
David Cole مالک DFC Intelligence در مصاحبه ای که با وبسایت PCR انجام داده توضیح می دهد که چگونه بازی های PC سودآور تر از عناوین کنسولی هستند .
بر طبق گفته های آقای David Cole با وبسایت PCR :
در حیطه جهانی، بازی های PC درآمدی فراتر از عناوینی کنسولی به همراه دارند ، اما عرضه کنسول های نسل جدید می تواند به معنای افزایش درآمد عناوین کنسولی در این ضمینه باشد.
در میان گیمر های حرفه ای یک همپوشانی عمیق وجود دارد و آن این است که بسیاری از کنسول گیمرها علاوه بر بازی با کنسول خود از یک PC نیز برای بازی استفاده می کنند .
تفاوت بزرگی که در این میان وجود دارد این است که کنسول ها در حال حاضر جزء ابزار لوکس به حساب می آیند در حالی که PC یک ابزار ضروری محسوب می شود ، این در حالی است که تنها چند سال قبل بر عکس این ادعا صدق می کرد و این بدان معناست که پلتفرم PC دارای مخاطب بیشتری است.
به عبارت دیگر، PC پلتفرم سودآورتری است، چیزی که در عناوین مستقل عرضه شده اخیر مشهود است . و همچنین عرضه عناوین مختلف تعداد زیادی کمپانی نظیر Konami, Tecmo و Namco برای این پلتفرم نیز اثباتی بر این گفته است .
همانطور که انتظار دارید ، سود آورترین سبک ها در این پلتفرم، سبک های MOBA , MMO , بازی های استراتژی , شوتر اول شخص و عناوین Free-To-Play هستند .
بازی های MOBA مانند League of Legends و Dota 2 بر تمامی سبک های دیگر از لحاظ زمان مورد استفاده قرار گرفتن به نسبت دیگر محصولات غلبه کرده اند. در سه ماه اول سال 2014 با معرفی عناوین جدید ما شاهد نشانه هایی مبنی بر تغییر در این سبک بودیم و زمان تجربه عناوینی خارج از این سبک افزایش یافته بود .
اما سبک MOBA همچنان بر سبک های دیگر غلبه کرده، سبکی که ترکیبی عالی از MMO، استراتژی و اول شخص شوتر است .
dsogaming
آخرین ویرایش: