نظر سنجي بهترين گرافيك كنسولي سال 2011

بهترين گرافيك كنسولي سال 2011

  • RAGE

    رای‌ها: 59 13.1%
  • Crysis 2

    رای‌ها: 41 9.1%
  • Uncharted 3 : Drake's Decption

    رای‌ها: 192 42.8%
  • Gears Of War 3

    رای‌ها: 85 18.9%
  • Forza Motorsport 4

    رای‌ها: 20 4.5%
  • The Witcher 2

    رای‌ها: 2 0.4%
  • The Elder Scroll 5 : Skyrim

    رای‌ها: 4 0.9%
  • Battlefield 3

    رای‌ها: 46 10.2%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    449
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,098
نام
مصطفی
دوستان برای درک بهتر نورپردازی IBL اینم بخونید بد نیست :
من که از این بحث مسخره خسته شدم.چون موردی هست که اهمیت چندانی تو یه بازی سیمولیشن نداره.حالا اینکه چرا یه عده انقدر روش مانور میدن دلیلش کاملا مشخصه.

اما کلا 1 اپسیلون هم فکر نکنید سایت یا مجله ایی آخر سال فورتزا رو به عنوان بهترین گرافیک انتخاب کنه.
حسین جان عنوان تاپیک نگاه :d راجع به گیم پلی که نمی تونیم حرف بزنیم :d
ولی من به همه بازی های که تو این لیستن شانِ بهترین شدن رو میدم.
 
آخرین ویرایش:

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,135
نام
حسین
من که از این بحث مسخره خسته شدم.چون موردی هست که اهمیت چندانی تو یه بازی سیمولیشن نداره.حالا اینکه چرا یه عده انقدر روش مانور میدن دلیلش کاملا مشخصه.

اما کلا 1 اپسیلون هم فکر نکنید سایت یا مجله ایی آخر سال فورتزا رو به عنوان بهترین گرافیک انتخاب کنه.
حسین جان عنوان تاپیک نگاه :d راجع به گیم پلی که نمی تونیم حرف بزنیم :d
ولی من به همه بازی های که تو این لیستن شانِ بهترین شدن رو میدم.
نه مصطفی منظورم چیزه دیگه ایی هست.دلیل اینکه انقدر الان بعضیا به این سیستم جدید دارن اشاره میکنن دلیلش فقط یه چیزه.همونطور که موقع انتشار gt5 طرفداران فورتزا به صورت ییهویی افزایش پیدا کردن.اون موقع که ما دنبال یه نفر بودیم بیاد باهامون فورتزا آنلاین بزنه یه نفرم نبود،ولی هم اون موقع و هم الان یه دفعه زیاد شدن.البته همونطور که قبلا اشاره کردم بعد اینکه بازی بیاد و امتیازهاش مثلا بیشتر از gt5 شد و عده ایی عقده گشایی لازم رو انجام دادن میرن دنبال کارشون و باز کسی سراغی از فورتزا نمیگیره.

در مورد بهترین گرافیک هم،هیچ سایتی نمیاد اینکارو بکنه.چون یه ریسینگ باید گرافیکش فراتر از زمان خودش باشه تا سایتی حاضر بشه در حضور مثلا یه بازی شوتر اون ریسینگ رو به عنوان بهترین انتخاب بکنه.
حالا یه بحثی منو شما توش سررشته نداریم شد بی اهمیت حسین جون :d
ربطی نداره نوید جون.بله من توش سر رشته ایی ندارم و ادعایی نمیکنم.من دارم میگم برای یه بازی سیمولیشن مگه این موضوع چه اهمیتی داره؟به شخصه بودن یا نبودنش اندازه بال مگس هم برام مهم نیست.همونطور که سر gt5 هم از اینجور بحثا بود که اونجا هم گفتم جای این صبحتا یکم در مورد گیم پلی صحبت کنیم.البته میدونم این تاپیک در مورد گرافیک هست.ولی تو تاپیک خود بازی هم،فقط همه میان عکس میزارن و از گرافیک بازی کف و خون قاطی میکنن،که البته بعد از عرضه بازی دپرس میشن.چون میفهمن فتو مد بوده!!!!!!!!!!!
 
آخرین ویرایش:

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,973
نام
نـــــــویـــــــــد
حالا یه بحثی منو شما توش سررشته نداریم شد بی اهمیت حسین جون :d
 
  • Like
Reactions: u.s.a

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,135
نام
حسین
در ضمن از احسان جان هم عذر میخوام.آقا احسان ببخشید
 
  • Like
Reactions: Kainé

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
یعنی الان یه انعکاس تصویر روی یه زمین صیغلی انقدر چیز خارق العاده ای شده ! یواش یواش همینجوری پیش بره خود HD بودن کیفیت بازیها هم چیز جدید حساب میشه !
(توی عکس دومی خود حاج آقا هم انعکاسش روی زمینه , اون یکی بدبخت هم روحه توقع انعکاس نداشته باشین ) نکنه اینم Photo Mode داره ؟ :D



شما راحت باش ! گاو یه بازی دو بعدی و آرکیده :D
اینی که گفتم کجاش به fm4 اشاره کرده بودم ؟! اصلاً روی صحبتم با شما نبود ! (خیلی حساس شدیا ! به مقدسات توهین نکردم :D ) بحث من چیز دیگه ای بود ! الان اون تاثیر نور شمشیر رو با اون عکس گاو 2 یکی کردی ؟! الان تو همون منبعت هم اشاره کرده به بازیایی که از اون ibl استفاده کردن ! این افکت اگه اون نباشه از لحاظ بصری و چیزی که دیده میشه چیزی کم نداره ! یعنی الان تفاوت انعکاس تو حالت اول با دومی که شمشیر نور داره معلوم نیست ! عجب ! اینا از هر تکنیکی که استفاده کرده باشن اونم توی 2010 شاخ بودن و کیفیتش کاملاً محسوسه ! تصاویر گویای همه چیز هست !
یعنی رسماً ثابت شدس که هر شرکتی که بیاد هر هفته یه خبر بده آاااااااااای نفس کش ما فلان چیز رو به موتور اضافه کردیم همه چیز ok ـه ولی یکی که بی سر و صدا کارش رو میکنه محکوم به انواع و اقسام حرف هاست !

حالا چه فرقی میکنه ! یا Forza 4 یا GeoW 3 ( که نمیدونم این سیستم دقیقاً توش پیاده شده یا نه ) و چه Crysis 2 روی PC ( باین آپدیت جدیدش ) اینها سیستم نور پردازیشون جوری هست که تغییرات توی محیط به صورت ریل تایم روی آبجکت ها میافته و مشخص هستن !! الان تو همین عکسی که گذاشتی من اصلاً و ابداً نه زنجیر کریتوس رو روی زمین میبینم و نه اثر نور زنجیرش رو و نه حتی اثر جرقه هاش رو ! اون نور نارنجی یا زردی هم که میبینی برای قسمت بالایی هست که روی تمام محیط اثر گذاشته ولی بازتابش روی زمین دیده نمیشه !

الان برو یه بار دیگه این مرحله رو بازی کن اگر انعکاس نور شمشیر های کریتوس و ... افتاد روی زمین حق با تو هست ! این سیستم و تکنیکی که این چند صفحه در موردش صحبت شده یه چیز عادی هست و پیش پا افتاده !



نکته جالبتر میدونی چیه ؟ اثر نور شمشیر کریتوس روی در و دیوار افتاده و میتونی بازتابشون رو روی زمین ببینی ! اما بازتاب نور خود شمشیر و جرقه هاش و ... روی زمین نیستن !!؟!



تو اون لینک هم فقط از NFS:HP نام برده به عنوان بازیی که از این تکنیک استفاده کرده که میتونی تو مراحلی که زمین خیس هست ( بخصوص توی روز ) بازتاب ریل تایم محیط روی زمین رو ببینی و لذت ببری ! برای من هم مهم نیست که این تکنیک برای کیا مهمه برای کیا نیست ! فقط دارم میگم این یه تکنیک جدید هست که تو بازیها داره استفاده میشه و با یه رفلکت ساده که روی PS2 هم قابل اجرا بوده فرق داره ! همونطور که مهم نیست فلان بازی افکت برفش چی بود ! فلان بازی افکت شنش چی میشه ! فلان بازی افکت آبش چجوریه و ... این هم یه افکت هست مثل اونها !
 

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,098
نام
مصطفی

الان تو همین عکسی که گذاشتی من اصلاً و ابداً نه زنجیر کریتوس رو روی زمین میبینم و نه اثر نور زنجیرش رو و نه حتی اثر جرقه هاش رو ! اون نور نارنجی یا زردی هم که میبینی برای قسمت بالایی هست که روی تمام محیط اثر گذاشته ولی بازتابش روی زمین دیده نمیشه !

الان برو یه بار دیگه این مرحله رو بازی کن اگر انعکاس نور شمشیر های کریتوس و ... افتاد روی زمین حق با تو هست ! این سیستم و تکنیکی که این چند صفحه در موردش صحبت شده یه چیز عادی هست و پیش پا افتاده !

نکته جالبتر میدونی چیه ؟ اثر نور شمشیر کریتوس روی در و دیوار افتاده و میتونی بازتابشون رو روی زمین ببینی ! اما بازتاب نور خود شمشیر و جرقه هاش و ... روی زمین نیستن !!؟!

تو اون لینک هم فقط از NFS:HP نام برده به عنوان بازیی که از این تکنیک استفاده کرده که میتونی تو مراحلی که زمین خیس هست ( بخصوص توی روز ) بازتاب ریل تایم محیط روی زمین رو ببینی و لذت ببری ! برای من هم مهم نیست که این تکنیک برای کیا مهمه برای کیا نیست ! فقط دارم میگم این یه تکنیک جدید هست که تو بازیها داره استفاده میشه و با یه رفلکت ساده که روی PS2 هم قابل اجرا بوده فرق داره ! همونطور که مهم نیست فلان بازی افکت برفش چی بود ! فلان بازی افکت شنش چی میشه ! فلان بازی افکت آبش چجوریه و ... این هم یه افکت هست مثل اونها !

خوب من همین الان رفتم و یه دور دیگه GOW 3 بازی کردم ، همون مرحله ایی که تو اتاق اون 3 تا خانوما هستی :d
خوب تو اون مرحله زمین کاملاً صیقلی هست و اکثر آبجکت ها بازتاب دارن ، حتی خود مدل کریتوس و شمشیرش...... ولی نکته عجیب اینجاست وقتی با شمشیر کریتوس کمبو میزنی دور شمشیر کریتوس یه هاله آتیش شکل میگیره که نورش کاملا محیط پبرامونش رو روشن میکنه ولی ما انعکاس آتیش رو بر روی زمین نداریم !!!
یعنی خود شمشیر بازتاب داره ولی آتیشش نه :d یا نکته جالب تر اینکه وقتی میری اون صندوقچه که حاوی گوی های رنگی هست که شامل health و point و ... میشه رو باز میکنی گوی های رنگی نورشون رو محیط تاثیر میذاره ولی هیچ بازتاب و انعکاسی بر روی زمین ندارن !!!!

باید حرف محسن رو تایید کنم :d
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
حالا چه فرقی میکنه ! یا Forza 4 یا GeoW 3 ( که نمیدونم این سیستم دقیقاً توش پیاده شده یا نه ) و چه Crysis 2 روی PC ( باین آپدیت جدیدش ) اینها سیستم نور پردازیشون جوری هست که تغییرات توی محیط به صورت ریل تایم روی آبجکت ها میافته و مشخص هستن !! الان تو همین عکسی که گذاشتی من اصلاً و ابداً نه زنجیر کریتوس رو روی زمین میبینم و نه اثر نور زنجیرش رو و نه حتی اثر جرقه هاش رو ! اون نور نارنجی یا زردی هم که میبینی برای قسمت بالایی هست که روی تمام محیط اثر گذاشته ولی بازتابش روی زمین دیده نمیشه !

الان برو یه بار دیگه این مرحله رو بازی کن اگر انعکاس نور شمشیر های کریتوس و ... افتاد روی زمین حق با تو هست ! این سیستم و تکنیکی که این چند صفحه در موردش صحبت شده یه چیز عادی هست و پیش پا افتاده !



نکته جالبتر میدونی چیه ؟ اثر نور شمشیر کریتوس روی در و دیوار افتاده و میتونی بازتابشون رو روی زمین ببینی ! اما بازتاب نور خود شمشیر و جرقه هاش و ... روی زمین نیستن !!؟!



تو اون لینک هم فقط از NFS:HP نام برده به عنوان بازیی که از این تکنیک استفاده کرده که میتونی تو مراحلی که زمین خیس هست ( بخصوص توی روز ) بازتاب ریل تایم محیط روی زمین رو ببینی و لذت ببری ! برای من هم مهم نیست که این تکنیک برای کیا مهمه برای کیا نیست ! فقط دارم میگم این یه تکنیک جدید هست که تو بازیها داره استفاده میشه و با یه رفلکت ساده که روی PS2 هم قابل اجرا بوده فرق داره ! همونطور که مهم نیست فلان بازی افکت برفش چی بود ! فلان بازی افکت شنش چی میشه ! فلان بازی افکت آبش چجوریه و ... این هم یه افکت هست مثل اونها !
حالا شاید چمیدونم چه دلیلی داشته که زنجیر ها نیست ولی شمشیر هاش هست :d زیر همون روحه کنار موزاییک لوزی شکل قرمز اگه دقت کنی هم شمشیر هست هم آتش دورش ! یه نمه رنگش به سیاه هم میزنه :d گفتم که حالا شاید دقیقاً همون سیستم نباشه ولی تکنیکی مشابه هست ! مثلاً یه جا یکی از دوستان اشاره کرد که آب موج دار برای تسلاشن ـه که برای dx11 هست ولی توی آنچارتد 3 بود ! در صورتی که کنسول ها dx9 هستن ! خب آیا این تکنیک همون تسلاشنه ؟! مسلماً نه ولی خب یه سری تکنیک های گرافیکی مشابه ممکنه باشه که همچین چیزی رو درست کرده اینم مثل همون :d منم پام رو نکردم توی یه کفش که این همون تکنیکه :D من میگم با یه سری حرکاتی تونستن مشابه اون رو درست کنن ! :D عکس هایی هم که دوستان از گیرز نشون دادن مشابه همین بود . حالا چه اصراری داری اینو با افکت ps2 یکی کنی والا موندیم ! آخه شما که انقدر تو کار عکس گذاشتن و گرافیکی برو اون مرحله رو یه بار دیگه ببین با این یکیه ! یه حرفایی میزنیا ! تکنیک پیش پا افتاده ی پلی 2 !!!!!!!!!! شاید برات افتخاری چیزی داره ما خبر نداریم ؟!
خوب من همین الان رفتم و یه دور دیگه GOW 3 بازی کردم ، همون مرحله ایی که تو اتاق اون 3 تا خانوما هستی :d
خوب تو اون مرحله زمین کاملاً صیقلی هست و اکثر آبجکت ها بازتاب دارن ، حتی خود مدل کریتوس و شمشیرش...... ولی نکته عجیب اینجاست وقتی با شمشیر کریتوس کمبو میزنی دور شمشیر کریتوس یه هاله آتیش شکل میگیره که نورش کاملا محیط پبرامونش رو روشن میکنه ولی ما انعکاس آتیش رو بر روی زمین نداریم !!!
یعنی خود شمشیر بازتاب داره ولی آتیشش نه :d یا نکته جالب تر اینکه وقتی میری اون صندوقچه که حاوی گوی های رنگی هست که شامل health و point و ... میشه رو باز میکنی گوی های رنگی نورشون رو محیط تاثیر میذاره ولی هیچ بازتاب و انعکاسی بر روی زمین ندارن !!!!

باید حرف محسن رو تایید کنم :d
مصطفی تو که دیشب اون مرحله رو بازی کردی به من خبر دادی ؟! :d ای هوس باز :d خب جوگیر نشو جواب من رو بخون ! من بحثم اینه که ممکنه اون تکنیک نباشه ! ولی با یه سری حرکات ممکنه مشابه اون باشه که به نظرم هست ! چون تصویر داره اینو نشون میده :d
 
آخرین ویرایش:

bluestar

کاربر سایت
Oct 7, 2005
1,024
جدا از بحث های فرا تخصصی !!! ;)که اینجا دیدم . آنچارتد 3 به نظر من زیباترین جلوهای بصری رو کنسول ها نشون خواهد داد
 

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,098
نام
مصطفی
حالا شاید چمیدونم چه دلیلی داشته که زنجیر ها نیست ولی شمشیر هاش هست :d زیر همون روحه کنار موزاییک لوزی شکل قرمز اگه دقت کنی هم شمشیر هست هم آتش دورش ! یه نمه رنگش به سیاه هم میزنه :d گفتم که حالا شاید دقیقاً همون سیستم نباشه ولی تکنیکی مشابه هست ! مثلاً یه جا یکی از دوستان اشاره کرد که آب موج دار برای تسلاشن ـه که برای dx11 هست ولی توی آنچارتد 3 بود ! در صورتی که کنسول ها dx9 هستن ! خب آیا این تکنیک همون تسلاشنه ؟! مسلماً نه ولی خب یه سری تکنیک های گرافیکی مشابه ممکنه باشه که همچین چیزی رو درست کرده اینم مثل همون :d منم پام رو نکردم توی یه کفش که این همون تکنیکه :D من میگم با یه سری حرکاتی تونستن مشابه اون رو درست کنن ! :دی عکس هایی هم که دوستان از گیرز نشون دادن مشابه همین بود . حالا چه اصراری داری اینو با افکت ps2 یکی کنی والا موندیم ! آخه شما که انقدر تو کار عکس گذاشتن و گرافیکی برو اون مرحله رو یه بار دیگه ببین با این یکیه ! یه حرفایی میزنیا ! تکنیک پیش پا افتاده ی پلی 2 !!!!!!!!!! شاید برات افتخاری چیزی داره ما خبر نداریم ؟!
مصطفی تو که دیشب اون مرحله رو بازی کردی به من خبر دادی ؟! :d ای هوس باز :d خب جوگیر نشو جواب من رو بخون ! من بحثم اینه که ممکنه اون تکنیک نباشه ! ولی با یه سری حرکات ممکنه مشابه اون باشه که به نظرم هست ! چون تصویر داره اینو نشون میده :d
به هیچ عنوان گیرز 3 مقایسه نکن !!!
اولا سبک دو بازی کاملا متفاوته و دیشبم بهت گفتم که دست سازنده ها تو عناوینی مثل gow 3 بازتره واسه استفاده از تکنیک های مختلف ...، ولی با این حال بازم تو گیرز 3 تمام آبجکت ها اعم از منابع نور و اجسام دارای انعکاس ریل تام هستن و نسبت به GOW 3 برتری داره :d
حتی lambent ها هم موقع انفجار انعکاسشون به طور کامل و دقیق محسابه میشه :d

این دوتا عکس از همون تریلر لیک شده 1 ماه پیش :
باشه بابا باشه :d ول کنید دیگه :d اینجوری هر روز اپیک یه تکنیک از یه موتورش نشون میده یه عکس میارید میگید این تو گیرز هست :d یحتمل بعد از بازی هم آپدیتی معرفی بشه قبلاً تو گیرز بوده :d حرفاتون قبول ! ولی فقط دوست دارم یه دونه فقط یه دونه از اینا تو گیرز نباشه دقیقاً با همین جزییاتی که آپدیت ها معرفی شدن :d عین همونا ! یعنی محیط چند صد هزار کیلومتری پوشیده از چمن :d (یه بار گفتیم چند صد کیلومتری به عزیزان برخود چرا چند صد ! ) انواع و اقسام انعکاس ها یعنی هر چی تو محیط هست و نیست مثل همونی که با 3 تا کارت گرافیک اجرا شد :d تسلاشن با همون کیفیت dx11 و ... با اینکه از عاشقان گیرزم ولی اونوقت فقط در جواب بعضیا ... (به موقع ـش میگم :d حالا هی جو بدید :d)
احسان دوباره زد به سرت :d مرد حسابی کدوم عقل سلیمی قبول میکنه اون کیفیت و جزییات نسل بعد تو گیرز 3 دیده بشه ؟؟:d
حرف ذهن من نذار :d من فقط گفتم بعضی افکت هاش به شکل ضیعف تر تو گیرز 3 استفاده شده همین :d
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Farh@d

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
به هیچ عنوان گیرز 3 مقایسه نکن !!!
اولا سبک دو بازی کاملا متفاوته و دیشبم بهت گفتم که دست سازنده ها تو عناوینی مثل gow 3 بازتره واسه استفاده از تکنیک های مختلف ...، ولی با این حال بازم تو گیرز 3 تمام آبجکت ها اعم از منابع نور و اجسام دارای انعکاس ریل تام هستن و نسبت به GOW 3 برتری داره :d
حتی lambent ها هم موقع انفجار انعکاسشون به طور کامل و دقیق محسابه میشه :d

این دوتا عکس از همون تریلر لیک شده 1 ماه پیش :
باشه بابا باشه :d ول کنید دیگه :d اینجوری هر روز اپیک یه تکنیک از یه موتورش نشون میده یه عکس میارید میگید این تو گیرز هست :d یحتمل بعد از بازی هم آپدیتی معرفی بشه قبلاً تو گیرز بوده :d حرفاتون قبول ! ولی فقط دوست دارم یه دونه فقط یه دونه از اینا تو گیرز نباشه دقیقاً با همین جزییاتی که آپدیت ها معرفی شدن :d عین همونا ! یعنی محیط چند صد هزار کیلومتری پوشیده از چمن :d (یه بار گفتیم چند صد کیلومتری به عزیزان برخود چرا چند صد ! ) انواع و اقسام انعکاس ها یعنی هر چی تو محیط هست و نیست مثل همونی که با 3 تا کارت گرافیک اجرا شد :d تسلاشن با همون کیفیت dx11 و ... با اینکه از عاشقان گیرزم ولی اونوقت فقط در جواب بعضیا ... (به موقع ـش میگم :d حالا هی جو بدید :d)
احسان دوباره زد به سرت :d مرد حسابی کدوم عقل سلیمی قبول میکنه اون کیفیت و جزییات نسل بعد تو گیرز 3 دیده بشه ؟؟:d
حرف ذهن من نذار :d من فقط گفتم بعضی افکت هاش به شکل ضیعف تر تو گیرز 3 استفاده شده همین :d
بابا با تو نبودم که :biggrin1: من فقط گوشزد کردم :d ( راستی گفتی کدوم عقل سلیمی قبول میکنه ؟!:d همون عقل سلیمی که اینا رو بهش نسبت میده :d ) بچه هایی که جو میدن حواسشون باشه ! چون فک کنم خودت هم یادت بیاد که گیرز رو تا پشتیبانی از DX11 و تسلاشن به صورت کامل و ... هم بردن ! :d راستی یادم رفت اون محیط چند صد هزار کیلومتری باید قابلیت راه رفتن توی تمام نقاطی که توی اون محیط دیده میشه داشته باشه !
 
آخرین ویرایش:

Emperor visari

کاربر سایت
Jan 5, 2011
1,553
کدوم فن بویی گزینه ها رو چیده؟:| این چرا kz3 نداره که راحت از کرایسیس 2 ( البته رو کنسولها ) سره.از اونایی هم که هنوز نیومده فقط Rage میتونه بهتر باشه.
يست من چيديم.فن بوي هم نيستم.

واسه فنهاي PS3 كه بد نشده تجميع آرا شده روي Uncharted 3

باز خوبه به Rage رحم كردي
__________________
خود من فن بویم ولی به ریج رای دادم.مگه قراره کسی رو با رای ها به قدرت برسونیم که بخواد تجمیع آرا شه!! به آنچارتد ندادم چون بیشتر گرافیک هنریش خوبه تا بصری.قیافه های کاراکتراش چنگی به دل نمیزنن(شاید بهم بخندین ولی به نظرم یه کم کارتونی میان)
 
آخرین ویرایش:

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,646
نام
سهيل
کدوم فن بویی گزینه ها رو چیده؟:| این چرا kz3 نداره که راحت از کرایسیس 2 ( البته رو کنسولها ) سره.از اونایی هم که هنوز نیومده فقط Rage میتونه بهتر باشه.

ليست من چيديم.فن بوي هم نيستم.

اولا هم دوستان پرسيدن گفتم يادم رفت KZ3 بذارم.يعني يك لحظه فكر كردم سال 2010 عرضه شده.

واسه فنهاي PS3 كه بد نشده تجميع آرا شده روي Uncharted 3

باز خوبه به Rage رحم كردي
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر