مصاحبه دیجیتال فاندری با سازنده DR3 و علت رزولوشن آن

  • Thread starter Thread starter benjohn
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

benjohn

کاربر سایت
[FONT=&amp]با نزدیک شدن لانچ کنسولهای نسل بعد سونی و مایکروسافت بحث قدرت این دو کنسول هر چه بیشتر داغ میشود . فریم ریت و رزولوشن بعنوان دو مقوله ی مهم در تعیین برنده ی این نبرد نقش اساسی دارند. در طی مقاله ای در گذشته به مقایسه بازی Dead Rising 3[/FONT][FONT=&amp] پرداختیم که منجر شد واژه ی جدیدی را به فرهنگ لغاتمان اضافه کنیم اکنون قصد داریم با سازنده بازی جاش بریج مصاحبه ای داشته باشیم تا نظرشان را در مورد قدرت Xbox One جویا شویم[/FONT].


[FONT=&amp]جناب آقای جاش بریج مدیر اجرایی کپکام ونکوور


[/FONT]
josh_bridge.jpg


[FONT=&amp]یوروگیمر: این بازی درE3 نمایش موفقی نداشت و از لحاظ پرفورمنس با مشکلاتی مواجه بود آیا از آن موقع بازی پیشرفتی داشته است؟[/FONT]
[FONT=&amp]جاش بریج: اول اجازه بدهید بگویم که ما مفتخر هستیم اعلام کنیم که در نمایشگاهE3 بازی بر روی سخت افزار اصلی اجرا شده بود پشت درهای بسته بازی روی کیت و برای خبر نگاران قابل بازی بود. باید اعلام کنم که به خاطر وضعیت فعلی به هیچ عنوان شرمنده نیستم. اول باید کد نویسی کامل میشد و بهینه سازی ها انجام میپذیرفت. دقیقا هم همین اتفاق افتاد. در E3 شاهدش بودید در گیمز کام شاهدش بودید و هم اکنون هم شاهدش هستید. فریم ریت هر لحظه بالاتر رفته است. در حال حاضر فریم ریت بر روی 30 قفل شده است. این تلاش تیم ما بوده است که بازی را بهینه کنند. این اتفاق همیشه در فاز آخر تولید هر محصولی می افتد[/FONT]
[FONT=&amp]یوروگیمر: سخت افزارXbox One از آن موقع تا به حال چقدر تغییر کرده است؟[/FONT]

[FONT=&amp]جاش بریج: بجز آن افزایش فرکانس کاری که قبلا هم به آن اشاره شده بود سخت افزار تغییر دیگری نداشته است. بیشتر تغییر بر روی نرم افزار ها و درایورهای مسئول کنترل سخت افزار بوده است. این مسئله باعث دردسر هم بوده چرا که باید ارتباطات زیادی حاصل میشد تا بتوانیم بازی را با توجه به ابزارهای جدیدی که در اختیار ما میگذاشتند بهینه کنیم. [/FONT]
[FONT=&amp]یوروگیمر: رزولوشن نیتیو بازی شما چیست؟[/FONT]
[FONT=&amp]جاش بریج: p720. و من از این مسئله بسیار خوشحالم. این مسئله ما را قادر کرد که فریم ریت را روی 30 قفل کنیم که بسییار عالیست. البته User Interface ما 1080 است ولی بازی 720 و 30 فریم.[/FONT]


D.jpg


[FONT=&amp]یوروگیمر: آیا هرگز به 1080 فکر کردید؟[/FONT]
[FONT=&amp]جاش بریج:[/FONT]​
[FONT=&amp]واقعا به عنوان یک دور نما در نظر نداشتیم. در ابتدا که شروع کردیم کنسولی وجود نداشت فقط پی سی بود و ما هم قصد 1080 داشتیم . حتی قبل از آن هم قیدش را زدیم چون فکر کردیم شاید ما را مجبور به دوباره کاری کند که کار بسیار طاقت فرساییست. مهم اینست که محصول نهایی بنظر عالی میرسد. فقط نگاه کنید که چقدر تصویر ما شلوغ است روحDR3 هم همین است. هدف ما همین بوده است امیدوارم واقعا متوجه باشید که چقدر تصویر شلوغ است.[/FONT]
[FONT=&amp]یوروگیمر: چقدر رسیدن به 720 و 30 فریم بر روی ایکس باکس سخت بوده است؟[/FONT]
[FONT=&amp]جاش بریج:[/FONT]​
[FONT=&amp]سخت بوده ...... همیشه لانچ کنسولها سخت است. اما الان یاد گرفته ایم. همیشه خام بودن ابزارها مشکل بزرگی است. خوب خیلی شبیه به بازی سازی بر روی پی سی بوده پس جذاب هم بوده. خوشحالم که بازیمان انحصاری است بگذارید صادق باشم مولتی ردن بازیمان کار شاقی است. باید کارهای زیادی برای اختصاص رم و اجرای بازی انجام دهیم. در گذشته این مسئله باعث میشد که تیم های بزرگتری داشته باشیم.[/FONT]​
[FONT=&amp]یوروگیمر: دلمان برای مولتی سازان میسوزد[/FONT]
[FONT=&amp]جاش بریج: بله حتما . مسلما نمیتوانستیم اینکار را در نسل قبل انجام دهیم. ما سعی کردیم باور کنید سعی کردیم که لودینگ نداشته باشیم اما نتوانستیم. راهی نبود این همه اطلاعات را به موقع منتقل کنیم. پس باید همیشه در حال لود بودیم.[/FONT]​
[FONT=&amp]یوروگیمر: خوب دیگر فرق نسل جدید با قدیم چیست؟ دیگر چکاری نمیتوانستید انجام دهید؟[/FONT]
[FONT=&amp]جاش بریج:[/FONT]​
[FONT=&amp]خوب مسئله حجم اطلاعات لودینگ چیزی نیست که گیمرها بتوانند با آن کنار بیایند. لندازه و حجم دنیای بازی هم بسیار مهم است. اندازه ی دنیا بازی به اندازه سه برابر جمع دو شماره ی قبلی است. عمق هم همینطور ما قبلا باید به آرتیست هایمان میگفتیم که اینکار را یا آنکار را میتوانند انجام دهند چون رم یا منابع کافی برایش نداریم. اما الان آزادند. میتوانند جزئیات را گسترده کنند [/FONT]​

 
آخرین ویرایش:
ولی بهشون حق میدم خداییش گرافیک Ryse صحنه های heartbreakerـی داره! :d


[video=aparat;cNAf2]http://www.aparat.com/v/cNAf2[/video]
وقتی از تمام قدرت سیستم فقط در بخش گرافیک استفاده بشه و فقط 10 درصد صرف چیزای دیگه بشه میشه به همچین چیزی رو رندر کرد :دی (درصدا رو از خودم گفتم ولی یه همچین چیزی هست :دی)
image_304538_fit_940.jpg

اینم نسل قبل

پ.ن : نمیدونم با وجود چیزای به این واضحی باز همون حرفای تکراری رو میزنین . شایدم من در گمراهی هستم :دی
 
آخرین ویرایش:
اینقدر به Ryse گیر ندید، حالا درسته که به N دلیل تونسته به این گرافیک برسه و از خیلی چیزها زده تا ویژوالش خوب باشه اما انصافا یه تکنیکال دمو خیلی خوب هست. درسته کرایتک بازی نساخته ولی حداقل گرافیک خوبی درآورده!

DR3‌ هم بنظر من بازی فان و جالبی هست. گرافیک نداره و خیلی داغونه اما 720 و 30 فریم بودن چیزی از جذابیت های خود بازی رو کم نمیکنه. من از E3 به اینور از DR3 و Garden Warfare خیلی خوشم امد!:دی این 720 و 30 فریم بودن هم احتمالا تا چند وقت تو بیشتر بازی های X1 دیده بشه، بهش عادت کنید.
 
به گفته دیوید کیج The Dark Sorcerer حداقل کیفیت گرافیکی هست که میشه با سخت افزار PS4 گرفت .
PS4: The Dark Sorcerer ***8220;the minimum quality you can get on the console***8221; | VG247
همون :دی به قول سرنی با Dig Deeper کردن ـه کنسول خیلی بهتر از اینا رو هم میشه درآورد . نمیگم بده ولی خوب همچین گرافیکایی مانور دادن نداره . همونطور که ما با گرافیک beyond چشم عالم رو کور نکردیم . اگه beyond گیمپلی مثل TLoU داشت یا رایز گیمپلی مثل DMC یا حتی GOW یا LOS داشت من سر تعظیم فرود میاوردم :دی
 
گرافیک تا حدودی مهمه ، من خودم یکی تا زمانی که برای XBOX 360 میاد دلیلی برای خریدن نسل بعد ندارم ، ولی دیستنی ، تایتان فال MGSV ، دیوِِیژن ، میاد کرم دارم بخاطر گرافیک 3 میلیون پول بدم
چرا این همه میگید 30 فریم ، من الان فیلم FULL HD 45 GB میارم برات که 23 فریمه یعنی اینکه چشم انسان بیشتر 23 فریم تشخیص نمیده ،
درضمن کیفیت 720p روی lcd 40 اینج کافیه ،
ولی خودتون بیشتر از من میدونید تو موفقیت یه کنسول اینجا خیلی تاثیر نداره

خداییش خیلی اعتماد به نفس دارید که با این دانش کم فکت صادر میکنید

منتظرم بعد از دیدن این مقایسه بیاید بگید فرقی وجود داره یا نه :d

15 FPS vs. 30 FPS vs. 60 FPS - Bo Allen
 
من نمیدونم مشکل 720P یا 30 فریم چیه؟؟

رزولوشن که با فاصله گرفتن از مانیتور حل میشه و تازه گفته شده است که 40 اینچ 720 براش کافیه

فریم هم که بیشتر از 30 چشم انسان قادر به تشخیص نیست

حالا یه سوال چرا فورزا 1080 و 60 فریمه؟؟؟ یعنی انقدر درک نمیکردن که رزولوشن و فریم بالا الکیه؟؟؟؟
 
اینکه Ryse بازی نیست به نظرم خوبه چون ساختن یه چیزی که بازی نیست نهایت آرزوی یکی مثل دیوید کیج هست :دی پس مشخصه کرایتک و مایکروسافت به هدفشون رسیدن :دی
 
آخرین ویرایش:
اگه خبر رو نمی‌خوندم، فکر می‌کردم که این خبر در مورد PS4 هستش. چون سونی فن‌ها توش حضور مستمری داشتند که این کار واقعاً پشتکار می‌خواد.
 
Ryse بازي نيست و يك تكنيكال دمو هستش ولي Beyond و Heavy Rain بازي بودن.اين منطق رو برام شفاف سازي بكنيد لطفا؟
یه سر به تاپیک امتیازات beyond بزنید این منطق هم براتون مثله روز روشن میشه

چطور ناظم و کاربر با هم صبح تا شب ترول میکردید خوش میگذشت ولی الان واسه ما منطق گرا شدید ؟
 
البته بازی رو باید دید و نظر داد چون نظرات در مورد یه بازی میتونه زمین تا آسمون متفاوت باشه.درسته که مایکرو اشتباهاتی داشته ولی خداییش دیگه انقدر نکوبینش.
ضمنا شمارو به دیدن این لینک دعوت میکنم=))
نیاد روزیکه از گیم پلی رقیبت برای تیزر تبلیغاتی استفاده کنی
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or