مقایسه گرافیکی Killzone 3 و RAGE

برتری گرافیکی از آن کیــــست..؟

  • Killzone 3

    رای‌ها: 159 65.4%
  • Rage

    رای‌ها: 84 34.6%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    243
تو این عکس فقط camera motion blur هستش همین اصلا در حالت عادی کاری به تکستچر ها نداره
روی سرباز هم per object هستش که باز هم کاری به تکستچر ها نداره
عزیزم من هی دارم به زبان فارسی میگم ( کنار های دوربین بازی به قشنگی بلور میزنه )شما هی داری پیچش میدی ! حتما باید برات بگم camera motion blur ؟!
چه فرقی داره همین بلور باعث میشه شما در همون لحظه تکسچرها را نبینی ! از این شفافتر . حالا میخواد این تکنیک خوب باشه یا بد و ......
این عکسها هم فکر کنم جواب خیلی از سوالاتت را بده تا جایی که هیچ انجین قابل رقابت باهاش نیست .
ss_preview_214465_4.jpg.jpg


ss_preview_214465_2.jpg.jpg


ss_preview_1__1_.bmp.jpg


ss_preview_1__4_.bmp.jpg


ss_preview_1__5_.bmp.jpg

شما فکر میکنی اصلا استفاده از بلور کار خیلی شاخیه ؟! به جز اینکه کار بازی ساز را راحتر بکنه برای بعضی مسائل !

هاها به جان خودم به جان خودت اصلا به جان جان کارمک
بابا این بازی تمام سیستم نورپردازیش و 90 درصد سیستم سایه پردازیش pre baked هستش و این یعنی اینکه
Real-time Dynamic Global Illumination
Dynamic Volumetric Light Beams & Light Shaft Effects
Screen Space Ambient Occlusion
ندارد و نخواهد داشت HDR هم نداره
تا الان هم per object motion blur و نه per pixel motion blur تو بازی دیده شده
در اخر من نمیگم که انجین بده اخه:> من میگم بعد از 6 سال من انتظارم از جان کارمک این نبود که از مواضع خودش (unified lighting system) که تو ID TECH 4 عرضه کرد کوتاه بیاد وبره به سمت pre calculated lighting and shadowing .من انتظار داشتم جای 4A ,GSG, crytek این ID بود که
به سمت real time GI بره و روش کار کنه.

اینم اطالاعات خلاصه این موتور تو زیر ببین بد بگو این تکنیک را داره یا نداره !
The development of id Tech 5 has centered predominantly on making the engine easier to use for developers. While the rendering quality of the engine will likely be best in class, demonstrations of id Tech 5 have so far focused more on the advantages to developers rather than players, which is directly opposite to past releases of id Tech, which focused more on players than developers.

The initial demonstration of the engine featured 20 GB of texture data (using a more advanced MegaTexture approach called Virtual Texturing,[5] which supports textures with resolutions up to 128000x128000 pixels), and a completely dynamic and changeable world. This technique allows the engine to automatically stream textures into memory as needed, meaning that the developer need not concern themselves with memory restraints or texture limits. This has the advantage of simplifying the creation of content, by eliminating the need to adapt content for different platforms. The engine automatically optimizes resources for cross-platform development, making it possible to render the same models on different platforms, while only creating them for one platform, further simplifying cross-platform development.[6]

One of the visually evident features the renderer will include is a penumbra in the shadowing (soft edges), by using shadow maps. In contrast, id Tech 4, which featured a different shadowing technique, had very sharply defined shadows. The engine will likely feature numerous other advanced graphical effects such as various materials for lighting, high dynamic range rendering-centric effects, bloom, crepuscular rays (volumetric lighting), soft particles, pixel shader effects, alpha to coverage, post processing, dynamic water surfaces, procedural animation, cloth simulation, depth of field, and motion blur. The engine will also support multi-threaded processing on the CPU for many of its tasks, including rendering, game logic, AI, physics, and sound processing.

اگر ندیدی بعضی اون خواسته هات را بگو اونها را درشترش کنم . به جان خودم به جان خودت اصلا به جان جان کارمک تا یدونه چیزی را نمیدونید و زحمت نمیکشید حداقل همه تریلرهای بازی را نگاه کنید اینجا اینهمه مطمئن حرف نزنید .
و به جان خودم به جان خودت بازی که 30 فریم باشه که ایشالا DOOM4 که اومد بعد اونوقت بگو این انجین در حد انتظار تو بوده یا نه چون خودشون میگن 3 برابر گرافیک بیشتر داره من میخوام بدونم کدوم انجین تا حالا این غلط را کرده و این توانایی را داره ؟! شما هر موتوری را در نظر بگیری تو 60 فریم و تو این فضا نصف همین افکتهای RAGE را هم روی کنسول نمیتونستند داشته باشند .
شما رسما کل سایت ها را مضحک قرار دادید .
به قول خودت game's 720p/2*AA with triple buffering & 60FPS پس ایولله بگو !
 
آخرین ویرایش:
ببخشید این حرفو میزنم کرایسیس2 با اون همه عظمت نتونست جلو کیلزون3 قد علم کنه ;;)
rage که دیگه هیچی
البته این مقایسه یکم نامتعارف چون سبک این دو بازی باهم تفاوت داره
 
عزیزم من هی دارم به زبان فارسی میگم ( کنار های دوربین بازی به قشنگی بلور میزنه )شما هی داری پیچش میدی ! حتما باید برات بگم camera motion blur ؟!
چه فرقی داره همین بلور باعث میشه شما در همون لحظه تکسچرها را نبینی ! از این شفافتر . حالا میخواد این تکنیک خوب باشه یا بد و ......
این عکسها هم فکر کنم جواب خیلی از سوالاتت را بده تا جایی که هیچ انجین قابل رقابت باهاش نیست .
ss_preview_214465_4.jpg.jpg


ss_preview_214465_2.jpg.jpg


ss_preview_1__1_.bmp.jpg


ss_preview_1__4_.bmp.jpg


ss_preview_1__5_.bmp.jpg

شما فکر میکنی اصلا استفاده از بلور کار خیلی شاخیه ؟! به جز اینکه کار بازی ساز را راحتر بکنه برای بعضی مسائل !



اینم اطالاعات خلاصه این موتور تو زیر ببین بد بگو این تکنیک را داره یا نداره !
The development of id Tech 5 has centered predominantly on making the engine easier to use for developers. While the rendering quality of the engine will likely be best in class, demonstrations of id Tech 5 have so far focused more on the advantages to developers rather than players, which is directly opposite to past releases of id Tech, which focused more on players than developers.

The initial demonstration of the engine featured 20 GB of texture data (using a more advanced MegaTexture approach called Virtual Texturing,[5] which supports textures with resolutions up to 128000x128000 pixels), and a completely dynamic and changeable world. This technique allows the engine to automatically stream textures into memory as needed, meaning that the developer need not concern themselves with memory restraints or texture limits. This has the advantage of simplifying the creation of content, by eliminating the need to adapt content for different platforms. The engine automatically optimizes resources for cross-platform development, making it possible to render the same models on different platforms, while only creating them for one platform, further simplifying cross-platform development.[6]

One of the visually evident features the renderer will include is a penumbra in the shadowing (soft edges), by using shadow maps. In contrast, id Tech 4, which featured a different shadowing technique, had very sharply defined shadows. The engine will likely feature numerous other advanced graphical effects such as various materials for lighting, high dynamic range rendering-centric effects, bloom, crepuscular rays (volumetric lighting), soft particles, pixel shader effects, alpha to coverage, post processing, dynamic water surfaces, procedural animation, cloth simulation, depth of field, and motion blur. The engine will also support multi-threaded processing on the CPU for many of its tasks, including rendering, game logic, AI, physics, and sound processing.

اگر ندیدی بعضی اون خواسته هات را بگو اونها را درشترش کنم . به جان خودم به جان خودت اصلا به جان جان کارمک تا یدونه چیزی را نمیدونید و زحمت نمیکشید حداقل همه تریلرهای بازی را نگاه کنید اینجا اینهمه مطمئن حرف نزنید .
و به جان خودم به جان خودت بازی که 30 فریم باشه که ایشالا DOOM4 که اومد بعد اونوقت بگو این انجین در حد انتظار تو بوده یا نه چون خودشون میگن 3 برابر گرافیک بیشتر داره من میخوام بدونم کدوم انجین تا حالا این غلط را کرده و این توانایی را داره ؟!
شما رسما کل سایت ها را مضحک قرار دادید .
به قول خودت game's 720p/2*AA with triple buffering & 60FPS پس ایولله بگو !
هاها خیلی باحا ورداشتی pr engine رو نشونم میدی اونوقت خود rage رو بی خیال شدی اصلا یک کاری میکنیم
بیا شرط ببندیم که اگه بازی rage هیچ کدام از این ها
Real-time Dynamic Global Illumination
Screen Space Ambient Occlusion
رو نداشت تو به مدت 1 سال هیچ پستی راجع به گرافیک بازی ها نمیدی و اگر یک کدوم از اینا رو داشت من من این کار رو می کنم باشه ( ترو خدا ببند شرط رو)
 
هاها خیلی باحا ورداشتی pr engine رو نشونم میدی اونوقت خود rage رو بی خیال شدی اصلا یک کاری میکنیم
بیا شرط ببندیم که اگه بازی rage هیچ کدام از این ها
Real-time Dynamic Global Illumination
Screen Space Ambient Occlusion
رو نداشت تو به مدت 1 سال هیچ پستی راجع به گرافیک بازی ها نمیدی و اگر یک کدوم از اینا رو داشت من من این کار رو می کنم باشه ( ترو خدا ببند شرط رو)

فکر کردی گوش ما درازه ؟! رو چی من شرط ببندم ؟ لیستت هم داره کم کم کوتاه میشه مثل اینکه :))
طومارت تبدل شد به دوتا چیز .
وقتی engine این توانایی ها را داره یعنی روی بازی هم پیاده میتونن بکنن وگرنه برای دکراسیون موتور این چیزها را براش قرار ندادند !
گفتی motion blur نداره بهت نشون دادم بد سریع حرف عوض کردی گفتی من منظورم برای نمای دوربین نیست ! گفتی dept of field شخصا تو تصاویر برات نشون دادم . گفتی AA از همه عناوین ضعیفتره برات نشون دادم که حداقل 2XAA داره مثل اکثر بازیها که همون حرف BEYOND3D را گذاشتم . گفتی polygons نداره حرف سایتها را اوردم که بی سابقست . حالا تو که همین الان شرط را باختی !
 
فکر کردی گوش ما درازه ؟! رو چی من شرط ببندم ؟ لیستت هم داره کم کم کوتاه میشه مثل اینکه :))
طومارت تبدل شد به دوتا چیز .
گفتی motion blur نداره بهت نشون دادم بد سریع حرف عوض کردی گفتی من منظورم برای نمای دوربین نیست ! گفتی dept of field شخصا تو تصاویر برات نشون دادم . گفتی AA از همه عناوین ضعیفتره برات نشون دادم که حداقل 2XAA داره مثل اکثر بازیها که همون حرف BEYOND3D را گذاشتم . گفتی polygons نداره حرف سایتها را اوردم که بی سابقست . حالا تو که همین الان شرط را باختی !

پس نمیبندی نه ؟ در ضمن هیچ motion blur به من نشون ندادی هنوز تو اون عکس ها per pixel motion blur و یا per object motion blur نیستن مثلا می خواستی توش motion blur بهم نشون بدی هاهاهاهاهاه در ضمن به اون مورد ها HDR ,SSAO رو هم اضافه کن .حالا چی شرط می بندی
اینم میذارم اینجا تا بخونی که دیگه الکی دور ورنداری
http://www.next-gen.biz/features/rage-under-the-hood?page=0,1

The second problem is due to the smoke and mirrors id Tech 5 employs. Because many lighting effects are calculated when an artist inserts an asset into a scene, like a car throwing a shadow on to a dusty roadway, id Tech 5 cannot handle global dynamic lighting. Which also means it can’t properly depict a day-night cycle, with shadows moving as the sun shifts position. We see various smaller-scale dynamic lighting effects, such as shadows thrown by NPCs and a swinging light in a doorway, but they contrast with the far subtler shadows thrown by still objects in a scene. We also see the game’s palette cycle from the hard, bright exterior tones and darker, colourised interior ones as Willits enters and exits buildings in Wellspring.

The irony is that the previous-generation technology that drove Doom 3 ran almost without smoke and mirrors. Though the lack of global dynamic lighting isn’t an issue for Rage itself, it’s hard to see id Tech 5, a new engine that works on different principles to any other in use in games today, being an easy fit for many developers, despite all of its great benefits for production.
می خوای برات پر رنگ کنم
کلا کارت به جائی رسیده که مجبوری هی بگی سایتا سایتا سایتا و عکس های 2 سال پیش فتو شاپ شده رو بیاری .
 
آخرین ویرایش:
پس نمیبندی نه ؟ در ضمن هیچ motion blur به من نشون ندادی هنوز
اون طوماری که صفحه قبل گذاشتی بردار بیار شرط ببنیدیم و نه این دوتا بند .
تو بازی AA که نبود? polygonsکه ضعیف بود ! dept of field هم که اصلا چیزی ازش ندیدی ؟! اینا را شرط میبستی با من ?
این حرف خودتون بود که اشاره به موتور بازی داری :
در اخر من نمیگم که انجین بده اخه من میگم بعد از 6 سال من انتظارم از جان کارمک این نبود که از مواضع خودش (unified lighting system) که تو ID TECH 4 عرضه کرد کوتاه بیاد وبره به سمت pre calculated lighting and shadowing .من انتظار داشتم جای 4A ,GSG, crytek این ID بود که
به سمت real time GI بره و روش کار کنه
بعد وقتی اومدم اطلاعات موتورش را گذاشتم میای میگی فلان و بهمان !
در ضمن از اول من کاری با تکنیک های به کار رفته تو بازی کاری ندارم که کدوم بیشتره یا نه . مثلا همین MegaTextures را با من شرط ببند ببینم کرایسیس یا و .......استفاده میکنه یا نه !

من هدفم فقط اینه که اخر سر کدوم بازی میتونه بهترین گرافیک سال را مال خودش کنه . رو این شرط میبندم هستی بیا جلو !

عکس های 2 سال پیش فتو شاپ شده

:)) با فتوشاپ dept of field دادند ! الان من برم از خود تریلر همین تصاویر را بزارم حاضری شرط ببندی ؟!
 
این لیست خوبه ببندیم؟
Real-time Dynamic Global Illumination
Screen Space Ambient Occlusion
High Dynamic Range (HDR) Lighting
per object & Per pixel
Motion Blur &Dynamic Depth of Field
Dynamic Volumetric Light Beams & Light Shaft Effects
 
این لیست خوبه ببندیم؟
Real-time Dynamic Global Illumination
Screen Space Ambient Occlusion
High Dynamic Range (HDR) Lighting
per object & Per pixel
Motion Blur &Dynamic Depth of Field
Dynamic Volumetric Light Beams & Light Shaft Effects

ببین قضیه را الکی پیچ نده .حال و حوصله اینو ندارم که بیام بعضی چیزها را برات تک تک لینک کنم . هدفی که دنبال میکنی را مشخص کن و سعی نکن قضیه هر طور شده به نفع خودت تموم کنی !
اومدی به یکی از کاربرا خیلی راحت میگی چون بازی فلان چیز را نداره شده 60 و....! اخر سر هم که قضیه فتوشاپت شاهکار بود !
حرف این همه سایت معتبر را قبول نداری حرف ما را هم قبول نداری ! تکلیف خودت را این وسط مشخص کن که بدونیم شما چی را قبول داری جزء خودت؟ اون هدفی که داری را برام مشخص کن ؟
اگه حرفت اینه که این موتور برتر از موتور های دیگه نیست خوب در نهایت این بازی باید نتونه بهترین گرافیک باشه ؟! وقتی سایتی بازی ای را بهترین گرافیک در میاره یعنی اینکه این بازی تونسته با تکنیک های استثنایی و خاص خودش و البته برتر از دیگر بازی ها مورد توجه بیشتر رسانه ها باشه . فکر نکنم هدفی که ما و بیشتر کاربرها که دنبال میکنیم بیشتر از این باشه ؟
اگه حاضری شرط ببندی که اخر سال این بازی بهترین گرافیک در نمیاد بیا جلو ! از این اشکار تر نمیتونم برات بگم .
برات یه مثال بزنم : فردا قرار با من جنگ کنی و میگی من با هزار تا توپ و تانک و جت جنگی با هلیکوپتر اومدم با تو بجنگم و منم برمیگردم میگم من همون با یه کلاش اومدم باهات بجنگم ! خوب از لحاظ منطقی تو باید منو تو جنگ ببری ؟! ولی فردا اگه من با یه کلاش از خجالتت در اومدم چی ؟!
خودتم خوب میدونی منظورم چی بود اگه حاضری شرط ببندی منم حاضرم .

اون عکس های بالا هم که آقای Gartall گذاشتند کاملاً مشخصه از کمبود چند ضلعی رنج بسیاری میبره.
LOL !
 
آخرین ویرایش:
اینطوری که اینجا بوش میاد انگار بعضی ها از سهام داران موتور جدید Id5 هستند. نقد رو ول کردند چسبیدند به نسیه. بگذارید بازیش بیاد ببینید چی میشه. چیزی که تا به الان مسلمه اینه که گرافیک رو دست KZ3 نیست روی کنسول. حالا هنگام عرضه کرایسس 2 ممکنه تغییر کنه. هنگام عرضه Rage هم همینطور که البته دومی رو بعید میدونم چون هیچی برای گفتن نداره. اون عکس های بالا هم که آقای Gartall گذاشتند کاملاً مشخصه از کمبود چند ضلعی رنج بسیاری میبره. همش هم بلور استفاده شده.
فقط جهت اظهار نظر خودم گفتم. شرکت در بحث ها واقعاً بی فایدست و جز وقت تلف کردن چیز دیگه ای نداره ;)
 
يلزون 3 رقيب نداره. هم از نظر تكنيكي هم از نظر هنري اوله.
اتفاقا رقیبش یدا شد اون هم یه بازی مولتی پلت که باعث شد کیلزون با مخ بره زمین .


ن گیم پلی هر دو را دیدم و بدون شک killzone 3 بهتره شک نکنید

آره شک نمیکنیم .!
:))
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or