای PS2 و شبیه ساز GBA رو با فلش روی دستگاه (PS2) اجرا کنم؟ به دیسک خاصی نیازه؟ ممنون
 
  • Like
Reactions: che-jaleb

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
احسان جان ممنون بابت زحماتت
میشه راهنماییم کنی که چطور میتونم بازیهای PS2 و شبیه ساز GBA رو با فلش روی دستگاه (PS2) اجرا کنم؟ به دیسک خاصی نیازه؟ ممنون


فدات داداش


روش کپی خور نرم افزاری PS2 ( اجرا بازیا با فلش تو PS2 ) تو چنتا مرحله توضیح میدم


مرحله 1 - در اول کار باید فایل cd MCBOOT.ELF Play Station 2 دانلود کنید حجم فایل 4 مگابایته

فایل از حالت فشرده خارج کنید که یک فایل iso حدود 13 مگابایت حجم داره و این فایل با برنامه nero یا ultra iso رایت کنید روی دیسک


مرحله 2 - مموری کارت ps2 وصل کنید حالا دیسک بزارید تو ps2 و دستگاه روشن کنید برنامه اجرا میشه روی سربرگ اولی که Normal Install روش x بزنید برنامه خودش نصب میکنه آخرش تموم شد PS2 خاموش کنید ( توی مموری کارتتون 3 تا فایل جدید درست شده )


مرحله 3 - بعد برنامه دانلود OpenPS2Loader zip دانلود کنید از حالت فشرده خارج کنید پوشه برنامه محتویات بریزید صفحه اول فلش مموری


مرحله 4 - بعد برنامه دانلود USBUtil v200 full zip دانلود کنید از حالت فشرده خارج کنید برنامه اجرا کنید تو کامپیوتر وقتی برنامه اجرا شد dvd بازی ps2 بزارید تو dvd رام روی گزینه file کلیک کنید روی گزینه Create [GAME/ISO] form CD/DVD کلیک کنید و در قسمت to محل فلش مموری بدید


اگه ایمیج بازی از قبل تو کامپیوتر دارید این برنامه باز میکنید روی گزینه file کلکی میکنید گزینه Creae game form ISO را کلیک کرده و بعد در قسمت Form محل ذخیره فایل ایمیچ را باز کرده تا نام فایل ایمیچ در قسمت Name قرار بگیرد حالا در قسمت To محل ذخیره بازی را در فلش انتخاب کنید و روی دکمه Create کلیک کنید . صبر کنید تا دکمه Cancel به دکمه Close تبدیل شود در این حالت بازی کپی شده است دقت کنید ایمیج حتما باید با پسوند iso باشه


مرحله 5 - حالا دیسک بوت بزارید تو ps2 برنامه بالا اومد روی سربرگ fmbc configutatr دکمه x بزنید پنجره جدید سفیدی باز میشه x بزنید بعد پنجره سرچ سفیدی باز میشه روی گزینه یکی مونده به آخر return to loader دکمه x بزنید کنید و پنجره جدیدی میاد که 3 گزینه داره شما فقط دکمه دایره بزنید


یه صفحه جستجو سفید میاد روی فایل mass:/ دکمه دایره بزنید پوشه OpenPS2Loader دایره بزنید داخل پوشه شده و فایلی به اسم OpenPS2Loader.elf میبینید که کنارش سبزه روش دکمه دایره بزنید برنامه اجرا میشه یه صفحه آبی رنگ با تنظیمات


دقت کنید روی setting تایید کنید نگاه کنید گزینه USB device start mode جلوش auto باشه اگه نبود به auto تغییر بدید حالا برگردید صفحه اصلی روی save تایید کنید حالا روی همون صفحه اصلی دکمه دایره بزنید لیست بازیا داخل رم نشون میده روی هر کدوم x بزنید اجرا میکنه


در ps2 باز کنید دیسک در بیارید دوباره در ps2 ببندید و بدون دیسک بازی کنید





ذکر چند مورد واجبه 1 - بازی که با برنامه USB Util تبدیل کردید حتما باید صفحه اول ( ROOT ) فلش مموری باشه


2- فقط تک بازی میتونید بریزید چون یه فایل برای اجرا بازی هست اسم و پسنوندش ul.cfg هست و تو همه بازیا ساخته میشه


3- بازی روی مموری سیو میشه و ترسی از خرابی یا پاک شدن سیو ها نداشته باشید


4- بار اول تا مرحله 4 انجام دادید دیگه لازم نیست 4 مرحله اول انجام بدید و از دفعه ها بعد فقط مرحله 5 انجام بدید





خوب در ضمینه اجرا شبیه سازا باید بگم پوشه برنامه ها و شبیه سازا باید بریزید صفحه اصلی ( ROOT ) فلش مموری و تو مرحله 5 بجا رفتن به فایل OpenPS2Loader و اجرا فایل OpenPS2Loader.elf به پوشه شبیه ساز رفته و اون شبیه ساز اجرا میکنید




چند شبیه ساز برای PS2




شبیه ساز PS1


اول برنامه دانلود ps2psxe EHSAN SERVAT zip دانلود کنید حجم برنامه 1 مگابایته بعد از حالت فشرده خارج کنید فایل کپی کنید و توی صفحه اصلی فلش مموری بچسبونید ( PASTE ) کنید از بازی PS1 با پسوند BIN یا NRG ایمیج بگیرید ایمیج توی فلش مموری بریزید مکانش مهم نیست ( ایمج با پسوند ISO نمیشناسه )


برای اجرا ایمیج بازیا PS1 تا مرحله یه صفحه جستجو سفید میاد روی فایل mass:/ دکمه دایره بزنید و داخل فایل ps2psxe EHSAN SERVAT شوید ps2psxe-gui-pack.elf که کنارش سبزه اجرا کنید و برنامه اجرا میشود Open cdrom image رانتخاب کنید از فایل mass:/ ایمیج را پیدا کنید وانتخاب کنید و به صفحه اصلی برنامه برمیگردید و بعد گزینه اول یعنی Start emulation را انتخاب کنید و بازی ps1 اجرا میشه ( به طور پیش فرض صدا برنامه قطع هست که با رفتن به گزینه آپشن صدا فعال کنید )





شبیه ساز GAMEBOY ADVANCE


شبیه ساز رو از این لینک دانلود کنید:


Gps2 Kai 3.3 Test1


بعد از دانلود فایل فشرده رو باز کنید و پوشه GBA درون فایل فشرده رو در روت (محیط اصلی) فلش بریزید. بازیها رو هم با فرمت zip یا gba بریزید توی فولدر Rom که توی همون پوشه اصلی GBA هستش.


در محیط شبیه ساز روی هر بازی که دکمه استارت دسته رو بزنید بازی اجرا میشه!


در برنامه زن دکمه R2 سیو در هر موقع میشه که باید X بزنید و دکمه مثلث منو ها شبیه ساز میاره






شبیه ساز SEGA Genesis


لینک دانلود برنامه


دانلود PGEN151s zip





در حال تست شبیه ساز سوپر نینتندو هم هستم و بزودی قرار میدم
 
آخرین ویرایش:

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
دوستی یه مشکلی هست وقتی میخوام بازی god of war 2 رو اجرا منم این ارور رو میده : error ,the game is fragmented

مشکل از چیه؟ چیکار کنم درست بشه؟؟ ممنون میشم سریع پاسخ بدین؟


باید بگم اين ارور ميگه كه بازي خراب شده ولي ميتونيد غير فعالش كنيد و بازي رو اجرا كنيد.حالا اول برنامه OPL رو اجرا كنيد سپس بهد از اينكه منوي بازيها اومد كليد Start رو بزنيد حالا وارد گزينه اول يعني Setting بشيد.حالا گزينه پنجم يعني Check usb game fragmantation را روي OFF قرار بديد.حالا هم OK و به احتمال زياد بايد بازي اجرا بشه.
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
دوربین eyetoy برای بازی ها حرکتی ps2 ( بدون نیاز به کنترل اضافی )



Eye%20Toy%20USB%20Web%20Cam.jpg





Eyetoy دوست داشتنی




eyeToyKinetic2.jpg







بازی EyeToy: Play Sports



eyetoyplaysports350.jpg





حالا عکس از مراحل این بازی تو سایت زیر میتونید ببینید



Video Games Daily | PS2 Review: EyeToy: Play Sports






بازی Eyetoy Play Hero



boxart_pal_eye_toy_play_hero.jpg



اون سمت چپیه کاریکاتور زلدا نیست :d


اطلاعاتی از این بازی و اسکرین شات ها تو لینک زیر


Schwingt das Schwert mit Eye Toy: Play Hero - News @ PlayStation 2 - Universe







چنتا از بازی ها eyetoy


EyeToy_Play.jpg





EyeToy_Play_2.jpg





EyeToy_-_Play_3_Coverart.png





Sega_Superstars_Coverart.png





EyeToy_Groove.jpg





EyeToy_Antigrav.jpg





Nicktoons_-_Movin%27_Coverart.png





EyeToy_-_Monkey_Mania_Coverart.png





EyeToy_Kinetic.jpg





SpyToy_Coverart.png







4012927025048.jpg









چنتا بازی که eyetoy رو ساپورت میکنن




بازی Jackie Chan Adventures برای ps2 که از دوربین eyetoy پشتیبانی میکنه


Jackie_Chan_Adventures_Ps2.jpg





بازی AND 1 Streetball که از eyetoy پشتیبانی میکنه



AND_1_Streetball.jpg






بازی Tony Hawk's Underground 2 که از eyetoy پشتیبانی میکنه



Tony_Hawks_Underground_2_PS2.jpg




بازی Tony Hawk's American Wasteland که از eyetoy پشتیبانی میکنه


Tony_Hawk%27s_American_Wasteland_coverart.jpg





بازی Dance Dance Revolution Extreme و ساپورت eyetoy



Dance_Dance_Revolution_Extreme_North_American_PlayStation_2_cover_art.png





بازی Get On Da Mic و استفاده از eyetoy



Get_On_Da_Mic.jpg




بازی Dance Factory و استفاده از eyetoy



Dance_Factory.jpg





و کلی بازی دیگه :x
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
بهترین بازیهای PS2 که بازی کردم اینا بودن البته همشونو رو PS3 بازی کردم: :d

1- God of War II
God of War -2
Metal Gear Solid 3 Snake Eater -3
ICO and Shadow of the Colossus -4
Devil May Cry 3 -5
Black -6
Fatal Frame 3 -7

اینارو هم رو PC بازی کردم که باز از بهترین های PS2 بودن: :d

GTA Vice City -1
Max Payne 1&2 -2
Mafia -3
GTA San Andreas -4
Resident Evil 4 -5
Bully -6

بازیا قشنگیو بازی کردی
:x
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر