مصاحبه ی جالب گیم اسپات با آقای Yoshiaki Hirabayashi سازنده رزیدنت اویل 6

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
61332045323043904622.jpg



درود

مصاحبه ی جالب گیم اسپات با آقای Yoshiaki Hirabayashi سازنده رزیدنت اویل 6

GS- سبک جدید دراماتیک هارور را که در بازی رزیدنت اویل 6 وجود دارد چگونه توصیف میکنید؟

Yoshiaki Hirabayashi- این سبک علاوه بر اینکه از همان سبک بازمانده وبقا Survival Horror بهره میبرد یک خط داستانی درام را نیز به آن اضافه کرده است قسمت هایی از داستان که به شما یک تجربه جنگی خوشایند را ارائه میدهند.


GS- زامبی ها در رزیدنت اویل 6 قادر به استفاده از سلاح هستند میتوانند با جهش به شخصیت های حمله کنند در کل بسیار متمایز نسبت که رفتاری که ما از زامبی های قدیمی قبلا دیده ایم را دارند. دشمنان در رزیدنت اویل رولیشنز بیشتر شبیه به زامبی های کلاسیک بودند و فن های به آنها عادت کرده بودند دلیل اینکه شما دشمنانی با همان استایل و ویژگی های رزیدنت اویل رولیشنز را در رزیدنت اویل 6 را قرار نداده اید چیست؟

Yoshiaki Hirabayashi- یکی از دلایلی آن اینست که زامبی ها نسبت به زامبی هایی که در بازی های پیشین شاهد آن بودید اندکی متفاوت ترند آنها توسط ویروس جدید C-Virus بوجود آمده اند به جای اینکه بوسیله ی T-Virus یا G-Virus ساخته شده باشند. همچنین استفاده آنها تنها از اسلحه وابسته به هویتی است که آنها از قبل داشته باشند به عنوان مثال از یک زامبی که قبل از زامبی شدن یک افسر پلیس بوده است میتوان انتظار استفاده از اسلحه را داشت بنابراین قسمتی ازحافظه ی آن زامبی خواهد دانست که چطور از آن اسلحه استفاده کند یا به عنوان مثال فردی که قبل از اینکه توسط زامبی دیگری گاز گرفته شود و آلوده شود با لوله های فولادی با زامبی ها میجنگیده تاثیر آن در جنگیدن وقتی در فرم یک زامبی هم هست دیده خواهد شد.

GS- از چه زمانی شما تصمیم گرفتید که شری بیرکین را وارد داستان کنید از رزیدنت اویل 5 ؟ طرفداران بر این باور بودند که در رزیدنت اویل 5 دختر بلوندی که در کپسول قرار داشت و سرانجام مشخص شد جیل است شری بوده است آیا این موضوع به هر صورت در تصمیم شما برای باز گرداندن شری به رزیدنت اویل 6 تاثیر داشته است؟

Yoshiaki Hirabayashi - شری در بازی است زیرا ما فکر میکردیم که حضور او بای را جالب تر و مفرح تر میکند و ما خیلی زودتر از اینها تصمیم داشتیم شری را به داستان برگرداینم .هیچ رابطه ای بین بازگشت شری در رزیدنت اویل 6 و آن دختر بلوند جیل در رزیدنت اویل 5 وجود ندارد.

GS- اهمیت هلنا هارپر در خط داستانی رزیدنت اویل 6 تا چه اندازه است ؟ فن ها از این موضوع نگرانند که شاید هلنا هارپر جزو آندسته از شخصیت هایی باشد که تنها یک بار در داستان رزیدنت اویل دیده خواهد شد مانند شوا آلمار در رزیدنت اویل 5 ! آیا امیدی به دیدن هلنا در آینده نیز هست ؟

Yoshiaki Hirabayashi- هلنا شخصیت بیسار مهمی در رزیدنت اویل 6 میباشد به هر صورت او دوباره در آینده ظاهر خواهد شد. در مقطع کنونی تصمیمی دراین مورد گرفته نشده است.

جیک مولر فرزند آلبرت وسکر است آیا فن های به جواب سوالاتشان در مورد هویت اصلی جیک خواهند رسید ؟
آیا ما در مورد گذشته اش رابطه اش با پدرش "وسکر" و مادرش اطلاعاتی را بدست خواهیم آورد؟

Yoshiaki Hirabayashi- من نمیخواهیم که بازی را اسپویل کنم بنابراین لطفا بازی کنید و خودتان ببینید.

GS- کرس ردفیلد در بازی خسته به نظر میرید و گفته شده که پیرس نیوانز فرمانده تحت آموزش اون میباشد
آیا این احتمال وجو دارد که رزیدنت اویل 6 آخرین عنوان از سری بازی های رزیدنت اویل باشد که شخصیت کرس ردفیلد را در خود میبیند؟
آیا پیرس نیوانز میتواند کرس ردفیلد جدید از نسل جدید شخصیت ها شود؟
Yoshiaki Hirabayashi
- من واقعا نمیتوانم نظری بدهم همانطوری که هنوز ما در مورد آینده تصمیمی نگرفته ایم

GS- فن ها انتظار دیدن چه عناصر کلاسیکی از فرانچایز رزیدنت اویل را در رزیدنت اویل 6 میتوانند داشته باشند ؟
آیا ما میتواینم شاهد موارد بیشتر مانند مراحل جدید و مود های بازی بواسطه ی DLC ها باشیم؟

Yoshiaki Hirabayashi - قطعا فن ها شاهد المانهای رزیدنت اویل های کلاسیک در بازی خواهند بود و در مورد DLC اخیرا ما مود های جدید Survivors, Predator و Siege را معرفی کردیم که قرار است عرضه شوند

GS- پس از اینکه خط داستانی رزیدنت اویل ساخته شد آیا شما در حال حاضر طرحی برای شماره هفتم فرانچایز نیز در نظر دارید؟ چه انتظارتی میتوان بعد از رزیدنت اویل 6 در خصوص شماره هفتم داشته باشیم؟

Yoshiaki Hirabayashi- هنوز هیچ تصمیمی در مورد رزیدنت اویل 7 گرفته نشده است اما بهر صورت آن ساخته خواهد شد.

GS- زمانی که شینجی میکامی هنوز یکی از اعضای تیم سازنده رزیدنت اویل بود برای خط داستانی بعد از رزیدنت اویل 4 چه برنامه ای وجود داشت؟ از رمانی که شینجی میکامی کپکام را ترک کرده است تا چه اندازه سری دچار تغییر و تحول شده است؟

Yoshiaki Hirabayashi- در آن زمان هیچ برنامه ای برای خط داستانی بازی در آینده وجود نداشت اما هنوز اعضایی از همان تیمی که با شینجی میکامی کار میکردند در حال کار بر روی سری بازی های رزیدنت اویل هستند و من فکر میکنم که آنها روح کار های شینجی میکامی را در بازی حفظ کرده اند.

☣Halvlid


 
آخرین ویرایش:

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,011
نام
محمد امین
تقدیم با عشق به سازندگان RE6

Dealspwn 7/10
Eurogamer.it 7/10
LEVEL Magazine 7/10
GamesTM 7/10
OPM UK 7/10
GamesTM 7/10
ClickOnline 7/10
Gamesradar 7/10
JeuxActu: 7/10
Cinema Blend 7/10
EuroGamer Sweden 7/10
WhatCulture 7/10
Trusted 7/10
Gamerevolution 7/10
Upperpad 6.9/10
AusGamers 6.8/10
G3AR 6.5/10
IBTimes 6/10
Attack of the Fanboy 6/10
NY Daily News 6/10
Complex 6/10
EuroGamer Spain 6/10
AE Infinite 6/10
1UP 6/10
Gameblog 6/10
VideoGamer 6/10
Eurogamer 6/10
Edge 6/10
PSLS 6/10
The Escapist 6/10
Welland Tribune 6/10
NAG Magazine 5.8/10
German 4-Players Xbox 5.5/10
WGTC 5.5/10
Good Game 5.5/10
Joystiq 5/10
G4TV 5/10
Insight Factor 5/10
MetroGameCentral 5/10
Gamekult 5/10
IncGamers 5/10
FanCensus 5/10
DualShockers 5/10
Gamespot 4.5/10
TheVerge 4/10
Polygon 4/10
Destructoid 3/10
 

RattleSnake

کاربر سایت
Dec 24, 2009
5,481
نام
مهدی
ایشان افزودند:
The way I always think of it is that if Resident Evil represents a child, then the fans and us as creators are the two parents,” said Kobayashi. “The resulting games are like the children that are born between both of us. And just like real parents, you’re not always going to agree on what is best for raising that child.
“We want to make sure that what we do pleases them but the initial reaction might not always be positive.’
While the team behind Resident Evil listens to the fanbase, Kobayashi said the developers can’t be “beholden to them at every turn”, otherwise, progress “in terms of the series’ development,” would never be made.
 

ortegoli

کاربر سایت
Oct 31, 2008
5,397
نام
مهدی یوسفی اصیل
پسر این یارو خیلی خوشحال میزنه
یارو ویروس گرفته مغزش دیگه مرده میگه چون پلیسه بلده تیر بزنه
این یارو رو به من میدادن از گردن آویزونش میکردم
مگه اویل رولیشنز چی کم داشت که شبیه اون نساختید؟
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
من از بازیش بدم نیمد. به نظرم نسبت به RE5 خیلی بیشتر به پیکره RE وفادار بود.
یک اینکه بازی نسبتن سخت تر شده بود، تو لیان کاری به بقیه بخش ها ندارم. دوم اینکه محیط های شب و تاریک رو تو خودش جا داده بود.
مشکل اصلی بازی بالانس نبودن بود. مثلن همین موقع تیر اندازی راه رفتن تقریبن اثر خاصی تو بازی نداشت و خیلی با موقعی که وایمیسادی فرقی نمیکرد ولی فقط باعث شده بود آدم دیگه گیر نده بگه آخه چرا یه شخصیت نتونه راه بره و شلیک کنه.
بزرگترین مشکل بازی رو بالانس نبودنش میدونم. گیم پلیش اصلن بالانس نبود یک سری از قابلیت های گیم پلی همین طوری اضافه بود. در کنارش سعی شده بود RE رو با COD ترکیب کنند که خب جواب نمیده اونم نه اینکه جواب نده اتفاقن جواب میده ولی کسی که بتونه بالانس کنه.
بزرگترین نقطه کور داستان RE6 رو هم نبود چندتا شخصیت باحال منفی میدونم توی سری RE نگاه کنید همیشه یک یا بیشتر شخصیت منفی تو هر قسمت بوده. توی RE4 که پر از باس های باحال بود. توی RE3 نمسیس بود توی RE5 که وسکر بود ولی توی RE6 شخصیت منفی خیلی تاپی من ندیدم تا اینجای کار.
مثلن RE4 هر کدوم از باس هاش برا خودش یه ابهت و اصلن معرکه بودن. همین تیم مطمئنم اگر روی RE7 کار کنه چیز خوبی میتونه بسازه :D.
 

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,332
نام
Mohamad®eza
Yoshiaki Hirabayashi - آیا این احتمال وجو دارد که رزیدنت اویل 6 آخرین عنوان از سری بازی های رزیدنت اویل باشد که شخصیت کرس ردفیلد را در خود میبیند؟
آیا پیرس نیوانز میتواند کرس ردفیلد جدید از نسل جدید شخصیت ها شود؟
Yoshiaki Hirabayashi- من واقعا نمیتوانم نظری بدهم همانطوری که هنوز

این قسمت چرا نیمه کاره رها شده ؟!
حالا بماند خود Yoshiaki میپرسه خودش هم جواب میده!:D

 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,011
نام
محمد امین
من از بازیش بدم نیمد. به نظرم نسبت به RE5 خیلی بیشتر به پیکره RE وفادار بود.
یک اینکه بازی نسبتن سخت تر شده بود، تو لیان کاری به بقیه بخش ها ندارم. دوم اینکه محیط های شب و تاریک رو تو خودش جا داده بود.
مشکل اصلی بازی بالانس نبودن بود. مثلن همین موقع تیر اندازی راه رفتن تقریبن اثر خاصی تو بازی نداشت و خیلی با موقعی که وایمیسادی فرقی نمیکرد ولی فقط باعث شده بود آدم دیگه گیر نده بگه آخه چرا یه شخصیت نتونه راه بره و شلیک کنه.
بزرگترین مشکل بازی رو بالانس نبودنش میدونم. گیم پلیش اصلن بالانس نبود یک سری از قابلیت های گیم پلی همین طوری اضافه بود. در کنارش سعی شده بود RE رو با COD ترکیب کنند که خب جواب نمیده اونم نه اینکه جواب نده اتفاقن جواب میده ولی کسی که بتونه بالانس کنه.
بزرگترین نقطه کور داستان RE6 رو هم نبود چندتا شخصیت باحال منفی میدونم توی سری RE نگاه کنید همیشه یک یا بیشتر شخصیت منفی تو هر قسمت بوده. توی RE4 که پر از باس های باحال بود. توی RE3 نمسیس بود توی RE5 که وسکر بود ولی توی RE6 شخصیت منفی خیلی تاپی من ندیدم تا اینجای کار.
مثلن RE4 هر کدوم از باس هاش برا خودش یه ابهت و اصلن معرکه بودن. همین تیم مطمئنم اگر روی RE7 کار کنه چیز خوبی میتونه بسازه :biggrin1:.

میثم علاقت رو به خلاف جهب آب شنا کردن نمیدونم این بازی هیچ توجیه نداره..
اینها نه تنها یک RE نساختن بلکه یک بازی درست حسابی هم فارق از بحث RE نتونستن تحویل ملت بدن اونم با 600 نفر کارمند و 3 سال زمان..!
 

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
من از بازیش بدم نیمد. به نظرم نسبت به RE5 خیلی بیشتر به پیکره RE وفادار بود.
یک اینکه بازی نسبتن سخت تر شده بود، تو لیان کاری به بقیه بخش ها ندارم. دوم اینکه محیط های شب و تاریک رو تو خودش جا داده بود.
مشکل اصلی بازی بالانس نبودن بود. مثلن همین موقع تیر اندازی راه رفتن تقریبن اثر خاصی تو بازی نداشت و خیلی با موقعی که وایمیسادی فرقی نمیکرد ولی فقط باعث شده بود آدم دیگه گیر نده بگه آخه چرا یه شخصیت نتونه راه بره و شلیک کنه.
بزرگترین مشکل بازی رو بالانس نبودنش میدونم. گیم پلیش اصلن بالانس نبود یک سری از قابلیت های گیم پلی همین طوری اضافه بود. در کنارش سعی شده بود RE رو با COD ترکیب کنند که خب جواب نمیده اونم نه اینکه جواب نده اتفاقن جواب میده ولی کسی که بتونه بالانس کنه.
بزرگترین نقطه کور داستان RE6 رو هم نبود چندتا شخصیت باحال منفی میدونم توی سری RE نگاه کنید همیشه یک یا بیشتر شخصیت منفی تو هر قسمت بوده. توی RE4 که پر از باس های باحال بود. توی RE3 نمسیس بود توی RE5 که وسکر بود ولی توی RE6 شخصیت منفی خیلی تاپی من ندیدم تا اینجای کار.
مثلن RE4 هر کدوم از باس هاش برا خودش یه ابهت و اصلن معرکه بودن. همین تیم مطمئنم اگر روی RE7 کار کنه چیز خوبی میتونه بسازه :D.
آخه یه تغییر محیط به شب که نمیشه وفاداری به پیکره ی رزیدنت اویل.
آره بازی رو از زیر نور آفتاب در آوردن ولی به جاش با لگد رامبی هد شات میکنی. 10 تا اسلحه ی مختلف دستته. یه پارتنر از همون اول دنبالته.
از همون اولین صحنه ای که بازی شروع میشه کاملا مشخصه میخواستن COD بسازن ولی عُرضه ی همونم نداشتن.
در آخر امیدوارم رزیدنت اویل 7 حالا حالا ها ساخته نشه. خصوصا به دست این تیم.

ویرایش: همین الان متوجه شدم که حماسه تکمیل شد. میانگین بازی از 43 نقد به 67 رسید. با کمک دوست خوبمون سایت Quarter to three که نمره ی 2 رو به بازی داد.
 
آخرین ویرایش:

Saeed Gamer

کاربر سایت
Sep 4, 2010
613
نام
سعید
آخه یه تغییر محیط به شب که نمیشه وفاداری به پیکره ی رزیدنت اویل.

آره بازی رو از زیر نور آفتاب در آوردن ولی به جاش با لگد رامبی هد شات میکنی. 10 تا اسلحه ی مختلف دستته. یه پارتنر از همون اول دنبالته.
از همون اولین صحنه ای که بازی شروع میشه کاملا مشخصه میخواستن COD بسازن ولی عُرضه ی همونم نداشتن.
در آخر امیدوارم رزیدنت اویل 7 حالا حالا ها ساخته نشه. خصوصا به دست این تیم.

ویرایش: همین الان متوجه شدم که حماسه تکمیل شد. میانگین بازی از 43 نقد به 67 رسید. با کمک دوست خوبمون سایت Quarter to three که نمره ی 2 رو به بازی داد.

خب دیگه ستش داره تکمیل میشه. از 2 تا 9 همه شماره ها رو تو نقداش داره.:d
سابقه داشته همچین چیزی؟
 

leon s.kenedi

کاربر سایت
Sep 7, 2007
62
یکی نیست بپرسه آخه چطور یه گیمر با زامبی که هلی کوپتر سوار میشه ، به مدرن ترین سلاح های گرم و سرد آشنایی داره و علاقه ی مبرم به تبدیل شدن به T-Rex ، حشرات و چرندیات دیکه رو داره تعامل برقرار کنه؟
میتونستن بگن این lost planetـــه یا یه IP جدید که تصادفا اسم شخصیتاشون با سری رزیدنت اویل شبیه !
کپ کام درست مثل یه بچه ی بی تجربه این بازی رو بدست اهالی نا آشنا سپرد ،از افتضاحشون رونمایی کرد ، مارکتینگ وسیعی رو این افتضاح انجام داد و الان باید شمع روشن کنه نه تنها برای این عنوان برای تمامی فرانچایزهایی که برای بعضی گیمرها خاطرات خوشی بجا گذاشته !
این یه تراژدیـــــــــه خنده دار و احمقانه است و البته ناخوشایند برای فن های قدیمی و کلاسیک این سری !
 

Behrooz

کاربر سایت
Apr 14, 2006
3,009
آخه یه تغییر محیط به شب که نمیشه وفاداری به پیکره ی رزیدنت اویل.
آره بازی رو از زیر نور آفتاب در آوردن ولی به جاش با لگد رامبی هد شات میکنی. 10 تا اسلحه ی مختلف دستته. یه پارتنر از همون اول دنبالته.
از همون اولین صحنه ای که بازی شروع میشه کاملا مشخصه میخواستن COD بسازن ولی عُرضه ی همونم نداشتن.
در آخر امیدوارم رزیدنت اویل 7 حالا حالا ها ساخته نشه. خصوصا به دست این تیم.

ویرایش: همین الان متوجه شدم که حماسه تکمیل شد. میانگین بازی از 43 نقد به 67 رسید. با کمک دوست خوبمون سایت Quarter to three که نمره ی 2 رو به بازی داد.

Quarter to three:
Yes, this is just like Raccoon City all over again: stilted, awkward, ridiculous, embarrassing, tedious. Except for the parts where it's like Call of Duty, which are equally stilted, awkward, ridiculous, embarrassing, and tedious, but with more NPC soldiers milling about. Resident Evil 6 is thoroughly oblivious to so many of the things that make a good game these days.
:d.


GiantBomb هم هنوز مونده! :d


-----

عاقبت دو تا از بهترین فرنچایزهای صنعت گیم: :|

98539360601044710037.png

81502851875966285632.png
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر