همه چیز درباره Xbox One (پست اول تاپیک حتما خوانده شود)

با این که تاپیک ربطی به من نداره(:دی)،ولی چون اهل تروفی هستم گفتم این رو بزارم (اگه قدیمیه شرمنده)اچیومنت در xb1:
ir4F5kJffCbZM.gif
 
گاهی وقتا دوس دارم دنیارو پاوز کنم و بخندم به این قیمت دلار که اونا گذاشتن تو مملکتمون و باعث میشه شبا خوابه FM5 و Ryse رو ببینیم
مرسی کار تیمی :(

قیمت که تقصیر اونا نیست,تقصیر دکترا و اقتصاد دانای کشورمونه که نقش همه ی اینا رو یه نفر ایفا میکنه :دی
-----------------------------------
turtle-beach-xo-four-headset-280x80.png

[h=1]Xbox One Headset Adapter required for new headsets, won’t release until 2014[/h]
 
آخرین ویرایش:
توی لانچ ها فوق العاده عمل کردن و با تریلر جدید رایز و دد رایزینگ 3 شرایط بهتر هم شده با توجه به اینکه اون طرف هم مشکلاتی به وجود اومده . . . :d

حس می کنم داره روزهای خوب قبل از 21می بر می گرده! :d
 
اطلاعاتی که تا الان از سخت افزار Xbox one به صورت رسمی منتشر شده:
پردازنده به شکل SoC با 5 میلیارد ترانزیستور و 47 مگابایت حافظه داخلی.
پردازنده صدای کاملا قابل برنامه نویسی که خودش اندازه یه هسته CPU قدرت داره.
CPU بر پایه معماری جاگوار شرکت AMD با هشت هسته و کلاک 1.75Ghz به علاوه یک سری تغییرات.
GPU بر پایه معماری GCN رادئون با 12 CU و کلاک 853 مگاهرتز و 1.31 ترافلاپس قدرت خام و قابلیتهای سخت افزاری فراتر از DX 11.2 ! به علاوه دوتا Graphics Command Processor و دوتا Compute Command Processor و رسم 1.71 میلیارد چند ضلعی در ثانیه!
GPU دارای 3 تا Display plane مجزا هست که مثل این میمونه که سه تا فریم بافر مستقل داره و میتونه هر نوع سیگنالی رو با هر گستره رنگ و رزولوشنی روی هم Overlay کنه.(کروماکی مجانی!)
8 GB رم DDR3 با پهنای باند 68 گیگ بر ثانیه و گذرگاه 256 بیتی.
32 مگابایت eSRAM با پهنای باند 204 گیگابایت بر ثانیه و گذرگاه 1024 بیتی!
GPU قابلیت دسترسی به پهنای باند eSRAM و DDR3 رو همزمان با هم داره و میتونه از eSRAM به عنوان فریم بافر استفاده کنه.
CPU قابلیت ارتباط Coherent با رم اصلی رو با پهنای باند 30 گیگ بر ثانیه و اتصال مستقیم به کش GPU داره.
پردازنده Xbox one علاوه بر CPU و GPU و eSRAM از 50 تا میکروکنترلر دیگه تشکیل شده که 15 تاشون پردازنده های مخصوص برای کم کردن بار پردازشی از روی CPU و GPU و کمک به گرافیک و پردازش صدا هستن.
DME به صورت یک Async DMA کار نقل و انتقال داده ها رو به صورت موازی و غیر همگام با GPU و CPU انجام میده.
8 گیگ حافظه Flash داخلی به عنوان کش بین هارد دیسک و رم کنسول برای بالا بردن سرعت انتقال داده ها از هارد دیسک به رم سیستم.

- - -ویرایش - - -

امروز داشتم نگاه میکردم نتیجه یه بررسی تو سال 2012 نشون داده که کارایی کارتی مثل رادئون 6800 با aSync DMA (همون Data Move Engine های داخل X1 ) حدودا 11 برابر بیشتر از مواقعی هست خود شیدر انجینها (CUـها) کار DMA رو انجام میدن!

http://openbenchmarking.org/result/1212120-SU-ASYNCDMAT32


66654898089418110250.jpg
 
آخرین ویرایش:
کاشکی همه ی بازیا یا کلا خود کنسول رو با تاخیر عرضه میکردن ولی یه چیز بهتر تحویل میدادن,ما که لانچ نمیخریم به نفعمونه :دی
کرایتک اگه وقت بیشتر داشت یا T10 میتونست آب و هوا هم رو اضافه کنه خیلی خوب میشد :دی
------------------------------
Dirt نسل بعدی نمیخواد معرفی بشه؟ :دی
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or