مقایسه گرافیکی Killzone 3 و RAGE

برتری گرافیکی از آن کیــــست..؟

  • Killzone 3

    رای‌ها: 159 65.4%
  • Rage

    رای‌ها: 84 34.6%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    243
بازم باید این نکته رو یادآوری کنم انگار:دی فرخ جون اون تصویر off-screen است:دی

GeoW 3؟:-/ واقعا گفتی یا اومدی مثلا یه عنوان از هم از 360 گفته باشی که نه سیخ بسوزه نه کباب؟:دی
==========

گرافیک Rage بی نظیره! از این لحاظ که هیچ بازی 60 فریمی وجود نداره بهش نزدیک هم بشه. تنها بازی 60 فریم که میشه مثال زد Modern Warfare است، که اول اینکه اون چیزی به نام فیزیک نداره، محیط هاش به شدت کوچک، خطی و اسکریپت شده هستند و تازه با تمام این ها گرافیکش فرسنگ ها از Rage عقب تره. یعنی کلا از این لحاظ هیچ بازی وجود نداره که بتونه حتی پشت سر Rage هم قرار بگیره. از نظر من درست نیست یه بازی 30 فریم مثل Killzone 3 رو با یه بازی 60 فریم مقایسه کنیم، چون در KZ3 دست سازنده بسیار بازتره.

اما اگر قرار باشه Doom 4 (که 30 فریم خواهد بود) به همین نسبت از Rage بهتر باشه، فکر کنم همه بازی ها جلوش زانو بزنند...:دی پس کلا این مقایسه از نظر من اشتباهه!

نه واقعا گفتم ، GeOW 3 هم خیلی خوبه ...

درسته ، 60 فریم ، اصلا 240 فریم ... حرف من اینه که در نهایت گرافیک KZ3 رو بیشتر تحویل میگرن ، حالا با همه شرایطی که هست . مگه اینکه اتفاق خیلی خاصی برای Rage بیفته ولی با شرایط فعلی کم میاره . اینم بگم که من اصلا منظورم این نیست که گرافیک Rage معمولیه و یا حتی خوبه ... قبول دارم خیلی خوبه ولی بهترین نیست .

سلام

یه نگاه بنداز

Triangle Setup
Xbox 360 - 500 Million Triangles/sec
PS3 - 250 Million Triangles/sec

Vertex Shader Processing
Xbox 360 - 6.0 Billion Vertices/sec (using all 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 2.0 Billion Vertices/sec (using only 16 of the 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 1.5 Billion Vertices/sec (using only 12 of the 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 1.0 Billion Vertices/sec (using only 8 of the 48 Unified Pipelines)
PS3 - 1.0 Billion Vertices/sec

******ed Texture Fetch
Xbox 360 - 8.0 Billion Texels/sec
PS3 - 12.0 Billion Texels/sec

Vertex Texture Fetch
Xbox 360 - 8.0 Billion Texels/sec
PS3 - 4.0 Billion Texels/sec

Pixel Shader Processing with 16 ******ed Texels Per Cycle (Pixel ALU x Clock)
Xbox 360 - 24.0 Billion Pixels/sec (using all 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 20.0 Billion Pixels/sec (using 40 of the 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 18.0 Billion Pixels/sec (using 36 of the 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 16.0 Billion Pixels/sec (using 32 of the 48 Unified Pipelines)
PS3 - 16.0 Billion Pixels/sec

Pixel Shader Processing without Textures (Pixel ALU x Clock)
Xbox 360 - 24.0 Billion Pixels/sec (using all 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 20.0 Billion Pixels/sec (using 40 of the 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 18.0 Billion Pixels/sec (using 36 of the 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 16.0 Billion Pixels/sec (using 32 of the 48 Unified Pipelines)
PS3 - 24.0 Billion Pixels/sec

Multisampled Fill Rate
Xbox 360 - 16.0 Billion Samples/sec (8 ROPS x 4 Samples x 500MHz)
PS3 - 8.0 Billion Samples/sec (8 ROPS x 2 Samples x 500MHz)

Pixel Fill Rate with 4x Multisampled Anti-Aliasing
Xbox 360 - 4.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 4 Samples x 500MHz / 4)
PS3 - 2.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 2 Samples x 500MHz / 4)

Pixel Fill Rate without Anti-Aliasing
Xbox 360 - 4.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 500MHz)
PS3 - 4.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 500MHz)

Frame Buffer Bandwidth
Xbox 360 - 256.0 GB/sec (dedicated for frame buffer rendering)
PS3 - 20.8 GB/sec (shared with other graphics data: textures and vertices)
PS3 - 10.8 GB/sec (with 10.0 GB/sec subtracted for textures and vertices)
PS3 - 8.4 GB/sec (with 12.4 GB/sec subtracted for textures and vertices)

Texture/Vertex Memory Bandwidth
Xbox 360 - 22.4 GB/sec (shared with CPU)
Xbox 360 - 14.4 GB/sec (with 8.0 GB/sec subtracted for CPU)
Xbox 360 - 12.4 GB/sec (with 10.0 GB/sec subtracted for CPU)
PS3 - 20.8 GB/sec (shared with frame buffer)
PS3 - 10.8 GB/sec (with 10.0 GB/sec subtracted for frame buffer)
PS3 - 8.4 GB/sec (with 12.4 GB/sec subtracted for frame buffer

خب ... منم که گفتم 360 خیلی قویتره ... شما یه بازی از PS3 بگو که گرافیکش حتی به GeOW1 نزدیک بشه ، 2 که دیگه هیچی ... با این اعدادی که شما گذاشتی مسلمه که نمیشه !
 
درسته ، 60 فریم ، اصلا 240 فریم ... حرف من اینه که در نهایت گرافیک KZ3 رو بیشتر تحویل میگرن ، حالا با همه شرایطی که هست . مگه اینکه اتفاق خیلی خاصی برای Rage بیفته ولی با شرایط فعلی کم میاره . اینم بگم که من اصلا منظورم این نیست که گرافیک Rage معمولیه و یا حتی خوبه ... قبول دارم خیلی خوبه ولی بهترین نیست .
اول اینکه این حرفم اصلا جوابی برای حرفهای تو نبود، نمیدونم چرا فکر کردی منظورم با تو است:دی از لحاظ گرافیک و Visually که مسلمه KZ3 بهتره.

ولی در کل میگم از لحاظ باورنکردنی بودن، Rage خیلی بیشتر باورنکردنی تره. قبول نداری؟:دی
 
اول اینکه این حرفم اصلا جوابی برای حرفهای تو نبود، نمیدونم چرا فکر کردی منظورم با تو است:دی از لحاظ گرافیک و Visually که مسلمه KZ3 بهتره.

ولی در کل میگم از لحاظ باورنکردنی بودن، Rage خیلی بیشتر باورنکردنی تره. قبول نداری؟:دی

خب پست منو نقل قول کرده بودی :d

نه ، قبول ندارم !! چون از لحاظ حجم گرافیکی و سنگین بودن گرافیک اونقدر چیزه عجیبی نیست که بگیم WoW این چجوری 60 فریم شده ؟! ولی خب اینو قبول دارم که از بقیه بازیهای 60 فریمی که تا الان بوده بهتره .
اینم بگم که هیچ مشخص نیست که بازی روی 60 قفل باشه احتمالا میانگینش حدود 45 ه ... ولی اگه 60 ه 60 هم باشه اتفاق خیلی عجیبی نیست :d
 
خب ... منم که گفتم 360 خیلی قویتره ... شما یه بازی از PS3 بگو که گرافیکش حتی به GeOW1 نزدیک بشه ، 2 که دیگه هیچی ... با این اعدادی که شما گذاشتی مسلمه که نمیشه !
د بد میگیری مطلبو
نتیجه گیریت ضعیفه
باید اینطوری نتیجه بگیری که پی اس تیری با عرضه این بازیا نهایت زورشو زده ولی ایکس باکس پنجاه درصد قدرتشو استفاده کرده
معلومه این برتری قدرت تو کجاهاست
درکل نیازی به هیچ منبعیم نیست
تو گوگل یه سرچ بزن Xbox 360 Vs PS3: GPU تا همه چی گیرت بیاد
 
باید اینطوری نتیجه بگیری که پی اس تیری با عرضه این بازیا نهایت زورشو زده ولی ایکس باکس پنجاه درصد قدرتشو استفاده کرده

32500470452242622080.gif


اونوقت کی قرار اون 50 درصد بقیش استفاده بشه؟
 
نه ، قبول ندارم !! چون از لحاظ حجم گرافیکی و سنگین بودن گرافیک اونقدر چیزه عجیبی نیست که بگیم WoW این چجوری 60 فریم شده ؟! ولی خب اینو قبول دارم که از بقیه بازیهای 60 فریمی که تا الان بوده بهتره .
اینم بگم که هیچ مشخص نیست که بازی روی 60 قفل باشه احتمالا میانگینش حدود 45 ه ... ولی اگه 60 ه 60 هم باشه اتفاق خیلی عجیبی نیست :d
:eek::eek::eek:

بی خیال:دی حجم گرافیک و سنگینی چیه دیگه:دی اون چیزی که ما می بینیم از 90% بازیهای 30 فریم گرافیک بهتری داره، اونوقت میگی عجیب نیست؟!:-/

از لحاظ ثابت بودن هم که من بازی نکردم نمیدونم:دی ولی IGN و یوروگیمر که تو E3 دیده بودن گفتن Locked on 60fps !

حالا بازی میاد معلوم میشه...:دی
 
:eek::eek::eek:

بی خیال:دی حجم گرافیک و سنگینی چیه دیگه:دی اون چیزی که ما می بینیم از 90% بازیهای 30 فریم گرافیک بهتری داره، اونوقت میگی عجیب نیست؟!:-/

از لحاظ ثابت بودن هم که من بازی نکردم نمیدونم:دی ولی IGN و یوروگیمر که تو E3 دیده بودن گفتن Locked on 60fps !

حالا بازی میاد معلوم میشه...:دی

اتفاقا 5 تا ویدیوی خیلی خیلی با کیفیت از Gameplay بازی دارم که همگی 720p هستند و Bitrate شون هم 6000 به بالاست ( مثلا Bitrate ویدیوهای HD ه GameTrailers حدود 3000 ه )
همین الان همشون رو دیدم ، این چیزی که شما میگید رو من نمیبینم ! :d

از کجا میشه فهمید bitrate یه ویدیوی hd چنده؟

ازش Properties بگیر برو قسمت Details و بخش Video رو ببین .
 
آخرین ویرایش:
اتفاقا 5 تا ویدیوی خیلی خیلی با کیفیت از Gameplay بازی دارم که همگی 720p هستند و Bitrate شون هم 6000 به بالاست ( مثلا Bitrate ویدیوهای HD ه GameTrailers حدود 3000 ه )
همین الان همشون رو دیدم ، این چیزی که شما میگید رو من نمیبینم ! :d
از کجا میشه فهمید bitrate یه ویدیوی hd چنده؟
 
یادم میاد تو زمان نمایشگاه e3 2010 هم با من شرط بستن یه تعداد کاربرها که به من گفتن با این تعریفی که تو میکنی باید انتخاب بهترین گرافیک نمایشگاه rage باشه ؟

نتیجه :
GameCriticsAwards
Special Commendation for Graphics: RAGE



سر 3d بودن kz3 گفتید که بهترین 3d ماله این بازی به صورت نیتیو ترین 3d در بازی هاست بعدش منتظر انتخابات e3 2010 شدیم

نتیجه :
1up
best 3d game : CRYSIS 2
gamespy
best 3d tech :CRYSIS 2

پس این بحثها که شده بین منو بعضیا الان جوایز من کو ؟! چرا به من هیچ نشان افتخاربی داده نشده ؟

نیما تو که این همه مطمئنی چرا اون بازی هایی الان نام بردی مخصوصا kz3 تو پیشنمایش های اخیرش هیچ صحبت از بهترین نکردن ؟
سر شرط بندی فکر میکنم ولی نه چیزی که تو میگی بلکه اونچیزی من میگم !:d
کلا الویت اول RAGE هست و بعدش GEARS و CRYSIS و ..........
فرخ جان این همه عکس ردیف نکن اینجا، همین gif به تنهایی همشونو outclass میکنه:

http://s19.aks98.com/files/43472064132245816248.jpg

میگم GIF از این بزرگتر نداشتی ؟ :دی انتظار داری الان من تو اندازه 3 در 4 گرافیک تشخیص بدم لازم نیست کلا تریلر های اخیر را دیدم .
 
آخرین ویرایش:
خب پست منو نقل قول کرده بودی :d

نه ، قبول ندارم !! چون از لحاظ حجم گرافیکی و سنگین بودن گرافیک اونقدر چیزه عجیبی نیست که بگیم WoW این چجوری 60 فریم شده ؟! ولی خب اینو قبول دارم که از بقیه بازیهای 60 فریمی که تا الان بوده بهتره .
اینم بگم که هیچ مشخص نیست که بازی روی 60 قفل باشه احتمالا میانگینش حدود 45 ه ... ولی اگه 60 ه 60 هم باشه اتفاق خیلی عجیبی نیست :d

هـــــــــــــــــــــــــــــا ؟ :دی
 
اتفاقا 5 تا ویدیوی خیلی خیلی با کیفیت از Gameplay بازی دارم که همگی 720p هستند و Bitrate شون هم 6000 به بالاست ( مثلا Bitrate ویدیوهای HD ه GameTrailers حدود 3000 ه )
همین الان همشون رو دیدم ، این چیزی که شما میگید رو من نمیبینم ! :d
یعنی اگه الان میگفتی Dragon Age یه بازی ریسینگه من انقدر تعجب نمی کردم:دی

حالا ولش کن دیگه، صبر می کنیم تا بازی بیاد:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or