نظر سنجي بهترين گرافيك كنسولي سال 2011

  • Thread starter Thread starter Soheil
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

بهترين گرافيك كنسولي سال 2011

  • RAGE

    رای‌ها: 59 13.1%
  • Crysis 2

    رای‌ها: 41 9.1%
  • Uncharted 3 : Drake's Decption

    رای‌ها: 192 42.8%
  • Gears Of War 3

    رای‌ها: 85 18.9%
  • Forza Motorsport 4

    رای‌ها: 20 4.5%
  • The Witcher 2

    رای‌ها: 2 0.4%
  • The Elder Scroll 5 : Skyrim

    رای‌ها: 4 0.9%
  • Battlefield 3

    رای‌ها: 46 10.2%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    449
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.
فرخ تکسچرهای Rage نسخه کنسولی از U3 و GeOW3 بهتر نخواهد بود ... اینو مطمئن باش ، پس این Mega Texturing رو خیلی روش حساب باز نکن ...

نیما حوصله داری ؟:دی پس بخون !
تا حالا تحقیق کردی Mega Texturing چیه معنیش اصلا چیه ؟
فکر میکنی یعنی HIGH REZ بودن ؟
مگا تکسچر یه نوع تکنولوِی هست که بازساز دستش بازه که بزرگی پیکسلهای بافت ها را تعیین کنه مثلا میتونه تو محیطهای دور 10 تا پیکسل به کار ببره و و بعضی محیط ها 4000 هزار تا پیکسل با اندازه کوچکتر یا بزرگتر در اندازه ها مختلف به کار ببره .
مثلا تو بازی گیرز را در نظر بگیر از نزدیک درسته تکسچرها به صورت عالی HIGH REZ به نظر میان ولی وقتی به دور دست نگاه میکنی اصلا اینطوری نیست و جزئیات کار خیلی میاد پایینتر به خاطر همین یه حالت مه مانند هم بوجود میارن که به چشم نیاد ولی تو RAGE وقتی اون دور دستها نگاه میکنی مثلا سخره ها میبینی تکه های سخره با جزئیات فراوان و عمیق و گوددار به نظر میان . یعنی تو هر محیط و نکته ای میتونه اندازه تکسچرها اندازش فرق کنه . این باعث میشه اولا تکسچرهای تکراری تو بازی نبینی دوما احساس کنی تمام محیط برجسته و عمق دار به نظر بیاد .
مثلا وقتی تو تریلر نشون میده حتی تو گیمپلی بازی که داری همون حین بازی میکنی میتونی انقباض ماهیچه های بازوی شخصیت مقابل را ببینی یا مثلا به سخره نگاه میکنی تکه تکه و عمیق به نظر بیان !
این تصویر نگاه کن :
4lmitkdpi54ievufhhjc.jpg
یا مثلا Mega Texturing میتونه تو بعضی چیزها بسیار رزولیشن بالا کار کنه که نظیرش نباشه !
مثلا وقتی به کارکترهای بازی توجه میکنی یا مثلا مهمات محیط عینه خشاب ها یا مثلا بعضی سطل اشغالها و...... میبینی تکسچر رزولیشن بالا کار شده .
اون مگسه تو اولین تریلر یادته ؟!
گذشته از اینها حتی مثلا ما U3 یا GEARS3 را در نظر بگیریم اون محیطهای دور که تکسچر به کار برده شده اصلا چیزه خاصی نیست چون به اونجا دسترسی نداری ولی تو RAGE وقتی اون دور دست را میبینی دقیقا میتوی به اونجا هم بری و از نزدیک اون سخره ها را ببینی .
مثلا تو یه درخت کوچیک را در نظر بگیر که برات 30 تا سیب محصول بده کنارش هم یه درخت چند برابرش را در نظر بگیر که 50 تا سیب برات محصول بده .
خب تو اولین نگاه تو میگی این درخته کوچیکه خیلی سیب داده نسبت به اندازش ولی درخته بزرگه که چند برابره سبیهاش کمتره .
ولی وقتی سیبهای هر دوتا درخت را کنار هم میذاری و میشماری در نهایت میبینی درخته بزرگه 20 تا سیب بیشتر داره !

الان دقیقا چیزی که تو RAGE حاکمه همینه ! مثلا وقتی محیط بزرگه و به همه جا دسترسی داری بازیساز مجبوره تمام سخره ها و ابجکتها ها را 3D طراحی کنه و روی تک تکشون پلیگان و تکسچر اعمال کنه وقتی بازیساز مجبور به چنین کاریه با در نظر گرفتن محدودیت کنسولی که مثلا 360 فقط میتونه 500 میلیون مثلثات تو محیط به کار ببره دیگه بازی ساز نمیتونه بیاد روی شخصیت ها عینه KZ3 پلیگان اعمال کنه !

گذشته از اینها بعضا بازیساز ها وقتی با کمبود پلیگان مواجه میشن سعی میکنن از روش های فریبنده استفاده کنند ! مثلا میان در و پنجره های ساختمان ها را به شکل ساده مربع طراحی میکنن که تو واقعیت هم اینطوره ولی تو واقعیت ما درو پنجرهای حلال مانند هم داریم اگه اینا را تو بازی بزارن مجبورن روش پلیگان اعمال کنند یا مثلا میان طراحی ساختمان ها را طوری طراحی میکنند که زاویه ها حلالی و گرد مانند نداشته باشه یعنی از لحظ بصری برات ایرادی نداره ولی یه راه حل فرار میشه در نظر گرفت !
وقتی بازیساز این کار را میکنه خیلی راحت میاد تمام فضای خالی که براش ایجاد شده را روی شخصیتها و یا چنتا لاستیک و بشقه های کنارش اعمال میکنه و گیمر در نگاه اول احساس میکنه میزان مثلثات به کار برده شده تو بازی شاهکاره !
منظور کلیه من دقیقا همین مسئله است که با در نظر گرفتن محیط های RAGE اون میزان پلیگان و تکسچری که به کار برده شده بینظیره دقیقا سایتها دارن همین موارد را میگن .
نکته اخر اینکه اون عمق تکسچری که بازی RAGE تو تکسچرهاش داره من هنوز تو هیچ بازی کنسولی ندیدم !


غلط املایی زیاد بود تصحیح کردم به خاطر تایپ نوری :دی
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: pandora tomorrow
خوبه ماهیتم رو فقط شما میبینی :biggrin1: من به کار کردن کاری ندارم , چشم داشتم دیدم که کاکپیتش عین لاستیک بود ! این رو هم میدونم که رونتون خوف گرافیک ترینشون بود پس بهونه نیار !
انقدر خودتو به در و دیوار نزن ! توی اون تاپیک عمراً پستی از من نیست که گفته باشم GT از کرایسیس بهتره ! GOTY اینفیموس رو کیوان گفت ! که پرچم کردی نسبت میدی به همه ! گرافیک نسل بعد U3 رو هم یکی از دوستان که همه میشناسن به راه راست هدایت شد و ... :biggrin1: در کل اینا رو هر کدوم رو یه نفر میگه ولی فن های عزیز زرت به همه نسبت میدن البته گیرز 3 هم در موردش کم گفته نشده که چیزی نمیگم ! گیرز 2 هم همون نظر سنجی آیا گیرز 2 تحول بود یا نه کفایت میکنه
چشمت رو بده عمل کنن.
انقدر نپیچون.منم میگم همتون باهم.یعنی جملات همتون رو جمع کنیم یه جک نامه میشه درست کرد.بعدشم اگر تو چیزی نگفتی بیجا کردی دخالت کردی.چون روی صحبت من هم با کسانی بود که اونجا توهم زده بودن.
 
من خودم راجب Mega Texturing اطلاعاتم تکمیل نبود که فرخ جان تکمیلیش کرد:d
حالا خداییش بازم بیاین بگین تکسچرهای Rage خیلی چیز خاصی نیستن و در مقابل انچارتد-گیرز-بتلفید و ... کم میاره
 
چشمت رو بده عمل کنن.
انقدر نپیچون.منم میگم همتون باهم.یعنی جملات همتون رو جمع کنیم یه جک نامه میشه درست کرد.بعدشم اگر تو چیزی نگفتی بیجا کردی دخالت کردی.چون روی صحبت من هم با کسانی بود که اونجا توهم زده بودن.
با مال تو عوض کنن خوبه ؟
ببین بزرگتری احترامت واجب ! ولی احترام اکتسابیه ! توقع نداشته باش وقتی میشینی توهین میکنی بقیه برات کف و سوت بزنن این توهین کردنت هم وقتی کم میاری فک کنم همه دیده باشن ! در ضمن اینجا یه فرومه و من هر پستی رو بخوام تا وقتی دلیلی براش دارم نقل قول میکنم و بحث سالم انجام میدم , پست دادن من هم به حیطه ی وظیفه ایه شما مربوط نمیشه ! شما هم هر وقت از اون پست های کذایی از من آوردی که هیچ حرفت درست و گرنه اینکه الکی میخوای مغلطه کنی و هر چی دلت می خواد به من بگی فک نکن بی کار میشینم !
از مدیران هم خواهشمندم یه فکری به حال این دو تا پست بکنن !
خوبی؟چه خبر؟انقدر نپیچون.من میگم آینده اون تاپیک رو دیدیم دیگه.اینجا رو هم میبینیم.وسلام
آره باشه من دارم میپیچونم ! ...
وقتی فروم پیشگو داره چه نیازی به زدن تاپیک هست ؟!
 
آخرین ویرایش:
جالب اینکه RAGE با اینهمه گرافیک تو E3 از همون منتقدانی که دوستان اینهمه روش مانور میدن جایزه خاصی نبرد اهان حتما به خاطر اینکه نمایشش از محیطای بسته بوده خب پس اینجوری که باید جزئیاش بیشتر مشخص میشد چون خیلی از بازیا مثل K2.3 و C2 مخصوصا همون مرحله ی زیر دریایی تو محیطای بسته هم گرافیکشون عالی بوده
 
ببین بزرگتری احترامت واجب ! ولی احترام اکتسابیه ! توقع نداشته باش وقتی میشینی توهین میکنی بقیه برات کف و سوت بزنن این توهین کردنت هم وقتی کم میاری فک کنم همه دیده باشن ! در ضمن اینجا یه فرومه و من هر پستی رو بخوام تا وقتی دلیلی براش دارم نقل قول میکنم و بحث سالم انجام میدم , پست دادن من هم به حیطه ی وظیفه ایه شما مربوط نمیشه ! شما هم هر وقت از اون پست های کذایی از من آوردی که هیچ حرفت درست و گرنه اینکه الکی میخوای مغلطه کنی و هر چی دلت می خواد به من بگی فک نکن بی کار میشینم !
از مدیران هم خواهشمندم یه فکری به حال این دو تا پست بکنن !
خوبی؟چه خبر؟انقدر نپیچون.من میگم آینده اون تاپیک رو دیدیم دیگه.اینجا رو هم میبینیم.وسلام
 
نکته اخر اینکه اون عمق تکسچری که بازی RAGE تو تکسچرهاش داره من هنوز تو هیچ بازی کنسولی ندیدم !



پس اون 2 تا ادرسي كه من از تريلر بهتون دادم چي بود؟؟؟
http://www.img4up.com/up2/36343311670118092966.jpg اين عكسي كه شما خودت گذاشتي
تكسچرهاش فوق الاده ولي سمت چپ عكس رو نگاه كن اون تكسچر هاي افتضاح چيه خداوكيلي(يخچاله كمد ه چيه نميدونم)
شما صفحه ي قيل گفتي AA فوق الاده در مورد اين هم شما رو ادرس ميدم به همون دقيقه اي از تريلر كه بهت گفتم فقط دقت به سايه ي كلاه اون فرد بكن يا به چراغ اون دستگاه تا AA فوق الاده رو ببيني!!!!!:d:d:d
_______________________________________
Off Topic:كاش ميشد يه جوري كاربرها بتونن زير آواتارهاشون عكس هاي واقعي رو بزارن موج AntiSony از تك تك پست هاي يه عده افراد خاص لبريز شده(آقا فرخ اينو با شما نبودم يه وقت برداشت اشتباه نكنيد)
 
پس اون 2 تا ادرسي كه من از تريلر بهتون دادم چي بود؟؟؟
http://www.img4up.com/up2/36343311670118092966.jpg اين عكسي كه شما خودت گذاشتي
تكسچرهاش فوق الاده ولي سمت چپ عكس رو نگاه كن اون تكسچر هاي افتضاح چيه خداوكيلي(يخچاله كمد ه چيه نميدونم)
حالا چقدر گشتی که تونستی یه ایراد:d پیدا کنی؟؟؟!!!!با یه مشکل فقط تو یه قسمت که نمیشه گفت تکسچرها بدن!
شما تو کدوم بازی تو محیط دور چنین تکسچری رو دیدی؟
 
نیما حوصله داری ؟:دی پس بخون !
تا حالا تحقیق کردی Mega Texturing چیه معنیش اصلا چیه ؟
فکر میکنی یعنی HIGH REZ بودن ؟
مگا تکسچر یه نوع تکنولوِی هست که بازساز دستش بازه که بزرگی پیکسلهای بافت ها را تعیین کنه مثلا میتونه تو محیطهای دور 10 تا پیکسل به کار ببره و و بعضی محیط ها 4000 هزار تا پیکسل با اندازه کوچکتر یا بزرگتر در اندازه ها مختلف به کار ببره .
مثلا تو بازی گیرز را در نظر بگیر از نزدیک درسته تکسچرها به صورت عالی HIGH REZ به نظر میان ولی وقتی به دور دست نگاه میکنی اصلا اینطوری نیست و جزئیات کار خیلی میاد پایینتر به خاطر همین یه حالت مه مانند هم بوجود میارن که به چشم نیاد ولی تو RAGE وقتی اون دور دستها نگاه میکنی مثلا سخره ها میبینی تکه های سخره با جزئیات فراوان و عمیق و گوددار به نظر میان . یعنی تو هر محیط و نکته ای میتونه اندازه تکسچرها اندازش فرق کنه . این باعث میشه اولا تکسچرهای تکراری تو بازی نبینی دوما احساس کنی تمام محیط برجسته و عمق دار به نظر بیاد .
مثلا وقتی تو تریلر نشون میده حتی تو گیمپلی بازی که داری همون حین بازی میکنی میتونی انقباض ماهیچه های بازوی شخصیت مقابل را ببینی یا مثلا به سخره نگاه میکنی تکه تکه و عمیق به نظر بیان !
این تصویر نگاه کن :
4lmitkdpi54ievufhhjc.jpg
یا مثلا Mega Texturing میتونه تو بعضی چیزها بسیار رزولیشن بالا کار کنه که نظیرش نباشه !
مثلا وقتی به کارکترهای بازی توجه میکنی یا مثلا مهمات محیط عینه خشاب ها یا مثلا بعضی سطل اشغالها و...... میبینی تکسچر رزولیشن بالا کار شده .
اون مگسه تو اولین تریلر یادته ؟!
گذشته از اینها حتی مثلا ما U3 یا GEARS3 را در نظر بگیریم اون محیطهای دور که تکسچر به کار برده شده اصلا چیزه خاصی نیست چون به اونجا دسترسی نداری ولی تو RAGE وقتی اون دور دست را میبینی دقیقا میتوی به اونجا هم بری و از نزدیک اون سخره ها را ببینی .
مثلا تو یه درخت کوچیک را در نظر بگیر که برات 30 تا سیب محصول بده کنارش هم یه درخت چند برابرش را در نظر بگیر که 50 تا سیب برات محصول بده .
خب تو اولین نگاه تو میگی این درخته کوچیکه خیلی سیب داده نسبت به اندازش ولی درخته بزرگه که چند برابره سبیهاش کمتره .
ولی وقتی سیبهای هر دوتا درخت را کنار هم میذاری و میشماری در نهایت میبینی درخته بزرگه 20 تا سیب بیشتر داره !

الان دقیقا چیزی که تو RAGE حاکمه همینه ! مثلا وقتی محیط بزرگه و به همه جا دسترسی داری بازیساز مجبوره تمام سخره ها و ابجکتها ها را 3D طراحی کنه و روی تک تکشون پلیگان و تکسچر اعمال کنه وقتی بازیساز مجبور به چنین کاریه با در نظر گرفتن محدودیت کنسولی که مثلا 360 فقط میتونه 500 میلیون مثلثات تو محیط به کار ببره دیگه بازی ساز نمیتونه بیاد روی شخصیت ها عینه KZ3 پلیگان اعمال کنه !

گذشته از اینها بعضا بازیساز ها وقتی با کمبود پلیگان مواجه میشن سعی میکنن از روش های فریبنده استفاده کنند ! مثلا میان در و پنجره های ساختمان ها را به شکل ساده مربع طراحی میکنن که تو واقعیت هم اینطوره ولی تو واقعیت ما درو پنجرهای حلال مانند هم داریم اگه اینا را تو بازی بزارن مجبورن روش پلیگان اعمال کنند یا مثلا میان طراحی ساختمان ها را طوری طراحی میکنند که زاویه ها حلالی و گرد مانند نداشته باشه یعنی از لحظ بصری برات ایرادی نداره ولی یه راه حل فرار میشه در نظر گرفت !
وقتی بازیساز این کار را میکنه خیلی راحت میاد تمام فضای خالی که براش ایجاد شده را روی شخصیتها و یا چنتا لاستیک و بشقه های کنارش اعمال میکنه و گیمر در نگاه اول احساس میکنه میزان مثلثات به کار برده شده تو بازی شاهکاره !
منظور کلیه من دقیقا همین مسئله است که با در نظر گرفتن محیط های RAGE اون میزان پلیگان و تکسچری که به کار برده شده بینظیره دقیقا سایتها دارن همین موارد را میگن .
نکته اخر اینکه اون عمق تکسچری که بازی RAGE تو تکسچرهاش داره من هنوز تو هیچ بازی کنسولی ندیدم !


غلط املایی زیاد بود تصحیح کردم به خاطر تایپ نوری :دی

Ok درست ، محیطهای دوردست که توی بازی هیچ نقشی نداره روشون کار شده ولی در و دیوار و زمین و آبجکتهای اصلی و ... از نظر Texture نسبت به U3 و GEOW 3 ضعیف تره ، بحث من سر این نیست که الان این 2 تا در نهایت از Rage بهترن ، فقط راجع به Texture حرف میزنم ... توی تمام ویدیوهای Gameplay که از نسخه کنسولی دیدم با اینکه تکسچرها در قیاس با بازی های 60 fps مثلا COD خب خیلی بهتره ولی نسبت به بازیهای 30 fps که حرفی باری گفتن دارن ضعیف تره که البته طبیعی هم هست ، به هر حال این 60 fps بودن باید یه Side Effect ی هم داشته باشه وگرنه دیگه کنسول نسل بعد لازم نبود !
 
rage پس God rays/Volumetric Lighting نداره ؟! عجب ؟!
Dynamic Lighting/Shadowing نداره ؟! الان برم مدرک بیارم که گفته داینامیک لایتینگ داره ؟! یا تیکه از ویدئو را برات کات کنم ؟
پس بازی هایی که نام بردی Crysis 2, GeOW2, U3 اینا را اضافه کن که فاقدش هستند .
large environment
60fps
Mega Texturing
البته اینم اضافه کنم در قیقاس با c2 که خدای افکته !
rage تو بازیش Screen Tearing نداره . خدای باگ نیست ! کمبود رزولیشن نداره ! خدای افت فریم نیست ! خدای تاخیر لودینگ Object محیط نیست مشکل AA نداره و.........
که همگی مشکلات بزرگه تکنیکی هستند !
پس rage فاقد این چیزها هم هست البته از نوع مثبتش !
من امروز اینجا هستم تا گردن مخالفین rage را بزنم :دی
دیدگاه من همیشه به فنهای عزیز پلتفرمهای خاص عوض میشه ! الان دیدی طرفه گیرز 3 را نگرفتم ناراحت شدی ؟ آخه !
شما بجای اینکه واقعیت را ببینن حرفه هر مرجعی را رد کرده و فقط حرف خود را به کرسی مینشونی !

اولا Dynamic Lighting با volumetric lighting فرق میکنه ، تو تکنیک Dynamic Lighting مهم تعداد منابع نور هست که از این لحاظ crysis 2 ریج میخوره....
تو کرایسیس تمام منابع نور دینامیک و پویا هستن :
90063226847735665276.jpg

دوما نورپردازی Rage دینامیک هست ولی به هیچ عنوان Volumetric نیست .... در ضمن تعداد منابع نور دینامیکشم خیلی پایین هست، که این مورد تو 2 عکس پاین کاملا مشخصه :
26237803272857357951.jpg
68944116362968551327.jpg

سوما سایه هاشم تا اونجایی که من دیدم دینامیک نیست اگر باشه به هیچ عنوان درحد و اندازه Crysis 2 نیست ، تو کرایسیس همون مرحله اول برید تست کنید یسری منابع نور که آبی رنگه مثله مهتابی ، برش دارید و به هر سمت آبجکتی ببرید سایه های کاملا دینانیک ایجاد میکنه .

چهارماً وحشتناک ترین و مهمترین افکت کرایسیس GI هست که بازتاب نور اشیا روی هم دیگه هست :
1963__Global_Illumination.jpg
surreal.jpg
که تو این تکنیک حتی بازتاب اجسام بر اساس فاصله و زاویه منبع نور روی همدیگه متغییره ، جالب این که این نکته فقط مربوط به انعکاس نور نیست بلکه شامل رنگ ها هم میشه یعنی در حین بازتاب رنگشونم روی هم دیگه تاثیر گذاره .
جالبه بدونید سایه ها بازی هم تحت تاثیر منبع نور تغییر کنتراست میدن و این مورد شامل رنگ ها هم میشه تمام رنگ های بازی بسته به میزان نور و حتی زاویه نور تغییر کنتراست میدن :
viewer.php
[/URL][/IMG]
 
آخرین ویرایش:
حالا چقدر گشتی که تونستی یه ایراد:d پیدا کنی؟؟؟!!!!با یه مشکل فقط تو یه قسمت که نمیشه گفت تکسچرها بدن!
شما تو کدوم بازی تو محیط دور چنین تکسچری رو دیدی؟

راستشو بگم؟؟؟؟
2 بار:d:d:d
من نميگم اين بازي بازيه بديه من ميگم اونجور كه دوستان غيرتي برخورد ميكنن بازي تا اينجا توي تريلر ها بي نقص نبوده(بازم بگم گرافيك بازي فوق الاده عاليه ولي مشكل توش به چشم ميخوره)
 
Ok درست ، محیطهای دوردست که توی بازی هیچ نقشی نداره روشون کار شده ولی در و دیوار و زمین و آبجکتهای اصلی و ... از نظر Texture نسبت به U3 و GEOW 3 ضعیف تره ، بحث من سر این نیست که الان این 2 تا در نهایت از Rage بهترن ، فقط راجع به Texture حرف میزنم ... توی تمام ویدیوهای Gameplay که از نسخه کنسولی دیدم با اینکه تکسچرها در قیاس با بازی های 60 fps مثلا COD خب خیلی بهتره ولی نسبت به بازیهای 30 fps که حرفی باری گفتن دارن ضعیف تره که البته طبیعی هم هست ، به هر حال این 60 fps بودن باید یه Side Effect ی هم داشته باشه وگرنه دیگه کنسول نسل بعد لازم نبود !

یعنی چی نقش نداره میگم محیطها همشون قابل دسترسه ! حالا محیط بزرگ چی ؟!
یعنی بنظرت محیط خطی و یه محیط خیلی بزرگ فرقی تو زحمت به کار بردن تکسچر نداره ؟!
دارم میگم وقتی کلی نگاه کنی از هر دوشون قویتره ! در ضمن از یه فاصله معین من برات ثابت میکنم که تکسچرهاش از هر دوشون قویتره و با جزئیات خیلی بیشتر .
در اخر اینو بگم هر دو بازی u3 و gears3 چون سوم شخص هستند همیشه دوربین با محیط فاصله داره به همین خاطر ضعفه تکسچر نمیبینی ولی تو بازی fps تو میتونی تا نوکه بینیت را بچسبونی به دیوار !

دوما نورپردازی Rage دینامیک هست ولی به هیچ عنوان Volumetric نیست ....

ببین جوک نگو خیلی خنده داره اصلا میدونی Volumetric چیه ؟!

بقیه حرفات هم فقط میتونم بخندم تو فکر کن اینطوره ok ؟!
 
آخرین ویرایش:
انتظار نداشته باش که بیای یه چیزی بگی بعد برات یه اعتبار بدم بگم افرین !

screen tearing داشت قشنگ هم داشت ! کنارش قشنگ افت فریم داشت ! مشکلات باگهای گرافیکی داشت و... اینا را بزاری کنار هم و همچنین در نظر گرفتن بزرگیه محیط و نوع تکسچرهای به کار برده شده و جزئیات محیط با اون مدلی سازی محیط مثل سخره ها و پالایشگاهای بزرگ میزان پلیگانی که تو محیط به کار میره و... C2 اصلا قابل قیاس باهاش نیست .
انتخابات نمایشگاه خیلی فرقه داره با اون چیزی یه سایت ازش پیشنمایش میزاره مثلا میره تو داخل استادیو و گذارش تهیه میکنه .
نمایشگاه مونده به اون چیزی که سازنده به مخاطبین نشون میده مثلا مرحله ای که تو اختیارشون قرار میده یا امکاناتی که تو اون مرحله براشون ازاده و کلا بازی قابل بازی کردنه یا فقط در حد نمایشه و.....
مثلا الان سایت 1UP و GAMERSYDE تو لیستشون U3 را حتی تو بین 10 برتر گرافیکی قرار ندادند ! حالا چی را مثلا ثابت میکنه ؟
در این مورد من مثال زیادی زدم که انتخاب نمایشگاه زیاد مهم نیست از سال 2007 بیا تا الان که تو نمایشگاه ها انتخاب شده بعد نتیجش را ببین !
همون MGS4 که تو نمایشگاه نه انتخاب شد و نه از خیلی سایتها کاندیدهای بهترین نمیشگاه نشد ولی اخر سال از اکثر سایتها بهترین گرافیک انتخاب شد . این یک نمونش بود اگه خودت اطلاع داری برو انتخاب های نمایشگاه ها را ببین .
ولی همین RAGE همزمان با نمایشگاه پیشنمایش زیاد داشته میتونی بری ببنی که چی بهش گفتن حوصله ردیف کردنشو هم نیستم .
تو اول برو کات های که از ویدئو مربطوه `ست بالا دادم نگاه کن بعد بیا باهم حرف بزنیم !

اخر سال هم اون لیستی که ردیف کردی به جزء BF3 رقیبی واسه RAGR نیست سر این مسئله هم شرط میبندم !


اینم پاراگراف هایی که IGN در مورد گرافیکش گفته همش ماله 1 ماهه پیشه فکر کنم معنیه جمله ها خیلی آشکاره ؟!

the big news is still the game's graphical look. It's top notch, and it absolutely blew me away.

hat's not to say that Rage isn't a fun, fluid FPS experience, because from what I played, it most certainly is. It's just that I was extremely distracted by the game's look (in the best way possible).

Where Rage gets a one-up over just about any other FPS on the market is in terms of its technical fidelity. Running at a high framerate with beautiful graphics, Rage is a technological marvel

stunned by how well everything flowed and about how convincing the visual delivery of Rage actually is, even in the heat of battle.

Rage has been wowing for a while now with its incredible visuals, and the recent reveal of its vehicle-based multiplayer was certainly a bit of a surprise

خیلی خوب تو که حرف حالیت نمیشه هر چی بهت بگن بازم حرف خودتو میزنی ولی صبر میکنیم گرافیک Rage م میبینیم کاندیداهای گرافیکو تو آخر سالم میبینم هر چند اونوقت یه بهونه جدید حتما پیدا میکنی ولی تا اون موقع صبر میکنیم ببینیم چی میشه!
 
خیلی خوب تو که حرف حالیت نمیشه هر چی بهت بگن بازم حرف خودتو میزنی ولی صبر میکنیم گرافیک Rage م میبینیم کاندیداهای گرافیکو تو آخر سالم میبینم هر چند اونوقت یه بهونه جدید حتما پیدا میکنی ولی تا اون موقع صبر میکنیم ببینیم چی میشه
درست صحبت کن !
اینجا تو و یه عده با اون حماقتتون وقتی توانایی بحث نداری و اون اطلاعات فوق غلطت میخوای حرفت را بکنی تو پاچه مردم وقتی یکم اطلاع بارت نیست دیگه حرف نزن .
وقتی حرف حالیت نیست میای حرفه این همه سایت را میکنی تو زیر حرفت دیگه مشخص میشه کی حالیش میشه یا نمیشه .
اگه منطق بارت نیست اون پست بالا قشنک برات منطقی توضیح دادم برو تو کلاس منطق تا برات منطق یاد بدند .

اخر سال که شد خیلی ها را ضایع میکنم :lol:
 
ای بابا فرخ جان بی خیال شو من که دیگه خسته شدم. آقا شما حرف خودتون رو بزنید ما هم حرف خودمون. اصلا rage که گرافیک نداره، اصلا یه بازی کاملا به درد نخوره، کارمکم که اصلا هیچی از گرافیک بارش نیست مگا تکسچریم که میگه تو این بازی به کار برده اصلا نمیدونه چی هست. ماهام چشمامون موقع تریلر دیدن آلبالو گیلاس میچینه، نمیتونیم درست تشخیص بدیم. دیگه پستی تو این تاپیک نمیدم تا موقع عرضه ی بازی. اونوقت نظرات خیلی میتونه جالب باشه. والسلام.
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or