Nima
مدیر انجمن
بازم باید این نکته رو یادآوری کنم انگار فرخ جون اون تصویر off-screen است
GeoW 3؟ واقعا گفتی یا اومدی مثلا یه عنوان از هم از 360 گفته باشی که نه سیخ بسوزه نه کباب؟
==========
گرافیک Rage بی نظیره! از این لحاظ که هیچ بازی 60 فریمی وجود نداره بهش نزدیک هم بشه. تنها بازی 60 فریم که میشه مثال زد Modern Warfare است، که اول اینکه اون چیزی به نام فیزیک نداره، محیط هاش به شدت کوچک، خطی و اسکریپت شده هستند و تازه با تمام این ها گرافیکش فرسنگ ها از Rage عقب تره. یعنی کلا از این لحاظ هیچ بازی وجود نداره که بتونه حتی پشت سر Rage هم قرار بگیره. از نظر من درست نیست یه بازی 30 فریم مثل Killzone 3 رو با یه بازی 60 فریم مقایسه کنیم، چون در KZ3 دست سازنده بسیار بازتره.
اما اگر قرار باشه Doom 4 (که 30 فریم خواهد بود) به همین نسبت از Rage بهتر باشه، فکر کنم همه بازی ها جلوش زانو بزنند... پس کلا این مقایسه از نظر من اشتباهه!
نه واقعا گفتم ، GeOW 3 هم خیلی خوبه ...
درسته ، 60 فریم ، اصلا 240 فریم ... حرف من اینه که در نهایت گرافیک KZ3 رو بیشتر تحویل میگرن ، حالا با همه شرایطی که هست . مگه اینکه اتفاق خیلی خاصی برای Rage بیفته ولی با شرایط فعلی کم میاره . اینم بگم که من اصلا منظورم این نیست که گرافیک Rage معمولیه و یا حتی خوبه ... قبول دارم خیلی خوبه ولی بهترین نیست .
سلام
یه نگاه بنداز
Triangle Setup
Xbox 360 - 500 Million Triangles/sec
PS3 - 250 Million Triangles/sec
Vertex Shader Processing
Xbox 360 - 6.0 Billion Vertices/sec (using all 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 2.0 Billion Vertices/sec (using only 16 of the 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 1.5 Billion Vertices/sec (using only 12 of the 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 1.0 Billion Vertices/sec (using only 8 of the 48 Unified Pipelines)
PS3 - 1.0 Billion Vertices/sec
******ed Texture Fetch
Xbox 360 - 8.0 Billion Texels/sec
PS3 - 12.0 Billion Texels/sec
Vertex Texture Fetch
Xbox 360 - 8.0 Billion Texels/sec
PS3 - 4.0 Billion Texels/sec
Pixel Shader Processing with 16 ******ed Texels Per Cycle (Pixel ALU x Clock)
Xbox 360 - 24.0 Billion Pixels/sec (using all 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 20.0 Billion Pixels/sec (using 40 of the 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 18.0 Billion Pixels/sec (using 36 of the 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 16.0 Billion Pixels/sec (using 32 of the 48 Unified Pipelines)
PS3 - 16.0 Billion Pixels/sec
Pixel Shader Processing without Textures (Pixel ALU x Clock)
Xbox 360 - 24.0 Billion Pixels/sec (using all 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 20.0 Billion Pixels/sec (using 40 of the 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 18.0 Billion Pixels/sec (using 36 of the 48 Unified Pipelines)
Xbox 360 - 16.0 Billion Pixels/sec (using 32 of the 48 Unified Pipelines)
PS3 - 24.0 Billion Pixels/sec
Multisampled Fill Rate
Xbox 360 - 16.0 Billion Samples/sec (8 ROPS x 4 Samples x 500MHz)
PS3 - 8.0 Billion Samples/sec (8 ROPS x 2 Samples x 500MHz)
Pixel Fill Rate with 4x Multisampled Anti-Aliasing
Xbox 360 - 4.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 4 Samples x 500MHz / 4)
PS3 - 2.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 2 Samples x 500MHz / 4)
Pixel Fill Rate without Anti-Aliasing
Xbox 360 - 4.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 500MHz)
PS3 - 4.0 Billion Pixels/sec (8 ROPS x 500MHz)
Frame Buffer Bandwidth
Xbox 360 - 256.0 GB/sec (dedicated for frame buffer rendering)
PS3 - 20.8 GB/sec (shared with other graphics data: textures and vertices)
PS3 - 10.8 GB/sec (with 10.0 GB/sec subtracted for textures and vertices)
PS3 - 8.4 GB/sec (with 12.4 GB/sec subtracted for textures and vertices)
Texture/Vertex Memory Bandwidth
Xbox 360 - 22.4 GB/sec (shared with CPU)
Xbox 360 - 14.4 GB/sec (with 8.0 GB/sec subtracted for CPU)
Xbox 360 - 12.4 GB/sec (with 10.0 GB/sec subtracted for CPU)
PS3 - 20.8 GB/sec (shared with frame buffer)
PS3 - 10.8 GB/sec (with 10.0 GB/sec subtracted for frame buffer)
PS3 - 8.4 GB/sec (with 12.4 GB/sec subtracted for frame buffer
خب ... منم که گفتم 360 خیلی قویتره ... شما یه بازی از PS3 بگو که گرافیکش حتی به GeOW1 نزدیک بشه ، 2 که دیگه هیچی ... با این اعدادی که شما گذاشتی مسلمه که نمیشه !