مصاحبه دیجیتال فاندری با سازنده DR3 و علت رزولوشن آن

  • Thread starter Thread starter benjohn
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

benjohn

کاربر سایت
[FONT=&amp]با نزدیک شدن لانچ کنسولهای نسل بعد سونی و مایکروسافت بحث قدرت این دو کنسول هر چه بیشتر داغ میشود . فریم ریت و رزولوشن بعنوان دو مقوله ی مهم در تعیین برنده ی این نبرد نقش اساسی دارند. در طی مقاله ای در گذشته به مقایسه بازی Dead Rising 3[/FONT][FONT=&amp] پرداختیم که منجر شد واژه ی جدیدی را به فرهنگ لغاتمان اضافه کنیم اکنون قصد داریم با سازنده بازی جاش بریج مصاحبه ای داشته باشیم تا نظرشان را در مورد قدرت Xbox One جویا شویم[/FONT].


[FONT=&amp]جناب آقای جاش بریج مدیر اجرایی کپکام ونکوور


[/FONT]
josh_bridge.jpg


[FONT=&amp]یوروگیمر: این بازی درE3 نمایش موفقی نداشت و از لحاظ پرفورمنس با مشکلاتی مواجه بود آیا از آن موقع بازی پیشرفتی داشته است؟[/FONT]
[FONT=&amp]جاش بریج: اول اجازه بدهید بگویم که ما مفتخر هستیم اعلام کنیم که در نمایشگاهE3 بازی بر روی سخت افزار اصلی اجرا شده بود پشت درهای بسته بازی روی کیت و برای خبر نگاران قابل بازی بود. باید اعلام کنم که به خاطر وضعیت فعلی به هیچ عنوان شرمنده نیستم. اول باید کد نویسی کامل میشد و بهینه سازی ها انجام میپذیرفت. دقیقا هم همین اتفاق افتاد. در E3 شاهدش بودید در گیمز کام شاهدش بودید و هم اکنون هم شاهدش هستید. فریم ریت هر لحظه بالاتر رفته است. در حال حاضر فریم ریت بر روی 30 قفل شده است. این تلاش تیم ما بوده است که بازی را بهینه کنند. این اتفاق همیشه در فاز آخر تولید هر محصولی می افتد[/FONT]
[FONT=&amp]یوروگیمر: سخت افزارXbox One از آن موقع تا به حال چقدر تغییر کرده است؟[/FONT]

[FONT=&amp]جاش بریج: بجز آن افزایش فرکانس کاری که قبلا هم به آن اشاره شده بود سخت افزار تغییر دیگری نداشته است. بیشتر تغییر بر روی نرم افزار ها و درایورهای مسئول کنترل سخت افزار بوده است. این مسئله باعث دردسر هم بوده چرا که باید ارتباطات زیادی حاصل میشد تا بتوانیم بازی را با توجه به ابزارهای جدیدی که در اختیار ما میگذاشتند بهینه کنیم. [/FONT]
[FONT=&amp]یوروگیمر: رزولوشن نیتیو بازی شما چیست؟[/FONT]
[FONT=&amp]جاش بریج: p720. و من از این مسئله بسیار خوشحالم. این مسئله ما را قادر کرد که فریم ریت را روی 30 قفل کنیم که بسییار عالیست. البته User Interface ما 1080 است ولی بازی 720 و 30 فریم.[/FONT]


D.jpg


[FONT=&amp]یوروگیمر: آیا هرگز به 1080 فکر کردید؟[/FONT]
[FONT=&amp]جاش بریج:[/FONT]​
[FONT=&amp]واقعا به عنوان یک دور نما در نظر نداشتیم. در ابتدا که شروع کردیم کنسولی وجود نداشت فقط پی سی بود و ما هم قصد 1080 داشتیم . حتی قبل از آن هم قیدش را زدیم چون فکر کردیم شاید ما را مجبور به دوباره کاری کند که کار بسیار طاقت فرساییست. مهم اینست که محصول نهایی بنظر عالی میرسد. فقط نگاه کنید که چقدر تصویر ما شلوغ است روحDR3 هم همین است. هدف ما همین بوده است امیدوارم واقعا متوجه باشید که چقدر تصویر شلوغ است.[/FONT]
[FONT=&amp]یوروگیمر: چقدر رسیدن به 720 و 30 فریم بر روی ایکس باکس سخت بوده است؟[/FONT]
[FONT=&amp]جاش بریج:[/FONT]​
[FONT=&amp]سخت بوده ...... همیشه لانچ کنسولها سخت است. اما الان یاد گرفته ایم. همیشه خام بودن ابزارها مشکل بزرگی است. خوب خیلی شبیه به بازی سازی بر روی پی سی بوده پس جذاب هم بوده. خوشحالم که بازیمان انحصاری است بگذارید صادق باشم مولتی ردن بازیمان کار شاقی است. باید کارهای زیادی برای اختصاص رم و اجرای بازی انجام دهیم. در گذشته این مسئله باعث میشد که تیم های بزرگتری داشته باشیم.[/FONT]​
[FONT=&amp]یوروگیمر: دلمان برای مولتی سازان میسوزد[/FONT]
[FONT=&amp]جاش بریج: بله حتما . مسلما نمیتوانستیم اینکار را در نسل قبل انجام دهیم. ما سعی کردیم باور کنید سعی کردیم که لودینگ نداشته باشیم اما نتوانستیم. راهی نبود این همه اطلاعات را به موقع منتقل کنیم. پس باید همیشه در حال لود بودیم.[/FONT]​
[FONT=&amp]یوروگیمر: خوب دیگر فرق نسل جدید با قدیم چیست؟ دیگر چکاری نمیتوانستید انجام دهید؟[/FONT]
[FONT=&amp]جاش بریج:[/FONT]​
[FONT=&amp]خوب مسئله حجم اطلاعات لودینگ چیزی نیست که گیمرها بتوانند با آن کنار بیایند. لندازه و حجم دنیای بازی هم بسیار مهم است. اندازه ی دنیا بازی به اندازه سه برابر جمع دو شماره ی قبلی است. عمق هم همینطور ما قبلا باید به آرتیست هایمان میگفتیم که اینکار را یا آنکار را میتوانند انجام دهند چون رم یا منابع کافی برایش نداریم. اما الان آزادند. میتوانند جزئیات را گسترده کنند [/FONT]​

 
آخرین ویرایش:
بله Beyond رو با نوک زبون هم می تونی بازی کنی.
اقلا beyond رو میتونی بازی کنی. و اما Ryse ::

وقتی میخواستم بازی را شروع کنم هیجان زده بودم میدانستم این بازی توسط تیم با استعدادی به نام کرایتک ساخته میشود میدانستم بر اساس ویدئو هایی که دیده بودم گرافیک زیبا خواهد بود خود را برای شگفت زده شدن آماده کرده بودم. اما انتظار نداشتم پس از گذشت ده دقیقه آرزو کنم ای کاش اینجا نبودم
LOL
 
Ryse بازي نيست و يك تكنيكال دمو هستش ولي Beyond و Heavy Rain بازي بودن.اين منطق رو برام شفاف سازي بكنيد لطفا؟

بازیای دیوید کیج جز سری ادونچر محسوب میشن و داستان محور هستن اکشن ندارن سبکشون اینه حالا شما به من بگو شباهت این دو تا چیه؟
اما رایز نا سلامتی HnS ه باید اکشن داشته باشه گیم پلی سنگین میخواد باید سخت باشه مثلا هاردکوره ها یادمه یه سری میومدن با GOW مقایسه میکردن:|=))
 
کشته ما رو این تیکه کلام ها و جملات که مایکرو فن ها هماهنگ هی تکرار میکنند

.......

معرفی نسل بعد سونی بود .... تکیه کلام شده بود پس کو کنسول ... کنسول نامرئی

بعد که قدرت ها معلوم شد ... 50 درصد 50 درصد ...

حالا هم شده از این دست

اگه خبر رو نمی‌خوندم، فکر می‌کردم که این خبر در مورد PS4 هستش. چون سونی فن‌ها توش حضور مستمری داشتند که این کار واقعاً پشتکار می‌خواد.
 
Ryse بازي نيست و يك تكنيكال دمو هستش ولي Beyond و Heavy Rain بازي بودن.اين منطق رو برام شفاف سازي بكنيد لطفا؟
باز Beyond و HR در چارچوب و قالبی به نام بازی مطح میشن و مورد نقد قرار میگیرن ، نکته جالب اینجاست نمایش تکنیکی The Dark Sorcerer با Ryse مقایسه میکنن بعد میگن اگه قرار باشه صرفاً بحث گرافیک مطرح بشه اینم هست . . . :))
جالب تر اینکه باز همون دوستان میان میگن Ryse هوش مصنوعی نداره ، تخریب پذیری نداره ، مراحلش شلوغ نیست و از خیلی چیزا زده تا به این Visual برسه( که آخر سر ما نفهمیدیم این دلایل رو بر اساس چه منطقی میزنن) بعد نمی دونم چطوری روشون میشه یه نمایش ، دقت کن یه نمایش به کل baked و اسکریپت شده رو با Ryse مقایسه میکنن و نتیجه گیری میکنن کرایتک یا Turn10 . . .کاره شاقی نکردن :lol:

پ.ن : تو یسری موارد براحتی Ryse با همون The Dark Sorcerer هم قابل قیاس هست .:lol:
 
Ryse بازي نيست و يك تكنيكال دمو هستش ولي Beyond و Heavy Rain بازي بودن.اين منطق رو برام شفاف سازي بكنيد لطفا؟
باز Ryse هوش مصنوعی داره، یه نیمچه فیزیک داره (دست و پا قطع کردن و اینا). دوربین رو میشه 360 درجه چرخوند. اون بازیای کیج که همینا رو هم فاقدش هستن:دی
 
Ryse بازي نيست و يك تكنيكال دمو هستش ولي Beyond و Heavy Rain بازي بودن.اين منطق رو برام شفاف سازي بكنيد لطفا؟
فرقشون اینه که HR و Beyond در کنار گرافیک خوب ، داستان درست و حسابی و نوآوری هایی هم دارن.(البته Beyond نوآوری هاش خیلی کمتر از HR بود.)
در حالی که Ryse تا اینجا که یکی دوتا Preview اومده کسی از داستانش تعریف نکرده و به سبک Hack'n'Slash چیزی رو اضافه نمیکنه.
 
اینکه Ryse بازی نیست به نظرم خوبه چون ساختن یه چیزی که بازی نیست نهایت آرزوی یکی مثل دیوید کیج هست :دی پس مشخصه کرایتک و مایکروسافت به هدفشون رسیدن :دی
هدف کرایتک و مایکروسافت ساخت بازی دلخواه کیج بوده؟ :d
اگه خبر رو نمی‌خوندم، فکر می‌کردم که این خبر در مورد PS4 هستش. چون سونی فن‌ها توش حضور مستمری داشتند که این کار واقعاً پشتکار می‌خواد.
سونی فن ها حضور مستمری ندارن، مایکروسافت فن ها حضور کمرنگی دارن اونم دلیلش اینه که حرفی برای گفتن ندارن :d
باز Ryse هوش مصنوعی داره، یه نیمچه فیزیک داره (دست و پا قطع کردن و اینا). دوربین رو میشه 360 درجه چرخوند. اون بازیای کیج که همینا رو هم فاقدش هستن:biggrin1:
اون بازیای کیج برای یه نسل قبل تر از Ryse هست :d شما بزار یه بازی این نسل بده بعد ببینیم گرافیک Ryse در برابر اون چیه :d
 
وقتی بعد از 2 سال 2 تا انحصاری درست حسابی نداشته باشی ، Ryse و DR3 میشن بهترین بازی و بهترین گرافیک !
اون BTS هم اگه فقط دکمه زنی ـه ، همونشو خیلی هاتون نمیتونید بازی کنید چون تا جایی که یادمه یه عده بودن سر کیلزون فلج شده بودن 2 تا دکمه نمیتونستن فشار بدن :) حالا واسه ما دکمه زن master شدن.
 
فیل اسپنسر 13 آگوست 2013
I played a build of Ryse last week
and it’s the best thing I’ve seen on Xbox One
Just incredible
:-" Not only the combat
معلومـ شد فیل جان گیمـر خوبی هم نیست و از اوناست که یه دستی بازی میکنـه :d
پ ن : ناظمـ هم ناظم های قدیمـ 8->
 
باز Ryse هوش مصنوعی داره، یه نیمچه فیزیک داره (دست و پا قطع کردن و اینا). دوربین رو میشه 360 درجه چرخوند. اون بازیای کیج که همینا رو هم فاقدش هستن:دی

اینجاست که آدم قدر کیج و بازیهاشو باید بدونه! انحصاری نسل جدیدشونو با بازیهای کیج میسنجند , البته تفاوت ی که هست اینه که رایز ناسلامتی HnS هست هرچند کلا هیچ شباهتی به بازی و اونم HnSبودن نداره...
 
اینکه Ryse بازی نیست به نظرم خوبه چون ساختن یه چیزی که بازی نیست نهایت آرزوی یکی مثل دیوید کیج هست :دی پس مشخصه کرایتک و مایکروسافت به هدفشون رسیدن :دی
آها پس اونهمه ترولی که دیوید رو کردین چی میشه پس ؟! نتیجه میشه که چون انحصاری بود اون حرفا در مورد بازیای کیج زده میشد ؟؟ (یاد اون عکس دریدلورد افتادم:دی)

پ.ن : درسته هدف کیج نزدیک شدن به فیلم هست ولی هدف کرایتک و ماکرو مسلما این نیست . هدف کرایتک بیشتر به تبلیغ کرای انجین در اوایل نسل و هدف ماکرو هم تبلیغ X1 به نظر میرسه .
 
آخرین ویرایش:
به خدا اگه کیج از اونور غش کرده بود سرور و سالار بازی ساز ها بود .. با گرافیک های افسانه ای ....

من که کاری ندارم که کیج چی میسازه ، گیم پلیش چیه ... برای چه پلتفرفی بازی میسازه ... من دو تا از بازی هاش رو بازی کردم حسابی لذت بردم و هیجان زده شدم :o:wow:

کاری که خیلی از دوستان نکرده و خود جوش ترولش میکنن

راستی dr3 چطور رسید به دیوید کیج ؟؟
 
Ryse بازي نيست و يك تكنيكال دمو هستش ولي Beyond و Heavy Rain بازي بودن.اين منطق رو برام شفاف سازي بكنيد لطفا؟

در خصوص گیم پلی Ryse که مقاله GI بیشتر و بهتر از هرچیزی گویای عمق فاجعه هست. Beyond هم که ماشالا سوپر داغونه و عملا هیچی نیست! و دقیقا یکی از دلیلی که گرافیک بازی خوبه اینه که بازی نه AI داره، نه فیزیک، نه گیم پلی، نه هیچ VE آنلاینی! تو محیط راه میری و الکی دکمه میزنی و ... بگذریم! ولی Heavy Rain نه! اصلا نمیدونم چرا داری HR رو مقایسه میکنی چون هیچ ربطی به این دوتا نداره. یعنی از حیث مواردی که شمردیم یه Adventure کامل بود و قشنگ گیم پلی داشت.

ولی Beyond و Ryse صرفا تکنیکال دمو هستن. حالا Ryse یکم بهتره و Beyond دیگه از نظر مزخرفی شاهکاره!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or