مراسم PSX 2015

Dinosaur

Loyal Member
سلام!

کنفرانس روز شنبه 14 آذر ساعت 21:30 برگزار میشه.
لینک های تماشای مراسم:
Twitch
PlayStation
Youtube.com /user/PlayStation


5iKv2.jpg


سال قبل اولین مراسم PlayStation Experience رو شاهد بودیم. جایی که در کنار یک کنفرانس مخصوص، فرصتی برای دور هم جمع شدن طرفداران این برند محبوب بود. امسال قراره این مراسم برای دومین بار برگزار بشه و گیمرها در طول دو روز به استقبال بازی‌های محبوب خودشون برن.
مراسم در روزهای 5 و 6 دسامبر در سن‌فرانسیسکو برگزار میشه و قراره بازی‌های مختلفی که در سال‌های 2015 و 2016 عرضه میشن رو در اون ببینیم. کنفرانس هم سر جای خودش هست و سورپرایزهایی در انتظار طرفداران خواهد بود. همچنین قیمت بلیت تا قبل از 20 سپتامبر به مبلغ 60 دلار برای دو روز عرضه میشه و بعد از 20 سپتامبر هم قیمت بلیت دو روزه 75 دلار و یک روزه 45 دلار (شنبه) و 40 دلار (یکشنبه) خواهد بود.
عزیزانی که میخوان از ایران شرکت کنن (:دی) هم توجه داشته باشن که بهتره با PSN id خودشون ثبت نام کنن. هنوز علتش مشخص نیست، ولی احتمالاً سورپرایزهایی براشون در نظر گرفته شده. یک سری هتل هم هست که برای این مراسم قراره با تخفیف همراه باشن و میتونین هر شب با مبلغ 249 دلار در هتل Marriott Marquios اقامت کنین یا اتاق‌های هتل Hilton رو با مبلغ شبی 179 دلار صاحب بشین!

jkTMJ.jpg


Capcom Cup هم در طول این مراسم برگزار میشه و روز 6 دسامبر زمانی هست که مسابقات Street Fighter V طرفداران این سری رو به خودش مشغول خواهد کرد و رقابتی داغ و نفسگیر رو بین 32 نفر از برترین SFبازها شاهد خواهیم بود، با جایزه ای معادل 250هزار دلار. افرادی که دوست دارن به شکل VIP و از نزدیک این مسابقات رو دنبال کنن، میتونن بلیت دو روزه مراسم رو تهیه کرده یا بلیت روز یکشنبه رو بخرن و در کنار دیدن مسابقات، کیف حاوی وسایل مختلف Capcom رو هم دریافت کنن و در مراسم مخصوص بعد از مسابقات هم شرکت داشته باشند.

با تشکر از کیای عزیز بابت لینک! :دی
 
آخرین ویرایش:


و اما چرا ؟ :دی
به خاطر اینکه اون زمانی که بارلاگ زد همه چیزو ترکوند و گاو 2 خلق شد ، بازی از هر لحاظ یه جورایی پرفکت بود :دی در واقع شالوده ی بازی خیلی محکم و کامل بود و فقط یه تکون داستانی مناسب می خواست تا بشه یه ادامه ی خفن براش ساخت :دی ولی در حال حاضر گاو فرانچایزیه که از پایبست ویران است. گیم پلی بازی به هیچ وجه کشش نداره که هیچ به شدت حوصله سربر و فاجعه هم شده ، همین Ascension بهترین نمونه ـشه ، بشینید دوباره بازیش کنید تا ببینید گیم پلی چه فاجعه ایه :دی
حالا میگیم خب بارلاگ بیاد گیم پلی رو بهتر هم بکنه ، ولی چه جوری ؟ :دی آپشن اول حضور کریتوس = بلید آو فلان :دی خب این که دوباره میشه همون فلسفه ی تکرار پشتِ تکرار پشتِ تکرار بازی !
آپشن دوم کریتوس از بازی حذف بشه و یه کرکتر دیگه با گیم پلی متفاوت و بهتر وارد بشه = خب پس چرا هنوز اسم بازی گاوه ؟ :دی
آپشن سوم کریتوس باشه ولی بدون بلید آو فلان !!!! یعنی همچین کسی هنوزم اسمش میشه کریتوس ؟ :دی

گیر و گور های گاو یکی دو تا نیست :دی این جور موارد رو اگه یه استودیو واقعاً دنبال خلق یه بازی موندگار توی چند نسله باید از پیش برنامه ریزی کنه و جوری تغییرات رو به مرور اعمال کنه که نه هوادارا شاکی بشن نه بازی به بن بست بخوره :دی الان شرایط فعلی و بی برنامگی سانتا و بازگشت دوباره و دوباره ـشون به گاو داره نشون میده که اینا توی ساخت بازی عین بچه گربه ای می مونن که سعی داره دُم خودشو بگیره :دی یعنی ساختن گاو تا یه جایی جزء برنامه بوده ولی بعد از اون شده یه تحمیل یا کارِ از روی ناچاری :دی هی رفتن سراغ یه بازی نتونستن به سرانجام برسونن دوباره برگشتن سر گاو و این داستان همینجور تکرار شده ، یعنی گاو خونه ی اخری بوده که هی بهش برگشتن و این کار رو هم بدون برنامه انجام دادن. سر همین جریان هم سوراخ ها و ایرادای گاو الان به جایی رسیده که عین یه پارچه ی پوسیده شده ، شما هر درز و سوراخش رو که بدوزی باز از یه جای دیگه پاره میشه :دی همین گاو 4 هم نگاه کنی باز همون خونه ی آخریه که گفتم ، یعنی ساختش کاملاً اجباری و تشریفاتیه که اگه پروژه ی آزموسن میگرفت احتمالاً ساخته نمیشد :دی
پ.ن: اجازه هم داری قانع نشی :دی
 
آخرین ویرایش:
و اما چرا ؟ :دی
به خاطر اینکه اون زمانی که بارلاگ زد همه چیزو ترکوند و گاو 2 خلق شد ، بازی از هر لحاظ یه جورایی پرفکت بود :دی در واقع شالوده ی بازی خیلی محکم و کامل بود و فقط یه تکون داستانی مناسب می خواست تا بشه یه ادامه ی خفن براش ساخت :دی ولی در حال حاضر گاو فرانچایزیه که از پایبست ویران است. گیم پلی بازی به هیچ وجه کشش نداره که هیچ به شدت حوصله سربر و فاجعه هم شده ، همین Ascension بهترین نمونه ـشه ، بشینید دوباره بازیش کنید تا ببینید گیم پلی چه فاجعه ایه :دی
حالا میگیم خب بارلاگ بیاد گیم پلی رو بهتر هم بکنه ، ولی چه جوری ؟ :دی آپشن اول حضور کریتوس = بلید آو فلان :دی خب این که دوباره میشه همون فلسفه ی تکرار پشتِ تکرار پشتِ تکرار بازی !
آپشن دوم کریتوس از بازی حذف بشه و یه کرکتر دیگه با گیم پلی متفاوت و بهتر وارد بشه = خب پس چرا هنوز اسم بازی گاوه ؟ :دی
آپشن سوم کریتوس باشه ولی بدون بلید آو فلان !!!! یعنی همچین کسی هنوزم اسمش میشه کریتوس ؟ :دی

گیر و گور های گاو یکی دو تا نیست :دی این جور موارد رو اگه یه استودیو واقعاً دنبال خلق یه بازی موندگار توی چند نسله باید از پیش برنامه ریزی کنه و جوری تغییرات رو به مرور اعمال کنه که نه هوادارا شاکی بشن نه بازی به بن بست بخوره :دی الان شرایط فعلی و بی برنامگی سانتا و بازگشت دوباره و دوباره ـشون به گاو داره نشون میده که اینا توی ساخت بازی عین بچه گربه ای می مونن که سعی داره دُم خودشو بگیره :دی هی رفتن سراغ یه بازی نتونستن به سرانجام برسونن دوباره برگشتن سر گاو و این داستان همینجور تکرار شده ، یعنی گاو خونه ی اخری بوده که هی بهش برگشتن و این کار رو هم بدون برنامه انجام دادن. سر همین جریان هم سرواخ ها و ایرادای گاو الان به جایی رسیده که عین یه پارچه ی پوسیده شده ، شما هر درز و سوراخش رو که بدوزی باز از یه جای دیگه پاره میشه :دی همین گاو 4 هم نگاه کنی باز همون خونه ی آخریه که گفتم ، یعنی ساختش کاملاً اجباری و تشریفاتیه که اگه پروژه ی آزموسن میگرفت احتمالاً ساخته نمیشد :دی
پ.ن: اجازه هم داری قانع نشی :دی

احسان اصلا سری GOW رو به فنا بکش :دی چون خودتم میدونی من نظرم کلا عوض نمیشه دربارش و طی بحث های قدیمی هم که داشتیم از تمام H&S های جاپونی برام بهتر و با کیفیت تره :دی این از این :دی

اما کل اون گیف برای اون قسمت بود که SM نمیتونه بازی بسازه :دی بخدا اگه از رفاقتمون n سال نمیگذشت و یه آدم غریبه بود، اینجا رو میکردم صحرای کربلا :دی
 
احسان اصلا سری GOW رو به فنا بکش :دی چون خودتم میدونی من نظرم کلا عوض نمیشه دربارش و طی بحث های قدیمی هم که داشتیم از تمام H&S های جاپونی برام بهتر و با کیفیت تره :دی این از این :دی

اما کل اون گیف برای اون قسمت بود که SM نمیتونه بازی بسازه :دی بخدا اگه از رفاقتمون n سال نمیگذشت و یه آدم غریبه بود، اینجا رو میکردم صحرای کربلا :دی

بازی ساز خوب یعنی (فرد/استودیو) اگه صبح بلند شد و راست کرد که یه بازی بسازه ، چیزی بسازه که در بدترین و فاجعه بار ترین شرایط یه چیز خیلی خوب ازش دربیاد :دی الان سانتا یه دهه ـس فقط داره یه چیزو میسازه ، اونم بدون هیچ تغییری :دی شرمنده ولی من به ساخت یه اثر تکراری با همون گیم پلی ، همون کرکتر ، همون تم و محیط و ... نمی تونم بگم بازیساز درست و حسابی :دی
 
دوستان تو این چند صفحه بد جور دارن کل فرانچایز gow رو میکوبونن.
گیم پلی ascension عالی نبود ولی آیا فاجعه بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همین گیم پلی هم واسه منی که ازنسخه اول هوادارش بودم خیلی جذابه و تصرف این که این بازی رو ps4 بیاد واقعا هیجان انگیزه.
جناب آقای
Roter Jäger یعنی واقعا قبول ندارین gow با این گیم پلی اعتیاد آورش یکی از به یاد موندنی ترین بازی های سونی هست و یکی از برترین بازی های تاریخ در سبک خودش؟؟؟؟
در مورد gow IV هم باید گفت که طرفدارای واقعی بازی یادشونه که کوری بارلوگ چجوری داستان تمام شده GOW 1 رو طوری ادامه داد که هنوزم تحسین بر انگیزه.
پس مطمین باشید میشه باز هم داستان رو یجوری ادامه داد که هیجانش ازبین نره.
 
به شخصه همچنان عاشق گیم پلی GoW هستم و بدجوری منتظر تجربه نسخه جدید! یکی از لذت بخش ترین و پر کشش ترین گیم پلی هایی هست که تجربه کردم و حالا فلان بازی میخواد 5000تا کمبو بزنه یا اون یکی حرکات محیرالعقول انجام بده، هیچ کدوم اون کیف و حالی که ضربات Kratos برام داره رو ندارن. چه کنیم که نوب هستیم دیگه! :دی
همون Ascension که کلی کوبونده شد هم خیلی بهم حال داد و تا دست اول تموم شد، رفتم سراغ دست دوم. عشق تروفی هم نیستم که به خاطر پلات کردنش دوباره بازی کرده باشم. یعنی نشستم روی درجه سختی بالاتر هم تمومش کردم و یه دور دیگه هم لذتش رو بردم، ولی اون تروفی های نمیدونم 100 بار فلان کار رو بکن (که فقط وقت گیر هست) رو انجام ندادم و پلات نشد!
در مجموع 3 تا بازی بودن که بیشترین تأثیر رو توی خرید PS4 برام داشتن. GT/Uncharted/GoW. الآن هم 2تا از اینا معرفی شدن و بدجوری منتظر سومی هستم و میانگین امتیازهاش 45 هم بشه، جزو خریدهای روز اولم خواهد بود. :دی
 
و اما چرا ؟ :دی
به خاطر اینکه اون زمانی که بارلاگ زد همه چیزو ترکوند و گاو 2 خلق شد ، بازی از هر لحاظ یه جورایی پرفکت بود :دی در واقع شالوده ی بازی خیلی محکم و کامل بود و فقط یه تکون داستانی مناسب می خواست تا بشه یه ادامه ی خفن براش ساخت :دی ولی در حال حاضر گاو فرانچایزیه که از پایبست ویران است. گیم پلی بازی به هیچ وجه کشش نداره که هیچ به شدت حوصله سربر و فاجعه هم شده ، همین Ascension بهترین نمونه ـشه ، بشینید دوباره بازیش کنید تا ببینید گیم پلی چه فاجعه ایه :دی
حالا میگیم خب بارلاگ بیاد گیم پلی رو بهتر هم بکنه ، ولی چه جوری ؟ :دی آپشن اول حضور کریتوس = بلید آو فلان :دی خب این که دوباره میشه همون فلسفه ی تکرار پشتِ تکرار پشتِ تکرار بازی !
آپشن دوم کریتوس از بازی حذف بشه و یه کرکتر دیگه با گیم پلی متفاوت و بهتر وارد بشه = خب پس چرا هنوز اسم بازی گاوه ؟ :دی
آپشن سوم کریتوس باشه ولی بدون بلید آو فلان !!!! یعنی همچین کسی هنوزم اسمش میشه کریتوس ؟ :دی

گیر و گور های گاو یکی دو تا نیست :دی این جور موارد رو اگه یه استودیو واقعاً دنبال خلق یه بازی موندگار توی چند نسله باید از پیش برنامه ریزی کنه و جوری تغییرات رو به مرور اعمال کنه که نه هوادارا شاکی بشن نه بازی به بن بست بخوره :دی الان شرایط فعلی و بی برنامگی سانتا و بازگشت دوباره و دوباره ـشون به گاو داره نشون میده که اینا توی ساخت بازی عین بچه گربه ای می مونن که سعی داره دُم خودشو بگیره :دی یعنی ساختن گاو تا یه جایی جزء برنامه بوده ولی بعد از اون شده یه تحمیل یا کارِ از روی ناچاری :دی هی رفتن سراغ یه بازی نتونستن به سرانجام برسونن دوباره برگشتن سر گاو و این داستان همینجور تکرار شده ، یعنی گاو خونه ی اخری بوده که هی بهش برگشتن و این کار رو هم بدون برنامه انجام دادن. سر همین جریان هم سوراخ ها و ایرادای گاو الان به جایی رسیده که عین یه پارچه ی پوسیده شده ، شما هر درز و سوراخش رو که بدوزی باز از یه جای دیگه پاره میشه :دی همین گاو 4 هم نگاه کنی باز همون خونه ی آخریه که گفتم ، یعنی ساختش کاملاً اجباری و تشریفاتیه که اگه پروژه ی آزموسن میگرفت احتمالاً ساخته نمیشد :دی
پ.ن: اجازه هم داری قانع نشی :دی

مشت نمونه خروار گاو شد Ascension حالا نگاه به اینکه نسخه فرعی ـه اسپین یا ساخته todd papy از Crytek:دی که هیچ سنفیتی با سانتا و HnS نداره و کلا میشه نمونه بارز فیل شدن سانتا و این ای پی شد.اصلا مثالی نیست که قانع بکنه گاو بعدی بدتر از قبلی میشه
همین بارلاگ که بعد گاو دو ویرون و سیرون شد به استدیو Dynamic crystal با این پیش زمینه ـش که حالا به عنوان لیدری تو RoTR کار کنه و بعد Reverse که سانتا داشت و بعد برگشت بارلاگ باید توقع هامون کم کنیم چیزقلمبه سلمبه مثل Gow III (همون 15 دقیقه شروعی بازی) دیگه نمیتونیم ببینم و به خاطره ها پیوسته.سوا از اینکه تنها HnS که همچین Invent چه حتی تو شروع بازی هم میتونیم ببینیم.حالا بزاریمش کنار.در زمینه کمبو اصل کار این سبک هم تو گاو کمتر صدق میکنه و پشت اون جلوه اکشن و سریع ـشه که HnS بازا ها هم حق دارن ولی تو این بازی منوال به همین شکل میمونه تغییر توش کمه.
گاو 4 هم میتونه redemption کرتیوس کلا تغییر بی اهمیت بودنش به خوب و بد و گناه باشه و برای زنده نگه داشتن سرزمینش باشه مثل جلو بربرها و میراث باقی مونده خدایان از بین بردن و البته خدایان یونان انقدری هستن.
احتمالی هم تو جابجایی کرتیوس و داستان و کشیده شدنش به اینور اونور که زاییده تخیلات این جماعت گیمر و هیچ دلیل و ربطی هم نمیشه بهش داد و بدتر فیل میشه که از این تیم سانتا اینو نخواید که عملی نیست و نمیشه.
در بهترین حالتش که گفتم بازی به پایانش میره که نزدیک شه.با اون خواستگاه..
 
بحث در مورد GoW و گیم پلی و اشارات غیر مستقیم به DMC و Bayo..... خیلی وسوسه انگیزه و نمیشه در این مورد پست نداد :دی

در مورد پست آریا و باقی بچه هایی که میگن با بازی مشکلی نداریم :دی مطمئنم خیلی از هوادارای AC هم الان اگه بگن نسخه جدید AC هنوز همون گیم پلی AC III رو داره، میگن مشکلی نداریم و واقعا هم ندارن :دی ولی خب این موضوع باعث نمیشه که گیم پلی بازی واقعا مشکلی نداشته باشه :دی

به نظرم مشکل اصلی گیم پلی GoW همونطوری که احسان گفت اینه که در طول زمان تغییر (خیلی محسوسی) نکرد و ثابت موند. همون DMC هم اول کار سال 2001 که اومد خیلی ساده بود و کم کم توی هر نسخه با اضافه کردن بخشا و مکانیزم های جدید تغییرش دادن. حتی Bayo هم باز همینطوری بود و کامیا اومد (به گفته خودش) DMC4 رو برداشت و یه ذره بازیش کرد تا با استاندارد های روز آشنا بشه بعد اومد باز فرمول و مکانیزم های کلی رو تغییر داد و ورژن و ایده خودش رو از یه بازی اکشن امروزی توی Bayo پیاده کرد. دقیقا توی Bayo 2 پلاتینیوم اومد همین روند رو ادامه داد و تغییرات مثبت توی گیم پلی نسخه قبلی ایجاد و گیم پلی خوب قبلی رو بهتر کرد. (و دقیقا اشاره هم کردن که اگر نسخه سه ای در کار باشه باید تغییرات خیلی بزرگی توی گیم پلیش ایجاد و کاملا به روزش کنند)

متاسفانه ایراد GoW و سانتا این بود که بعد از GoW1 بجای اینکه بیان کم کم شروع کنند به تغییر و بسط دادن ایده کلی گیم پلیشون و با گذر زمان بازی رو با سیستم های جدید و پیشرفته تر و نهایتا کاملا به روز کنند، برداشتن همون سیستم GoW1 رو با کوچیکترین تغییرات بارها و بارها پشت سر هم استفاده کردن.

البته GoW:A نشون داد که سانتا بالاخره به این موضوع پی برده و متوجه شده که باید گیم پلی رو تغییر بده (و اتفاقا ایده شون که هرچی بهتر بازی کنی کمبوهای بیشتر و بهتری برات باز میشه، همچین بد هم نبود) ولی خب متاسفانه گیم پلی GoW به یه تغییر اساسی و پایه ای احتیاج داره و الان دیگه بعد از N نسخه گیم پلی ثابت نمیشه کم کم روند تغییر رو شروع کرد.

نکته: تغییر پایه ای گیم پلی =/= کمبو محور شدن :دی Just saying :دی
 
جریان gow واقعا پیچیده شده من انصافا اصلا نمیتونم تصور کنن تو نسخه 4 چی میخوان بدن بیرون.داستان یونان که تموم شده از اسم بازی هم معلومه که شخصیت اصلی همون کریتوس هست.ولی دقیقا نمیدونم کجا و با چه هدفی میخواد از کی انتقام بگیره:d
 
من کلا دوست دارم یه IP جدید از سانتا ببینم به دو دلیل:

1- واقعا GOW رو دوست دارم و نمیخوام بازی از اون ابهت و عظمتش دور بشه چیزی که پس لرزه هاش رو تو Ascension دیدیم و میخوام یه چیزی باشه که همیشه بگن پرفکت بوده و تو ذهنمم همین باشه.

2- خیلی خیلی زیاد مشتاقم ببینم سانتا رو یه محیط و فضا و کاراکتر و گیم پلی دیگه چه بازده ای بیرون میده.
 
دقیقاً همون جمله ی آخر علی رو منم می خواستم اشاره کنم :دی این بحث گیم پلی گاو اصلاً ربطی به کمبو و اینا نداره :دی حالا به عنوان مثال من یا کسی که با من هم عقیده ـس وقتی به گبم پلی گاو ایراد میگیره منظورش این نیست اگه الان در حالت عادی 50 ضرب کمبو میزنی این یهو بیاد بشه 200 ضرب پس عالیه ، نه :دی گیم پلی باید جوری تغییر کنه که هسته ی اصلیش حفظ بشه و هنوز گاو باشه ولی در عین حال به مخاطب احساس جدید بودن هم بده :دی یه مثال خیلی خیلی بارزش Street Fighter :دی بیس گیم پلی بازی همون بیس 20 و هفت هشت سال پیشه ولی شماره به شماره انقدر تغییرات ریز و مکانیزم های مختلف وارد بازی میکنن که احساس میکنی یه چیز جدید جلوته ! ریو همون ریو ـه هنوز هادوکن و شوریوکن میزنه ولی اون حس تازگی رو هم برات داره ، انگار بازی جدیده انگار قبلاً این نبوده :دی ولی گاو اون حس رو نداره چرا ؟ چون مو به مو فقط داره تکرار میشه :دی وقتی بهش اتقاد میکنیم بحث این نیست که بیاد تبدیل بشه به دویل می کرای یا بیونتا و ... بازی باید خودش بمونه ولی انقدر مکانیزم های نو و جدید واردش بشه (چیزای اساسی نه چند تا چیز بلااستفاده و بدرد نخور) ، انقدر لا به لای بخش های اصلیش جزییات فرعی اضافه بشه که در عین حفظ ریشه ـش مخاطب احساس کنه با یه اثر جدید رو به رو ـه ولی در عین حال اون روح گاو رو هم توش حس کنه :دی
نمی دونم چقدر تونستم منظورمو برسونم :دی SF پلیرها خیلی راحت باید متوجه این قضیه بشن :دی

پ.ن : در مورد سانتا هم که واقعاً باید یه فکری به حال خودشون با این تک IP ـه بودن بکنن ! :دی
 
با احترام به نظر احسان٬ علی‌و ... باید عرض کنم که گیم‌پلی Ascension خیلی هم عالی بود و کلمه تکراری و خسته‌کننده باهاش در تضاد بود! :d
به شخصه بیشتر از هر چیزی منتظر دیدن دوباره کریتوس هستم و کاملا هم به سانتامونیکا و کسی که بالاسر بازی هست اعتقاد دارم. با تشکر! :d
 
در مورد ادامه GOW، دوستان به این ایده فکر کردند که بعنوان مثال کریتوس بعد پایان نسخه سوم تازه متوجه بشه که تمام کارهایی که قبلا انجام داده اشتباه بوده و ازش بعنوان ابزار استفاده شده و دوباره بره تو فاز انتقام از مسبب اتفاق های قبل (می دونم مذخرفه)؟
من درست از جزئیات داستان این بازی اطلاع ندارم ولی یادمه پایان نسخه سوم، بهترین و کامل ترین پایان برای کل سری بود...
کنار گذاشتن این سری از یه طرف ریسک برزگی محسوب میشه و از طرف دیگه برای ادامه ش باید ایده وجود داشته باشه، اینم مهمه که بخشی از محبوبیت این سری به لطف شخصیت اصلی ش هست و اینکه نسخه جدید با محوریت این شخصیت ساخته بشه هم مثل کنار نداشتن سری مهمه...
قطعا اطلاع دارید که سانتا یه IP کنسل شده داره، نمی خوام بگم مسبب کنسل شدنش سونی بوده اما این مشخصه که از طرف سونی، ریسک ادامه یه IP شناخته شده و محبوب و یه برند، خیلی کمتر از خلق یه بازی جدید هست...
استدیویی که سعی در خلق بازی جدید داشته و حالا داره دنباله IP محبوبش رو میسازه، نسخه جدید GOW، نمی دونم اما به نظرم خودم خلق بازی جدید رو ترجیح می دادم، اما به این امیدوار هستیم که سوییچ کردن رو GOW بخاطر ایده جدیدی بوده که به ذهنشون رسیده....
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or