IMANOKA
کاربر سایت
خب چیزی نشون ندادن خبرشون:d
=====================
بیایین بگین از Stance کدوم شخصیت از کدوم بازی خوشتون میاد:d منظورم طرز ایستادن و گارد گرفتن هست:d
از کدوم سایت پیدا کنیم؟
خب چیزی نشون ندادن خبرشون:d
=====================
بیایین بگین از Stance کدوم شخصیت از کدوم بازی خوشتون میاد:d منظورم طرز ایستادن و گارد گرفتن هست:d
برای بازی های قدیمی مثل SF و KOF از توی ویکیا مخصوص خودشون میشه پیدا کرد. برای باقی بازی ها یه عکس از توی بازی پیدا کنین و بذارین:dاز کدوم سایت پیدا کنیم؟
چون به اون تاپیک ربطی نداشت، اومدم اینجا:biggrin1:
شوخی میکنی دیگه، نه احسان؟ KI در حد اونا نیست؟:biggrin1:
یکی از بهترین فایتینگ هایی هست که این نسل عرضه شده و کامیونیتیش به شدت ازش حمایت میکنه و حتی همین کامیونیتی خودشون پا شدن یه پولی جمع کردن و Shadow Jugo رو به بازی اضافه کردن:biggrin1: شاید از نظر بصری شباهت به SF داشته باشه ولی گیم پلیش اصلا شبیه SF نیست:biggrin1: نگاه به اینا نکن که نمره هاش پایین بوده و از این خزعبلات. بازی شاید در ابتدا محتوای خیلی کمی داشته اما کار بسیار خوبی کردن. همینطور که SF V هم به نظر میاد میخواد همین کارو بکنه و کم کم بازی رو کامل کنه.
به جرات میتونم بگم که KI تنها فایتینگ غربی هست که مورد رضایت شرق پسندها هم هست:biggrin1: و مسلما از اون MK یه سر و گردن بالاتره که هر شماره میان ساختار بازی رو عوض کنن و گند میزنن بهش:biggrin1:
دیگه احسان این اینپوت ها استاندارد بازی های فایتینگ هستن منظورم اینه که به دلیل کاربرد راحتشون، بیشتر فایتینگ ها از همین نوع استفاده میکنن:biggrin1: KOF، MK و ...نه من اصن با متا و هزینه و ایناش کاری ندارم :biggrin1: طبق چیزایی که ازش دیدم خیلی شبیه SF بود :biggrin1: یعنی انگار SF رو با یه کرکترهای دیگه داری بازی میکنی :biggrin1:
علی این خوب بودنه یه بحثه ، متفاوت بودنه یه بحث دیگه الان Input های بازی رو ببینی یه قرقره از SF ـه عموماً اینجوریه که فایت های غربی یه سیستم پایه رو از فایت های ژاپنی میگیرن و با تغییر دادنش فایت خودشون رو میسازن ، یکی عین اینا موفق میشه یکی هم عین اد بون در جا میزنه الان تو به اینپوت های KI نگاه کنی 99% ـش با SF مو نمیزنه ولی آیا بین BB و SF همچین چیزی رو میبینی ؟ بین تکن و دعا () چطور ؟ خیــر
من منظورم بیشتر روی این مسئله بود و گرنه خوب بودن که معلومه خوبه ولی هم رده ی گنده هایی مثل SF و T و ... بیشتر شبیه شوخی می مونه
دیگه احسان این اینپوت ها استاندارد بازی های فایتینگ هستن منظورم اینه که به دلیل کاربرد راحتشون، بیشتر فایتینگ ها از همین نوع استفاده میکنن:biggrin1: KOF، MK و ...
یه بار دیگه ویدئوهای بازی رو ببین:biggrin1: اصلا شباهتی به SF نمیده:biggrin1: بیشتر شبیه یه فایتینگ 3D هست که اونو وارد دنیای 2D کردنش:biggrin1: بیشتر بر پایه کمبوهای پشت سر هم و طولانی مشهور هست که تا 450 ضربه هم ادامه پیدا کرده:biggrin1::biggrin1:
در حالی که SF هر شماره-ش یه چیزه و به طور کلی پیرامون پانیش کردن حریف میچرخه و به دلیل وجود Combo Scale، نمیتونی زیاد یه کمبو رو ادامه بدی و باید کمبوهای کوچک ولی تاثیر گذار اجرا کنی. نکته خوب دیگه ای هم که از SF قرض گرفته همین فریمی بودن حرکات هست:biggrin1: مثل SF هر ضربه که به حریف میخوره، انگار یه عکس نشون داده میشه. توی KI هم دقیقا همینجوریه و باعث شده که کنسل کردن حرکات هم توی بازی وجود داشته باشه:biggrin1:
چرا دیگه استاندارده:biggrin1: کلا اینپوت هایی مثل "پایین جلو فلان" یا "عقب جلو بهمان" و از این دست توی بیشتر فایتینگ ها وجود دارن:biggrin1: همین DOA هم یه سری اینپوت این شکلی داره:biggrin1: SG هم همینطور. توی BB هم رویت شده تازه:biggrin1:نه بابا علی کجا استاندارده همون MK با اون نفلگیش اینپوت هاش فرق داره تنها شباهتی که هست KOF ـه اونم به خاطر مشترک بودن خالق جفتشونه ، خودت که در جریانی
اینی که میگی رو قبول دارم که نحوه ی بازی کردنش متفاوته ولی مووها و انیمیشن هایی که ازشون دیدم خیلی به SF نزدیک میزد مثلاً یه جا این Jago یه سری مشت میزد حالا چون بازی نکردم نمی دونم به شوریوکن ، لینک میکرد یا کنسل ولی دقیقاً دقیقاً همین انیمیشن ریو بود که توی SF IV ضربه ها رو کنسل می کنی به شوریوکن
ضربه از این تابلوتر توی دنیای گیم داریم ؟
چرا دیگه استاندارده:biggrin1: کلا اینپوت هایی مثل "پایین جلو فلان" یا "عقب جلو بهمان" و از این دست توی بیشتر فایتینگ ها وجود دارن:biggrin1: همین DOA هم یه سری اینپوت این شکلی داره:biggrin1: SG هم همینطور. توی BB هم رویت شده تازه:biggrin1:
انیمیشن ها و اینا هم درسته حرفت:biggrin1: چون بازی یه سری از حرکات SF و فینیشرهای MK رو قرض گرفته (چون سازنده اصلیش Midway بوده:biggrin1 ولی توی گیم پلی کاربردشون فرق داره:biggrin1: یه جورایی شباهت به Custom Combo میده. دقیق نمیتونم توصیفش کنم مگر اینکه خودت سیستم کمبو رو ببینی.
من نمیدونم معیارت برای سنجش به فایتینگ خوب چیه (شاید متا باشه که به شخصه در حالت عادی برام مهم نیست دیگه چه برسه به سبک فایتینگ که بخواد با متا ارزش گذاری بشه) اما من معیارم خود FGC هست و کامیونیتی هر بازی نشون میده اون فایتینگ چقدر خوب یا بد هست.
بازی که بعد از 1 سال کیلویی مخاطباش رو از دست میده به خاطر آنلاین فوق العاده و بالانس بی نظیرش از همون روز اول یه مهره سوخته حساب میشد. همین MK X هم هنوز یه ماه از عرضه-ش نگذشته و رفته رفته دیگه خبری توی سایت های گنده ای مثل Shoryuken و Eventhubs نمیبینیم
MK اصن کامیونیتی نداره. اینقدر پخش و تکه تکه هست که خیلی قشنگ نشون میده اوضاعش چه خبره. این حرفا رو ندید نمیزنم. کارم اینه. صبح تا شب
فقط فایتینگ میزنم و یه سر توی Community Hub های همشون هم دارم میچرخم. اصن خبری از MK نیست.
تا اونجایی که من میدونم MK9 یکی از بهترین فایتینگ های نسل قبل هست. حالا اگه میخوای انکار کنی اشکال نداره. :d ضعیف ترین نسخه ی MK همون MKvsDC بود. MKX هم که تا حالا مشکل خاصی نداشته. حالا باز باید تا EVO امسال صبر کنیم ببینیم به چه صورته. :dMK که کلا نابود شد و در شرکتش هم تخته شد. الان MK خوبه و تکن بده؟:dقشنگ هر شماره خراب ترش کرد و آخرش هم توی نسل هفتم گور خودشو کند (از نظر من MK بعد از شماره چهارم رفت تو دیوار). MK 2011 هم نیازی نیست چیزی در موردش بگم و اوضاعش مشخصه.
اصن پاشو برو تو همین توییتر ببین چقدر سازنده-ش پشتیبانیش میکنه
احسان این پستت رو دیدم یاده اخبار تلوزیون خودمون افتادم :d منم می تونم برم بگردم 4 تا عکس از یه تورنمنت پیدا کنم بگم چون اینجا خلوته بازی کامیونیتی نداره. :d
نریمان اونجا فروم مخصوص MK هست:d میخوای در مورد MK هم بحث نکنن؟:d تو یه سر به فروم های عمومی و بزرگی مثل Shoryuken و Eventhubs بزن که بی طرف هستن (تازه موسس فروم شوریوکن، بنیان گذار EVO هم هست) تا ببینی عمومیت و اکثریت چه فکری میکنن. فروم تخصصی که نشد منبع:dاحیانا به فروم های Test Your Might سر زدی علی ؟ حالا من کاری به کامیونیتی بقیه ی فایتینگ ها ندارم ولی کامیونیتی MK توی چند سال اخیر (بعد از عرضه ی MK9 ) به شدت فعاله. همین MKX هم که میگی،تو کمتر از یه ماه، 4 تا تورنومتت براش برگزار شده.
نکته همینجاست نریمان، از چه لحاظ یکی از بهترین ها بود؟ متا؟ فروش؟ کامیونیتی؟تا اونجایی که من میدونم MK9 یکی از بهترین فایتینگ های نسل قبل هست. حالا اگه میخوای انکار کنی اشکال نداره. :d ضعیف ترین نسخه ی MK همون MKvsDC بود. MKX هم که تا حالا مشکل خاصی نداشته. حالا باز باید تا EVO امسال صبر کنیم ببینیم به چه صورته. :d
خب از رو بی اطلاعی یه حرفی هایی زدی اونجا نمیشد ادامش بدیم. اول اینکه کسی بازی های فایتینگ رو واسه difficulty بازی نمیکنه! معمولا باید با یکی بازیش کنی واسه اونه که درجه سختی تو تکن چندان اهمیتی نداره. هارادا مثل اد بون شاد مغز نیست که بازی فایتینگو ربط بده به difficulty:d ولی اگه دوست داری برو TTT1 بازی کن رو درجه سختی ultra hard اون وقت معنیشو میفهمی طوری دفاع حریف بسته میشه که نگو. اصلا بدجوری ذهنتو میخونه....!!!فقط از طریق دفاع و پانیش میتونی ببری ازش اونم دفاعت باید خیلی قوی باشه که حمله میکنه بدونی چه ضربه ای میزنه وگرنه تو حمله کنی تمام ضرباتتو دفاع میکنه پانیش میزنه. دوم اینکه تعداد ضربات در حین کمبو استفاده میکنی هر چه بیشتر باشه کمبو سختتره همینطوری از رو بی اطلاعی چیزی نگو. کمبو های MK خیلی آماتوریه در مقابل کمبو های تکن و SF. کمبو های SF هم سخته باید 6 دور جهت بچرخونی تا یه حرکت بزنی:d مثل MK که نیست عقب مثلث بزنی یا چپ راست مربع بزنی بشه یه حرکت کمبو درضمن بنظر من اون ضرباتی 10 ضربی که تمام کاراکتر ها میزنن تو تکن کمبو حساب نمیشه چون دفاع میشن. این کمبو رو ببین تازه بدون استفاده از تگ و دیوار میزنه که آسونتر باشه طریقه زدنشم تو ویدئو هست 100% هنگ میکنی چه برسه بخوای بزنیش واقعا سختترین کمبویه که تو عمرم دیدم مال همین نیناست.بزار حدس بزنم
تاحالا بالا very easy تو مرتال بازی کردی؟ very easy مرتال برابر ultra extreem hard هست
نوب ک تو مرتال کلا برای امثال شماها ساخته شده
اما اسموک: ک یکی از پیچیده ترین special move هارو داره؟!تو اصلا با این وضعیتت بالا 2x تو mk کمبو بگیری با اسموک شاهکار کردی
ب کیتون مینازین؟! کینگ؟!میشینی پشت سرهم لگد میزنی10x میگیری
ادی؟ کله پا میشه ۱۰ بار دایره بزن ۸ x میده بهت
حالا ی چیزی یهت بگم؟کلا mk. امکان نداره از ی حرکت بیشتر از ۴x کامبو بگیری.پس مجبوری سریع فنون رو ترکیب کنی ک اسموک چون قابلیت teleport تو استیج رو داره با ترکیب فنون خون بپا میکنه
حالا هی تو بشین ضربدر بزن
خب از رو بی اطلاعی یه حرفی هایی زدی اونجا نمیشد ادامش بدیم. اول اینکه کسی بازی های فایتینگ رو واسه دیفیکالتی بازی نمیکنه! معمولا باید با یکی بازیش کنی واسه اونه که درجه سختی تو تکن چندان اهمیتی نداره. هارادا مثل اد بودن شاد مغز نیست که بازی فایتینگو ربط بده به difficulty:d ولی اگه دوست داری برو TTT1 بازی کن رو درجه سختی ultra hard اون وقت معنیشو میفهمی طوری دفاع حریف بسته میشه که نگو. اصلا بدجوری ذهنتو میخونه....!!!فقط از طریق دفاع و پانیش میتونی ببری ازش اونم دفاعت باید خیلی قوی باشه که حمله میکنه بدونی چه ضربه ای میزنه وگرنه تو حمله کنی تمام ضرباتتو دفاع میکنه پانیش میزنه. دوم اینکه تعداد ضربات در حین کمبو استفاده میکنی هر چه بیشتر باشه کمبو سختتره همینطوری از رو بی اطلاعی چیزی نگو. کمبو های MK خیلی آماتوریه در مقابل کمبو های تکن و SF. کمبو های SF هم سخته باید 6 دور جهت بچرخونی تا یه حرکت بزنی:d مثل MK که نیست عقب مثلث بزنی یا چپ راست مربع بزنی بشه یه حرکت کمبو درضمن بنظر من اون ضرباتی 10 ضربی که تمام کاراکتر ها میزنن تو تکن کمبو حساب نمیشه چون دفاع میشن. این کمبو رو ببین تازه بدون استفاده از تگ و دیوار میزنه که آسونتر باشه طریقه زدنشم تو ویدئو هست 100% هنگ میکنی چه برسه بخوای بزنیش واقعا سختترین کمبویه که تو عمرم دیدم مال همین نیناست. [video=youtube;uRYxGlAkdpU]https://www.youtube.com/watch?v=uRYxGlAkdpU[/video]
من منظورم آنلاینه! آخه مگه میشه بازی فایتینگو افلاین بری؟؟!! سینگل که آدم یبار ببرش آخر خسته کننده میشه. بعد مورتال کمبت 2 اون کینتارو هست غول یکی مانده به آخر سگا بنظرت اون آتیش نی که از دهنش میاد؟؟!! sub zero بنظرت اون یخ نیست که از دستش بیرون میاد ؟؟!! یا همون اسکورپین مگه فن آتیش نداره؟؟!! تکن آتیش میاد جرقه فشفشه هر چیزی که داره فقط اینو بدون تک تک ضرباتش واقعیه. البته بجز بعضی ضربات بعضی شخصیت هااولش ما بحثمون سر تکن ن استریت فایتر.بعضی کامبوهای استریت فاتر ب طرز شدیدی سختهه!مثل کامبوguil
در مورد اون ضربات دفاعی بگم ک هیچ ضربه دفاعی نباید در اون حد ب دشمن damage بده (مگه اینکه بازی تکن باشه :d.
ویدئو امثال این زیاد دیدم ولی هیچکدومشون ب ویدئویی ک واس akuma دیدم نمیرسه
در مورد difficulty هم بگم اگ منظورت co op هست ک خیلی کم ادم بیکار پیدا میشه روزی ۷ ساعت بشینه کنارت بازی کنه
اگ منظورا انلاینه این اشتباهی ک کپکام تو نسل قبل کرد رو تکرار نک.sf iv ب خاطر بخش انلاین خفنی ک داشت زیاد تک نفره جذاب نبود(کلا بازی روی انلاین تمرکز داست ولی بازم خیلیا واس داستان و سینگل پلیر قوی سراقش میرفتن.
+خیلی سخت میشه کسی رو پیدا کنی تو مرتال (ا هرچی) ک سطح بازیشون درحدvery hard difficulty باشه مگه اینکه بخوای با ۴ تا نوب بازی کنی!(خطاب بعضیا :d )
یکی از چالش برانگیز ترین کارا تو مرتال ladder زدن روی درجه ultra هست (ب یاد قدیما) ک مثل تیکن غول اخرش خدا نیست از دهنش اتیش بیاد لگد بزنه زمین یخ بزنه همه جا :d
من منظورم آنلاینه! آخه مگه میشه بازی فایتینگو افلاین بری؟؟!! سینگل که آدم یبار ببرش آخر خسته کننده میشه. بعد مورتال کمبت 2 اون کینتارو هست غول یکی مانده به آخر سگا بنظرت اون آتیش نی که از دهنش میاد؟؟!! sub zero بنظرت اون یخ نیست که از دستش بیرون میاد ؟؟!! یا همون اسکورپین مگه فن آتیش نداره؟؟!! تکن آتیش میاد جرقه فشفشه هر چیزی که داره فقط اینو بدون تک تک ضرباتش واقعیه. البته بجز بعضی ضربات بعضی شخصیت ها