نخستین تصویر Call of Duty 2014+رونمایی همین یکشنبه

Call of Duty: Advanced Warfare details | Gaming Everything
تروی بیکر صداگذاری شخصیت اصلی رو برعهده داره,البته فقط در کات سین می تونید صداش رو بشنوید.:|
و همچنین گفتن که بازی از موتور جدید استفاده می کنه.:d

من اینجا تو این پستم گفتم خیلی تابلوئه این انجین جدیده مخصوصا از روی کیفیت shader انگار یه تکنیک یا قابلیت جدیده که متریالو خیلی طبیعی باهاش بازتولید میکنن تا اینجا تو نسل جدید فقط روی رایز همچین چیزی توش دیده میشه و همین بازی.

http://forum.bazicenter.com/thread88109/page18/#post3201542

این انجین جدیده خیلی بعیده انجین قبلی باشه اسکین شیدر روی صورت خیلی شبیه به اسکین شیدر صورت تو رایز شده بایست از تکنیکای جدید رندرینگ استفاده شده باشه.
 
سر گوستم موتور جدید بود بعدا معلوم شد دروغ باور نکنید

انجین ghost همون iw engine بود یکم تقویت شده بود خودشون رسما گفتن
IW engine - Wikipedia, the free encyclopedia

ولی این بازی انجین جدید داره
The game use a new engine, confirmed by Michael Condrey, founder of the studio. No more specific words was spoken about it.
Call of Duty: Advanced Warfare details | Gaming Everything
 
انجین ghost همون iw engine بود یکم تقویت شده بود خودشون رسما گفتن
IW engine - Wikipedia, the free encyclopedia

ولی این بازی انجین جدید داره

Call of Duty: Advanced Warfare details | Gaming Everything
والا من تا جایی که یادمه وقتی نسخه قبلی توی همین مراحل تایید بود اعلام کردن بازی از انجین جدیدی استفاده میکنه که بعد از چند وقت رسما اعلام کردن همون انجینه و خیلی آپدیت شده و تقویت شده!
اینم اینطوریه! والا من تریلرو دیدم! گرافیک خیلی بهتر شده ولی پایه و اساس همون هست و ساختار محیط همه جوره آدمو یاد نسخه های قبل میندازه فقط از بعضی جهات خیلی بهتر شده که بنظرم تا چند وقت دیگه تایید میشه همون انجینه فقط خیلی تقویت شده!

اگه اکتی میخواست کلا انجین عوض کنه حداقل خیلی رو گرافیکش کار میکرد و یک چیزی نصف BF4 میداد بیرون دیگه!
 
والا اشتباه میکنی همون موقع گفتن انجین دستکاری شده انجین قبلی هست گوگل رو یه سرچ بزنی مصاحبه هاشونو پیدا میکنی چیزایی که تو این انجین جدید هست رو انجین قبلی اصلا امکان نداشت حالا ممکنه اساسش همون انجین باشه ولی رادیکال خیلی چیزاشو بازنویسی کردن مثل 95 درصد انجینای دیگه
مثلا نور پردازی رو ببین
42514358717814687626.jpg

53170207251209369638.jpg

یا پارتیکل افکتا

82642875599689419193.jpg

از همه تابلوتر شیدر کوالیتی
37020667610593063681.jpg
 
برای CoD: Ghosts موقع معرفی بازی گفته بودن با انجین جدید ساخته میشه، ولی چند روز بعدش گفتن منظورمون این بود که تغییرات اساسی داشته، نه اینکه کاملاً جدید باشه! :دی اینم بخشی از حرف هاشون در اون زمان:
When we’re talking about a new engine we’re talking about upgrading significant systems within in that engine
حالا باید دید این یکی واقعاً جدید هست یا باز دوباره منظورشون آپگرید شدن انجین قبلی هست. با وجود اینکه بعضی جاهای تریلر خیلی عالی بود، ولی یه جایی مثل این تیکه هم به طرز عجیبی شبیه CoD های قبلی بود:



یا دوباره انجین قبلی آپگرید شده، یا موقع ساختن انجین جدید حس نوستالژی عظیمی بهشون دست داده و میخواستن بعضی جاهاش شبیه اون قبلیه باقی بمونه! :دی
 
به نظر من نباید این نکته رو از نظر دور نگه داشت که بازی قرار هست 60 فریم بر ثانیه اجرا بشه برای یک بازی که تاکید بسیار زیادی بر 60 فریم اجرا شدن داره و سطح اکشن بالایی هم داره این گرافیک عالی هست در مورد انجین کاملا مشخص هست که انجین جدید ساخته شده البته انجین جدید به معنی این نیست که همه چیز از صفر ساخته شده باشه این انجین نسبت به قبلی جهش بالایی داشته.
 
bf4 با اون گرافیکش شاید 20% تونسته باشند نهایت گرافیک بازی تجربه کرده باشند اما COD جوری گرافیکش ساخته شده که هم راضی کننده باشه و هم اکثر کسانی که بازی میکنند بتونند نهایت گرافیک COD ببینند
 
bf4 با اون گرافیکش شاید 20% تونسته باشند نهایت گرافیک بازی تجربه کرده باشند اما COD جوری گرافیکش ساخته شده که هم راضی کننده باشه و هم اکثر کسانی که بازی میکنند بتونند نهایت گرافیک COD ببینند
رو PC آره!
ولی CoD با اینکه خیلی سبکه بخاطر گرافیکش بازم همین آخریه اینقدر مشکلات سیستمی و فریم دهی داشت که خیلی میرفت رو اعصاب همونارو هم درست کنن خوب میشه! برای مثال خود بازی که با رم زیر 6 گیگ اجرا نمیشد که البته اون بحثش جداست و خود اکتیویژن هم فهمید چه شکری خورده دوباره آپدیت داد درستش کرد ولی من با اینکه فریم دهیم خوب بود بعضی جاها یک دفعه افت فریم میگرفت میرفت رو اعصاب!

- - -ویرایش - - -

والا اشتباه میکنی همون موقع گفتن انجین دستکاری شده انجین قبلی هست گوگل رو یه سرچ بزنی مصاحبه هاشونو پیدا میکنی چیزایی که تو این انجین جدید هست رو انجین قبلی اصلا امکان نداشت حالا ممکنه اساسش همون انجین باشه ولی رادیکال خیلی چیزاشو بازنویسی کردن مثل 95 درصد انجینای دیگه
مثلا نور پردازی رو ببین
42514358717814687626.jpg

53170207251209369638.jpg

یا پارتیکل افکتا

82642875599689419193.jpg

از همه تابلوتر شیدر کوالیتی
37020667610593063681.jpg
بعله اینارو منم دیدم! واقعا گرافیک بهتر شده بود اما هر جور که نگاه کنی پایه و اساس گرافیک مثل همون قبلیا هست! بعضی قسمتا کاملا معلوم بود!
همینطوری که میگی انجین همونه و خیلی پیشرفت داشته منم قبول دارم ولی اینکه کلا جدید باشه فکر نکنم اینطوری باشه چون خیلی راحت میشه فرق انجینارو فهمید!

مثلا بازی هایی که با Unreal Engine 3 درست میشه اکثرا من یک نگاه به اسکرین شاتاش میندازم از روی تکنیکای گرافیکی و ... ـش میتونم راحت تشخیص بدم این با UE3 ـه! حالا اینم از خیلی از جوانب مثل قبلیا بود و همین چیزایی رو که گفتی پیشرفتش محسوب میشه!

در مورد این که Ghosts ـم گفتن انجین جدیده دوستمون Dinosour جواب دادن و دقیق منم همین یادمه که اول گفتن جدیده بعد گفتن متحول شده و خیلی پیشرفت داشته!

باز خود همین خیلی عالیه :x
والا من که اونقدر گرافیک این سری واسم مهم نیست! فقط طراحی مراحل و داستان و ... درست و حسابی واسش بسازن گرافیکش در حد MW1 هم باشه من بدم نمیاد! این Ghosts خیلی ضعیف تر از نسخه های قبل بود! اگه بخواد مثل همون باشه و گرافیکش از C3 هم بیشتر بشه واسم ارزش خاصی نداره!
 
من اصلا کاری به کات سن ها ندارم ولی یک چیز رو کاملا یقین دارم وقتی بازی عرضه شد گرافیک بازی در محیط گیم پلی یقین داشته باشین که خیلی تغییر خاصی نسبت به نسخه قبل نمیکنه و باز هم همون آش و همون کاسه هستش ....

در ضمن مشخصه که در تصاویر کات سن میتونن خیلی از افکت ها رو درش به کار ببرن و گرافیک بازی رو در تصاویر کات سن بالا ببرن ولی مشکل جایی پیدا میشه که بازی بره تو محیط گیم پلی و گرافیک بازی اون جا باید بهش پرداخته بشه که واقعا نسل بعدی شده و یا نه ؟!!

من قبلا هم گفتم الان هم میگم این آیپی کاملا تبدیل به بازی شده که هر سال ازش یه نسخه بیرون میاد و دیگه دچار تحولی شگرفی روش نباشین یعنی انتظار نداشته باشین یه گرافیکی ببینین که دهنتون چند دقیقه ای باز بمونه و کلی هایپ بشین ! سازنده ها وقتی میبینن بازی هر سال میاد بیرون و پیشرفت زیادی هم نمیکنه ولی باز هم فروش خوبی میکنه دیوانه نیستن که بخوان کلی هزینه اضافی برای یک موتور کاملا جدید و نسل بعدی بکنن . منظورم اینه که سیاست اکتی همینه و شعور مخاطبین خودش رو در همین حد میبینه .

همه شرکت ها مثل راکستار و چه میدونم خیلی از شرکت های دیگه نیستن که حداقل اگه آیپی دنباله داری میدن حداقل سعی کنن بازی در یک بخشی یه تغییری توش ایجاد بشه ! البته راکستار که کلا سیاست هاش در یک دنیای دیگست و به فکر پول به جیب زدن و دوشیدن گیمر ها نیست .... بازی RDR یک بار کاملا ساخته شد و وقتی بازی در مراحل تست قرار گرفت دیدن بازی خوب از آب در نیومده و بازی به کل یک بار کاملا دور ریخته شد و از دوباره ساخته شد :| (البته من رو بگو شرکتی مثل اکتی رو دارم با شرکتی مثل راکستار مقایسه میکنم ؟؟!! )

بهتره یوبیسافت رو مثال بزنم که سری اسسین تبدیل به یک آیپی سالیانه شده و سیاست هاش در بازی اسسین کرید به اکتی نزدیک تر هستش ولی با تمامی این وجود باز هم یوبیسافت برای خودش یک سری خط قرمز و احترام به گیمر ها داره و نمیخواد هر سال یه اسسین بده که فقط تغییرات کوچکی کرده باشه ....

سری اسسین کرید هر چقدر هم بهش انتقاد بشه و کلی ترول بشه (خودمم هم اصلا دوست نداشتم این آیپی تبدیل به یک آیپی سالیانه بشه ) ولی خداییش در این نسخه آخری بازی کلی پیشرفت در خیلی از بخش ها کرده بود و اسسین نسل بعدی هم که معرفی شده مثل این که موتور گرافیک بازیش یک تغییر کاملا اساسی کرده و کاملا نسل بعدی شده .
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or