طرفداران ژانر Fighting

Best Fighting Game of 8th Generation

  • Killer Instinct

  • Mortal Kombat X

  • Mortal Kombat 11

  • Injustice 2

  • Tekken 7

  • Street Fighter V

  • Soul Calibur VI

  • Dragon Ball FighterZ

  • Super Smash Bros. Ultimate

  • Samurai Shodown

  • The King of Fighters XIV

  • BlazBlue Cross Tag Battle

  • Marvel Vs. Capcom Infinite

  • Dead or Alive 6

  • Granblue Fantasy Versus


Results are only viewable after voting.
ندیده بودم. یه نمونه انیمه این تیپی معرفی می‌کنی؟

انیمه ای که کلا 3D باشه که تقریبا نیس (یا من خبر ندارم) , God Eater این فصل داره انیمش پخش میشه که یه جورای بین 2D و 3Dه, شاید منظور احسان اون بود.

ولی خیلی انیمه ها هستن که یه سری قسمتارو 3D میکنن , مثلا NPC های انیمه رو :d یه مثالش همین Arsalan که داره پخش میشه که توی یه سری صحنه ها سربازا 3Dان; ولی خب اصلا چیز جالبی نیس به نظرم.
 
آخرین ویرایش:
اتفاقا اگه یه کمپانی مایه دار چینی باشه خیلی ام خوبه :d البته هرچی باشه از وضع الان بهتره , چینم که جدیدا اوضاعش خیلی ردیفه :d نمیدونم چرا Capcom VS SNK نابود شد یه زمانی چقدر بازی میکردم :(
نکته مثبت این قضیه اینه که چین و کره و ژاپن، به شدت KOF باز هستن:d و به عبارتی، KOF یه جورایی افتاده دست کسی که میتونه کامیونیتی بازی رو سیراب کنه:d فقط نکته اینه که این کممپانی چینی گفته میخواد عناوین SNK رو مثل دنیای Marvel، گسترش بده به انیمه و فیلم و ترکیب دنیاها و ... . که این میتونه Capcom Vs. SNK 3 رو محقق کنه:d
 
ندیده بودم. یه نمونه انیمه این تیپی معرفی می‌کنی؟

انیمه کامل این مدلی که نداریم ، ولی لوکیشن های 3D داخل انیمه ها داریم :دی قلعه ها ، بناهای عظیم ، Air ship ها و ... نگاه کنی مدل سازی 3D شدن و با همین استایل انیمه ای داخل انیمه قرار گرفتن :دی

===
در مورد SNK هم علی بیا براشون از Mirage بگو :دی چین انقدرها هم بد نیست :دی
 
انیمه کامل این مدلی که نداریم ، ولی لوکیشن های 3D داخل انیمه ها داریم :دی قلعه ها ، بناهای عظیم ، Air ship ها و ... نگاه کنی مدل سازی 3D شدن و با همین استایل انیمه ای داخل انیمه قرار گرفتن :دی

البته انیمه کامل به اون شکلی که میگین هم هست . یه چیزی مثل Sidonia No kishi :d
 
انیمه کامل این مدلی که نداریم ، ولی لوکیشن های 3D داخل انیمه ها داریم :دی قلعه ها ، بناهای عظیم ، Air ship ها و ... نگاه کنی مدل سازی 3D شدن و با همین استایل انیمه ای داخل انیمه قرار گرفتن :دی
نکته اینجاست که، هنوز کامل دقت نکردی که GG Xrd چه‌جوری ساخته شده و ارزشش کجاست.
تکنیک گرافیکی GG فقط این نیست که کاراکترها رو با استایل انیمه‌ای، به صورت 3D مدل کرده باشن و به اون مدل‌ها انیمیشن داده باشن. اگه اینجوری بود که اصلاً کار خاصی نکرده بودن!

اینا اومدن عین گیم‌هایی که با اسپرایت‌های دو بعدی ساخته می‌شن، تک‌تک حالت‌های کاراکتر رو به صورت سه‌بعدی ساختن. یعنی برای خیلی کاراکترها، شاید چندین و چند مدل مجزا ساخته شده که هر مدل مربوط به یه «تک اسپرایت» از اون کاراکتره. یعنی عین این می‌مونه که تک‌تک اسپرایت‌های دو بعدی رو به جای اینکه نقاشی کنن، با مدل‌های سه‌بعدی ساخته باشن. تعداد این اسپرایت‌ها هم محدوده (بسته به حرکت‌های کاراکتر)، بنابراین انیمیشن کاراکترها به صورت «پیوسته» نیست.

یه دفعه دیگه به انیمیشن‌های کاراکترا نیگا کن. می‌بینی که انیمیشن به صورت پیوسته» نیست، اسپرایت-اسپرایته (حتی توی Intro ِ کاراکترها قبل از شروع مبارزه).

حالا مثلاً توی SF4 برای هر کاراکتر، به 1 دونه مدل‌ سه‌بعدی، انیمیشن داده شده و به دست و پای اون مدل، حرکت داده شده. عین همه گیم‌ها.

پ.ن: تازه این یه بخش از قضیه بود. نکته بعدی، نحوه نورپردازی کاراکترهاست، که در این مـَـجال نمی‌گنجه. :-b
 
نکته اینجاست که، هنوز کامل دقت نکردی که GG Xrd چه‌جوری ساخته شده و ارزشش کجاست.
تکنیک گرافیکی GG فقط این نیست که کاراکترها رو با استایل انیمه‌ای، به صورت 3D مدل کرده باشن و به اون مدل‌ها انیمیشن داده باشن. اگه اینجوری بود که اصلاً کار خاصی نکرده بودن!

اینا اومدن عین گیم‌هایی که با اسپرایت‌های دو بعدی ساخته می‌شن، تک‌تک حالت‌های کاراکتر رو به صورت سه‌بعدی ساختن. یعنی برای خیلی کاراکترها، شاید چندین و چند مدل مجزا ساخته شده که هر مدل مربوط به یه «تک اسپرایت» از اون کاراکتره. یعنی عین این می‌مونه که تک‌تک اسپرایت‌های دو بعدی رو به جای اینکه نقاشی کنن، با مدل‌های سه‌بعدی ساخته باشن. تعداد این اسپرایت‌ها هم محدوده (بسته به حرکت‌های کاراکتر)، بنابراین انیمیشن کاراکترها به صورت «پیوسته» نیست.

یه دفعه دیگه به انیمیشن‌های کاراکترا نیگا کن. می‌بینی که انیمیشن به صورت پیوسته» نیست، اسپرایت-اسپرایته (حتی توی Intro ِ کاراکترها قبل از شروع مبارزه).

حالا مثلاً توی SF4 برای هر کاراکتر، به 1 دونه مدل‌ سه‌بعدی، انیمیشن داده شده و به دست و پای اون مدل، حرکت داده شده. عین همه گیم‌ها.

پ.ن: تازه این یه بخش از قضیه بود. نکته بعدی، نحوه نورپردازی کاراکترهاست، که در این مـَـجال نمی‌گنجه. :-b

خب مرد مومن از همون اول بگو انیمیشن و متحرک سازیش منظورته :دی من یه ساعته توی فکر گرافیکشم :دی بحثم با علی هم سر گرافیک انیمه ای بود نه متحرک سازیا ، در جریان اینش بودم که تک تک انیمیشن های کرکترها رو از روی اسپرایت های دو بعدی درست کردن فک کنم قبلاً هم توی پست هام اشاره کرده بودم :دی بیشتر منظورم این بود که بقیه که می خوان استایل دو بعدیشون حفظ بشه ، بیان از استایل گرافیکی GG Xrd استفاده کنن که گیم هم حالت دو بعدی ظاهریش رو حفظ کرده باشه هم 3D شده باشه :دی و گرنه بحث من اصلاً در مورد متحرک سازی نبود :دی
 
اون خبر SNK تایید شد و یکی از شرکتای چینی واقعا دنبال اینه که بخرتش SNK رو خریده :دی

Leyou Technologies اسم مالک جدید SNK ـه :دی
Zheng Jianhui commented that the main reason for their acquisition of SNK Playmore is their vast number of game IPs and the all the tie-ins the characters are involved in. In particular, he mentioned that going forward they aim to follow the “Marvel formula”, where the Marvel Universe has branched off into different spaces including comics, games, television, and movies to form a complete and synergistic IP profile.
http://dreamcancel.com/2015/08/06/snk-playmore-acquired-by-chinese-company/

پ.ن: Beaten :دی
 
آخرین ویرایش:
در مورد SNK هم علی بیا براشون از Mirage بگو :دی چین انقدرها هم بد نیست :دی
چین که عالیه
biggrin1.gif
فقط مشکلشون اینه که یه خورده بیش از حد PC گیمر هستن:biggrin1: تازه همین 1 ماه پیش Console Ban رو برداشتن/:) فکر کنم به خاطر همین هم بود که این شرکت اومده SNK رو خریده:biggrin1: وگرنه توی کیفیت بازی هایی که میسازن، شکی نیست. فقط یه خورده هم بیش از حد به بازی های چند نفره بها میدن. من خوشحالم از اینکه SNK از بلاتکلیفی در اومده چون واقعا حسابش با خودش مشخص نبود و از طرف دیگه میترسم KOF رو بزنن خرابش کنن (سازنده نه. ناشرش. صاحبش:biggrin1:)

همین Mirage هم به شدت جالبه و گیم پلی عمیقی داره:biggrin1: اگر بازی روی کنسول ها هم عرضه میشد و افراد بیشتری بازیش میکردن، بیشتر شناخته میشد و چینی ها بیشتر به چشم میومدن:biggrin1:

این بازی King of Combat رو هم ببینین:biggrin1: واقعا خوشم اومد از کاری که کردن. خود بازی استایل گرافیکی جالبی داره و گیم پلیش بر مبنای KOF هست. شخصیت ها به شدت وام دار SF و KOF و فقط در ظاهر فرق میکنن:biggrin1: حتما یه گیم پلی ازش ببینین.
 
آخرین ویرایش:
من خیلی دلم واسه یه نسخه جدید ازkengo:master of bushido و کلا سری Bushido blade تنگ شده. بهترین سری مبارزه ای با شمشیر وسامورایی بود به نظرم:d

نمیدونم میشه با امولاتور رو پلی ۳ اجراش کرد یا نه؟

کسی از بچه ها یادش میاد این بازی رو چه رو پلی ۱ و چه رو ۲؟

اینم لینک تورنمنتش:
watch?v=vNQfM3MgF1Y
 
'We'd like to work hard to make video game fans into Pachinko Slot fans' - SNK sheds some light on their current plans


:)


Rest In Peace KOF. you'll be missed

پ.ن: مرده شور چینیا و پاچینکو و کونامی و پاچی اسلات و SNK رو ببرن. روزی که همه-شون ورشکسته بشن بهترین روز زندگیمه.

**Fu :|

گندشو در اوردن با این پاچینکو 8-| هر چی میکشیم از دست پاچینکوئه !

RIP KoF :(
 
آقا این KOF همونی نبود که یکی از شخصیتاش شلوار قرمز میپوشید؟ یادمه من بچه بودم Capcom vs SNK بازی میکردم خیلی حال میداد, تازه جدیدا فهمیدم SNK بازی KOF رو ساخته:d الآن دیگه قشنگ مرد این فرنچایز؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or