ناامید کننده ترین عناوین نسل هشتم از دید کاربران بازی سنتر (فینال)

ناامید کننده ترین عناوین نسل هشتم از دید کاربران بازی سنتر (فینال)


  • مجموع رای دهنده‌ها
    253
  • نظرسنجی بسته شده است .

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
باورش سخت است اما یک دهه دیگر هم گذشت و ما به عنوان شیفتگان صنعت بازی همچنان در پی بازی کردن عناوین درجه یک جدید هستیم. در نسل هشتم شاهد عرضه ی موفق تعدادی از عناوین دنباله‌دار ، نیو ip ها و عناوین مستقل بودیم و در این راه نیز به تجربه ی عناوینی که مرزهای نبوغ و جذابیت را درنوردیده و ما را روزها و ماه ها با خود درگیر میکرد برخوردیم
اما در کنار این تجارب عناوینی نیز طرفداران خود را ناامید کرده و اینبار قصد داریم با سنت شکنی و به جای معرفی بهترین ها به سراغ ناامیدکننده ترین های نسل از دید کاربران bc برویم

160789

در آخر اضافه کنم که اینجا قانون خاصی نداریم، به غیر از اینکه جنگ راه نندازید و به هم توهین نفرمایید:D
و اینکه سعی کنید تجارب شخصی خودتون رو با ما به اشتراک بگذارین(نه از روی دیدن متا و ویدئوهای یوتیوب....آره:D[-x)
و درآخر ، کاربران می توانند لیستی شامل ۵ عنوان مدنظرشون (به ترتیب از 1الی5 به عنوان نا امیدکننده ترین..) رو با سایرین به اشتراک بگذارند

➰➰➰➰➰➰➰➰➰
➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰➰
با رای 253 کاربر به 10 بازیِ منتخب در نهایت رتبه بندی ها به شکل زیر در اومد:

CYMERA_20200823_162140-355x183.jpg
۱- Mass Effect: Andromeda با 105 رای
۲- Mafia III با 92 رای
۳- Anthem با 75 رای
۴- Metal Gear Solid V با 72 رای
۵- Death Stranding با 56 رای
۶- Gears 5 با 43 رای
۷- Halo 5 با 36 رای
۸- Gears of War 4 با 25 رای
۹- Devil May Cry V با 22 رای
۱۰- Dragon Age: Inquisition با 15 رای
 
باور كنيد تاپيك بدون فن بازي رفت جلو و نتيجه اش هم خوب بود تا الان
اين بحث راجع به تلو ٢ وRdr2 مخصوصا تلو كه كلا ربطي به بحث نداره اينجا فقط تاپيك و راي ها رو غرض ورزانه مي كنه
در نهايت هم اين يه نظر سنجي بين اعضائه اونقدر ناراحتي يا خوشحالي نداره واقعا :)>-
 
@voldmort
وقتی فکر میکنی ٢٠٢٠ نمیتونه بدتر از این باشه یه نظرسنجی میذارن که رد دد٢ ناامیدکننده ترین بازی نسل بوده ١٧ تا هم رای میاره!

161301

@HalfLife G
تعصب یا توهم توطئه نیست! به اندازه کافی بنظرم سر تلو٢ بحث شد و اونقدر نظرهای مثبت منفی پیس اومد چه تو این سایت چه بازخوردش توی کل اینترنت که براحتی در همون حدی که میتونه بهترین بازی نسل باشه میتونه ناامید کننده باشه. ولی رددد به هیچوجه اینطور نبود.
 
Last edited by a moderator:
RDR2؟!
اگر دین ندارید، لااقل آزاده باشید...

t1e0_94nk_5e7c90796e9a5100504202.gif
 
@HalfLife G
تعصب یا توهم توطئه نیست! به اندازه کافی بنظرم سر تلو٢ بحث شد و اونقدر نظرهای مثبت منفی پیس اومد چه تو این سایت چه بازخوردش توی کل اینترنت که براحتی در همون حدی که میتونه بهترین بازی نسل باشه میتونه ناامید کننده باشه. ولی رددد به هیچوجه اینطور نبود.
دیگه نبوده از نظر بچه ها دیگه....کاریش نمیشه کرد

اینم بگم نظرات اولیه هیجانی تو نت رو نمیشه خیلی جدی گرفت در مورد هیچ بازی...بازی خوب باشه یکم بعد خودش خودشو نشون میده و فارق از نظرات و ویدیوها و tube های اولیه ارزشش مشخص میشه
همونطور که برعکسش هست و برخی بازیای این لیست وقتی اوایل منتشر شده بودن همه راضی بودن ولی بتدریج نظرات واضحتر میشه

.
 
دیگه نبوده از نظر بچه ها دیگه....کاریش نمیشه کرد

اینم بگم نظرات اولیه هیجانی تو نت رو نمیشه خیلی جدی گرفت در مورد هیچ بازی...بازی خوب باشه یکم بعد خودش خودشو نشون میده و فارق از نظرات و ویدیوها و tube های اولیه ارزشش مشخص میشه
همونطور که برعکسش هست و برخی بازیای این لیست وقتی اوایل منتشر شده بودن همه راضی بودن ولی بتدریج نظرات واضحتر میشه

.
من سر خوب یا بد بودن تلو٢ واقعا نمیخوام بحث کنم توی تاپیک اسپویلر بازی به اندازه ی کافی بحث شد و اینجا هم اف تاپیکه. اعتراضم بیشتر سر رد دد٢ و گزینه هاست ، بازیهایی توی نظرسنجی وجود داره که اگه بخوایم نسل رو نگاه کنیم میتونیم در عوض بازیهایی رو اسم ببریم که خیلی بیشتر از این عناوین بحث برانگیزتر بودن و نظرهای منفی و مثبت مختلفی گرفتن.
 
دوستان معمولا صحبت از خالی شدن فروم ها دارن ولی زمانی که سعی داریم با موضوعات متنوع (نمونش تاپیکی که علی و احسان زدن) بچه ها رو دور هم جمع کنیم و حالا یه نیشکون بدیم که برگردن و هم یک جونی به فروم بدن یه سریا به دلایل مختلف اوقات تلخی میکنن و اون حال خوب به دست امده رو خراب میکنن:دی
کما اینکه در نیمه نهایی و فینال اون اتفاقات افتاد، بگذریم..
خیلی خوبه که قبل از زدن هر حرفی یه ذره فکر کنیم:)
حالا این چند روز یه بساطی راه افتاد و بیش از 100 کاربر اومدن و بیش از 90 بازی مختلف رو طی چند روز با ذکر دلایل شخصی خودشون نام بردن
دورهمی خیلی خوبی هم راه افتاد بود
حالا اینکه یه سری از بازی های مورد علاقه اتون هم در اجماع رای اورده دلیل قطعی بر ضعف اونها نیست
خیلی ساده اس، بحث سر ناامید شدنه
خوبه که یکم آستانه ی تحملمونو بالا ببریم:دی
 
من سر خوب یا بد بودن تلو٢ واقعا نمیخوام بحث کنم توی تاپیک اسپویلر بازی به اندازه ی کافی بحث شد و اینجا هم اف تاپیکه. اعتراضم بیشتر سر رد دد٢ و گزینه هاست ، بازیهایی توی نظرسنجی وجود داره که اگه بخوایم نسل رو نگاه کنیم میتونیم در عوض بازیهایی رو اسم ببریم که خیلی بیشتر از این عناوین بحث برانگیزتر بودن و نظرهای منفی و مثبت مختلفی گرفتن.
پس برو یقه دوستانی رو بگیر که تو پستاشون تو این تاپیک اسم rdr2 رو آوردن:D چون نظرسنجی دقیقا بر اساس نظرات همه دوستانه. کلا ریسپکت دیماکرسی:D
 
پ.ن:ولی اگر تلو۲ رای میورد به احتمال bc گنگ بنگ میشد:D
View attachment 161305

تاپیک که Shift+Del میشد ، برگزارکننده ی مراسم علاوه بر بن دائم ، در دنیای واقعی هم تحت پیگرد قانونی قرار میگرفت .
افرادی که به TloU II رای دادن هم علاوه بر بن به 94 ضربه شلاق محکوم میشدن :D

حالا جدا از شوخی همه میدونن من عاشق TLOU II هستم ولی با توجه به حاشیه ها و مسائلی که داشت ( که البته همگی از دم ناحق بود :D %-() اگه الان بین گزینه ها بود من به اندازه ی RDR II تعجب نمیکردم .
 
ولی جدا از شوخی، من کاملا درک میکنم چرا یه سری با گیم پلی رد دد 2 مشکل داشتن. معمولا یه حدی از رئال بودن توی بازی ها هست و بیش از اون رفتن باعث خستگی و ملالت میشه چون بازی ها به فانتزی بودنشون معروف و جذاب هستن. کاملا قابل درکه خیلیا با دیدن انیمیشن های آرتور هر دفعه که یه جنازه رو لوت میکنه یا وقتی اسب کله پا میشه و میخواد خودش رو جمع و جور کنه و به طبعش شوتینگی که هر دفعه باید به صورت دستی گلنگدن رو کشید، مشکل داشته باشن:D پیسینگ بازی هم میتونه برای یه سری خسته کننده باشه چون لزوما بازی یه روند همیشگی رو دنبال میکنه و فقط در معدود مواقع خاصی اتفاقات جذاب رخ میده. منتها تنها چیزی رو که هنوز نمیفهمم، اونایی هستن که میگن گان پلی یکنواخت و خسته کننده میشد. یکی میاد اینو باز کنه ببینیم جریانش چیه؟ در ضمن اون آزادی عمل در حین ماموریت ها رو هم یکی توضیح بده که چرا مشکل تلقی میشه وقتی روند ماموریت ها مشخص هستن و همه بازی ها این شکلی هستن؟ (تنها بازی های مخفی کاری هستن که دستت باز هست هر طور بخوای مراحل رو پیش ببری)

من خودم به شخصه مشکلی نداشتم و هر دفعه با شور و شوق اولیه-م این انیمیشن های زیبا رو میدیدم و لذت میبردم. رد دد 2 بازی ای بود که وقتی من حالم از گیمینگ به معنای واقعی کلمه به هم میخورد، دوباره سر حالم آورد و به این نتیجه رسیدم که هر چی دم دستم رسید بازی نکنم و در عوض هر چند ماه یا هر چند سال یه بازی درست و حسابی و کامل بازی کنم چون واقعا ارزشش رو داره.
 
ولی جدا از شوخی، من کاملا درک میکنم چرا یه سری با گیم پلی رد دد 2 مشکل داشتن. معمولا یه حدی از رئال بودن توی بازی ها هست و بیش از اون رفتن باعث خستگی و ملالت میشه چون بازی ها به فانتزی بودنشون معروف و جذاب هستن. کاملا قابل درکه خیلیا با دیدن انیمیشن های آرتور هر دفعه که یه جنازه رو لوت میکنه یا وقتی اسب کله پا میشه و میخواد خودش رو جمع و جور کنه و به طبعش شوتینگی که هر دفعه باید به صورت دستی گلنگدن رو کشید، مشکل داشته باشن:D پیسینگ بازی هم میتونه برای یه سری خسته کننده باشه چون لزوما بازی یه روند همیشگی رو دنبال میکنه و فقط در معدود مواقع خاصی اتفاقات جذاب رخ میده. منتها تنها چیزی رو که هنوز نمیفهمم، اونایی هستن که میگن گان پلی یکنواخت و خسته کننده میشد. یکی میاد اینو باز کنه ببینیم جریانش چیه؟ در ضمن اون آزادی عمل در حین ماموریت ها رو هم یکی توضیح بده که چرا مشکل تلقی میشه وقتی روند ماموریت ها مشخص هستن و همه بازی ها این شکلی هستن؟ (تنها بازی های مخفی کاری هستن که دستت باز هست هر طور بخوای مراحل رو پیش ببری)

من خودم به شخصه مشکلی نداشتم و هر دفعه با شور و شوق اولیه-م این انیمیشن های زیبا رو میدیدم و لذت میبردم. رد دد 2 بازی ای بود که وقتی من حالم از گیمینگ به معنای واقعی کلمه به هم میخورد، دوباره سر حالم آورد و به این نتیجه رسیدم که هر چی دم دستم رسید بازی نکنم و در عوض هر چند ماه یا هر چند سال یه بازی درست و حسابی و کامل بازی کنم چون واقعا ارزشش رو داره.


یک نمونه ساده!!! خیلی ساده

مرحله ای که میکا بل (و یا بیل بود خاطرم نیست) تو یک شهر زندانی شده بود و ارتور وظیفه داره بره نجات ش بده. من رفتم داخل با کلانتر صحبت کردم و دیدم وضع خیط هست و امدم بیرون دوباره با میکا بل (درسته اسم ش؟) صحبت کردم و میگفت تو رو جونه مادرت منو نجات بده!! تا اینجا ش اوکی بود

ولی کاری که من میخواستم بکنم این بود که وارد دفتر کلانتری بشن به کلانتر رشوه ای چیزی بدم، قبول کرد، کرد. نکرد بزن بکشم همشون رو برم داخل و بل رو از زندان بیارم بیرون! ولی بازی منو مجبور میکنه که نه حتما باید از پشت دیوار زندان با دینامیت بل رو نجات بدی تا یک ست پیس خفن سینمایی داشته باشی به عبارتی سینمازده (برخلاف چیزی که بعضیا فکر میکنند کات سین زیاد)


یا یک مرحله دیگه میتونم مثال بزنم جایی که فرار میکنیم به منطقه استوایی و ... حالا اسپول نشه. یکجاش هست میخوایم همه رو قلع و قم کنیم و یکی از بالای برج فانوس در حال رگبار بستن هست! آقا من هرکاری میکردم نمیتونستند با رایفل م این بنده خدارو کتلت کنم! و تصمیم گرفتم برم از برج فانوس بالا و همون بالا بکشمش! که دیدم برج درش قفله و کلا راهی به بالا نیست! گفتم چیکار کنم بزنم کلا برج رو بیارم پایین! یعنی چی؟ یعنی براساس چیزی که تو مثال قبلی بهم نشون داده بود همچین چیزی در بازی قابل رخ دادن هست! ولی خب بازم بازی بهم اجازه منفجر کردن برج (با توپ ها که همونجا تو ساحل ریخته بود) رو بهم نداد و منو مجبور میکرد فقط مثلا طرفو از جلو بکشم

مثالهای اینطوری خیلی زیاده و در GTA های قبلی این مدلی نبود. و خیلی وقت ها میشد مثلا در طی یک مرحله ای باید از یک نفر یک آیتمی میگرفتی تا بتونی اون مرحله رو ادامه بدی. ولی خب شما حالا براساس تجربه ازادت تو جهان باز بازی اون آیتم رو داشتی و قاعدتا باید بتونی مرحله رو ادامه بدی. ولی نه بازی بهت میگفت حتما باید بری از فلانی این آیتم رو بگیری که شاید اصلا هم مهم نبود ...


مثال فت و فراوون زیاده


و مشکلات گان پلی و انیمیشن ها هم به خاطر رئال بودن نیست، به خاطر اینپوت لگ خیلی بده بازی هست که اجرای انیمیشن ها رو مثل تانک کرده
 
ولی جدا از شوخی، من کاملا درک میکنم چرا یه سری با گیم پلی رد دد 2 مشکل داشتن. معمولا یه حدی از رئال بودن توی بازی ها هست و بیش از اون رفتن باعث خستگی و ملالت میشه چون بازی ها به فانتزی بودنشون معروف و جذاب هستن. کاملا قابل درکه خیلیا با دیدن انیمیشن های آرتور هر دفعه که یه جنازه رو لوت میکنه یا وقتی اسب کله پا میشه و میخواد خودش رو جمع و جور کنه و به طبعش شوتینگی که هر دفعه باید به صورت دستی گلنگدن رو کشید، مشکل داشته باشن:D پیسینگ بازی هم میتونه برای یه سری خسته کننده باشه چون لزوما بازی یه روند همیشگی رو دنبال میکنه و فقط در معدود مواقع خاصی اتفاقات جذاب رخ میده. منتها تنها چیزی رو که هنوز نمیفهمم، اونایی هستن که میگن گان پلی یکنواخت و خسته کننده میشد. یکی میاد اینو باز کنه ببینیم جریانش چیه؟ در ضمن اون آزادی عمل در حین ماموریت ها رو هم یکی توضیح بده که چرا مشکل تلقی میشه وقتی روند ماموریت ها مشخص هستن و همه بازی ها این شکلی هستن؟ (تنها بازی های مخفی کاری هستن که دستت باز هست هر طور بخوای مراحل رو پیش ببری)

من خودم به شخصه مشکلی نداشتم و هر دفعه با شور و شوق اولیه-م این انیمیشن های زیبا رو میدیدم و لذت میبردم. رد دد 2 بازی ای بود که وقتی من حالم از گیمینگ به معنای واقعی کلمه به هم میخورد، دوباره سر حالم آورد و به این نتیجه رسیدم که هر چی دم دستم رسید بازی نکنم و در عوض هر چند ماه یا هر چند سال یه بازی درست و حسابی و کامل بازی کنم چون واقعا ارزشش رو داره.
اتفاقا من هیچ مشکلی با این سنگینی گیم‌پلی و روند بازی نداشتم، دیگه خسته کننده بودن این موارد که از Walking Simulator ها که بدتر نیست! :D یکی از مشکلات اصلی من این هست که بازی طی مراحل اصلی و برخلاف ذاتش، گیمر رو کاملا محدود می‌کنه به اون چیزی که سازنده می‌خواد. هیچ گونه آزادی عملی وجود نداره، هر کاری سازنده می‌گه رو باید مو به مو انجام داد. برو فلان مغازه، فلان اسلحه رو بخر، برو فلان نقطه، به فلان ساختمان شلیک کن، دقیقا از این پنجره وارد بشو، فقط حق داری از این در خارج بشی و ... من انتظار immersive sim ندارم، ولی دیگه این سطح از محدود بودن تو یه عنوان که انتظار داشتم تو بخش گیم‌پلی هم یه پیشرفت اساسی نسبت به بازی‌های قبلی راکستار داشته باشه، برام ناامید کننده هست. مورد بعدی گان‌پلی هست که دقیقا تو همون سطح GTA V مونده، وقتی یه نسل فاصله بین دو تا بازی هست خب من هم انتظار پیشرفت بیشتر از این رو دارم. سیستم خیر و شر و اینا هم که رسما شوخیه ولی حداقل برای من اهمیتی نداره :D در کل ما داریم در مورد دنباله یکی از بهترین بازی‌های نسل قبل یا حتی تاریخ توسط یکی از بهترین سازنده‌های تاریخ صحبت می‌کنیم، مشخص هست انتظارات خیلی زیاده. وگرنه نه کسی مشکلی با RDR داره نه با راکستار :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or