اولا بحث سر ff بود و هزینه بالای ساخت قسمت هاش...
دیگه چرا پای TRو H و ... رو پاشونو باز می کنی وسط؟ کلا حرف های دیگه که ربطی ندارن به موضوع رو می زنی
اون بالا هم اثبات کردی که پرسونا چون نوبتی هست پس داستانش هم خوبه...
پرسونا یه چیزه ناب اصلا... ولی ربطی خدایی نداشت اینکه اگه بازی نوبتی باشه داستانشم خوب میشه
الان شما برید واکنش های مردم به گیمپلی جدید ریمیک رو ببنید تو youtube راحت می بینید که 98 درصد مردم راضی هستن و خوشحال...
کاری ندارم اینا فن های جدید هستن یا قدیمی... مهم اینه بازار الان خواهان همچین چیزی هستش و مطمئنم بخواد نوبتی و ... رو ادامه بده مجبور از بودجه هر قسمت بزنه
بعد الان زمانی هست که دیگه هر نسخه شماره دار تو هر نسل یدونه میاد و مثل نسل های قبل نیست که دو و سه تا عرضه بشه...
اسکوئر نمی تونه بیخیال 38-39 میلیون کنسول فروخته شده تو غرب بشه(اونم فقط فقط ps4 و وان رو حساب نکردم) شایدم بیشتر باشه... و بازی تا عرضه از این تعداد بیشترم میشه... بچسبه به بازاری که کل کنسول های نسل هشت سه میلیونم نفروختن
نظری ندارم ایده جدید اینا یا راه و روششون درسته یا نه... ولی باید به سمت بازار حرکت کنه نه در خلافش که راهشون درسته...
هر چند کاری ندارم تاباتا چه ایده ای داره و دیدش به اینکه بازی مثل نسخه هفتم میشه یا نه....
علاوه بر گیمپلی انقلابی بازی داستانی می خواد بسیار غنی که بشه مثل نسخه هفتم هر شخصیت داستان خوبی رو داشته باشه و مثل بعضی انیمه ها بتونه برای هر شخصیتش یه 30-40 قسمت کنار بزاره
که تنها نگرانی منم از داستان هست...
وگرنه xv تو هر قسمتی که بهش نگاه کنیم محکوم به پیروزی و موفقیت هست