مصاحبه ی جالب گیم اسپات با آقای Yoshiaki Hirabayashi سازنده رزیدنت اویل 6

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
61332045323043904622.jpg



درود

مصاحبه ی جالب گیم اسپات با آقای Yoshiaki Hirabayashi سازنده رزیدنت اویل 6

GS- سبک جدید دراماتیک هارور را که در بازی رزیدنت اویل 6 وجود دارد چگونه توصیف میکنید؟

Yoshiaki Hirabayashi- این سبک علاوه بر اینکه از همان سبک بازمانده وبقا Survival Horror بهره میبرد یک خط داستانی درام را نیز به آن اضافه کرده است قسمت هایی از داستان که به شما یک تجربه جنگی خوشایند را ارائه میدهند.


GS- زامبی ها در رزیدنت اویل 6 قادر به استفاده از سلاح هستند میتوانند با جهش به شخصیت های حمله کنند در کل بسیار متمایز نسبت که رفتاری که ما از زامبی های قدیمی قبلا دیده ایم را دارند. دشمنان در رزیدنت اویل رولیشنز بیشتر شبیه به زامبی های کلاسیک بودند و فن های به آنها عادت کرده بودند دلیل اینکه شما دشمنانی با همان استایل و ویژگی های رزیدنت اویل رولیشنز را در رزیدنت اویل 6 را قرار نداده اید چیست؟

Yoshiaki Hirabayashi- یکی از دلایلی آن اینست که زامبی ها نسبت به زامبی هایی که در بازی های پیشین شاهد آن بودید اندکی متفاوت ترند آنها توسط ویروس جدید C-Virus بوجود آمده اند به جای اینکه بوسیله ی T-Virus یا G-Virus ساخته شده باشند. همچنین استفاده آنها تنها از اسلحه وابسته به هویتی است که آنها از قبل داشته باشند به عنوان مثال از یک زامبی که قبل از زامبی شدن یک افسر پلیس بوده است میتوان انتظار استفاده از اسلحه را داشت بنابراین قسمتی ازحافظه ی آن زامبی خواهد دانست که چطور از آن اسلحه استفاده کند یا به عنوان مثال فردی که قبل از اینکه توسط زامبی دیگری گاز گرفته شود و آلوده شود با لوله های فولادی با زامبی ها میجنگیده تاثیر آن در جنگیدن وقتی در فرم یک زامبی هم هست دیده خواهد شد.

GS- از چه زمانی شما تصمیم گرفتید که شری بیرکین را وارد داستان کنید از رزیدنت اویل 5 ؟ طرفداران بر این باور بودند که در رزیدنت اویل 5 دختر بلوندی که در کپسول قرار داشت و سرانجام مشخص شد جیل است شری بوده است آیا این موضوع به هر صورت در تصمیم شما برای باز گرداندن شری به رزیدنت اویل 6 تاثیر داشته است؟

Yoshiaki Hirabayashi - شری در بازی است زیرا ما فکر میکردیم که حضور او بای را جالب تر و مفرح تر میکند و ما خیلی زودتر از اینها تصمیم داشتیم شری را به داستان برگرداینم .هیچ رابطه ای بین بازگشت شری در رزیدنت اویل 6 و آن دختر بلوند جیل در رزیدنت اویل 5 وجود ندارد.

GS- اهمیت هلنا هارپر در خط داستانی رزیدنت اویل 6 تا چه اندازه است ؟ فن ها از این موضوع نگرانند که شاید هلنا هارپر جزو آندسته از شخصیت هایی باشد که تنها یک بار در داستان رزیدنت اویل دیده خواهد شد مانند شوا آلمار در رزیدنت اویل 5 ! آیا امیدی به دیدن هلنا در آینده نیز هست ؟

Yoshiaki Hirabayashi- هلنا شخصیت بیسار مهمی در رزیدنت اویل 6 میباشد به هر صورت او دوباره در آینده ظاهر خواهد شد. در مقطع کنونی تصمیمی دراین مورد گرفته نشده است.

جیک مولر فرزند آلبرت وسکر است آیا فن های به جواب سوالاتشان در مورد هویت اصلی جیک خواهند رسید ؟
آیا ما در مورد گذشته اش رابطه اش با پدرش "وسکر" و مادرش اطلاعاتی را بدست خواهیم آورد؟

Yoshiaki Hirabayashi- من نمیخواهیم که بازی را اسپویل کنم بنابراین لطفا بازی کنید و خودتان ببینید.

GS- کرس ردفیلد در بازی خسته به نظر میرید و گفته شده که پیرس نیوانز فرمانده تحت آموزش اون میباشد
آیا این احتمال وجو دارد که رزیدنت اویل 6 آخرین عنوان از سری بازی های رزیدنت اویل باشد که شخصیت کرس ردفیلد را در خود میبیند؟
آیا پیرس نیوانز میتواند کرس ردفیلد جدید از نسل جدید شخصیت ها شود؟
Yoshiaki Hirabayashi
- من واقعا نمیتوانم نظری بدهم همانطوری که هنوز ما در مورد آینده تصمیمی نگرفته ایم

GS- فن ها انتظار دیدن چه عناصر کلاسیکی از فرانچایز رزیدنت اویل را در رزیدنت اویل 6 میتوانند داشته باشند ؟
آیا ما میتواینم شاهد موارد بیشتر مانند مراحل جدید و مود های بازی بواسطه ی DLC ها باشیم؟

Yoshiaki Hirabayashi - قطعا فن ها شاهد المانهای رزیدنت اویل های کلاسیک در بازی خواهند بود و در مورد DLC اخیرا ما مود های جدید Survivors, Predator و Siege را معرفی کردیم که قرار است عرضه شوند

GS- پس از اینکه خط داستانی رزیدنت اویل ساخته شد آیا شما در حال حاضر طرحی برای شماره هفتم فرانچایز نیز در نظر دارید؟ چه انتظارتی میتوان بعد از رزیدنت اویل 6 در خصوص شماره هفتم داشته باشیم؟

Yoshiaki Hirabayashi- هنوز هیچ تصمیمی در مورد رزیدنت اویل 7 گرفته نشده است اما بهر صورت آن ساخته خواهد شد.

GS- زمانی که شینجی میکامی هنوز یکی از اعضای تیم سازنده رزیدنت اویل بود برای خط داستانی بعد از رزیدنت اویل 4 چه برنامه ای وجود داشت؟ از رمانی که شینجی میکامی کپکام را ترک کرده است تا چه اندازه سری دچار تغییر و تحول شده است؟

Yoshiaki Hirabayashi- در آن زمان هیچ برنامه ای برای خط داستانی بازی در آینده وجود نداشت اما هنوز اعضایی از همان تیمی که با شینجی میکامی کار میکردند در حال کار بر روی سری بازی های رزیدنت اویل هستند و من فکر میکنم که آنها روح کار های شینجی میکامی را در بازی حفظ کرده اند.

☣Halvlid


 
آخرین ویرایش:

.:Joel:.

کاربر سایت
Jul 17, 2012
603
نام
دانيال
ببخشيد دوستان متاي بالاي 90 يعني شاهكار متاي بالاي 80 يعني great يا عالي متاي بالاي 70 يعني good يا خوب
وحالا متاي بالاي60 هم يعني ok يا متوسط رو به خوب
خوب حالا كه متاي بازي 67 هست پس يعني بازي ok هست ديگه پس انقدر متاي بازي رو تو سرش نزنين ديگه!!!!!!!
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,941
نام
حسین
به نظرم واقعا Yoshiaki Hirabayashiیکی ازبرترین سازندهای این نسل هست برای این بازی با این عظمت هم سنگ تمام گذاشت
 

Heart Broken

کاربر سایت
Feb 22, 2011
2,418
نام
Ali
این سبک علاوه بر اینکه از همان سبک بازمانده وبقا سوروایول هارور بهره میبرد

همین یه قسمت کافیه تا به خوشحال بودن این بابا پی ببریم.

هنوز هیچ تصمیمی در مورد رزیدنت اویل 7 گرفته نشده است اما بهر صورت آن ساخته خواهد شد.

:| پس هنوز به مرادشون نرسیدند و هدف متای زیر 30 دارند.

این بنده خداها از ORC هم راضی بودند و به قول خودشون با عرضش به هدفشون رسیدند.
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,892
نام
نـــــــویـــــــــد
یه کاری کردید تو روح شینجی میکامی بعد میگید روحش در بازی است ؟ :d
کلا اومده حرف بزنه کاملا گند زده . 100% چرت و پرت تحویل داده
 

ULTIMATE TEAM

True Online Gaming
کاربر سایت
Aug 25, 2010
14,426
نام
مصطفی682سابق
Yoshiaki Hirabayashi- در آن زمان هیچ برنامه ای برای خط داستانی بازی در آینده وجود نداشت اما هنوز اعضایی از همان تیمی که با شینجی میکامی کار میکردند در حال کار بر روی سری باهزی های رزیدنت اویل هستند و من فکر میکنم که آنها روح کار های شینجی میکامی را در بازی حفظ کرده اند.
اين تيكه داره منو ميكشه دلم ميخواد كلمو بكنم تو اين مانيتور:wallbash:)x
 

hmd2009

کاربر سایت
Oct 3, 2008
4,585
نام
حمید
من الان تعجب میکنم که چرا این سایت های ژاپنی مثل فمیتسو ریویو های مثبت و نمرات خوبی به بازی دادن با اینکه به نظر من فن های شرقی رزیدنت اویل بیشترسبک ترسناک رو میپندند تا اکشن و این بیشتر فن های غربی هستند که از بازی های رزیدنت اویل اکشن مثل ORC خوششون میاد ولی من از شما تعجب میکنم حتی اونایی که طرفدار رزیدنت اویل 6 بوند الان دارن حرفاشونو پس میگیرند و بد و بیراه به به بازی میگن مگه سناریو لیان تو بازی ترسناک نیست ؟ مگه داستان بازی قشنگ نیست ؟ شما به خاطر اشکالات بازی دارید بازی رو میکوبید یا به خاطر این که ترسناک نیست! متاسفانه من فقط PC دارم و نمیتونم رزیدنت اویل 6 رو بازی کنم تا نظرمو بگم . ولی به محض اینکه نسخه بازی بیاد و تمومش کنم نظرمو تو همین تاپیک میگم.
 

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
God dammit یعنی واقعا همه ی شما بازی رو تموم کردین دیگه ؟!!؟ باو بکشید بیرون از گیر دادن الکی ! من فعلا دارم سناریوی لیان رو بازی میکنم عالیه ! باگ داره اما عالیه ! حتی اگه 2 تا سناریوی دیگه فاجعه و آشغالم باشن نمیشه اینقدر بازی رو کوبید ! حوصلتون سر میره خب برید بازی کنید چرا میاین الکی بازی رو میکوبین ؟!؟!
 

Ƥ.s.Y.c.H.o

Hala Madrid ...y nada más
کاربر فعال
Apr 5, 2012
7,234
نام
Matthew
من الان تعجب میکنم که چرا این سایت های ژاپنی مثل فمیتسو ریویو های مثبت و نمرات خوبی به بازی دادن با اینکه به نظر من فن های شرقی رزیدنت اویل بیشترسبک ترسناک رو میپندند تا اکشن و این بیشتر فن های غربی هستند که از بازی های رزیدنت اویل اکشن مثل ORC خوششون میاد ولی من از شما تعجب میکنم حتی اونایی که طرفدار رزیدنت اویل 6 بوند الان دارن حرفاشونو پس میگیرند و بد و بیراه به به بازی میگن مگه سناریو لیان تو بازی ترسناک نیست ؟ مگه داستان بازی قشنگ نیست ؟ شما به خاطر اشکالات بازی دارید بازی رو میکوبید یا به خاطر این که ترسناک نیست! متاسفانه من فقط PC دارم و نمیتونم رزیدنت اویل 6 رو بازی کنم تا نظرمو بگم . ولی به محض اینکه نسخه بازی بیاد و تمومش کنم نظرمو تو همین تاپیک میگم.

شاید اگر بهش جیک و شری نبود 2 نمره سایت ها هر کدوم بیشتر میدادند

واقها شرم آور هست یه جای از تریلرش دیدم دارند با موتور میرند و پشت هواپیما هم یه جایی بودند =))

خب شاید ..................

والا نمی دونم ولی من توی تریلر های بخش لیون هم ترس رو حس کردم و هم اتمسفر فقط فکر کنم گرافیکش داغون باشه

ولی افکت لباس و مو ها توی 5 خوب بود اینجا بنظرم کامل شده بود :)
 

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
راستی یه نکته ی دیگه هم هست . انصافا چند نفر از ماها موقع RE1 یا 2 یا حتی 3 بالای 18 سال سن داشتیم ؟! خب وقتی تو سن و سال پایین بازی کنی اون حس ترس و استرس بیشتره اما وقتی نشستی 10 سال بازی کردیو بدترین صحنه ها رو توی Suffernig یا Saw یا Dead Space دیدی دیگه سخت بشه ترسوندت ! باور کنید حداقل سناریوی لیان رو میکامی هم بود بهتر از این نمیشد ساخت ...
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,125
نام
حسین
یه عده دیگه شورشو در آوردن.آخه تعصب الکی تا کجا؟بازی ایی که یه زمانی از بزرگترین IPهای صنعت گیم بود و میانگینش میشد 96،حالا اومده تبدیل شده به یک شوتر دسته 3 با میانگین 67.اونوقت بازم یه عده میان ازش دفاع میکنن و این بازی رو عالی خطاب میکنن.
 

Nevan

کاربر سایت
Feb 25, 2011
3,027
نام
morteza
راستی یه نکته ی دیگه هم هست . انصافا چند نفر از ماها موقع RE1 یا 2 یا حتی 3 بالای 18 سال سن داشتیم ؟! خب وقتی تو سن و سال پایین بازی کنی اون حس ترس و استرس بیشتره اما وقتی نشستی 10 سال بازی کردیو بدترین صحنه ها رو توی Suffernig یا Saw یا Dead Space دیدی دیگه سخت بشه ترسوندت ! باور کنید حداقل سناریوی لیان رو میکامی هم بود بهتر از این نمیشد ساخت ...


Dead Space مثال بارز و بدون شک و شبهه ایه که ثابت می کنه هنوز هم میشه بازی ترسناک ساخت و مخاطب رو ترسوند. چرا RE6 نمی تونه بترسونه؟! چون ملت دیگه نمی ترسن؟ نه. چون کارگردانی ضعیفه، چون طراحی مرحله و محیط ضعیفه، چون اصلا هدف از اول شوتر بوده نه Survival Horror.
 

Hesam_1994

کاربر سایت
Jun 9, 2008
1,459
نام
حسام
من الان تعجب میکنم که چرا این سایت های ژاپنی مثل فمیتسو ریویو های مثبت و نمرات خوبی به بازی دادن با اینکه به نظر من فن های شرقی رزیدنت اویل بیشترسبک ترسناک رو میپندند تا اکشن و این بیشتر فن های غربی هستند که از بازی های رزیدنت اویل اکشن مثل ORC خوششون میاد ولی من از شما تعجب میکنم حتی اونایی که طرفدار رزیدنت اویل 6 بوند الان دارن حرفاشونو پس میگیرند و بد و بیراه به به بازی میگن مگه سناریو لیان تو بازی ترسناک نیست ؟ مگه داستان بازی قشنگ نیست ؟ شما به خاطر اشکالات بازی دارید بازی رو میکوبید یا به خاطر این که ترسناک نیست! متاسفانه من فقط PC دارم و نمیتونم رزیدنت اویل 6 رو بازی کنم تا نظرمو بگم . ولی به محض اینکه نسخه بازی بیاد و تمومش کنم نظرمو تو همین تاپیک میگم.
ساده است. یا Famitsu و بقیه ی رسانه های غربی که به بازی دیدگاه مثبت داشتن، بازی رو مثبت و موفق میدونستن یا اینکه Famitsu دوباره جو ملی گرایی ژاپنی گرفته اش. اونطوری که از نقد ها و نظرات کاربران برمیاد، RE6 از تعداد زیادی مشکلات و کمکاری ها رنج میبره که به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست.
داستان بازی اکثرا بهش مثبت نگاه شده و بخش Leon هم بهترین Campaign.
مکان قرار گرفتن دوربین خیلی بد کارشده و بازیکن رو محدود میکنه ، QTE های زیادی که جذابیت رو از بازی گرفته و بازیکن رو خسته میکنه ، طراحی مراحل خسته کننده و غیر متنوع هست ، در بخش هوش مصنوعی به خصوص AIـه Partner کمکاری سازنده به وضوح قابل مشاهده است ، Setpiece های افتضاح و روند افتضاح بازی به علاوه ی کلی باگ و سطح پایین بازی از نظر تکنیکی، RE6 رو تبدیل میکنه به چیزی که لیاقت همین بازخورد ها رو داره.
من خودم این رو بازی نکردم و اینا همه نظرات بقیه بود.
این که RE6 داستان "قابل قبول"ی داشته باشه(البته برای بعضی ها،MP3 از گیم اسپات مدال داستان عالی رو دریافت کرد اما از دیدگاه خیلی ها داستان بازی معمولی بود)، دلیلی نمیشه که بازی Action خوبی هم باشه و گیم پلی خوبی هم داشته باشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر