همه چیز درباره Xbox One (پست اول تاپیک حتما خوانده شود)

Hazmat

7th Day
عضو تحریریه
Feb 2, 2013
1,167
نام
میلاد
اینا مگه فقط هیلو نمی سازن؟ انصافا توانایی هاشون داره هدر میره :(

منظورم از اون هیلو ، همون Halo 5 بود ! ( یا هر چی که هست ! :d ) احتمالا اون یکی پروژشون هم هیلوئیه به نظر منم حیفه واقعا فقط هیلو بسازن !! :-" :d
 

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
من نمیفهمم چجوری 50$ سیو شده؟
خود کنسول 500$ + 2 تا بازی که میشه 120$ + لایو 1 ساله 50$ میشود 670$ :D
تازه 30$ هم ضرر میکنی:D
البته اون گارانتی 3 ساله هم جالبه! چون من چیزی از قیمتش نمیدونم ولی شدیدا شبیه به apple care میمونه:D
یه بازی بیشتر نمیده!(Ryse یا Forza) لایو هم سالی 60$تاست

میشه این: 60$ + 500$ + 60$ لایو+ مایکروسافت کُمپِلِت = 700$ که یعنی مایکروسافت کمپلت 130$ــه :d

فقط ریش تو رو قبول میکنم
:)
156fs428254.gif


343 تیم دومش داره روی پروژه ای غیر Halo کار می کنه . LionHead یه بازی به غیر از FL داره میسازه . Rare هم همین طور . همینا اگر باشه بسه دیگه !!
:d
حالا قراره کنسول 2014 توی ژاپن لانچ بشه یعنی نمی خوان 2تا ژاپنی بسند رو کنن ؟!
343i ؟منبع بده (عمه ی من قبول نیست برای منبع):d Rare هم که هیچی:whistling: میمونه لاین هد که بازیش 2015 میاد و الان نشون نمیدن!
ژاپنی پسند: Osaka+ D4 خوبه؟:d

چرا یکی دیگه رو مثال نزدی ؟!
:-":d
آخه همه بازیهاشindieـن!
برای همین اویا رو مثال نزدم!:d
 

reach usa

کاربر سایت
Dec 28, 2009
1,209
نام
hassan
دوستان این سوال رو تاپیک بغلی هم پرسیدم !! اگه 360 رو به xone وصل کنیم میشه تو کنسول xone با دسته xone بازیهای 360 رو بازی کرد؟؟
 
آخرین ویرایش:

amir_k2m

کاربر سایت
Jul 3, 2011
1,684
نام
امیر
انقدر این سازندهای بازی گفتن رم بیشتر که همه فکرشون رفته به رم کنسول در حالی که cpu های کنسولهای نسل بعد از cpuهای نسل قبلشون ضعیفترن هر دو کنسول 2 یا 3 سال دیگه به مشکل بر میخورن تویه e3 که هر 2 تاشون گند زدن کرش کردن افت فریم شدید داشتن به نظرم سونی که میگفت میخواد دوران طلاییه ps2 رو دباره زنده کنه نمیتونه حرف مفت زده بهترین کنسولها همین x360 و ps3 بودن که زمان لانچشون از همه سخت افزارهای روز دنیا بالاتر بودن
 

Eury

کاربر سایت
Jul 13, 2008
4,050
نام
Afshin
نه نمیشه.
به خاطر Eury آخرین حرفم درباره این مطلب رو میزنم:D ولی بعدا پاکش میکنم نزنین فقط :(


این قسمتو ببین:

من فن هیچکدوم از سه شرکت کنسول ساز نیستم(Only remedy:D),فکر نکنین از رو فن بویی حرف میزنم :D و اینکه نه 4تا پیچ بستم که بگم از سخت افزار حالیمه و اینکه نمیدونم draw call چیه :D,طبق اطلاعات محدودی که دارم به نظرم وضعیت دوکنسول اینجوریه,شاید هم اشتباه میکنم:D
اینکه PS4 از نظر Pure computation power قویتره,شکی درش نیست,نمیدونم چرا نمیخواین قبول کنین,اگه به خیال co-processor نشستین که از خیلی وقت پیش co-processor بوده و چیزی نیست که سازنده ها باهاش ناآشنا باشن و در خوشبینانه ترین حالت قدرت وان به PS4 میرسه و از اون طرف هم GPGPU چیز خاصی نیست که PS4 رو به آسمون ببره اونجوری که بعضی از اونطرفیا فکر میکنن.
قبل از اینکه این کنسولا معرفی بشن یه تاپیک داشتن که درباره شایعات بود وقتی که گفته بودن CPU نسل بعدPS4 جگواره,من اون موقع گفتم شاید از CPU ضعیف استفاده میکنن که قیمتو بیارن پایین و اینکه میتونن با کمک OpenCL محاسبات رو بندازن به دوش GPU ولی بجاش باید روی GPU خیلی هزینه کنن که یه چیز قوی باشه,که همین فرخ(Gartall)اومده بود گفته بود اولا OpneGLه اسمش و دوما شخصی به نام جان کارمک گفته DX خیلی بهتر از OpenGLه منم فکر کنم خجالت کشیدم پستمو پاک کردم :D ولی به هرحال نه از GPU خیلی قوی و نه از CPU قوی استفاده کردن که الان اینقدر رو GPGPU مانور میدن از اون طرف هم مایکروسافت کلا قید گیمو زده و یه مدیا سنتر داده:D و به خاطر همین سونی چند قدم جلوتره به نظرم.eSram هم فقط پهنای باند رو زیاد میکنه که نیازه و کار همون GDDR5 رو انجام میده و هیچ معجزه دیگه ای نمیتونه انجام بده.
نسل قبل همش صحبت از قدرت CPUوGPU بود این نسلی نمیدونم چرا 8گیگ رم اینقدر مهم شده,که فقط گیر دادن به اینکه 8گیگ رم داره در حالی که نسل قبل میبینیم GTA V مشکل pop-inش در حد واچ داگز PS4 با 8گیگ رم GDDR5ه و حتی به نظرم وضعیتش بهتر از واچ داگزه :D.درسته که هنر سازنده هم مهمه(یوبیسافت هم در زمینه گرافیک خیلی قویه) ولی کنسولای نسل بعد در اصلیترین اجزا گیم یعنی CPUوGPU مشکل دارن ولی PS4 جلوتره.
هیچکدوم از چیزایی که در کنسولای نسل بعد استفاده شدن,چیزه جدیدی نیستن که بگیم یه نسل جلوتر از PCین و چندین سال مثل نسل قبل عمر میکنن.
در کل به نظرم وان نمیتونه از PS4 قویتر باشه :D شاید هم اشتباه میکنم ولی برام مهم نیست چون سونی رمدی نداره :D.
ببین همه این حرفایی که میزنی منطقی ولی این انتظارت از کنسول غیر منطقیه:d
به جز Xbox orginal ( که 3b$ ضرر داد) هیچکدوم از کنسول ها از PC قویتر نبودن و قرار هم نبوده که قویتر باشن, قصد و نیتشون چیزای دیگه به جز قدرت بوده:d
 

master.mhn

کاربر سایت
Sep 15, 2009
2,775
ببین همه این حرفایی که میزنی منطقی ولی این انتظارت از کنسول غیر منطقیه:d
به جز Xbox orginal ( که 3b$ ضرر داد) هیچکدوم از کنسول ها از PC قویتر نبودن و قرار هم نبوده که قویتر باشن, قصد و نیتشون چیزای دیگه به جز قدرت بوده:d

من انتظارم مثل نسل قبل بود,ابتدای نسل قبل مشکلی نداشت,خیلی هم خوب بود :D در مقایسه با pc اختلافی نمیدیدم فقط یه کرایسیس بود که روی pc متفاوت بود,چند سال بعدش کلا pc جلو زد :D ولی این نسل همین اول کاری سازنده ایندی ای هم که با مامانش قهر کرده بازیش رو PC بهتر اجرا میشه :D
هدفشون به نظر من اینه که تا چند سال من هرسال سیستم عوض نکنم برا بازی کردن,این نسل منو به این هدف نمیرسونه:D گیر دادین به گیمپلیو چیزای دیگه :D ولی اینکه هی رو پی سی از نظر بصری پیشرفت کنه و روی کنسول نه اصلا جالب نیست,خب منی که هی تریلر بازی میبینم و از بازی خوشم میاد بعد میرم میخرم میبینم یه چیز دیگست و کلا میخوره تو ذوقم حالا گیمپلی هم میخواد همون باشه ولی گرافیک تاثیر خودشو گذاشته چون اون تریلرایی که دیدم مربوط به PC بود :|(هر چند که جدیدا انحصاریای کنسول هم همین وضعیتو دارن :| یه چیز دیگه نشون میدن ولی یه چیزه دیگست :|).

- - -ویرایش - - -

انقدر این سازندهای بازی گفتن رم بیشتر که همه فکرشون رفته به رم کنسول در حالی که cpu های کنسولهای نسل بعد از cpuهای نسل قبلشون ضعیفترن هر دو کنسول 2 یا 3 سال دیگه به مشکل بر میخورن تویه e3 که هر 2 تاشون گند زدن کرش کردن افت فریم شدید داشتن به نظرم سونی که میگفت میخواد دوران طلاییه ps2 رو دباره زنده کنه نمیتونه حرف مفت زده بهترین کنسولها همین x360 و ps3 بودن که زمان لانچشون از همه سخت افزارهای روز دنیا بالاتر بودن
البته منظور سونی از نظر بازیای متنوع بود که به لطف ساپورت سازنده های ایندی محقق میشه نه از نظر گرافیک.
 

Farshad360

کاربر سایت
Aug 10, 2010
1,550
نام
فرشاد
خوب با یه سری از صحبت های دوستمون master.mhn موافقم .
من خودم حس میکنم انقلاب خاصی نداریم تو این نسل , بعد از 7 سال تقریبا به نظرم هیچ چیز انقلابی توی ایکس باکس وان و پی اس 4 به نظرم وجود نداره !
صنعت گیم داره همون راهی رو میره که نسل قبل هم رفت , هیچ چیز خاصی بهشون اضافه نشده ( تغییر سخت افزار , تغییر دیزاین , تغییر نام و .... )
شخصا انتظار داشتم بعد از 7 سال یه Technology جدید ببینم تو این صنعت . یه پیشرفت اساسی نه یه پیشرفت جزیی ...
یه چیزی مثل Xbox live که صنعت گیم رو تکون داد , یه چیزی مثل Steam که Pc gaming رو از نابودی نجات داد و یه جان تازه ای بهش داد .
نه مثل kinect , نه مثل move , نه مثل یه All in one system !
ای کاش یکم قدرت ریسک کردن ها به صنعت گیم برگرده , هیچ خلاقیت جدیدی به کار نمیبرن شرکت ها از ترس این موضوع که مبادا با ضرر یا شکست مواجه بشن .
چند سالی میشه تعداد IP های جدید و نو آورانه هم به خاطر این موضوع خیلی خیلی کم شدن ( از اونطرف چپ و راست IP های خوب قدیمی دارن milk میشن )
من خودم بدم نمیاد از اینکه کنسول بازیم یکم امکانات داشته باشه و دست و پا بسته نباشم باهاش اما اصلا این تجربه ی All in one و Kinect رو نمی پسندم ( در حالی که طرفدارانی داره )
چند وقت پیش داشتم به این موضوع فکر میکردم مایکروسافت که میخواست تجربه ی کینکت و All in one system رو به کنسول ها بیاره ای کاش 2 تا کنسول میساخت این نسل :

یه کنسول با همون مشخصات و سخت افزار 360 به همراه kinect و امکانات all in one ( اینجوری هم دستگاه ارزون قیمتی بود , هم تجربه ی گیمینگ casuall ها رو با کینکت و all in one گره میزد )
یه کنسول هم با سخت افزار بسیار قوی و بدون کینکت میاد با همون امکانات کافی xbox live ( قیمتشم تو همین محدوده ی الان خوب میشد یا کم تر از وان , تجربه ی خوبی هم برای Hardcore گیمر رقم میزد )

ولی حیف که مایکروسافت همه رو با هم میخواد یه جا داشته باشه که میشه ولی مطلوب نخواهد بود !
خلاصه ما یکم نظرات شخصیمون رو گفتیم و در آخر چون به گیم های Exclusive مایکرو علاقه دارم میخرم وان رو ( البته هر وقت قیمتش ارزون تر شد :d )
 

Fábio dá silva

کاربر سایت
Jun 19, 2011
4,384
نام
رضا
این نسل حرف آنچنان خفنی واسه گفتن نداره.به غیر از بهبود گرافیک و گیم پلی.اگر بازیها به سمت 3d برن به نظرم یه انقلابی هست.
از نظر گرافیک هم به نظرم کنسول های همین نسل هم خیلی خوب هستن
به قول دوستمون کینکت و MOVE هم توی نسل قبل بوده و چیز جدید نیست.
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
اگه تغییر بزرگ منظورتون سخت افزاریه که هیچ ! با این ضرر و مشکلات از این بالاتر نمیشد. همین هم باز محسوس میشه تو بازی. رزولوشن تنها مشکلیه که من الآن دارم به شخصه میبینم که تو فاصله ما از تلویزیون و سایز تفاوت چندانی نمیکنه. در نتیجه اگه همه از نظر گرافیکی (نه چیزه دیگه :d) شبیه رایز باشن راضیم از پیشرفت.
اما اگه وسیله جانبی و یه چیزه متحل کننده منظورتونه که VR رو یا این E3 یا بعدیش معرفی میکنه که مسلما تغییر خیلی بزرگیه از هرجهت
 

omiid

کاربر سایت
Dec 23, 2011
543
یه سوال؟ :
از نظر اجرای روان بازی وگرافیکی که به چشم بیاد . بین 360 وایکس باکس وان تو بازی های مشترک مثل کال اف دوتی گاست . تغییری داشته قابل حس ولذت ازش باشه یا نه فرقی نداره زیاد؟
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,768
نام
امین
صحبت های Master.mhn متین و قابل احترام و صد البته میشه گفت باید واقعا رو این صحبت ها فکر کرد . ولی به نظرم یکم صبر داشته باشیم و شرکت های بازی سازی خودشون رو با نسل تازه ای که تازه شروع شده از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری وفق بدن و کار خودشون رو شروع کنن به هر حال یه دو سالی طول میکشه . و در ضمن این بازی هایی که در نمایشگاه e3 نشون دادن و بیشترشون رو پی سی بود به نظر من اصلا چیز عجیبی نبود به هر حال این شرکت ها تازه با سخت افزار کنسول های نسل بعد آشنا شده بودن و حتی مایکروسافت کیت نهایی رو برای خیلی از شرکت ها نفرستاده بود و همین طور خیلی ها نمیدونستن که کنسول پلی استیشن 4 از چند گیگ رم استفاده میکنه و به همین سو بازی هایی مثل بتلفیلد و کال که روی چندین پلتفرم ساخته میشدن از کیفیت کاری و پتانسیل یک بازی کم میکنه وباز هم به خاطر داشتن تعداد کم کنسول های نسل بعد به هر حال خیلی روی فروش یک بازی حساب باز نمیکنن و این مساوی هستش با کم کاری کردن شرکت ها و این رو هم اضافه کنین که بازی های لانچ اصولا به خاطر این که باید سر موقع ریلیز بشن اکثر مشکلات زیادی دارن . شما بازی های اولیه کنسول ایکس باکس 360 رو در زمان لانچ مقایسه بکنین با دو سال بعد و تفاوت کیفیت رو کاملا میتونین حس کنین و این رو هم به یاد داشته باشین اولین بازی فوتبالی با طعم کامل نسل بعد در سال 2007 به بازار اومد (فیفا 08 ) .

دوستان انقدر عجول نباشیم و بزاریم کمی زمان جلو بره و واقعا باید صبر داشته باشیم تا طعم نسل بعد رو بچشیم . وقتی جان کارمک از کیفیت کنسول های نسل بعد راضی بوده چیز کمی نیستش .

در ضمن جهش به نسل بعد فقط قدرت سخت افزاری نیستش و نرم افزاری هم هست و واقعا نسبت به 8 سال پیش جهش نرم افزاری از کد نویسی و موتور های گرافیکی مختلف و موتور های فیزیک واقعا پیشرفت خیلی خوبی داشته . من خودم به شخصه به این نسلی که تازه شروع شده خیلی خیلی امید وارم و اصلا هم نظرم فکت نیست و نمیتونه هم باشه ولی شروع این نسل رو در کل موفقیت آمیز میدونم و بد هم شروع نشده واقعا

بازی های لانچ با همه کاستی ها بازی های بدی نبودن و به نظر من صنعت گیم در این نسل آینده خوبی میتونه داشته باشه خصوصا این که سونی شروع فاجعه آمیز نسل قبل خودش رو نداشته مایکرو سافت هم کم و بیش تونست خودش رو در زمان کوتاهی جمع و جور کنه .
 
آخرین ویرایش:

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
من که حرفم کلا سخت افزاری بود :D
نگید این حرفو :D چطور با فاصله حل میشه؟:D اونایی که با مانیتور بازی میکنن چی؟:D لبه هایی که به خاطر رزولوشن بوجود میان چی؟:D
چند صفحه قبل 7تا تکنولوژی مایکروسافت که به وان نرسیدن رو گذاشتم.حالا نمیدونم منظورش کلی ,که دیگه نمیرسن یا شاید در آینده اضافه بشن :D ولی به نظرم منظورش کلی بود,پس انتظار VR نداشته باشید :).

والا من کلا تغییری حس نکردم با چیزی که امتحان کردم تو HMV :d
VR تقریبا احتیاجی به سخت افزار دستگاه نداره. دقیقا مثل کینکت خودش باید بتونه پردازش هایی که میخواد رو انجام بده و بازی ساپورت کنه. حالا خب مسلما قرار نیست نسل اولش یه چیزه بدون نقص باشه. اما همین اضافه شدنش به اندازه کافی میتونه تغییر درست کنه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر