نقد و بررسي بازي هاي psp

game-boys

کاربر سایت
Sep 6, 2015
446
سلام ...من psp street دارم همون اول که معرفی شد گفتم اینو می خرم و خریدم ...خیلی دلم می خواست بازی prince of persia the forgotten sands و بازی کنم و هیچی ...برای همین اولین بازی که روش ریختم همین بود و هیچی ...ولی فرمویر دستگاهم 6.60 بود و تنها بازی که این ورژن اجرا نمی کنه هم همین بازی هست و هیچی به هیچی ...:( :-s :((

به به مبارکت باشه :x

چه بد اما بازم psp کلی بازی قشنگ داره که میتونی ازشون لذت ببری

من psp fat داشتم که فروختم دیگه خریدم تا اینکه یه psp street خریدم

این psp street من بود

69400709135452942706.jpg


91382502518648675575.jpg



نقد و بررسی خوبی بود آفرین :bighug: کارت خوب بود :x
 

game-boys

کاربر سایت
Sep 6, 2015
446
نقد و بررسی بازی Call of Duty - Roads to Victory


aqcrt7yvsx18zp590t7f.jpg


گیم پلی :

تقریبا خوبه ولی مشکلات و محدودیت هایی داره مثل عدم امکان دویدن و خودکار بودن نشانه که بازی رو از تم بازی اصلی دور کرده در بازی اصلی گرایش شما به تفنگ های تک تیر و ... بود ولی در اینجا بیشتر از رگبار استفاده می کنید . تا بازی نکنید نمی فهمید . تنوع دشمنان و هوش مصنوعی آن در حد psp خوب کار شده است و تعداد تمام نشدنی آن ها باعث سختی بازی می شود . بازی را می توانید در 5 ساعت به اتمام برسانید .


داستان :

این نسخه انحصاری psp است , اگر Call of duty 3 را بازی کرده باشد یا اصلا خود سری بازی را به جز نسخه ی 4 داستان دستتان می آید. موضوع جنگ جهانی دوم است و فقط روایت داستان فتح کاخ ریاست جمهوری آلمان است . جالب است بدانید کاپتان Prise که در نسخه ی 4 فوت کرد در این بازی وجود دارد . شما در نقش سرباز کانادایی . فرانسوی و آمریکایی بازی را تمام می کنید .


3847mr5p5a2zwg6g85wk.jpg
rp56zpu3csnz7mrua3qg.jpg


صدا گذاری :


متوسط است به خاطر این که صدای محیط ها بم است ولی انفجار و افکت های صوتی و ... خوب از کار در آمده اند .

در بازی هیچ موزیک متنی وجود ندارد و فقط در جای جای بازی شاهد وجود موزیک هستید البته بگم که در بازی های جنگی نباید موزیک متن باشه.


گرافیک :

جزییات بسیار کم کار شده. تفنگ ها اصلا خوب طراحی نشده . محیط های بازی همش یا سفیدند یا قهوه ای یا سبز .

طراحی دشمنان قابل قبول است . وسایل نقلیه هم قابل قبول هستند . در کل انتظار ما از Call of duty بیش تر از این ها بود .


ارزش :

حتما این بازی را روی PSP نصب کنید . ارزش 1 بار بازی کردن را دارد .


gr7lt8qmrczjqy6wu0qs.jpg
 
آخرین ویرایش:

game-boys

کاربر سایت
Sep 6, 2015
446
نقد و بررسی بازی Jak and Daxter - The Lost Frontier

rfkomwhbq1up0k0si5j2.jpg


تاريخچه كلي :

بازي جك و داكستر توسط استديو Naughy dog براي كنسول PLAY STATION 2 ساخته شد و تا این نسخه 6 سري از اين بازي روانه بازار شده كه در همه نسخه ها جك يك كاراكتر قابل بازي رو اصلي داستان بوده ولي داكستر يك كاراكتر غير قابل بازي بوده البته لازم به ذكر ِ كه بگم به جزء نسخه هاي PSP كه همين آخرين شماره شما ميتونين توي چند PLAN با داكستر هم بازي كنين كه اتفاقا داكستر بدليل برخورد كردن با يه ماده شيميايي تبديل به يه موجودي قدرمتند ميشه كه البته اين قدرت هم زياد ادامه نداره البته يك بازي جداگانه هم با نام "DAXTER"براي PSP در سال 2006منتشر شد كه يكي از بازيهاي خوب و به ياد ماندني PSP بود كه توانست امتياز ميانگين 9 رو از اكثر منتقدان دريافت كنه.


در ادامه بيشتر با تاريخچه آشنا ميشيم اولين شماره با تيتر" The Precursor Legacy"در سال 2001 توسط استديو NAUGHY DOG منتشر شد كه امتياز هاي خوبي رو تونست دريافت كنه و با گرافيك بسيار عالي كه در اوايل ظهور PS2 داشت خيلي ها رو به طرف خودش كشوند اما طولي نكشيد كه دوباره اين استديو وسوسه شد شماره دوم اين بازي هم منتشر كنه كه هيچ تيتري هم به بازي اضافه نكرد البته اسم بازي از JAK & DAXTER به JAK II تغيير كرده بود از لحلظ گرافيكي هم چيز زياد تغيير نكرده بود اما با اين جزئيات توانست از نظر منتقدان پيشرفت كرده باشه و امتياز 9.1 رو كاسب بشه!در سال 2004 دوباره NAUGHY DOF دست به كار شد و سومين بازي از اين سري رو منتشر كرد كه نسبت به 2 سري قبل ايراداتي داشت و كمي تكراري شد بود ولي خوب اين نسخه هم فروش خوبي داشت و امتياز هاي خوبي هم گرفت اما 1 سال بعد نوبت اين بود NAUGHY DOG يه ريسكي رو انجام بده ,اين ريسك هم چيزي نبود جزء تغيير سبك از پلتفرمر 3 بعدي به كامبت ريسينگ(COMBAT RACING GAME)كه خيلي از فن ها كمي عقب كشيدند ولي خوب اين تغيير سبك هم چندان بد نبود و كمي بازي رو از تكراري بودن درمياورد.

بازي Jak & Daxter The Lost Frontier براي كنسولPSP كه اينبار سازندش NAUGHY DOG نبود...


داستان :

داستان بازي تقريبا ادامه ي نسخه هاي قبل به خصوص نسخه سوم ميباشد كه حال تمام دخاير و انرژي و.. سياره كه ECO ناميده ميشود توسط موجودات عجيب و قدرتمندي در حال نابودي ميباشد و جك و داكستر به همراه زني ديگر ماموريت دارند براي نجات زمين به مناطق مختلف و خطرناك سفر كنند و تا ميتوانند ECO جمع كنند اما در راه سفينه جك مورد حمله دزدان ECO(ECO PIRATES) قرار ميگيره كه سردسته اونا فنيكس ِ كه با كمي جر و بحث با جك با هم درگير ميشن و جك روي بال سفينه ميوفته ولي وقتي كه فنيكس ميخواد جك رو بكشه داكستر با اسلحه سفينه بهش حمله ميكنه و فنيكس راهي جزء فرار نداره اما تير ها به مخزن ECO سفينه برخورد ميكنن و باك سفينه خالي ميشه و اوناروي يه جزيره براي پيدا كردن ECO فرود ميان و بازي شروع ميشه...


yzebbb2r34y8199xtcab.jpg
db6dipabop49vumw9tk0.jpg


گيم پلي :


يكي از بخش هاي خوب بازي گيم پلي ِ و يكي از نكان خوب هم اينجاست كه هر دكمه يك حركت خاصي رو از خود نشون ميدن كه يه جذابيت خاصي رو به بازيباز ميده البته هر چه جلوتر برين فن ها ارتقا داده ميشن و اسلحه هاي جديد تر و قابليت هاي جديد تر به جك اضافه ميشه كه ميشه از ECO REFLEX براي آرام كردن بازي به كار ميره


از يكي ديگه يه جورايي مثله جت پك كه البته يك مسير كوتاهي رو شما رو ياري ميده با اين ميتونين ارتفاعات بلند رو سپري كنين AI دشمنان هم چندان بالا نيست و ميتونين به راحتي اونا رو قتل و عام كنين بخش سفينه سوالي هم خوب كار شده اما بدليل اينكه به نوعي كنترل دوربين در اختيار گيمر نيست باعث ميشه يكمي كاربرا موقعي هدايت سفينه به مشكل بر بخورن و باگ ها خودشونو نشون بدن به عنوان مثال اگه با سرعت به سفينه غول آسا دشمن برخورد كنين هم سفينه هم سفينه غول آسا دشمن با هم تركيب ميشن و ديگه بازي قابل ادامه نيست يا بايد بزارين سفينه هاي كوچيك بكشتتون يا بازي رو ريستارت كنين!اما CUSTAMIZE كردن سفينه يكي از قابليت هاي از نظر خودم خوب بازي كه واسه هرچ آسان تر كردن بازي توي گيم پلي قرار دادن چون ميشه با كاستام كردن سفينه قابليت هاي جديد و اسلحه هاي جديدي بهش اضافه كرد كه البته تعداد قابليت ها زياد هم نيست!


در ضمن يكي از قسمت هايي كه استديو سعي كرده با اضافه كردن اين قسمت به بازي كمي مدت بازي رو افزايش بده كه خيلي هم جذابه در اين قسمت شما بايد با سفينه هاي دوست مسابقه بدين كه تا جه حد ميتونين در زمان مشخص علامت ها رو با تير بزنين هر چه بيشتر بزنين جايزه به شما بيشتر ميده و شما ميتونين اونو در كاستوم كردن سفينه خرج كنين!تعداد مراحل هم انگشت شمار هستند ولي چون بايد همه رو در يك زمان انجام بدين كمي خسته كننده و طولاني خودشو نشون ميده به خصوص با وضع دوربين نامناسب كه هرچه زودتر دوست دارين سريعتر اين بخش هم به اتمام برسه تا پيگير بخش داستاني بازي بشين!


گرافيك :

جزءخوب هاي PSP در بين بازيهاي تازه منتشر شده هست به خصوص قسمت نور پردازي و طراحي محيط البته در بعضي از مراحل كيفيت پايين بعضي از تكستچر ها شما رو اذيت ميكنه و باعث ايجاد دوگانگي بين تكستچر ها ميشه چون بعضي از تكستچر ها بسيار با كيفيت ولي بعضي جالب نيستند اما حركات كاراكتر ها به خصوص 2 شخصيت اصلي بازي(جك و دكستر)بسيار نرم و خوب طراحي شده و اين 2 كاراكتر پر از جزئيات ميباشند و تعداد دشمنان هم چندان زياد نيستند ولي چندان كم هم نيستند كه بازي رو تكراري كنن اما همانطور كه گفتم قوي نيستند ولي كمي وقت گير!مثلا همين مانكي ها كه واسه كشتنشون بايد كمي حوصله و زبر و زرنگي به خرج بدين!


البته نميشه كيفيت CG هاي بازي هم ناديده گرفت چون با كيفيت اين CG ها بازيباز رو القا به ادامه بازي ميكنه.كيفيت ظاهري دشمنان هم از لحاظ تكستچر خوب هستند و دشمنان هم داراي حركات منظم و نرمي اند كه مشخص اين استديو تفاوت چنداني بين كاراكترها(چه دشمنان چه كاراكتر هاي اصلي)نذاشته اكثر اسلحه هاي دشمنان و موجودات متنوع هستند ولي چندان قوي نيستند CHAINSAW كاتر ها (CUTTERS)ها هم تاثير ِ چنداني بر روي جك ندارند ولي اگه در يك زمان چند كاتر به جك حمله كنند كمي دفاع از خود سخت بشه يكي از مشكلات ديگه هم اينه كه اكثر سلاح دشمنان به يك اندازه از جان جك كم ميكنند كه االبته اين هم كمي قابل چشم پوشي ميباشد!


موسيقي و صداگذاري :

صداگذاري و موسيقي از نكات مثبت بازي هستن چون شما رو به شدت ياد JAK III ميندازه واقعا استديو HIGH IMPACT GAMES مشخصه كه وقت روي صدا گذاري بازي گذاشته و تا حدود زيادي هم موفق بوده به خصوص روي صداگذاري شخصي دكستر كه سعي كرده تيكه هاش زياد تكراري نشن و هميشه حالت طنز خودشو حفظ كنه اما موسيقي بازي بدليل تعداد كمشون بعد از سپري كردن تعدادي مراحل تكراري ميشن.


vhf9r71zkooh4f2b8axw.jpg
2ks0335gbbouiye687ub.jpg


نتيجه گير كلي:


اين بازي يكي از بازيهاي به ياد ماندني براي شما در كنسول PSP خواهد شد و براي بازي كردن آن حتي يك لحظه هم درنگ نكنين , داستان به طور قطعه قطعه در CG ها تعريف ميشه و البته كيفيت اين CG ها باعث ميشه شما اصلا دكمه مثلث رو براي SKIP كردن اونا به كار نبرين!
 

game-boys

کاربر سایت
Sep 6, 2015
446
معرفی Tom Clancy's Ghost Recon - Advanced Warfighter 2


orsqrhbeu348ohtwhg7r.jpg


GRAW 2 کنترل یک گروه از سربازان آموزش دیده را با نام اشباح در اختیار شما قرار میدهد. در سال 2014 در مکزیک میان نیروهای دولتی و شورشیان ، یک جنگ داخلی شدید صورت میگیرد . ابعاد این جنگ به قدری وسیع است که هر لحظه ممکن است جنگ به تمام نقاط دنیا کشیده شود بنابراین نیروهای دولت امریکا وارد صحنه نبرد میشوند. دولت از امریکاییها حمایت میکند ولی مردم دل خوشی از آنها ندارند .


حضور ارتش امریکا خاطرات جنگهای خونین ایالت متحده و مکزیک را برای آنها تداعی میکند . در شرایطی که نبرد تقریبا به سود شورشیان پایان یافته ، حضور کاپیتان اسکات میتشل ( Scott Mitchell ) باعث برگشتن ورقها به سمت دولت مکزیک و امریکایی ها میشود . او و افراد وفادارش وارد صحنه نبرد میشوند تا قهرمان گونه دنیا را از نابودی نجات دهند . اما هنگامی که تقریبا جنگ را برده میدانند متوجه میشوند چند موشک اتمی دزدیده شده است. شورشیان این موشکها را در نزدیکی مرز مستقر کرده اند و آماده شلیک آنها به ایالت متحده هستند. میتشل و همرزمانش قهرمانانه با انها میجنگند و موشکها را با پرتاب موشکی EMP از بین میبرند ولی در نهایت سرنوشتی گنگ و نامفهوم دارند. تنها دیده میشود که اسکات و افرادش از شدت موج انفجار به کناری پرت میشوند و فرمانده شما و دوست صمیمیتان با شما صحبت میکنند و از میخواهند دوام بیاورد ، با ورود چند هلیکوپتر به صحنه ، صفحه سیاه شده و بازی وارد بخش معرفی سازندگان میشود.


این بار ، بر خلاف دیگر داستان تام کلانسی ، یک داستان معمولی و حتی ضعیف برای پایه داستان انتخاب شده است ولی حوادث و اتفاقاتی که در ادامه بازی و در جریان مرحله ها برای بازیکن می افتد ، داستان قوی بازی رو نشان میدهد. مثل همیشه ایده های غیر واقعی تام کلانسی نسبت به کشورش نشان میدهد که او چقدر ناسیونالیست است. همانطور که در بازیهای دیگری که او در آن حضور داشته است دیده ایم ، امریکا مظهر آزادی ، خوبی و دموکراسی و مبارزه با تروریسم است ولی آیا در دنیای واقعی این امریکایی ها نیستند که اول آتش جنگ را برافروخته اند ؟


بگذریم اگر کسی بازی را برای اولین بار تجربه کند گمان میکند با یک داستان صرفا اکشن روبروست ولی باید گفت کلانسی به خوبی درام و طنز را وارد داستان کرده . صحنه هایی از بازی شبیه فیلم سینمایی Black Hawk Down – سقوط شاهین سیاه – هستند و بنابراین میتوان این نتیجه را گرفت که بخشهایی از بازی حماسی هستند و حتی گاهی باعث ناراحت و محزون شدن مخاطب میشوند. و همه اینها در کنار یک موسیقی جذاب و شنیدنی ، گرافیک عالی ، گیم پلی جذاب و .... مخاطب را جذب بازی میکند . همانطور که گفتیم در طول بازی اتفاقات زیادی برای شما می افتد ، افرادتان گروگان گرفته میشوند ، به واسطه اطلاعات غلط گرفتار تله میشوید ، دوستانتان را از دست میدهید ، یک تنه با نیروهای دشمن در میافتید و .... .


در واقع داستان بازی بیشتر شبیه سریال های تلوزیونی است و هر مرحله از داستان خاصی پیروی میکند ولی در عین حال از یک داستان پایه پیروی میکند . مطمئنا از داستان بازی خسته نمیشوید چرا که در هر مرحله ماموریتی متفاوت در انتظار شماست . بیشتر مراحل بازی در صحراهای مکزیک میگذرد و کمتر به شهر وارد میشوید و واقعا باید محیط بازی را تحسین کرد . محیط بازی آنقدر بزرگ است که نمیتوانید تصورش را بکنید ! ولی خب نمیتوانید همه جای محیط را بررسی کنید چرا که فرمانده شما این اجازه را نمیدهد. کوه ها و دره ها همگی از روی نمونه واقعی صحراهای مکزیک شبیه سازی شده اند و فقط بعضی خانه ها و سنگر ها به آن اضافه شده اند . گرافیک بازی را میتوان با بازی SC : DA مقایسه کرد هرچند مطمئنا بازی گرافیکی بهتر دارد ! پردازش به جزئیات بازی و نورپردازی آن یک سرو گردن از بازی SC : DA بالاتر است . از لحاظ جزئیات گرافیکی بازی را میتوان به بازی Crysis تشبیه کرد هرچند مطمئنا گرافیک بازی Crysis بیشتر است ولی خب از بسیاری از تکنولوژی های استفاده شده در بازی به بازی کرایسیس شبیه هستند. مثلا تخریب ماشین ها با آنچه موسی ماکسل عزیز در پیشنمایشان از بای کرایسیس اشاره کردند مطابقت دارد. با شلیک به چرخ جلوی یک خودرو ابتدا خودرو به سمت مثلا راست متمایل شده و روی زمین کشیده میشود و از کنترل راننده خارج شده و تصادف میکند و احتمالا منفجر میشود. گرافیک بازی تقریبا بهترین گرافیک بازیهای TPS است که تاکنون منتشر شده اند. کوچکترین جزئیات در بازی رعایت شده اند ولی باز هم گرافیک خالی از نقصهای ریز نیست. مثلا آثار گلوله همه سلاح ها بر روی اجسام یکیست و این نکات ریز برای بازیی با این قدرت گرافیکی مایه شرمساریست ! مطمئنا اثر گلوله یک اسلحه با کالیبر 9 میلیمتر با اسلحه کالیبر 25 میلیمتری فرق میکند ولی متاسفانه گلوله کلت با گلوله ضر زره بعضی سلاح ها یک اثر متشابه دارند و فقط سلاحهایی خاص مثل Gattling Cannon رد گلوله منحصر به فرد خود را دارند.


هیچ ساختمانی در طول بای قابل تخریب نیست ولی مطمئنا میتوانست باشد . و خب این از جنبه جزء پردازی بازی میکاهد. افکت باران جزئیات خوبی دارد ولی کلیات ان ناقص است. مثلا برخورد باران با اجسام مختلف و ... ولی ماهیت قطرات آب شبیه سیخ های سفید رنگ است.


9h3575rq1qk9do43bf90.jpg


وجود افکت باد از جذابیتهای بخش گرافیک – فیزیک بازیست . باد تاثیر مستقیمی بر روی هدف گیری شما ، حرکت ابرها و باران خواهد داشت. افکت های آتش بسیار عالی کار شده اند و تقریبا بی نقص هستند ولی متاسفانه افکتهای انفجار چندان تعریفی ندارد . البته شکل و حجم انفجار ها بسیار عالی و دقیق هستند ولی رنگها و غلظت آن کمی ضعیف هستند و بیشتر شبیه بخاری زرد رنگ هستند ولی خب این امر فقط در مورد انفجار خودروهاست و انفجار نارنجکها و یا موشکها بسیار دقیق طراحی شده است. نورپردازی بازی بدون هیچ و حرف و حدیثی عالیست و حتی میتوان گفت بهترین نورپردازی بازیهای اکشن را داراست. حتی بازی دوم که در این بخش مدعی است هیچ حرفی در برابر عظمت نورپردازی GRAW 2 ندارد .


کوچکترین عوامل منیر در بازی ، بر روی وضعیت کاراکتر های شما تاثیر مستقیم دارند . اجسام دارای سایه منحصر به فرد هستند حتی حشراتی که در طول بازی روی هوا معلق هستند هم سایه دارند. و همه اینها بر گیم پلی بازی تاثیر مستقیم دارند. دید شما و دشمنانتان کاملا وابسته به این امر هستند و بسته به آن کم و زیاد میشوند. بیابان های حومه مکزیک هر روز دستخوش تغییرات آب هوایی هستند که این تغییرات در بازی بخوبی رعایت شده اند . بادهای شدید ، ملایم ، نسیم و باران همگی در طول بازی همراه شما خواهند بود که فضای بازی را جذابتر میکنند . در اکثر مراحل بازی آب همراه شماست و باید گفت افکتهای آب تغریبا هیچ مشکلی ندارند. تنها مورد آنها شفافیت آب است که ابدا نمیتوانید درون آب را ببینید وگرنه تمامی نکاتی که در مورد آب باید رعایت بشود ، شده است . حتی جرم اجسام در برخورد با آب در چگونگی فرورفتن آنها در آب تاثیر دارد. پرکردن و خشابگذاری مجدد سلاح ها اصلا خوب نیست و شایسته این بازی نیست . شما فقط شاهد حرکات دست بازیکن خواهید بود !


در طراحی فیزیک کاراکترها ، از تکنولوژی MOKAP استفاده شده است که باعث هماهنگی 100 % بین حرکات شخصیتها با انسان واقعی شده است.
در این فناوری ، حسگرهایی به بشخص متصل میشود و یک استخوان بندی از او در رایانه ایجاد میشود و حرکات او بعدا با جسم کاراکترهای بازی مچ میشود . وقتی به یک شورشی شلیک میکنید ، بسته به اینکه به کدام نقطه بدن وی شلیک کرده اید ، تغییر حالتی در وضعیت او ایجاد میشود. مثلا با شلیک به دست او اسلحه از دستش افتاده و با شلیک به پای او ، روی زمین می افتد . طرز قرار گرفتن اجساد هم به همین ترتیب است.


مهمترین بخش یک بازی گیم پلی آن است ، ولی در این بازی ، خصوصا حالت تک نفره آن ، کمی قدیمی و یکنواخت است و تنها بخش از بازی که امتیاز کمی گرفته است همین بخش است . چراکه تقریبا هیچ نوآوری خاصی صورت نگرفته است . با هم به بررسی قابلیت های بازی میپردازیم :


تغییرات زمانی

از نکات جالب گیم پلی ، گذشت زمان در ان است که میتواند به نفع و یا ضرر شما باشد. هرچقدر تمام کردن یک ماموریت بیشتر طول بکشد ، بیشتر به صبح و یا شب شدن نزدیک میشوید. در ماموریتی که باید دوستتان را نجات بدهید ، باید قبل از فرارسیدن طلوع خورشید کار را تمام کنید و گرنه نیروهای کمکی دشمن فرامیرسند و به سختی میتوان از پس آنها برآمد.


کنترل بازی ، میزان تسلط بازیکن بر فضای بازی


باید گفت کنترل بازی به جز بخش تیمهایتان کاملا روان است و مخاطب با کنترل بازی مشکل چندانی ندارد. البته بعضی از فرامین بوسیله یک دکمه اجرا میشود که بعضا باعث بوجود امدن مشکلاتی میشود. کنترل تیمها چندان آسان نیست چراکه با توجه به قرار گیری محل دکمه ها * :

بازیکن باید چند دکمه را رها کند تا بتواند به تیمش فرمان دهد و ممکن است فرامین غلطی به تیم صادر کند. با این حال باز هم کنترل بازی در سطح خوبی قرار دارد ولی میتوانست از آن بهتر هم باشد.



vz9ol5tcnunnepj9eo35.jpg
qwcqynvbveiqjnmjb22e.jpg
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: BitsandBytes

ps_lovers

کاربر سایت
Nov 8, 2012
34
سپاس از زحماتی که کشیدی دوست گرامی
مقالات واقعا عالی بودند و یاد اوری از خاطرات کنسول با ارزش psp
بیشتر توضیحات کوتاه و مختصر بودند که بسیار واضحه و خوب بود.
البته از نظر من ارزش کار شما بسیار بالاست ولی برای بهتر بودن
اگر لیست بازی های انحصاری کنسول و بازی های معروف و مثلا میزان فروش هر نسخه رو در اول مقاله می نوشتید و بعد توضیحات را یکجا و پشت سر هم می دادید خیلی شکیل تر و زیبا تر می شد
مثل god of war ها رو پشت سر هم می نوشتید یا patapon 1 patapon 2 patapon 3 .
این رو هم از این بابت میگم که این مقاله بهترین و تخصصی ترین مقاله در مورد بازی های psp در سایت های فارسی زبان می شد. هر چند که تا الان هم بی نظیره
بازی های بزرگ دیگری هم هست که انشالا ان ها رو هم میگذارید. مثل :
daxter-
gran turismo-
ape academy-
SOCOM : FIRETEAM BRAVO 3
RATCHET & CLANK : SIZE MATTERS
SYPHON ****** : LOGANS SHADOW
SYOHON ****** : DARK MIRROR
DRIVER 76
SUPER BAD
BUZZ! : BRAIN BENDER
SAMURAI WARRIORS : STATE OF WAR
EYE PET
و .............
در اخر هم تشکر میکنم از زحمات شما دوست گرامی
انشالا که موفق باشید.
 

game-boys

کاربر سایت
Sep 6, 2015
446
سپاس از زحماتی که کشیدی دوست گرامی
مقالات واقعا عالی بودند و یاد اوری از خاطرات کنسول با ارزش psp
بیشتر توضیحات کوتاه و مختصر بودند که بسیار واضحه و خوب بود.
البته از نظر من ارزش کار شما بسیار بالاست ولی برای بهتر بودن
اگر لیست بازی های انحصاری کنسول و بازی های معروف و مثلا میزان فروش هر نسخه رو در اول مقاله می نوشتید و بعد توضیحات را یکجا و پشت سر هم می دادید خیلی شکیل تر و زیبا تر می شد
مثل god of war ها رو پشت سر هم می نوشتید یا patapon 1 patapon 2 patapon 3 .
این رو هم از این بابت میگم که این مقاله بهترین و تخصصی ترین مقاله در مورد بازی های psp در سایت های فارسی زبان می شد. هر چند که تا الان هم بی نظیره
بازی های بزرگ دیگری هم هست که انشالا ان ها رو هم میگذارید. مثل :
daxter-
gran turismo-
ape academy-
SOCOM : FIRETEAM BRAVO 3
RATCHET & CLANK : SIZE MATTERS
SYPHON ****** : LOGANS SHADOW
SYOHON ****** : DARK MIRROR
DRIVER 76
SUPER BAD
BUZZ! : BRAIN BENDER
SAMURAI WARRIORS : STATE OF WAR
EYE PET
و .............
در اخر هم تشکر میکنم از زحمات شما دوست گرامی
انشالا که موفق باشید.

مرسی داداش لطف داری
ممنونم عزیزی , البته این ارزش از خود psp بر میگرده و بازخورد داره

البته این کوتاه بودن که فرمودید , به تیتر هر بررسی نگاه کنید بعضیا رو نوشتم بررسی - بعضی ها رو نوشتم نقد و بررسی - بعضی ها رو نوشتم معرفی
بخاطر همین مطالبم گاهی کمه چون فقط بازی رو معرفی کردم
در کنار این موضوع من نویسنده نقد و بررسی حرفه ای نیستم فقط چون به ویراستاری و مکاتبات آشنام و کمی به نقد بازی ها ( بیش از 20 سال گیمر بون ) آشنایی دارم در حد توانم این مطالب میتونم بنویسم که اگر کم و کاستی داره به لطف خودتون ببخشید

بازم از شما ممنونم
 

New Shredder

ѺГѺҠԱ ՏѦҠі
کاربر فعال
Feb 23, 2013
924
نام
سعید
angus hates aliens



اگه خیلی وقته روی psp بازی جدیدی نصب نکردید پیشنهاد می کنم این بازی رو امتحان کنید ...این تقریبا جزو آخرین عناوین منتشر شده mini روی psp هست ...ولی برخلاف mini بودن اصلا کوتاه نیست برای خود من بار اول تقریبا 4 ساعت طول کشید تا تموم بشه ...سبک بازی اکشنه ...البته منظورم یه چیزی تو مایه های street of rage منتها مشت و لگدی در کار نیست و همه چیز با اسلحه است ....بازی خیلی خوش ساختو کامل هست و از سایت pspminis هم امتیاز 9.5 گرفته ...گرافیک بازی هم از سر یه باز ی mini زیاده ..



داستان بازی هم از این قراره که فضایی ها به زمین حمله کردن وانسان ها رو زامبی می کنن و شما در زندانشون به سر می برید و از اونجا فرار کرده و از همون دم در زندان بگیر تا توی سفینه فضایی ها مرحله داره مثل فروشگاه ها خونه ها خیابونا پل نیویورک ..پشت بوم و زیر زمین و پارک و ...همونطور که گفتم بازی اصلا کوتاه نیست ...



دشمنان باز ی هم تنوع خیلی زیادی دارند و هر کدوم نسبت به اسلحه خاصی نقطه ضعف دارند. اسلحه های زیادی هم به شما داده میشه مثل شاتگان و مسلسل و شعله افکن اسنایپر و اسلحه فضایی ها و... که همشون با پول هایی که جمع می کنید قابل ارتقا هستند ...بازی خرید و فروش و بازرگان و صندوق نگه داری وسایل مثل رزیدنت اویل هم داره ...بار اول سرعت شما کنده و ضعیف هستید اگه بازی رو تموم کنید قابلیت new game + داره که اون موقع سرعت زیاد میشه و همه چیزهایی که دارید و آپگرید ها نیز همراهتون هست ...در کل بازی خیلی زیباست و فراتر از یک عنوان mini ...از دستش ندید...



تریلر بازی Vídeos de Angus hates Aliens Vita (PC PS3) - 3DJuegos
 
  • Like
Reactions: sadegh93

game-boys

کاربر سایت
Sep 6, 2015
446
angus hates aliens



اگه خیلی وقته روی psp بازی جدیدی نصب نکردید پیشنهاد می کنم این بازی رو امتحان کنید ...این تقریبا جزو آخرین عناوین منتشر شده mini روی psp هست ...ولی برخلاف mini بودن اصلا کوتاه نیست برای خود من بار اول تقریبا 4 ساعت طول کشید تا تموم بشه ...سبک بازی اکشنه ...البته منظورم یه چیزی تو مایه های street of rage منتها مشت و لگدی در کار نیست و همه چیز با اسلحه است ....بازی خیلی خوش ساختو کامل هست و از سایت pspminis هم امتیاز 9.5 گرفته ...گرافیک بازی هم از سر یه باز ی mini زیاده ..



داستان بازی هم از این قراره که فضایی ها به زمین حمله کردن وانسان ها رو زامبی می کنن و شما در زندانشون به سر می برید و از اونجا فرار کرده و از همون دم در زندان بگیر تا توی سفینه فضایی ها مرحله داره مثل فروشگاه ها خونه ها خیابونا پل نیویورک ..پشت بوم و زیر زمین و پارک و ...همونطور که گفتم بازی اصلا کوتاه نیست ...



دشمنان باز ی هم تنوع خیلی زیادی دارند و هر کدوم نسبت به اسلحه خاصی نقطه ضعف دارند. اسلحه های زیادی هم به شما داده میشه مثل شاتگان و مسلسل و شعله افکن اسنایپر و اسلحه فضایی ها و... که همشون با پول هایی که جمع می کنید قابل ارتقا هستند ...بازی خرید و فروش و بازرگان و صندوق نگه داری وسایل مثل رزیدنت اویل هم داره ...بار اول سرعت شما کنده و ضعیف هستید اگه بازی رو تموم کنید قابلیت new game + داره که اون موقع سرعت زیاد میشه و همه چیزهایی که دارید و آپگرید ها نیز همراهتون هست ...در کل بازی خیلی زیباست و فراتر از یک عنوان mini ...از دستش ندید...



تریلر بازی Vídeos de Angus hates Aliens Vita (PC PS3) - 3DJuegos

مرسی داداش دمت گرم
بازی خوبی رو معرفی کردی
مینی گیم ها جالبی داره psp - خودم چند عنوانشو بازی کردم واقعا عالی بودن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر