مصاحبه ی جالب گیم اسپات با آقای Yoshiaki Hirabayashi سازنده رزیدنت اویل 6

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
61332045323043904622.jpg



درود

مصاحبه ی جالب گیم اسپات با آقای Yoshiaki Hirabayashi سازنده رزیدنت اویل 6

GS- سبک جدید دراماتیک هارور را که در بازی رزیدنت اویل 6 وجود دارد چگونه توصیف میکنید؟

Yoshiaki Hirabayashi- این سبک علاوه بر اینکه از همان سبک بازمانده وبقا Survival Horror بهره میبرد یک خط داستانی درام را نیز به آن اضافه کرده است قسمت هایی از داستان که به شما یک تجربه جنگی خوشایند را ارائه میدهند.


GS- زامبی ها در رزیدنت اویل 6 قادر به استفاده از سلاح هستند میتوانند با جهش به شخصیت های حمله کنند در کل بسیار متمایز نسبت که رفتاری که ما از زامبی های قدیمی قبلا دیده ایم را دارند. دشمنان در رزیدنت اویل رولیشنز بیشتر شبیه به زامبی های کلاسیک بودند و فن های به آنها عادت کرده بودند دلیل اینکه شما دشمنانی با همان استایل و ویژگی های رزیدنت اویل رولیشنز را در رزیدنت اویل 6 را قرار نداده اید چیست؟

Yoshiaki Hirabayashi- یکی از دلایلی آن اینست که زامبی ها نسبت به زامبی هایی که در بازی های پیشین شاهد آن بودید اندکی متفاوت ترند آنها توسط ویروس جدید C-Virus بوجود آمده اند به جای اینکه بوسیله ی T-Virus یا G-Virus ساخته شده باشند. همچنین استفاده آنها تنها از اسلحه وابسته به هویتی است که آنها از قبل داشته باشند به عنوان مثال از یک زامبی که قبل از زامبی شدن یک افسر پلیس بوده است میتوان انتظار استفاده از اسلحه را داشت بنابراین قسمتی ازحافظه ی آن زامبی خواهد دانست که چطور از آن اسلحه استفاده کند یا به عنوان مثال فردی که قبل از اینکه توسط زامبی دیگری گاز گرفته شود و آلوده شود با لوله های فولادی با زامبی ها میجنگیده تاثیر آن در جنگیدن وقتی در فرم یک زامبی هم هست دیده خواهد شد.

GS- از چه زمانی شما تصمیم گرفتید که شری بیرکین را وارد داستان کنید از رزیدنت اویل 5 ؟ طرفداران بر این باور بودند که در رزیدنت اویل 5 دختر بلوندی که در کپسول قرار داشت و سرانجام مشخص شد جیل است شری بوده است آیا این موضوع به هر صورت در تصمیم شما برای باز گرداندن شری به رزیدنت اویل 6 تاثیر داشته است؟

Yoshiaki Hirabayashi - شری در بازی است زیرا ما فکر میکردیم که حضور او بای را جالب تر و مفرح تر میکند و ما خیلی زودتر از اینها تصمیم داشتیم شری را به داستان برگرداینم .هیچ رابطه ای بین بازگشت شری در رزیدنت اویل 6 و آن دختر بلوند جیل در رزیدنت اویل 5 وجود ندارد.

GS- اهمیت هلنا هارپر در خط داستانی رزیدنت اویل 6 تا چه اندازه است ؟ فن ها از این موضوع نگرانند که شاید هلنا هارپر جزو آندسته از شخصیت هایی باشد که تنها یک بار در داستان رزیدنت اویل دیده خواهد شد مانند شوا آلمار در رزیدنت اویل 5 ! آیا امیدی به دیدن هلنا در آینده نیز هست ؟

Yoshiaki Hirabayashi- هلنا شخصیت بیسار مهمی در رزیدنت اویل 6 میباشد به هر صورت او دوباره در آینده ظاهر خواهد شد. در مقطع کنونی تصمیمی دراین مورد گرفته نشده است.

جیک مولر فرزند آلبرت وسکر است آیا فن های به جواب سوالاتشان در مورد هویت اصلی جیک خواهند رسید ؟
آیا ما در مورد گذشته اش رابطه اش با پدرش "وسکر" و مادرش اطلاعاتی را بدست خواهیم آورد؟

Yoshiaki Hirabayashi- من نمیخواهیم که بازی را اسپویل کنم بنابراین لطفا بازی کنید و خودتان ببینید.

GS- کرس ردفیلد در بازی خسته به نظر میرید و گفته شده که پیرس نیوانز فرمانده تحت آموزش اون میباشد
آیا این احتمال وجو دارد که رزیدنت اویل 6 آخرین عنوان از سری بازی های رزیدنت اویل باشد که شخصیت کرس ردفیلد را در خود میبیند؟
آیا پیرس نیوانز میتواند کرس ردفیلد جدید از نسل جدید شخصیت ها شود؟
Yoshiaki Hirabayashi
- من واقعا نمیتوانم نظری بدهم همانطوری که هنوز ما در مورد آینده تصمیمی نگرفته ایم

GS- فن ها انتظار دیدن چه عناصر کلاسیکی از فرانچایز رزیدنت اویل را در رزیدنت اویل 6 میتوانند داشته باشند ؟
آیا ما میتواینم شاهد موارد بیشتر مانند مراحل جدید و مود های بازی بواسطه ی DLC ها باشیم؟

Yoshiaki Hirabayashi - قطعا فن ها شاهد المانهای رزیدنت اویل های کلاسیک در بازی خواهند بود و در مورد DLC اخیرا ما مود های جدید Survivors, Predator و Siege را معرفی کردیم که قرار است عرضه شوند

GS- پس از اینکه خط داستانی رزیدنت اویل ساخته شد آیا شما در حال حاضر طرحی برای شماره هفتم فرانچایز نیز در نظر دارید؟ چه انتظارتی میتوان بعد از رزیدنت اویل 6 در خصوص شماره هفتم داشته باشیم؟

Yoshiaki Hirabayashi- هنوز هیچ تصمیمی در مورد رزیدنت اویل 7 گرفته نشده است اما بهر صورت آن ساخته خواهد شد.

GS- زمانی که شینجی میکامی هنوز یکی از اعضای تیم سازنده رزیدنت اویل بود برای خط داستانی بعد از رزیدنت اویل 4 چه برنامه ای وجود داشت؟ از رمانی که شینجی میکامی کپکام را ترک کرده است تا چه اندازه سری دچار تغییر و تحول شده است؟

Yoshiaki Hirabayashi- در آن زمان هیچ برنامه ای برای خط داستانی بازی در آینده وجود نداشت اما هنوز اعضایی از همان تیمی که با شینجی میکامی کار میکردند در حال کار بر روی سری بازی های رزیدنت اویل هستند و من فکر میکنم که آنها روح کار های شینجی میکامی را در بازی حفظ کرده اند.

☣Halvlid


 
آخرین ویرایش:

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
انصافا تو 3 سال با 600 نفر آدم چیکار کردید که گرافیک بازی نسبت به نسخه ی قبل هم افت کرده؟

توهم زدی بهنام جان؛دیسک RE5ـت رو از تو کشوت در بیار بنداز تو بازی کن، بعد RE6 رو هم بازی کن... نور پردازی، بافت، کوفت، و کلا هر افکت گرافیکی که بگی "کمی" بهتر شده.
مشکلت اینه که تو چشت به گرافیک آنچارتد 3 و گیرز 3 (اینو که بازی نکردی البته، نمیدونم، کردی؟ آیا؟) ، ... کلا می خوام بگم انقدر گرافیک خوب دیدی که این RE6 برات معمولی بنظر می رسه. منم می گم خیلی هم چیز شاخی نیست، اما این که بگیم بازی افت گرافیکی داشته is just a loos joke...

پ.ن: من دارم به شباهت های تو و گارتال روز به روز بیشتر پی می برم:D! ورژن PS فن فرخ = بهنام .
 

779

کاربر سایت
Oct 27, 2009
834
نام
شایان
اگه تمامه سناریو هایه RE6 رو فاحعه بدونیم ( جز Leon ، اون یکی ADA هم بازی نکردم ) تویه همین Leon خیلی خیلی راحت میتونستن ترس رو منتقل کنند! واقعا من نمیدونم چرا اینکارو نکردن! یعنی اگه اون پارتنر نبود ، مطمئنم ترسه بازی 50% بیشتر میشد ، اگر تیر هایه بازی کم تر بود و جون کم تر میداد ، 10 % بیشتر میشد ، اگر کنترل بازی سخت تر بود ( دقیقا مثله RE4 که به خاطره کنترل کند بازی میترسیدی ) 10% ترسناک تر بود و در آخر هم اگر کارگردانی خیلی خوب میدیدیم ( در حده میکامی ) و اون کونگ فو پاندایه Leon هم یکم سخت ترش میکردن یا حداقل اینقدر آسون نبود ( نمیگم نباشه چون بالاخره انسان میتونه 4 تا لگد و مشت بزنه دیگه! ) 30% بازی ترسناک تر میشد! ایعنی اگه همینا رو رعایت میکردن ( حتی یک سری چیزا هم کم کنیم از این لیست ) بازی بسیار ترسناک میشد! اصلا همینکه یک زامبی بیاد ، تویه RE6 به من شخصا حسه مهمات رو میده!!!!! یعنی داره تیر و اسکیل بهم نزدیک میشه! از بس کنترل بازی و شوتینگ بازی آسونه و زدن اون زامبی ها راحت هست! خوب این که دیگه Survival نمیشه. سره RE هایه قبلی چقدر صاف میشدیم چندتا زامبی بکشیم ، به خاطره همون کنترل سخت و کند بازی بود.
 

Behnam_Yakuza

کاربر سایت
Feb 28, 2011
3,073
نام
بهنام
توهم زدی بهنام جان؛دیسک RE5ـت رو از تو کشوت در بیار بنداز تو بازی کن، بعد RE6 رو هم بازی کن... نور پردازی، بافت، کوفت، و کلا هر افکت گرافیکی که بگی "کمی" بهتر شده.
مشکلت اینه که تو چشت به گرافیک آنچارتد 3 و گیرز 3 (اینو که بازی نکردی البته، نمیدونم، کردی؟ آیا؟) ، ... کلا می خوام بگم انقدر گرافیک خوب دیدی که این RE6 برات معمولی بنظر می رسه. منم می گم خیلی هم چیز شاخی نیست، اما این که بگیم بازی افت گرافیکی داشته is just a loos joke...
اتفاقا همین دو ماه پیش داشتم رزیدنت اویل 5 بازی میکردم (برا بار دوم). بعد از آنچارتد و کرایسیس و اینا. ولی اینجوری به نظرم اومد. حالا الان چند تا عکس هم میذارم از جفتشون. مقایسش با خودتون :D.
گیرز 3 (اینو که بازی نکردی البته، نمیدونم، کردی؟ آیا؟)
نه. سعادت نداشتیم :D
پ.ن: من دارم به شباهت های تو و گارتال روز به روز بیشتر پی می برم
biggrin1.gif
! ورژن PS فن فرخ = بهنام .
:| !
===
البته کیفیت عکس ها متغیر هست دلیلش هم اینه که خودم عکس ازشون نداشتم و سرچ کردم اینا رو پیدا کردم. ولی خب میشه تا حدودی فهمید چی به چیه.
شاید فقط نورپردازی RE6 بهتر به نظر برسه (اونم فقط در شب) که دلیلش هم اینه که طبیعتا نور توی شب بیشتر به چشم میاد تا روز. چون روز تنها منبع نور خورشید هست ولی شب تمام چراغ ها و لامپ ها منبع نور هستن.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر