مصاحبه ی جالب گیم اسپات با آقای Yoshiaki Hirabayashi سازنده رزیدنت اویل 6

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,588
نام
حمید



درود

مصاحبه ی جالب گیم اسپات با آقای Yoshiaki Hirabayashi سازنده رزیدنت اویل 6

GS- سبک جدید دراماتیک هارور را که در بازی رزیدنت اویل 6 وجود دارد چگونه توصیف میکنید؟

Yoshiaki Hirabayashi- این سبک علاوه بر اینکه از همان سبک بازمانده وبقا Survival Horror بهره میبرد یک خط داستانی درام را نیز به آن اضافه کرده است قسمت هایی از داستان که به شما یک تجربه جنگی خوشایند را ارائه میدهند.


GS- زامبی ها در رزیدنت اویل 6 قادر به استفاده از سلاح هستند میتوانند با جهش به شخصیت های حمله کنند در کل بسیار متمایز نسبت که رفتاری که ما از زامبی های قدیمی قبلا دیده ایم را دارند. دشمنان در رزیدنت اویل رولیشنز بیشتر شبیه به زامبی های کلاسیک بودند و فن های به آنها عادت کرده بودند دلیل اینکه شما دشمنانی با همان استایل و ویژگی های رزیدنت اویل رولیشنز را در رزیدنت اویل 6 را قرار نداده اید چیست؟

Yoshiaki Hirabayashi- یکی از دلایلی آن اینست که زامبی ها نسبت به زامبی هایی که در بازی های پیشین شاهد آن بودید اندکی متفاوت ترند آنها توسط ویروس جدید C-Virus بوجود آمده اند به جای اینکه بوسیله ی T-Virus یا G-Virus ساخته شده باشند. همچنین استفاده آنها تنها از اسلحه وابسته به هویتی است که آنها از قبل داشته باشند به عنوان مثال از یک زامبی که قبل از زامبی شدن یک افسر پلیس بوده است میتوان انتظار استفاده از اسلحه را داشت بنابراین قسمتی ازحافظه ی آن زامبی خواهد دانست که چطور از آن اسلحه استفاده کند یا به عنوان مثال فردی که قبل از اینکه توسط زامبی دیگری گاز گرفته شود و آلوده شود با لوله های فولادی با زامبی ها میجنگیده تاثیر آن در جنگیدن وقتی در فرم یک زامبی هم هست دیده خواهد شد.

GS- از چه زمانی شما تصمیم گرفتید که شری بیرکین را وارد داستان کنید از رزیدنت اویل 5 ؟ طرفداران بر این باور بودند که در رزیدنت اویل 5 دختر بلوندی که در کپسول قرار داشت و سرانجام مشخص شد جیل است شری بوده است آیا این موضوع به هر صورت در تصمیم شما برای باز گرداندن شری به رزیدنت اویل 6 تاثیر داشته است؟

Yoshiaki Hirabayashi - شری در بازی است زیرا ما فکر میکردیم که حضور او بای را جالب تر و مفرح تر میکند و ما خیلی زودتر از اینها تصمیم داشتیم شری را به داستان برگرداینم .هیچ رابطه ای بین بازگشت شری در رزیدنت اویل 6 و آن دختر بلوند جیل در رزیدنت اویل 5 وجود ندارد.

GS- اهمیت هلنا هارپر در خط داستانی رزیدنت اویل 6 تا چه اندازه است ؟ فن ها از این موضوع نگرانند که شاید هلنا هارپر جزو آندسته از شخصیت هایی باشد که تنها یک بار در داستان رزیدنت اویل دیده خواهد شد مانند شوا آلمار در رزیدنت اویل 5 ! آیا امیدی به دیدن هلنا در آینده نیز هست ؟

Yoshiaki Hirabayashi- هلنا شخصیت بیسار مهمی در رزیدنت اویل 6 میباشد به هر صورت او دوباره در آینده ظاهر خواهد شد. در مقطع کنونی تصمیمی دراین مورد گرفته نشده است.

جیک مولر فرزند آلبرت وسکر است آیا فن های به جواب سوالاتشان در مورد هویت اصلی جیک خواهند رسید ؟
آیا ما در مورد گذشته اش رابطه اش با پدرش "وسکر" و مادرش اطلاعاتی را بدست خواهیم آورد؟

Yoshiaki Hirabayashi- من نمیخواهیم که بازی را اسپویل کنم بنابراین لطفا بازی کنید و خودتان ببینید.

GS- کرس ردفیلد در بازی خسته به نظر میرید و گفته شده که پیرس نیوانز فرمانده تحت آموزش اون میباشد
آیا این احتمال وجو دارد که رزیدنت اویل 6 آخرین عنوان از سری بازی های رزیدنت اویل باشد که شخصیت کرس ردفیلد را در خود میبیند؟
آیا پیرس نیوانز میتواند کرس ردفیلد جدید از نسل جدید شخصیت ها شود؟
Yoshiaki Hirabayashi
- من واقعا نمیتوانم نظری بدهم همانطوری که هنوز ما در مورد آینده تصمیمی نگرفته ایم

GS- فن ها انتظار دیدن چه عناصر کلاسیکی از فرانچایز رزیدنت اویل را در رزیدنت اویل 6 میتوانند داشته باشند ؟
آیا ما میتواینم شاهد موارد بیشتر مانند مراحل جدید و مود های بازی بواسطه ی DLC ها باشیم؟

Yoshiaki Hirabayashi - قطعا فن ها شاهد المانهای رزیدنت اویل های کلاسیک در بازی خواهند بود و در مورد DLC اخیرا ما مود های جدید Survivors, Predator و Siege را معرفی کردیم که قرار است عرضه شوند

GS- پس از اینکه خط داستانی رزیدنت اویل ساخته شد آیا شما در حال حاضر طرحی برای شماره هفتم فرانچایز نیز در نظر دارید؟ چه انتظارتی میتوان بعد از رزیدنت اویل 6 در خصوص شماره هفتم داشته باشیم؟

Yoshiaki Hirabayashi- هنوز هیچ تصمیمی در مورد رزیدنت اویل 7 گرفته نشده است اما بهر صورت آن ساخته خواهد شد.

GS- زمانی که شینجی میکامی هنوز یکی از اعضای تیم سازنده رزیدنت اویل بود برای خط داستانی بعد از رزیدنت اویل 4 چه برنامه ای وجود داشت؟ از رمانی که شینجی میکامی کپکام را ترک کرده است تا چه اندازه سری دچار تغییر و تحول شده است؟

Yoshiaki Hirabayashi- در آن زمان هیچ برنامه ای برای خط داستانی بازی در آینده وجود نداشت اما هنوز اعضایی از همان تیمی که با شینجی میکامی کار میکردند در حال کار بر روی سری بازی های رزیدنت اویل هستند و من فکر میکنم که آنها روح کار های شینجی میکامی را در بازی حفظ کرده اند.

☣Halvlid


 
آخرین ویرایش:

Navid

?Can I Play Daddy
کاربر سایت
Feb 5, 2006
4,051
نام
نوید
من فکر میکنم که آنها روح کار های شینجی میکامی را در بازی حفظ کرده اند.
شما که راست میگی

من که بازیم باگ داشت، روح شینجی سان توش نبود، شاید از بقیه داشته
 

Safety & Peace

May I stand unshaken Amid, amidst a crashing world
کاربر فعال
Sep 4, 2011
12,848
نام
تونی آلمِیدا
در تکمیل حرفهای نوید:


چی بود تهش مینوشتن؟ آها این بود:
O Really؟
اینم قیافه سازنده بازی هست. کاملا از کارش راضیه
جمع کن بابا! مرتیکه از خود راضی
 

Little John

کاربر سایت
Apr 13, 2009
3,008
نام
سینا
لعنت به هردوتون : هیرابایاشی و ساساکی
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,241
نام
مرتضی
فن ها مطمعنا شاهد المانهای رزیدنت اویل های کلاسیک در بازی خواهند بود
یعنی عجب اعتماد به نفسی!!!اخه تو کدوم بخشه بازی هست که ما ندیدیم
 

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
8,497
Yoshiaki Hirabayashi- هنوز هیچ تصمیمی در مورد رزیدنت اویل 7 گرفته نشده است اما بهر صورت آن ساخته خواهد شد.
مثل اویل 6 اینقدر ریخت و پاش نداشته باشه. اون سناریوی جیک انقدری آشغال بود که 1.5 نمره از امتیاز رو به خودی خود کم می کنه. اصلا تو بگو سناریوی لیان 10 از 10 هم باشه، این آشغال گند زد. یاد یکی از Map های مولتی پلیر آنچارتد 2 می افتادم!
 

.:ab:.

کاربر سایت
Mar 29, 2011
1,488
نام
محمد
میشه منم چن تا سوال از کارگردان بازی بکنم
ای کارگردان باهوش و عزیز چطور گرافیک نسخه ی 6 از نسخه ی پنجم با وجود سه سال فاصله ضعیف تر شده و حتی انیمیشنا هم پیشرفتی نداشته و ضعیف تر شدن چطور دوربین خوب بازی قبل نابود شده چطور اکشن نرم و کم ایراد بازی قبل اینقدر اعصاب خورد کن شده چطور شخصیت پردازی لیون نابود شده چطور داستان اینقدر آبکی شده و در نهایت چطور میانگین رزیدنت ایول ششم با اون همه هزینه و شش صد نفر 68 شده
 

Navid

?Can I Play Daddy
کاربر سایت
Feb 5, 2006
4,051
نام
نوید
یعنی عجب اعتماد به نفسی!!!اخه تو کدوم بخشه بازی هست که ما ندیدیم
یه بخشی هست نام "توهمات ذهن سازندگان بازی"
109 بار کل کمپین ها را که تکرار کنی باز میشه :D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
13,735
نام
ماکان
من که بازیم باگ داشت، روح شینجی سان توش نبود، شاید از بقیه داشته
نوید بازیت ایراد نداره، خودت خلوص نیت نداری.
 

Mehrdad

کاربر سایت
Nov 23, 2009
2,236
نام
Taha
احتمالا در قسمت های بعدی A,B ... X,Y,Z - Virus رو شاهد باشم که هر کدوم تا جایی پیشرفته باشن که تا چند قسمت بعد زامبی ها روی مریخ فرود بیان ! شایدم ماشین زمان رو بتونن طراحی کنن !!!
 
آخرین ویرایش:

ahmad mashti

کاربر سایت
May 27, 2011
267
نام
احمد رضا
ما گفتیم بعد از اون امتیاز 4.5 اومده از بازیش دفاع کنه طرف ... خوشحال اومده نشسته در مورد المان های کلاسیک صحبت کرده ....
 

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,262
نام
بهنام
=))
یه قسمتی با عنوان " طنز " تو بخش اخبار ایجاد کنید از این دست مصاحبات رو اونجا بذارید. این و اون مصاحبه ی کارگردان Ninja Gaiden 3 و اینا رو.
 

Terova

کاربر سایت
Dec 1, 2007
13,259
نام
محمد امین
چه دلیلی مسخره ای برای تبدیل شدن زامبی ها به گانگستر اورده..!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟