هوادارن سلطان کنسول ها ((ps2))

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
61V972CCQRL.jpg


دارك كلود یك بازی بسیار خوش ساخت و پیچیده با داستان و روند بازی عالی و گرافیك خوب است. به عبارت دیگر، یك بازی كامل - اگر خیلی سریع دارك كلود را بازی كنید - حداقل 60 ساعت طول می كشد تا تمام شود و در طی این مدت حتی یك لحظه هم از مسیر سرگرم كردن خارج نمی شود.

این بازی ساخته شده تا به عنوان سرگرمی مورد استفاده قرار بگیرد، یعنی هدف اصلی یك بازی رایانه ای. نه در آن از خشونت خبری هست ، نه ترس و وحشت ، نه داستان عجیب و غریب و نه گرافیك فوق العاده. همیشه نقاط ذخیره كردن بازی دم دست هستند.

هر لحظه هم كه بخواهید، می توانید به هرجای بازی كه قبلا رفته اید بروید بدون این كه حتی یك دقیقه وقت برای حركت كردن بیهوده در مراحل تلف شود.

با این كه در بازی بیش از 200 نوع آیتم مختلف وجود دارد، هیچ وقت در استفاده از آنها سر در گم نمی شوید. هرجا لازم باشد یك آیتم مصرف شود، خود به خود در فهرست لوازم شما شروع به چشمك زدن خواهد كرد.

موسیقی بسیار خوب و گرافیك آنقدر شاد و دوست داشتنی هستند كه امكان ندارد شما را خسته كند.از پیچیدگی بازی باید بگوییم در میان بازی های این سبك واقعا كم نظیر است. تقریبا همه جور كاری در این بازی می توانید بكنید.

از مبارزه های تن به تن با موجودات عجیب و غریب گرفته ، تا گلف بازی كردن در مراحل مختلف ، ماهیگیری ، شهر سازی ، نگهداری ماهی و هزار و یك زیر بازی دیگر كه اصلا ربطی به بازی اصلی ندارند.

هر مرحله شامل تعداد زیادی منطقه است كه برای ادامه دادن داستان باید آنها را حداقل یك بار تمام كنید، ولی بازی آنقدر دلیل برای دوباره بازی كردن هر منطقه برایتان ایجاد می كند كه شاید ساعتها بنشینید و مثلا 5 منطقه اول مرحله دوم را پشت سر هم بازی كنید.

5110JR2R3CL.jpg


فكر نكنید با بازی كردن پشت سر هم ، این مراحل برایتان تكراری می شوند. برعكس با فناوری خارق العاده ای كه در دارك كلود 2 استفاده شده ، هر بار كه شما وارد منطقه ای می شوید، بازی برایتان یك نقشه جدید با دشمن ها و آیتمهای كاملا اتفاقی تولید می كند.

بنابراین احتمال این كه بعد از 20 بار بازی كردن یك منقطه ، به یك نقشه تكراری برسید، تقریبا صفر است. بعد از تمام كردن هر منطقه ماموریت های جانبی جدیدی در آن باز می شوند كه با انجام هر كدام از آنها یك مدال به شما داده می شود. بازی از 7 مرحله تشكیل شده است.

در بعضی از آنها، زمینی در اختیار شما قرار خواهد گرفت كه با جمع كردن آیتمهای مختلف ، می توانید در آنجا شهرسازی كنید و شهرها و دهكده های دلخواه خود تان را ایجاد كنید.

سپس با امكان جالبی كه بازی دارد، می توانید به 100سال آینده مراجعه كنید و ببینید نتیجه شهرسازی شما چه خواهد شد. حتی می توانید داخل تك تك خانه هایی كه می سازید بروید و هركسی را كه دوست دارید در آنجا ساكن كنید. هر وقت هم حوصله تان سر رفت ،می توانید در مراحل مختلف بازی ماهیگیری كنید.

ماهی هایی را كه صید می شوند،می توان در یك آكواریوم نگهداری كرد و به آنها غذا داد یا روی اجاق سرخ و به عنوان یك آیتم انرژی زا مصرف كرد.

بازی، 2شخصیت اصلی دارد: مكس كه به دنبال مادر گمشده اش می گردد و مونیكا كه از آینده برای انجام ماموریتی به زمان حال آمده.

از امكانات بسیار جالب بازی ، قابلیت عكس گرفتن از اشیا است. جالب است بدانید بازی ، همه اشیایی را كه در هر منطقه است ، كاملا می شناسد؛ یعنی اگر شما مثلا از یك نفر عكس بگیرید، نام او پایین عكس ثبت می شود و اگر كمی زوم كنید و از كمربندش عكس بگیرید، نام كمربند روی عكس قرار می گیرد.

این موضوع برای تك تك اشیای بازی صدق می كند. این گونه معجزات تنها از دست ژاپنی ها برمی آید و بس. شاید 5 تا 6 ساعت طول بكشد، تا با امكانات دارك كلود 2 آشنا شوید، ولی بعد از آن امكان ندارد بازی را رها كنید. به قسمت Help بازی هم حتما سر بزنید، كه بسیار مفید است.

گروه سنی:T از اول کلمه Teen گرفته شده است. این بازی ها برای افراد 13 سال به بالا می با شد و دارای صحنه های هیجان انگیز با کمی خشونت هستند.


  • 51D52C68VSL.jpg
 

MEHRDAD.F

کاربر سایت
Sep 11, 2006
2,104
نام
مهرداد
دوستی یه مشکلی هست وقتی میخوام بازی god of war 2 رو اجرا منم این ارور رو میده : error ,the game is fragmented

مشکل از چیه؟ چیکار کنم درست بشه؟؟ ممنون میشم سریع پاسخ بدین؟


باید بگم اين ارور ميگه كه بازي خراب شده ولي ميتونيد غير فعالش كنيد و بازي رو اجرا كنيد.حالا اول برنامه OPL رو اجرا كنيد سپس بهد از اينكه منوي بازيها اومد كليد Start رو بزنيد حالا وارد گزينه اول يعني Setting بشيد.حالا گزينه پنجم يعني Check usb game fragmantation را روي OFF قرار بديد.حالا هم OK و به احتمال زياد بايد بازي اجرا بشه.

این Error به این علت هست که فایلی که ساختید دچار فرگمنت شده که باعث ایجاد فضا های خالی موقع ذخیره شده. یا باید با برنامه هایی که فرگمنت ها رو بر طرف میکنن فلش مموری رو یک بار اسکن کنید یا فلش مموری رو یک بار فرمت کنید فایل ISO رو با برنامه USB Utill داخل درایو PC تبدیل کنید و بعد تو فلش مموری کپی کنید تا مشکل بر طرف بشه.

در هر صورت فرگمنت میتونه باعث گیر کردن بازی هم بشه.
 
  • Like
Reactions: che-jaleb

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
این Error به این علت هست که فایلی که ساختید دچار فرگمنت شده که باعث ایجاد فضا های خالی موقع ذخیره شده. یا باید با برنامه هایی که فرگمنت ها رو بر طرف میکنن فلش مموری رو یک بار اسکن کنید یا فلش مموری رو یک بار فرمت کنید فایل ISO رو با برنامه USB Utill داخل درایو PC تبدیل کنید و بعد تو فلش مموری کپی کنید تا مشکل بر طرف بشه.

در هر صورت فرگمنت میتونه باعث گیر کردن بازی هم بشه.


درسته داداش علتش اینم میتونه باشه


مثلا من تو اجرا بازی پال مشکل داشتم این ارور میداد با برنامه که لینکشو تو پست ها قبل گذاشتم به ntsc تبدیل کردم درست شد و اجرا کرد


البته اسم فایل که iso توشه طولانی با علائم مختلف باشه و اسم خود بازی هم همینطور تو موقع پچ کردن تو برنامه USB Utill ارور میده


کلا یه سری قلقه


احسان چند روز نبودیم چه کردیا گرد و خاک کردی :d


تو که دنبال خرید ps2 دنبال دسته اورجینالو و این جور کارا بودی :bighug:


حال کردی گفتم برو پیش طرف کارش ردیفه بهت لوازم اصلی داد من خودم خیلی چیزامو از اون میگرم کارش حرف نداره ps2 خودمو هم از اون گرفتم :x
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
51FqDFaP6pL.jpg


معرفی و توضيح بازی:همانطور كه می دانيم شركت Ubi Soft كه سازنده اين بازی می باشد در طی يك ماهی كه گذشت بازيهای بسيار زيبا و با كيفيت بالايی را به بازار عرضه كرد ابتدا اين كمپانی بازی XIII را كه از روی يك كتاب كمدی و در سبك اكشن ساخته شده بود را عرضه كرد و بعد از گذشت ۱۰ روز بازی Prince Of Persia را كه سالها بود از ياد رفته بود را به ياد دوستداران اين بازی آورد و هنوز نظر كارشناسان در مورد اين بازی اعلام نشده بود كه بازی ديگری را با نام Beyond Good & Evil را روانه بازار كرده و نظر كارشناسان را به عنوان بهترين بازی فكری سال به سمت خود جذب كرد.

كمپانی Ubi Soft با مهارت و ابتكار ويژه خود توانسته است تا يك دنيای مجازی و در عين حال واقعی را در اين بازي به تصوير بكشد ، جانوران و موجودات گوناگون ، مكانهای مختلف و شهرهای گوناگون كه با گرافيك بالا عرضه شده اند ، مثلا وقتی شما در شهر هستيد ترافيك در بعضی نقاط مشاهده می شود و گاهی به طور اتفاقی با صحنه های تصادف نيز مواجه می شويد و يا به تصوير كشيده شدن انسانهايی كه به محل كار خود می روند كه محيط بازی را طبيعی و متناسب با داستان بازي نشان می دهد،در مورد اتوموبيل های سطح شهر بيشتر از اتوموبيل هايی با مدل و ساختار Hovercraftاستفاده شده است و شما نيز در شخصيتی به نام Jade در بازی حضور داريد و می توانيد از زيبايی های شهر بهره برده و حتی با اتوموبيل خود به پيست های اتوموبيل رانی رفته و توانايی خود را در اين زمينه امتحان كنيد و يا با استفاده از جت اسكی های موجود در دريا به گردش در دور شهر بپردازيد . درست است كه بازی را در سبك فكري-اكشن قرار داده اند اما باز در بازی گونه ديگری به نام RPG وجود دارد كه در واقع نمی توان آن را در سبك خاصی قرار داد و سبك اصلی آن را معين كرد اما با اين وجود می توان يكی از موفقيتهای اصلی اين بازی را در تلفيق اين سبك ها به بهترين شكل ممكن دانست.

شما در صحنه هايی كه بايد با موجودات و جانوران بجنگيد از يك عصايي سحر آميز با نام Dai-Jo استفاده می كنيد و به نابود كردن آن موجودات می پردازيد و در قسمت های ديگر بازی كه بيشتر در حالت ماجراجويانه و فكری است بايد به حل معما های پيچيده و دشوار و انجام ماموريت های مختلف بپردازيد ، شما در صحنه های جنگی نيز می توانيد حركات خاص و خارق العاده ای را انجام دهيد كه از انجام آن حركات در قسمت ماجرايی بازی معذور می باشيد.

beyond-good-and-evil-image482718.jpg


داستان و محيط بازي:همانطور كه گفته شد شما در شخصيتی به نام Jade به انجام بازی می پردازيد‌،Jade در بچگی مورد ظلم و ستم قرار گرفته و از داشتن پدر و مادر محروم بوده است و حال كه بزرگ شده است به عنوان عكاس و خبرنگار به تهيه مقالات و عكس برای مجلات و روزنامه ها می پردازد و از كارهای مهم ديگری كه می كند به بچه های بی سرپرست مانند خودش سر می زند و آنها را مورد لطف و محبت خود قرار می دهد و شما بايد در اين بازی به او كمك كنيد تا او از پس بديها برآمده و خوبيها و زيباييها را كسب بكند،داستان بازی در سياره اي به نام Hillys به وقوع می پيوندد اين سياره ميليون ها سال پيش توسط يك موجود فضايی و سربازان او به تصرف در آمده است اما فرمانداران اين سياره درصدد بيرون راندن دشمن بر می آيند و جنگی شروع می شود و شخص اول داستان Jade درصدد پي بردن به واقعيت اين جنگ و كشف رازهاي پشت پرده بر می آيد و در اين مسير دوستان او و از همه مهمتر عصاي جادويی Dai-Jo او را همراهي می كنند ، او در ابتدا به عضويت يك گروه شرور به نام IRIS در می آيد بدون آنكه از عواقب و نتايج ناگواری كه برای او پيش خواهد آمد باخبر باشد.

آيا Jade در ميان اين همه دروغ و حيله و بدی می تواند مردم اين سياره را آزاد بكند و به رازها و اتفاقات عجيبی كه در پشت پرده رخ می دهد پی ببرد ؟! شما جواب همه اين سولات را در ادامه بازی و در پايان آن خواهيد فهميد.

نقاط قوت و ضعف بازي:اول به نكات فنی بازی می پردازيم ، سازندگان بازی با دقت خاصی كاراكترهای اصلی را بوجود آورده اند و در دقت به نكات و جزييات آنها كاملا مسلط بوده و آنها را به بهترين شكل آفريده اند به صورتی كه كاراكترهای زياد و متفاوت از نظر شكل و قيافه در اطراف شما وجود دارند كه يكی از يكی بهتر ساخته و پردازش شده اند.

گرافيك بازی كه برای يك بازی در سبك ماجرايی با زيبايی تمام و بی نظير ساخته شده است و افكتهايی كه برای صحنه های بازی به كار رفته از بهترين افكتهايی است كه در كل برای بازيهای اين گونه سبك ساخته شده است از همه مهمتر افكتهای به كار رفته برای آبها ، جنگلها و آسمان بازی می باشد كه با دقت هر چه تمام ساخته شده است لازم به ذكر است كه موتور گرافيكی به كار رفته در بازي همان موتوری است كه در ساخت بازی Prince Of Persia به كار رفته است.

صدا و افكت های موجود در بازي نيز كاملا متناسب با شخصيتها و كاراكترهای بازی می باشد و از مهمترين كارهايی كه در افكت های صدا به كار رفته ميتوان به صداهای دور و اطراف شما كه به گوش می رسند اشاره كرد كه اگر كارت صدای شما توانايی ساپورت صداها و افكتها را دارد جذابيت بازی برای شما دوچندان خواهد شد و برای آنكه آن را به بهترين شكل احساش كنيد بايد صدا را به صورت EAX در بياوريد.موزيك های به كار رفته در بازی نيز در سبكی به نام Propaganda می باشد كه با ابتكار خاصی ساخته شده اند.

beyond-good-and-evil-image822488.jpg
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
میخواستم در این بخش به شما بازیهایی رو معرفی کنم که شاید اونها رو بازی نکردید و یا اینکه نصبت به بازیهای جدید امروزی کهنه تر هستن . میدونید که Play Station2 در زمان خودش حرف اول رو میزد ولی با گذشت سالها هنوزهم همون محبوبیت رو داره و میشه به عنوان یه کنسول خوب از اون لذت برد و 13 سال تولید این کنسول بر این امر تاکید داره .



بازی که میخوام معرفی کنم اسمش هست Sphinx and the mummy

این بازی تقریبا تو مایه بازیهای کارتونی هست ولی گرافیک بالای اون این مساله رو کمرنگ میکنه. شخصیت اصلی بازی Sphinx نام داره که تو جریان بازی یه مومیایی هم بهش کمک میکنه (حالا چه جوریشو نمیگم تا خودتون بازی کنید) البته Sphinx استیل انسان رو داره ولی قیافش شبیه گربه است . محیط بازی تقریبا تو سبک مصر باستانه ولی زمانش کمی نامفهومه که این عامل بر جذابیت داستان اضافه میکنه . همچنین این بازی از اون بازیهای درازه (از ویژگیهای اصیل DVD گیمها) و البته تا حدودی فکری . یکی از عواملی که ممکنه بازی رو براتون سخت کنه مهیط های بزرگ بازی هستند که حتما از عهده اش بر میاین . خود بازی هم سوم شخصه پس زیاد تکراری نیست. در مجموع یه بازی جذابه که حتما رازیتون میکنه



صحبت آزاد >> گاهی وقتها فکر میکنم ما چرا گیم بازی میکنیم . چیزی که از نظر افراد میانسال و مسن فقط وقت تلف کردنه اما من معتقدم که اگه هر چیز (نه فقط گیم) با اصول و شرایط خودش پیش بره ارزش بیشتری پیدا میکنه (قابل توجه اونایی که ساعتهای طولانی دست از سر گیم بر نمی دارن و پدر دستگاه رو در میارن )





بازی که میخوام در موردش صحبت کنم بازی هست به نام Pitfal


داستان بازی از این قراره که یه هواپیما از بالای یه جنگل بزرگ (مثل جنگل امازون) رد میشد که دچار صانهه میشه و سقوط میکنه. هیچ یک از اعضای اون نمیمیرن ولی هر کدوم یه طرفی می افتند.

قهرمان ما یه پسره که مثل بقیه یه طرفی افتاده و هدف شما پیدا کردن بقیه و البته ...

محیط بازی همون طور که گفتم یه جنگله تو مایه های امازون با تمدنهای باستانی و البته حهیطهای باستانی

گرافیک بازی خیلی خوبه و رنگارنگی محیط (مثل رنگ ابها درختان بناها و ...) بازی رو از تکراری بودن خارج می کنه .و مثل بازی کراش از انیمیشن سه بعدی قوی تبعیت میکنه.

یه نکته جالب اینکه مهیطهای بازی با اینکه بزرگ هستن ولی شما چون رفت و امد زیادی خواهید داشت گم نمیشید . از دیگر نکات خوب بازی این هست که از ابزارهای متفاوتی برای پیشبرد بازی استفاده خواهید کر مثلا برای ورود به بعضی غارها باید مشعل داشته باشید و یا اینکه برای رد شدن از روی مذابها باید کفش مخصوصی داشته باشید ولی این ایتم ها را به مرور زمان کسب خواهید کرد.البته ممکنه با شروع بازی "بازی یه خورده مسخره به نظر بیاد (مثل بیشتر بازیها)

ولی با کمی بازی و پیشبرد ان این فکر از بین میره (گیمرهای حرفه ای میدونند چی میگم)

اگه دوست داشتید میتونید این بازی رو داشته باشید و از اون لذت ببرید .پشیمون نمیشید





معرفی بازی >> اسم بازی هست : Ratchet and Clank

از اسم بازی مشخصه که تو این بازی دو تا شخصیت وجود دارن که بازی رو با یکی شروع میکنید(اونهایی که این گیم رو بازی نکردن اگه بازی کنن میفهمن که اون یکی چیکاره است)

این گیم سوم شخصه و گرافیک بازی تو مایه های بازی کراش هست ولی به نظر میرسه سازندگان این بازی خواستن که با اون قدرت پی اس2 رو به دوستاران گیم نشون بدن(مثل بازی JAK2) چون خیلی خوب کار شده و محیط بازی هم میشه گفت زمان نا معلومی از اینده است (فکر نکنید که بازی خیلی جدیه چون کاراکترهای بازی فانتزی هستن و تا حدودی کارتونی) و دوستاران این سبک از بازیها مطمئن باشن که این بازی از بهترین بازیهای پرش و دو است. اگه دوربین بازی رو خوب کنترل کنید بازی خیلی براتون اسون میشه . بعد کشتن دشمنا پیچ و مهره میخورید (مثل جمع اوری سیب تو بازی کراش) و میتونید سلاحتون رو ارتقا بدید . این بازی چند تا نکته مثبت دیگه هم داره که اون رو از دیگر بازیهای سبک خودش متمایز میکنه که با بازی کردنش خودتون میفهمین .






اسم بازی هست>> Clock Tower 3

اگه به بازی های ترسناک و دلهره آور علاقه دارید این بازی رو حتما تجربه کنید بازی های ترسناکی که واقعا طعم ترس بدن محدودن مثل resıdent evıl 1.2.3 -alone in the dark-silent hill و البته بازی fatal frame که این یکی تو ایجاد ترس و دلهره نورش رو آورده (البته علت اینکه بازیresıdent evıl4 رو ننوشتم این بود که ماشاالله کاراکتر بازی اون قدر با قدرت ظاهر میشه که زامبی ها از اون میترسن! ) شخصیت بازی یه دختری به نام Alyssa که در جستجوی مادرشه که این جستجو باعث میشه که حوادث عجیب و ترسناک زیادی رو تجربه کنه شما با افراد بسیاری بر خورد میکنید که از گونه ای دیگر هستن که همشون می خوان شما رو به طرز فجیهی بکشن که اگه بازی کنین خودتون می بینید شما سلاحی ندارید پس باید فرار کنید یا مخفی بشید و یا سر راه فرارتون چیزهایی رو پرتاب کنید که مانع تعقیب کنندگان بشه مثل آّب که همراهتون دارید همچنین وقتی میترسید دچار جنون میشید که برای فرار کردنتون دردسر درست میکنه که اگه بیش از حد باشه بازی گیم اور میشه که اگه بازی کنید میتونید بفهمید که چطوری آروم میشه محیط بازی و دمو ها خیلی دلهره آوره و بازی از گرافیک قابل قبولی بهره میبره همچنین میشه گفت این بازی از نظر سبک؛برادر دوقلوی بازیHauntıng Ground به شمار میاد.


دوستان لطفا نظر بدین همین نباشه که مطالب رو بخونید و برید یه صفحه دیگه نظرتون خیلی برام مهمه

مرسی
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
بررسی Silent Hill : Shattered Memories

92581159310424626008.jpg



Publisher: Konami

Developer: Climax Entertainment

Genre: Action, Adventure

Tags: Horror, Mystery

Players: 1

Release Date: January 19, 2010 North America

February, 2010 Europe


Official Site: konami.com


داستان:

این قسمت بازی در اصل باز سازی نسخه اول بازی هست که تغییرات نسبت به نسخه ps1 کرده!!!

داستان این قسمت بازی از جایی شروع میشه که "هری میسن" شخصیت اصلی بازی به همراه دخترش قصد مسافرت دارد ولی به طرز عجیبی که نشان داده نمیشود تصادف میکنن و هری وقتی از ماشین میاد بیرون دخترش رو نمیبینه!!!! حالا باید دنبالش بگردین و در ادامه همه چیز رو متوجه بشید!!!!

هفت سال قبل هری و زنش کنار جاده دختری رو میبینن و سرپرستی اون رو بر عهده میگیرن!بعد از گذشت 3 سال زنش میمیره و وظیفه نگهداری و بزرگ کردن شریل بر عهده هری میافتد . هری در قسمت سوم هم حضور داشت که در همان قسمت هم توسط گروه the order کشته میشود.

silent_hill_shattered_memories-977199.jpg


شریل در قسمت سوم وجود داشت که در ان قسمت اسمش "هیثر" بود . به دلیل جلوگیری از شناسایی او توسط گروه the order

تمامی این مشکلاتی که بر سر این شهر امهده از گور شخصیتی به اسم "السا" بلند میشود !! او قدرتهای ماوراطبیعی دار د .رقیب اصلی و سرسخت او مادرش هست!!!

"داهیلا"رهبر گروه the order است . و به این دلیل قصد کشتن شریل را دارد چون مقداری از نیروی السا در وجود او نهفته هست!

او قصد دارد با واسطه قرار دادن هری و شریل به السا دست پیدا کند و قدرت او را بگیرد تا خداوند aillent hill از او رضایت داشته باشد!!!!



گرافیک:

گرافیک بازی در حد ps2 عالی است . در گاهی اوقات کیفیت بافتها ضعیف است که زیاد تو این تاریکی به چشم نمیاد!

محیط پردازی ها عالی است . همچنین شخصیت پردازی ها خیلی عالیه به خصوص دکتر کافمن .

دموها شبیه دمورندر شده اند اما کاملا real time یا همزمان هستند که واقعا عالی هستند . دموهایی که دکتر کافمن در ان حضور دارد تا توجه کنید که چه عالی طراحی شده اند . همچنین در این دموها قابلیت انتخاب و چرخاندن دوربین و زوم کردن هم وجود دارد.

طزاحی دشمن ها هم کمی ضعیف هست ولی از نسخه قبلی یعنی origin خیلی بهتر است.

نورپردازی هم باز همانند نسخه ی قبلی از حد ps2 هم فراتر است.

محیط های بازی هم به دلهره اورتر شدن بازی کمک میکنند.




گیم پلی:

گیم پلی بازی روان است ولی در بعضی مواقع زاویه دوربین کمی شما را اذیت خواهد کرد.

در بازی به هیچ عنوان اسلحه وجود ندارد.چه اسلحه سرد و چه گرم.

برای دفاع از خود تنها راه فرار است.

البته اسلحه هم نمیبایست باشد !!! چون بیشتر زوم بازی روی قسمتهای پازل گونه بازی هست که بسیار جذاب و زیبا هستن که هر بازیبازی رو جذب خود میکند.

هری یک موبایل دارد که باهاش تماس میگیرد . نقشه دارد . عکس میگیرد و...

سخت ترین قسمت گیم پلی بازی قسمتی است که میباید از دست دشمنان فرار کنید!




موزیک و ضداگذاری:


فکر نمیکنم راجب این قسمت باید توضیح بدم!!!

زیباترین بخش تمامی قسمتهای سری sillent hill همین قسمت هست که شاهکار است.

استفاده درست و به جا از موزیکهای دلهره اور از بهترین ویژگی است!

موزیکها کاملا دلهره است و حس ترس را در شما ایجاد میکند در صورتی که اگه به موزیک توجه کنید با بیل و کلنگ و وسایل معمولی ساخته شده!!!

صداگذاری شخصیتی هم عالی است.

scrn9.jpg



جذابیت:

قطعا بازی برای بسیار از افراد جذاب است!ولی ممکن است بعضیها خوششنون نیاد!چون در بازی هیچگونه دردگیری خاص فیزیکی وجود ندارد!

این بازی کمی حوصله میخواهد چون مسیرها مشخص نیست و کارهایی باید بکنید تا یک راه باز شود.

ولی چپیزی که بازی را بسیار جذاب کرده موزیک بازی است که وقعا اگه تو شب بازی کنید کمی حس ترس شما را میگیرد !!!!!!!



نمره از 10 به بازی:


داستان:9.5

گرافیک:8.5

گیم پلی:9.5

موزیک و صداگذاری:10

جذابیت:9
 

Pouriahm

کاربر سایت
Aug 6, 2014
128
احسان جان ، من فایل iso ، خدای جنگ 1 رو ، روی دی وی دی 8 گیگ (DVD 9) رایت کردم که دستگاه بازی رو اجرا نمیکنه و بعد از گذاشتن دیسک تو دستگاه، میگه فرمت دیسک نامناسبه!
البته دی وی دی خامی که داشتم هیچ آرمی روش نبود و روی اون اسمی نیست. به نظر شما مشکل از کجاست؟ دستگاه قابلیت خوندن DVD9 رو داره؟
 

Persona.4

کاربر سایت
Sep 19, 2014
5
احسان جان ، من فایل iso ، خدای جنگ 1 رو ، روی دی وی دی 8 گیگ (DVD 9) رایت کردم که دستگاه بازی رو اجرا نمیکنه و بعد از گذاشتن دیسک تو دستگاه، میگه فرمت دیسک نامناسبه!
البته دی وی دی خامی که داشتم هیچ آرمی روش نبود و روی اون اسمی نیست. به نظر شما مشکل از کجاست؟ دستگاه قابلیت خوندن DVD9 رو داره؟
ازین دی وی دی ناین ها ما زیاد خراب کردیم 2 مدل مختلفم خریدم رایت کردم نمیاد وگرنه الان یاکوزا 2 رو رایت میکردم بازی میکردم. اگه کسی راهشو میدونه به ما هم بگه. دی وی دی مدل خاصی باید بخریم یا جور خاصی با برنامه خاصی باید رایت کنیم یا اینکه کلا نمیشه ؟
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
احسان جان ، من فایل iso ، خدای جنگ 1 رو ، روی دی وی دی 8 گیگ (DVD 9) رایت کردم که دستگاه بازی رو اجرا نمیکنه و بعد از گذاشتن دیسک تو دستگاه، میگه فرمت دیسک نامناسبه!
البته دی وی دی خامی که داشتم هیچ آرمی روش نبود و روی اون اسمی نیست. به نظر شما مشکل از کجاست؟ دستگاه قابلیت خوندن DVD9 رو داره؟


اول باید یه دیسک ناین خوب بخری


در صورتي كه ps2 تو از مدچيپ DMS استفاده ميكنه و نميتونی دي وي دي هاي دو لايه(DVD9) رو روي ps2 اجرا كنيی این برنامه رو دانلود کن فايل فشرده اکستر کن و برنامه DLPatcher.exe اجرا کن . روي گزينه ... كليك كنيد و مسير فايل ايميج دي وي دي هاي دو لايه رو به برنامه بده و روي گزينه Go كليك كن تا پچ كردن شروع شه . بعد ايميج پچ شده روي يك DVD9 رايت كن و بدون هيچ مشكلي اجرا ميشه.


دانلود ToxicDLPv1 zip
 

Pouriahm

کاربر سایت
Aug 6, 2014
128
با تشکر از احسان جان
مشکلم با این برنامه حل شد و بازی بالا اومد
فقط یه مشکلی که دارم اینه که، چون سیو بازی خدای جنگ 1 ، برای دیسک ناقصی بود که قبلا بازی میکردم (دی وی دی 4 گیگ) ، حالا وقتی دیسک رایت شده ی جدید رو میزارم تو دستگاه و میخوام از سیو قبلی استفاده کنم اما دستگاه سیو رو نمیشناسه و فقط با گذاشتن دیسک ناقص تو دستگاه ، میتونه سیو رو بخونه.
راهی برای حل این مشکل هست یا نه؟ اگه راهی نباشه باید از اول بازی رو دوباره برم.

راستی از کجا باید فهمید که دستگاه "از مدچيپ DMS استفاده ميكنه" ؟!
 

ehsanservat

کاربر سایت
Dec 3, 2012
5,253
با تشکر از احسان جان
مشکلم با این برنامه حل شد و بازی بالا اومد
فقط یه مشکلی که دارم اینه که، چون سیو بازی خدای جنگ 1 ، برای دیسک ناقصی بود که قبلا بازی میکردم (دی وی دی 4 گیگ) ، حالا وقتی دیسک رایت شده ی جدید رو میزارم تو دستگاه و میخوام از سیو قبلی استفاده کنم اما دستگاه سیو رو نمیشناسه و فقط با گذاشتن دیسک ناقص تو دستگاه ، میتونه سیو رو بخونه.
راهی برای حل این مشکل هست یا نه؟ اگه راهی نباشه باید از اول بازی رو دوباره برم.

راستی از کجا باید فهمید که دستگاه "از مدچيپ DMS استفاده ميكنه" ؟!


فدات داداش

عالیه چه خوب که برنامه به کارت اومد کارتو راه انداخت :x

بنظر من به دیسک ناقص یا کامل نیست به ریجن بازیه قبلا هم همین تجربه داشتم سیو بازی داشتم همون بازی با ریجن دیگه میزاشتم سیو نمیشناخت اما همون بازی با همون ریجن میزاشتم سیو میشناخت بهش میگن سیو منطقه ای ( کد دسترسی ها شون مختلفه )

آموزششو بلدم که سیو بتونی تبدیل کنی به فرمت دیگه تا بشناسه اما خیلی سخته درد سر داره

مد چیپ DMS چون مفته تو ایران همه این مد چیپ میزارن اما مد چیپ ها دیگه هم هست که هزینه بالاتری دارن و مزایا خیلی بیشتری دارن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر