طرفداران ژانر Fighting

Best Fighting Game of 8th Generation

  • Killer Instinct

  • Mortal Kombat X

  • Mortal Kombat 11

  • Injustice 2

  • Tekken 7

  • Street Fighter V

  • Soul Calibur VI

  • Dragon Ball FighterZ

  • Super Smash Bros. Ultimate

  • Samurai Shodown

  • The King of Fighters XIV

  • BlazBlue Cross Tag Battle

  • Marvel Vs. Capcom Infinite

  • Dead or Alive 6

  • Granblue Fantasy Versus


Results are only viewable after voting.

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
خب پس الحق که بر اون روحت:d منم میخوام:(
ظاهرا نت کد بازی فوق العاده-س و اونایی که تونستن بازی کنن، گفتن جوری شده که انگار داری آفلاین بازی میکنی:d منظورش اینه بدون لگ و تاخیر و ...:d عالیه این موضوع:d

پ.ن: ما همین الانش هم از SF IV جدا نمیشیم. چه برسه به SF V:d
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
این مسابقات T7 خیلی باحال بودن:d هم از نظر کیفیت رقابت ها و هم چیزای دیگه:d نفر دوم وقتی میبازه، اشکش در میاد و خود هارادا میاد دلداریش میده:d خیلی حال کردم با این صحنه. کلا هارادا رفت بالای سر طرف و شروع کرد باهاش حرف زدن و اینا:d
 

SerJ TanKiaN

کاربر سایت
Aug 26, 2012
410
نام
پویا
خب اولا دست آقا حامد واقعا درد نکنه بابت آپلود مسابقات جدا دوستان گل کاشتن, یعنی کار همتون درسته:d

دوما, صحنه را دیدم:d مسابقات MK عالی بود خصوصا مسابقه دو تا Kung Lao ها اما فینالش خیلی نچسبید یارو Starfox به حدی قوی بود که من سر تعظیم فرود آوردم:d یک خاک بر سری اومد رندوم بگیره, یعنی اگه شخصیت اصلی خودشو میگرفت امکان داشت نتایج تغییر کنه:d

مسابقات تیکن رو نصفه دیدم. خیلی کیفیت بازی بالا اومده اما اصلا به اندازه مسابقه MK حال نداد. امشب هم USF رو دانلود میکنم, فکر کنم از بقیه باحال تر باشه.
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
Killer Instinct رو هم تونستید دانلود کنید، توی ویدئویی که گذاشتن فکر میکنم حدود 10 تا کاراکتر مختلف استفاده شدن که سبک بازی با هرکدومشون هم متفاوت بود. اولین مسابقش خیلی چنگی به دل نمیزنه ولی باقی مسابقاتش واقعاً دیدنی هستن.
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
حالا چون یه جورایی به اینجا هم مربوط میشه اینجا میگم :D
بتای SF V بسته شد ، توی این مدت تقریباً 3 روزه به خاطر مشکلاتی که بود 1 روز مشترکاً برای اروپا و آسیا و آمریکا ( همون 1 دستی که تونستم بازی کنم :( ) و 2 روز بعد بتا روی آمریکای شمالی قفل شد :D اول از همه اینکه کسانی که بازی کردن (من جمله خودم :D) گفتن بازی با وجود اینکه کمتر از 1 سال تا عرضه داره ولی از همین الانشم فوق العادس ، چه از نظر بصری چه از نظر فریم ریت و روون بودن :D ولی مورد مهم تر اینکه کپکام گفته توی همین 2-3 روز با توجه به مشکلات بتای بازی و فیدبک هایی که گرفتن با مشکلاتش آشنا شدن و دارن تلاش میکنن هر چه سریعتر ایرادات رفع بشه :D به علاوه ی اینکه اعلام کردن به خاطر مشکلات اخیر و همچنین برای دلجویی از فن ها ، بعد از درست شدن تمام مشکلات آنلاین تا قبل از عرضه ی بازی 3 تا Beta Test کامل (نه مثل اینی که شاهدش بودیم) برای بازی درنظر گرفتن که یه تجربه ی جامع و کاملی به تمام کسایی که منتظر SF V هستن بدن :D Stay Tuned و این حرفها ... :D

یه ویدئو هم از نسخه ی بتا هست که حامد داره زحمتشو می کشه ، اونو ببینید قشنگ روون بودن بازی دستتون میاد :D

===
نصاویر بتای بازی
biggrin1.gif
فقط به خاطر بلاک بودن Share Button تصاویر دستی کپچر شدن که باعث شده یه مقدار افت کیفیت داشته باشه ، ولی بازم کلیت کیفیت کارو می رسونه
biggrin1.gif
فک کنید 8-9 ماه دیگه کیفیت چی میشه !
biggrin1.gif










 
آخرین ویرایش:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
این ویدئو از بتای SF V گرفته شده :D طرف توی بازی کردنش مشکل و ایراد زیاد داره ولی خب یه دید کلی از SF V و فریم ریت و سرعتش بهتون میده :D بازی به شدت روون و نرمه ، از لحاظ سرعت و روونی خیلی شبیه به SF III شده و از SF IV خیلی بهتره :D دیگه کرکترها اون گونی سیمان های 400 کیلویی نیستن :D

دانلود فایل Street-Fighter-5-DAY-1-Chun-Li-Training-3-Matches-[1080p]

پ.ن : با تشکر از حامد :D
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
خب SNK دوباره صفحه استخدامشو آپدیت کرده و این دفعه عکس Leona رو گذاشته:

88633998555519351648.jpg


شدیدا منتظرم ببینم چی میشه این KOF جدید:d هم خوشحالم و هم ناراحت. میدونم 3D هست، اما با تمام وجود آرزو دارم گیم پلی دو بعدی باشه. دوران بازی های دو بعدی تموم شده و فقط Arc System و یکی دوتا دیگه همچنان دارن ادامه میدن:|
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
خب SNK دوباره صفحه استخدامشو آپدیت کرده و این دفعه عکس Leona رو گذاشته:

88633998555519351648.jpg


شدیدا منتظرم ببینم چی میشه این KOF جدید:d هم خوشحالم و هم ناراحت. میدونم 3D هست، اما با تمام وجود آرزو دارم گیم پلی دو بعدی باشه. دوران بازی های دو بعدی تموم شده و فقط Arc System و یکی دوتا دیگه همچنان دارن ادامه میدن:|

مدلسازی لئونا خیلی نفله ـس :| :D اصن خوشم نیومد ، طراحی دو بُعدیش خیلی خوف تر بود :D

 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
مدلسازی لئونا خیلی نفله ـس :| :D اصن خوشم نیومد ، طراحی دو بُعدیش خیلی خوف تر بود :D

انگار یه مدل 3 بعدی همینجوری دادن بیرون که بگن داریم مراحل ساخت رو طی میکنیم. هنوز میتونه گوشه دار بودن اجزا بعد رو ببینی:biggrin1: مطمئنا بازی وقتی عرضه بشه، مدل سازی خیلی بهتری داره. جالبه بدونی که الان که عکس عوض شده، SNK دنبال Planner میگرده. وقتی عکس قبلی بود، دنبال طراح میگشت (البته هنوز نمیدونم اون سمت ها پر شدن یا هنوز داره میگرده). احتمال میدم توی TGS از بازی رونمایی کنن:biggrin1:
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
انگار یه مدل 3 بعدی همینجوری دادن بیرون که بگن داریم مراحل ساخت رو طی میکنیم. هنوز میتونه گوشه دار بودن اجزا بعد رو ببینی:biggrin1: مطمئنا بازی وقتی عرضه بشه، مدل سازی خیلی بهتری داره. جالبه بدونی که الان که عکس عوض شده، SNK دنبال Planner میگرده. وقتی عکس قبلی بود، دنبال طراح میگشت (البته هنوز نمیدونم اون سمت ها پر شدن یا هنوز داره میگرده). احتمال میدم توی TGS از بازی رونمایی کنن:biggrin1:

خدا رو شکر :D طرحش عین این مدلای دو نسل پیش Tecmo Koei بود :D
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
خدا رو شکر :D طرحش عین این مدلای دو نسل پیش Tecmo Koei بود :D
در هر صورت من دارم خودمو برای بدترین ها آماده میکنم:biggrin1: الان رفتم Maximum Impact رو دیدم و بدک نبوده نسبت به سال عرضه-ش:biggrin1:
میدونی احسان، وقتی SF IV معرفی شد، خیلی ازش انتقاد کردن که چرا گرافیکش دو بعدی نیست و خیلی آرزو داشتن SF V برگرده به دو بعدی. من درکشون نمیکردم اون موقع. الان میفهمم چی میگفتن:biggrin1: البته SF IV واقعا عالی بود و جذبش شدم:biggrin1: ولی احساس میکنم SNK قدرت ساخت استایل گرافیکی SF IV رو نداره. امیدوارم اشتباه کنم:(
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
در هر صورت من دارم خودمو برای بدترین ها آماده میکنم:biggrin1: الان رفتم Maximum Impact رو دیدم و بدک نبوده نسبت به سال عرضه-ش:biggrin1:
میدونی احسان، وقتی SF IV معرفی شد، خیلی ازش انتقاد کردن که چرا گرافیکش دو بعدی نیست و خیلی آرزو داشتن SF V برگرده به دو بعدی. من درکشون نمیکردم اون موقع. الان میفهمم چی میگفتن:biggrin1: البته SF IV واقعا عالی بود و جذبش شدم:biggrin1: ولی احساس میکنم SNK قدرت ساخت استایل گرافیکی SF IV رو نداره. امیدوارم اشتباه کنم:(

شاید اون حس و حال 2D اوایل یه چیز دیگه بود ولی همونطور که خودتم گفتی SF IV واقعاً عالی بود ، حتی با مشکلاتی که داشت :D انقدری که مقادیر زیادی اسکی از سبکش تا خودت آرت استایل بازی داشتیم :D



به ویزه که همین الان SF V هم ترکونده دوباره :D خودت SF V فعلی رو به یه مدل 2D که آپ اسکیل شده باشه ترجیح نمیدی ؟ انصافاً آرت استایلش معرکس :D گذشته از اینا ، الان با کیفیت فعلی گیمینگ ، 2D دیگه جوابگو نیست. شاید فلان سال پیش خیلی حال میداد ولی الان اسپرایت ها اصلاً کیفیت خوبی ندارن :D برای اینکه به رزولوشن پایه هم برسن یه آپ سکیل خفن می خورن که کیفیتشونو نابود می کنه :D ولی الان با مدل های 3D میشه با زحمت کمتر چیزی مثل GG Xrd خلق کرد که هم همون حس و حال رو داشته باشه هم کیفیت به مراتب بهتری توی رزولوشن ها بالاتر بده ، من از این سیستم 3D فعلی راضیم به شرطی که درست ازش استفاده بشه :D
SNK هم یه مدت استیج های 3D خیلی خفنی میزد توی KOF هاش که در حین بازی دور تا دور استیج می چرخیدی ، فک کنم از پس کرکترها و سایر مخلفات نسل جدید هم بر بیاد :D
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
احسان 3D خیلی خوبه، اما محدودیت های گیم پلی میاره به خاطر اینکه انیمشن های کنسل شدن توی اسپرایت ها به راحتی انجام میگرفت و خیلی هم خوشگل بود ولی توی 3D برای چشم تمرین دیده زشت از آب در میاد:biggrin1: همین SF IV خیلیا از انیمشن های کنسل شدن شوریوکن و هادوکن و ... . به خاطر همین هم کپکام مجبور شد SF IV رو جوری بسازه که سر هر ضربه یه استاپ در حد میلی ثانیه انجام میگیره و به عبارتی بازی تیکه تیکه هست و مثل MK، حرکات یکنواخت و نرم دیده نمیشن (در واقع MK و TK و بازی های سه بعدی چون به اون صورت کنسل شدن ندارن، همچین مشکلی نداره). همین موضوع باعث میشه یه سری ایده هایی که قرار بود برای گیم پلی استفاده بشه، از بازی حذف بشه. من خودم هنوز درست نمیدونم ولی خیلی دوست دارم بدونم مثلا مکانیزم Custom Combo چجوری توی دنیای 3D از آب در میاد:biggrin1:

میدونم چی میگی و همین لبه لبه بودن اسپرایت ها تا حدودی رو اعصاب منم هست ولی از نظر گیم پلی، به نظرم بازی های 2D به مراتب قوی تر از 3D ها هستن و دست سازنده برای ایده پردازی خیلی بازتره:biggrin1:

در مورد GG هم الان میگم حمیدوس بیاد بخورتت:biggrin1: GG Xrd شاید حتی سخت تر از SF IV بوده باشه توی طراحی!:biggrin1: @HamidoOs پاشو بیا بحث رو اکسپند کن:p

پ.ن: کاش KOF جدید رو مثل Xrd میساختن. هم کیفیت شخصیت ها پایین نمیومد و هم گیم پلی عالی میشد
biggrin1.gif
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر