معرفي نويسندگان بازي رايانه

ایول دوستان!!

تا حالا این جوری به گرافیک Crysis نگاه نکرده بودم!!

در مورد محبوبیت tekken در ایران به نظر من بیشتر به خاطر طراحی شخصیت های فوق العادش هست که هیچ بازی (البته بجز Mortal Kombat Deception ) بهش نمیرسه!! همیشه بازی هایی که شخصیت های جزابی دارند بازی های موفقی هم هستند.

راستی یاشار جون شما از تغییراتی که در Deception بوجود امد راضی بودید؟ من که خیلی خوشم امد.مخصوصا Ermac!!
 
آخرین ویرایش:
سلام.ببخشید که دارم با سئول هام این تاپیک رو به گند میکشونم ولی چون اگه تو تاپیک خود بازی بزارم کسی جواب نمیده سئوالم رو اینجا مطرح میکنم.(قول میدم آخریش باشه):blushing:

این متن یه آچیومنت dead rising هستش که من میخوام انجامش بدم ولی تیر هام به هلی کوپتر نمیخوره.برایه همین لطفا یکی ترجمه کنه شاید من اشتباه کرده باشم.
Hint: Easy Hella Copter achievement:
Unlock the Real Mega Buster and use Zombie Ride to get on a zombies shoulders. Jump on top of one of those cement shack objects over the benches. Time your shots so that they hit. They slightly slow. Try to wait until it stops. It should break down and leave in just a few hits.
در ضمن میخواستم بپرسم کسی DM ای که برایه 360 اومده رو بازی کرده.میگن لودینگ هاش همچنان طولانیه.آیا واقعا این طوریه؟
باز هم به خاطر پست نامربوطم ببخشید......واقعا ببخشید....:biggrin1:
 
Cloud Strifeی عزیز، متاسفانه من در مورد جذابیت شخصیت های تکن موافق نیستم بجز 3 -4 نفرشان. در مورد Deception اما بسیار موافقم. این بازی از جهاتی بهترین MK سه بعدی بوده و امتیازاتش هم خوب بودند (8.5 از GameSpot و 8.8 از IGN).
Ermac انصافا خیلی عالی شده بود. دموی اول Deception هم به نظرم بعد از FFVIII بهترین است. در مورد MK باید مفصل صحبت کنیم.

DONTE SPARDAی عزیز، چه اشکالی دارد؟ :cheesygri
برای گرفتن این Achievement به اسلحه مگا من نیازی نیست و فقط کافیست تعدادی از اسلحه های انو مااتیک سربازان برداری و بروی روی بام آن سقفی ها یا هر جای بلند دسگر و سپس مرتب به هلی تیر اندازی کنی.
اما ترجمه:
Real Mega Buster را آزاد کرده و با استفاده از Zombie Ride [قابلیت پریدن و راه رفتن روی شانه زامبی ها] به شانه زامبی ها برسید. بپرید روی سقف یکی از آن اجسام در اطاف نیمکت ها. تیر هایتان را زمان بندی کنید تا به هدف بخورند. سرعت [تیرها ] نسبتا آهسته است. سعی کنید که صبر کنید تا [هلی] ثابت شود. با چند تیر دااغان شده و میرود.

در مورد DM 360، فکرش را هم نکن. لودینگ ها افتضاح هستند و از آن بد تر فریم ریت است کا با وجود پایین بودن گرافیک بسیار مشکل دار است. هدف گیری و مبارزه هم بسیار بد (برای کنسول) کار شده اند.
 
آخرین ویرایش:
یاشار جان دشمنت شرمنده باشه.
من هم اسم نویسنده THE SPIRIT رو خوندم ولی با این حافظه گندم! اینرو که این فیلم به SINCITY مربوط نمیشه میدونم ولی کلا همونطور که گفتی لیست بازیگرانش به غیر از L.Jackson چیز خاصی نداشت هرچند جدای از بازی خوب بازیگران sin city ساختار جذاب اون بود که منو به سمت خودش کشید و قطعا این موضوع در مورد THE SPIRIT بهتر هم میشه!:love:
بابا فیلم کلاسیک بین
ایول.
ای بابا.بخدا من اصوصلا بغیر از 20-30 تا از کارهای کلاسیک از هیچ کدوم خوشم نمیاد! مثلا اون کار غیر صامت هارولید لوید که اسمش یادم نمیاد ولی توش همش ضربال مثلهای چینی بلغور میکرد! و یا فیلم کمدی غیر ثامت افسانه ای چاپلین که بدبختی اسم ون هم یادم نمیاد که در اون با زنان پولدار ازدواج میکرد و بعدشم پخخخخخخخخخ!:love: (اینو عاشقشم) و فیلم دکتر مابوزه و کلا کراهای لانگ و کمدی کلاسیک کوبریک با بازی پیتر سلرز مرحوم یعنی دکتر استرنج لاو! (البته این خیلی کلاسیک محسوب نمیشه ولی ساختارش کلاسیک هستش) و شرق بهشت (و کلا سه فیلم جیمز دین جوان مرگ!) ساخته الیا کازان و غیره بعلاوه کل فیلمهای چاپلین و لوید و زوج هنری محبوبم یعنی استن لورل و الیور هاردی و بازم غیره....
راستی اینکه TES بعدی MMO باشه خیلی بنظر محتمل میرسه.خدا میدونه منم چقدر از MMORPG بدم میاد با اون قوانین مسخرش.خدارو شکر ما که امکاناتشو نداریم!:laughing:
در مورد Crysis باید بگم که این انجین اتفاقا از منظر تکنیکی یک جهش فوقالعاده برای بازیسازی دنیا محسوب میشه.ایجاد افکت ها Fake و غیرواقع گرایانه از پس خیلی ها بر میاد (هرچند استفاده درست و مانع از مچ گیری شدن کار هرکسی نیست!) ولی سطح technology بکار رفته در این انجین به حدی بالاست که میشه نتیجه نهایی رو اولین قدم در ساخت یک فیلم رئال تایم دونست! بطوری که همه چیز سرجای خودش باشه.
سهیل منصوری اصولا نوع نگرشش به گیم مخصوص هستش.مثلا گرایش خاصی به سبک strategy همزمان داره (هرچند فکر میکردم نظرش نصبت به WIC برعکس من عالی باشه ولی از نظر نهاییش خوشم اومد!) درمورد کرایسیس هم نگاه تندی داشت چون میدونست این بازی به جای هدف قرار دادن یک گیم پلی زیبا در وهله اول به گرافیک مافوق تصورش ( از جنبه های دیداری و ساختاری ونه فقط جنبه دیداری!) تکیه کرده و تا حدودی هم حق داشت ولی مثلا کرایسیس اونقدرها هم که سهیل منفورش میدونست بد نبود و در مورد ایرادات عدیده ای که به بخش های مختلف بازی میگرفت مثل هوش مصنوعی هم اونقدرها شاهد ایراد نبودیم! البته هوش مصنوعی ایراداتی داشت ولی با توجه به سبک نیمه free roaming بازی و یچیدگی برنامه نویسی اون که از توصیفش شخصا ناتوانم قابل چشم پوشی بود.در کل این بازی بعد از مدتی به ورطه تکرار میافتاد و اگر مرحله عجیب و در عین حال فوقالعاده زیبای داخل شهاب سنگ نبود چه بسا تغییر جو استوایی به قطبیه بازی هیچ کمکی بهش نمیکرد.این مرحله بنظر من تنها مرحله ای بود که همونطور که گفتم تونست لزوم پیشرفت گرافیکی و فیزیکی بازی ها رو به خیلی ها ثابت کنه چون اسکریپت نویسی ساده برای فیزیک فوقالعاده پیچیده داخل شهاب سنگ بنظرم غیرممکن میرسه و اگر هم بشه سریعا لو میره!)
برای تکمیل حرفای که تا الان زده شده بگم که کرایسیس اگر قرار بود در همین سطح و بدون المانهای خیره کننده و بنظر من کمتر در دید! ظاهر بشه میتونست از افکت های حقه به جای افکت های حقیقی استفاده کنه و بازیباز عام هم مثل الان! متوجه هیچ چیز نشه تا حجم پردازشی بازی پائین بیاد ولی اگر من قرار بود کرایسیس رو بسازم سعی میکردم احساس نیاز رو در بازیباز اکثریت رو برای ارتقای سیستمش بوجود بیارم تا بازیسازها هم لزوم حرکت به سمت یک انجین هزینه بر (چه زمانی و چه مادی) رو درک کنن و دست از سر انجین UE3.0 صرفا بخاطر جلای کلی و زیبایی اولیه (همون اواز دهل) بردارن.
در مورد BLACK هم دیگه بحثی نیست و به جرات میتونم بگم نسل بعدی رو به همراه GOD OF WAR و SOTC و NINJA GAIDEN در نسل قبل رقم زدن!فقط میتونم بگم خدا EA رو از روی زمین برش داره!
اما در مورد SOTC بنظر من مسئله اینجاست که این بازی و انجینش یکی از بزرگترین دست اوردهای PS2 محسوب میشن!چون زحمت سه ساله فامیتو ادا و تیمش گرافیکی زیبا رو در کنار افکتهای فوقالعاده (مثل شبیه سازی HDR روی پلتفورم ضعیف PS2! و غیره) و لودینگ یکبار در ابتدای بازی بوجود اوردند که هنوز که هنوزه مثل و مانندی نداره حتی در نسل فعلی! افت فریم های بازی هم اصولا خیلی نبود بلکه مشکل به فریم ریت کلی بازی که کمی کمتر از 30 بود برمیگرده که بنظر من با این سطح جزئیات فدا کردن مقداری از فریم ریت کمترین بهایی بوده که باید پرداخت میشده! صبر کن و منتظر عنوان بعدی ادا برای کنسول PS3 باش که بنظر من نه تنها بهترین بازی سال میشه بلکه از هر جهت باب جدیدی رو در بازیسازی باز میکنه (البته با کمی اغراق:p)
 
سلام.از red_yashar تا سر حد مرگ ممنونم که با این که همه میدونن این جا جایه سئوال کردن
نیست باز هم جواب من رو دادن:biggrin1:
چند لحظه پیش یا شاید چند ساعت پیش یاد Fable:The lost chapter افتادم که به جرئت میتونم بگم بیش تر از Oblivion زندگی منو تغییر داد.واقعا بازیه زیبایی بوده و هست و اونقدر نکات مخفی و زیبا داره که اگه آدم بدون راهنما بره مدت ها وقتش رو میگیره.گرافیگش هم بسیار زیبا بودبا این حالperformance عالی ارائه میداد.توانایی انتخاب پایان هایه مختلف رو اولین بار تویه این بازی تجربه کردم به علاوه انتخاب مسیر زندگیتان و این که میخواهید شیطانی بشوید یا آسمانی....
واقعا بازی بینظیری بود.......
FABLE2 و FALLOUT3 تو یک سال عرضه میشن؟
 
راستی این اواخر یکی از بدترین بازی هایی که خریدم و نمونه بارزی از عدم رعایت زیبایی گرافیکی در کنار performance محسوب میشه بازی Conflict Denied Ops از استودیویی با نام Pivotal بود که Eidos اونو منتشر کرد و بلکل سری conflict رو با این عنوان به گند کشید!
امیدوارم مدیران فروم ببخشن ولی از اونجایی که به مبحث حرفمون ربط داره لینک نظرمو راجع به این بازی میدم که مربوط به وبلاگ سالی به دوازده ماهه خودمه! اگر ایرادی دیدید طبق معمول همیشه به بزرگیه خودتون ببخشید هرچند اول نظرم هم نوشتم که معذرت میخام!
من برم با این گربه بیشعور تا مونیتورو ننداخته یکم بازی کنم بیچاره بدجوری حوصلش سر رفته.:p
http://amaturgamers.blogfa.com/post-34.aspx
 
آخرین ویرایش:
راستی این اواخر یکی از بدترین بازی هایی که خریدم و نمونه بارزی از عدم رعایت زیبایی گرافیکی در کنار performance محسوب میشه بازی Conflict Denied Ops از استودیویی با نام Pivotal بود که Eidos اونو منتشر کرد و بلکل سری conflict رو با این عنوان به گند کشید!
امیدوارم مدیران فروم ببخشن ولی از اونجایی که به مبحث حرفمون ربط داره لینک نظرمو راجع به این بازی میدم که مربوط به وبلاگ سالی به دوازده ماهه خودمه! اگر ایرادی دیدید طبق معمول همیشه به بزرگیه خودتون ببخشید هرچند اول نظرم هم نوشتم که معذرت میخام!
من برم با این گربه بیشعور تا مونیتورو ننداخته یکم بازی کنم بیچاره بدجوری حوصلش سر رفته.:p
http://amaturgamers.blogfa.com/post-34.aspx
در مورد سري Conflict بايد بگم كه در ابتدا هدف ساخت بازي و نوع نگاه Pivotal به گيم‌پلي زيبا بود. بهترين نسخه‌ي اين بازي هم مربوط به جنگ ويتنام بود كه يادمه با shell shock حسابي كل انداخته بود. ولي به غير از سري Conflict بازي فرار بزرگ هم منتشر كرد كه تجربه‌اي نه چندان جالب بود. در كل Pivotal با سياست‌هاي غلط پاياني افتضاح رو براي كانفيليكت در نظر گرفت.
 
خوب تعطیلات داره میرسه و همه کم پیدا شدن طوری که مثلا اگر سایه فلانی رو دیدی با ضمانت من با تیر بزنش!
اما من اگر مریخ هم برم روزی یه بار رو انلاین میشم الان هم که اومدم دیدم بعد از چند روز فقط شهریار عزیز اقدام به گزاشتن پست کرده که بازم شدیدا جای تقدیر داره....
راستید در مورد استودیو pivotal هرچی گفتی کاملا درسته.باید بگم که conflict در شماره های اولش بازی خوبی بود ولی pivotal نتونسته در تموم این مدت روح تازه ای به این سری بدمه که نتیجش denied ops با گیم پلیی سطحی و در حد عناوین 5-6 سال پیش هستش که سعی شده با تقلید از بازی های موفق دیگه عنوانی بهتر بشه ولی عملا با اون همه ایراد از همه نظر بازی ضعیفی هستش که در سیل بازی هایی خوبی که در سال 07-08 عرضه شدن گم میشه.
 
بابت تاخیر زیاد در پاسخ واقعا عذز می خواهم.
ای بابا.بخدا من اصوصلا بغیر از 20-30 تا از کارهای کلاسیک از هیچ کدوم خوشم نمیاد!
من کلا تو عمرم به این تعداد فیلم کلاسیک ندیدم! :blushing:
شخصا بیشتر دوست دارم که فیلم های جدید تر را ببینم که به علاقه ام به کارگردانی مدرن به سبک دیوید لین و شاگردان و دنباله روانش چون مایکل مان برمی گردد که متاسفانه باعث رانده شدنم از آثار کلاسیک زیادی شده اما خوشبختانه اون فیلم هارولد رو که گفتی دیدم :cheesygri اما نه آن فیلم چاپلین را (فکر کنم لایم لایت بود (کمک گرفتم!)). کلا در مورد کلاسیک ها خیلی عقب هستم.

نظرات تند آقای منصوری در مورد Crysis، مربوط به نسخه E3 می شوند که انصافا خیلی پر ایراد و ضعیف بود به ویژه از لحاظ AI هر چند به نظرم بازی نهایی هم بسی مشکل دار بود.
در مورد کرایسیس کمی مخالفم چون به نظرم بجای فراهم کردن نیاز واقعی برای ارتقا سیستم، نوعی در آن ولخرجی در افکت ها دیده می شد که هر چند Crytek زحمت زیادی جهت Optimize کردنشان کشیده بود اما کارشان کافی نبود.
البته من آن مرحله داخل شهاب را بازی نکرده و تنها دمویش را در دیدم. باید سیستمم را آپدیت کنم...

مقایسه من (و استفاده از SOTC در بحث کرایسیس) خیلی درست نبود چرا که SOTC انصافا هم از هر جهت بیشتر ارزش دارد و زحمت فوق العاده و بی نظیری برای پیاده کردن آن تحت PS2 کشیده شده... به شدت موافقم با حرف هایت.

خدا وکیلی نسل قبل در حق 2 ابر بازی ظلم شد... اولی Psychonauts و دومی هم همین SOTC.

DONTE SPARDAی عزیز، شرمندم می کنی.
در مقایسه من هم از Fable بیشتر لذت بردم چرا که نه تنها بسیار عمیق تر از Oblivion بود، بلکه آزادی خوبی به بازیباز می داد و من هم که عاشق بازیهایی هستم که اجازه Evil و پلید شدن درست و حسابی را به بازیباز می دهند و می توانم در آنها کارکتری واقعا بی وجدان خلق کنم... ( Fable 2 هم که بسی فراتر رفته و در این زمینه می خواهد با Fallout 3 رقابت کند!).
2008 واقعا شبیه یک رویاست! Fallout 3...
( Mortal Kombat جدید هم امسال می آید که در کنار Fallout بازی محبوبم است :cheesygri )

KINDMAN جان، من کلا هیچ وقت به سری علاقه Conflict نداشته ام اما انصافا Denied Ops از هر نظر Denied Ops بازی زیر متوسط و ضعیف و ظلمی در حق طرفداران سریست. البته این بازی در مقایسه با Turning Point: Fall of Libertyشبیه شاهکاره!
بابا، وبلاگ خفن! خیلی عالی بود. Bookmarkش کردم.
سال خوبی داشته باشی و همیشه موفق باشی.


امیدوارم همه دوستان سال فوق العاده و خوبی داشته باشید با گرافیک بالا و داستان جذاب و گیم پلی ایده آل! :love:
مرا هم حلال کنید. به امید دیدار در سال جدید.
 
یاشار جان من هم بلکل لا نظرت موافقم و چیزی که باعث شده من کمتر به سمت فیلمهای کلاسیک برم جذابیتیه که در این سالها به ذات فیلمهای هالیوودی تزریق شده و تحمل دیدن فیلمهای کلایسک رو سخت کرده ولی این فیلم چاپلین و بعضی های دیگه مثال زدم و یا از قلم افتاد یه جایگاه دیگه ای از فیلم کلاسیکهای یک نواخت دارند خصوصا کارهای هیچکاک که میپرستمشون.راستی بابت اسم فیلم هم ممنون ولی هنوز شک دارم!(عجب گیجیم.نه؟!)
در مورد CRYSIS با تعوجه به سبک نیمه free roaming اون و کثرت کارهایی که یک بازیباز میتونه در اون حالت انجام بده و عدم امکان شبیه سازی هوش انسانی برای NPC ها میشه تا حدودی ایرادات هوش مصنوعی رو توجیح کرد.همونطور که تقریبا در تمامی بازی های سبک sanbox و free roaming مشکلات هوش مصنوعی چه ها که نمیکنه! پس با کمی ارفاق میشه از ایرادات هوش مصنوعی این بازی هم به واسطه گیم پلی خوب و نه شاهکارش گذشت.
در مورد عدم توانایی استفاده از فیزیک اسکریپت نویسی شده در مرحله شهاب سنگ هم هنوز روی حرفم هستم چون اگر اون مرحله رو بازی کنی با اولین شلیکت به قندیل های سنگی و دیدن فیزیک واقع گرایانه این مرحله و جذابیت چرخش و گردش در حال بی وزنی متوجه حرف من میشی هرچند بنظرم کثرت افکتهای سنگین و بار پردازشی زیاد این مرحله باعث وجود فریم ریت پائینترش نسبت به مراحل دیگه شده بود (بغیر از یکی دو تا بخش) که از نظر فریم ریت افتضاح بودن!) و از این نظر هنوز جای کار بیشتری برای optimize کردن داشت ولی در نظر داشته باش ناشر این بازی کی بوده و چقدر عجله هم داشته!
با بقیه حرفات هم در مورد sotc و psychonauts به شکلی فجیع موافقم!(و fallout3)

راستی من در مورد conflict در وباگم اشاره کردم که سطح اسمی افکتها در این بازی بالاست ولی در کل در هر زمینه ایراد اساسی داره و اصلا نمونه عدم رعایت quality و performance محسوب میشه و نه گرافیکش زیباست و نه performance درست عمل میکنه و همونطور که در وبلاگ نوشتم من در حالت تنظیمات high در بازی کرایسیس به مراتب سرعت فریمی بهتر داشتم.
راستی در مورد turning point باید بگم که من فقط یک دموی CG از این بازی دیدم که خیلی مسخره اون راننده تاکسی رو وارد بحث مبارزه میکرد و از همون اول بخاطر ایده های جاه طلبانه و در عین حال بسیار مسخره ای که در اون دمو دیدم حدس میزدم نتیجه چیز خوشایندی از کار درنیاد! هرچند در مجله تعریفاتی ازش خوندم که بیشتر در مورد همون ایده های مسخره بود که بنظرم اصلا هم جذاب نبود ولی هنوز (خوشبحتانه یا بدبختانه!) این بازی رو انجام ندادم و اینطور که تو تعریف کردی دیگه بعید میدونم طرفش برم!

بابا، وبلاگ خفن! خیلی عالی بود. Bookmarkش کردم.
سال خوبی داشته باشی و همیشه موفق باشی.
ممنون که به وبلاگم سر زدی ولی اگر اسم وبلاگ و نوشته سردر گل گرفتشو بخونی میفهمی که اصلا هم خفن نیست و فقط نظر لطفته که داره شامل حال من میشه!
من هم امیدوارم سال خوبی رو همه عزیزان پیش رو داشته باشن و کلی امسال و سالهای بعدش خوش باشن.
عیدتون مبارک
 
سلام!
سال نو همه دوستان مبارک. :love:

KINDMAN عزیز، سال نویت مبارک. در مورد سینما کاملا موافقم. من هم هیچکاک را بسیار دوست دارم چون کارگردانی و فیلمبرداری فیلمهایش افسانه ایست (به ویژه پرندگان و روانی). کارهای باستر کیتون را هم خیلی می پرستم. چارلی هم که استاد است.

در مورد کرایسیس، مشکل اصلی من با Level Design و روند بازیست که حداقل در مراحل اولیه رسما خود Far Cry و Far Cry Instincts است. به علاوه این سبک بازی برای سرگرم کننده ماندن و بقا در ژانر Sandbox باید بسیار بیشتر تلاش کند.
ماتسفانه آن مرحله را همان طور که گفتم بازی نکرده و فقط اندکی اش را در GT دیدم.

در مورد Confilct, منظورت را می فهمم اما به نظرم میشد کمی خشن تر برخورد کنی!

از Turning Point نگو که نمی دانم چه طور می توان حتی انتظار متوسط بودن از آن داشت! واقعا هم داستانش از اول مسخره به نظر می رسید. آن دمو راننده تاکسی رمبو می شود را هم که نگو...

گیم پلی:
http://www.gametrailers.com/player/31235.html
تو این دمو، علاوه بر نمایش گیم پلی، یکی از سازندگان از بازی تعریف کرده و نا خوداگاه یکی از ضعف های احمقانه AI را لو می دهد!
میگه یک گرنید انداختم،... نازی دوم که برگشت و اونو دید پرید، از ارتفاع و مرد! بعد هم می گه این سکانس "It was the COOLEST thing I have ever seen"!!!! بنده خدا مثل اینکه از 2000 به بعد FPS بازی نکرده و اسم COD رو هم نشنیده.

بابا وبلاگت فقط اسمش آماتور داره وگرنه بقیش خیلی عالیه. نقد ها و پیش بررسی ها کلی عکس دارن و مطالب هم نسبتا متنوعن. خیلی از بلاگ های خارجی به گرد این بلاگ هم نمی رسند اما کلی طرفدار و خواننده دارند. تنها در مورد نقد Jericho کمی بحث دارم که باید سر فرصت تو نظرات بلاگ تایپ کنم.
امیدوارم همیشه موفق باشی و این بلاگ جالب با موسیقی زیبا را زنده و فعال نگه داری.

نوروز بر همه ایرانیان مبارک باد.
 
سال نو تو هم مبارک.
من امروز رو تمام وقت تو خونهه پلاس بودم قد یه هفته وب گردی کردم!(البته اینکارو 3 روز در هفته با همین شدت میکنم!:laughing:)
در مورد کرایسیس و اینکه میتونست بهتر باشه کلا حق باتوئه و من اینو تو هرجا که بحث افتاده گفتم.اصلا بنظر من مبحث level design در این بازی علی رقم اینکه خوب بود ولی جای کار بیشتری داشت خصوصا در انتها که از این نظر بازی بنظرم سطحی تر اومد.در کل هم همون طور که تو بحث گرافیک اوردم یکی از مسائلی که مانع از حیرت انگیز شدن کرایسیس شد طراحی کلی بازی بود که سعی شده بود رئالیستیک کار بشه که البته به نحو احسن هم همینطور شده بود ولی از هیچ نظر نتونست خیره کننده ظاهر بشه (یکیش همین LEVEL DESIGN) و خصوصا در مراحل پایانی اثرات فشار EA برای زودتر منتشر شدن بازی به چشم میخورد.

راستی بابت لینک دستت درد نکنه خیلی خنده دار بود!:cheesygri واقعا حق باتوئه.
ضمنا انجینش هم بنظرم همون UE3.0 باشه.کلا من از اول از این بازی بدم اومده بود و حالا متنفر شدم!

بابت وبلاگ لطف داری.اگر بدونی من چطور همین نیمچه وبلاگ رو گردوندم.اکثرا ساعت 4-5 صبح وقتی بیکار بودم از رختخواب پا میشدم و خواب الود شروع میکردم نظرمو مینوشتم! برای همین اکثر نوشته هام پر از ایراده.چه املائی و چه تکنیکی.
این موضوع البته بخشیش بخاطر اینه که من مطالبم رو همگی از خودم مینویسم و نظر شخصی منه و در نود درصد اوقات حتی امتیاز سایت های دیگه رو به بازی مزکور نمیدونم!
نمونه بارزش JERICHO هستش که همونطور که دیدی من نمره زیادی بهش دادم ولی دلیلش اینه که این بازی رو بخاطر بعضی جنبه هاش دوست دارم و اینکه سازنده این بازی CLIVE BARKER هستش.
داستان این بازی و خشونتش بهم خیلی چسبید برای همین این بازی رو خوب میدونم و علی رقم اینکه کلی ایراد در گیم پلی و ;LEVEL DESIGN و غیره داشت ولی تا به اون حد نقدهای تهاجمی رو حقش نمیدونم و برای دفع از این عنوان هم که شده این نمره رو بهش دادم که 70 درصدش مربوط به داستان و اتمسفر بازی بود.
(نکته:من الان به لطف یاشار متوجه ایراد تو نمره دهی شدم! که طی اون نمره 18 به جای 16 قرار گرفته بود که درستش کردم.البته باز هم نمره 16 برای این بازی با اون همه ایراد زیاد بنظر میرسه ولی همونطور که در وبلاگ نوشتم این نظر منه........)
 
آخرین ویرایش:
در مورد كرايسيس بايد بگم كه از نظر من كراي‌تك قصد داشت موتور خودش رو معرفي كنه و بسيار هم در اين امر موفق شد، گيم‌پلي بازي نيز زيبا بود و به قول دوست بسيار عزيزم آقاي چشمي كمي خشك طراحي شده بود ولي در بقيه قسمت‌ها صاحب سبك بود.
 
تو این دمو، علاوه بر نمایش گیم پلی، یکی از سازندگان از بازی تعریف کرده و نا خوداگاه یکی از ضعف های احمقانه AI را لو می دهد!
میگه یک گرنید انداختم،... نازی دوم که برگشت و اونو دید پرید، از ارتفاع و مرد! بعد هم می گه این سکانس "It was the COOLEST thing I have ever seen"!!!! بنده خدا مثل اینکه از 2000 به بعد FPS بازی نکرده و اسم COD رو هم نشنیده.

!!!

یعنی توی اون جریان 11 سپتامبر که ملت خودشون رو از n طبقه پرت می‌کردن پائین تا نسوزن همشون احمق بودن؟‌ :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or