طرفداران ژانر Fighting

Best Fighting Game of 8th Generation

  • Killer Instinct

  • Mortal Kombat X

  • Mortal Kombat 11

  • Injustice 2

  • Tekken 7

  • Street Fighter V

  • Soul Calibur VI

  • Dragon Ball FighterZ

  • Super Smash Bros. Ultimate

  • Samurai Shodown

  • The King of Fighters XIV

  • BlazBlue Cross Tag Battle

  • Marvel Vs. Capcom Infinite

  • Dead or Alive 6

  • Granblue Fantasy Versus


Results are only viewable after voting.
چون به اون تاپیک ربطی نداشت، اومدم اینجا:biggrin1:

شوخی میکنی دیگه، نه احسان؟ KI در حد اونا نیست؟:biggrin1:
یکی از بهترین فایتینگ هایی هست که این نسل عرضه شده و کامیونیتیش به شدت ازش حمایت میکنه و حتی همین کامیونیتی خودشون پا شدن یه پولی جمع کردن و Shadow Jugo رو به بازی اضافه کردن:biggrin1: شاید از نظر بصری شباهت به SF داشته باشه ولی گیم پلیش اصلا شبیه SF نیست:biggrin1: نگاه به اینا نکن که نمره هاش پایین بوده و از این خزعبلات. بازی شاید در ابتدا محتوای خیلی کمی داشته اما کار بسیار خوبی کردن. همینطور که SF V هم به نظر میاد میخواد همین کارو بکنه و کم کم بازی رو کامل کنه.
به جرات میتونم بگم که KI تنها فایتینگ غربی هست که مورد رضایت شرق پسندها هم هست:biggrin1: و مسلما از اون MK یه سر و گردن بالاتره که هر شماره میان ساختار بازی رو عوض کنن و گند میزنن بهش:biggrin1:

نه من اصن با متا و هزینه و ایناش کاری ندارم :biggrin1: طبق چیزایی که ازش دیدم خیلی شبیه SF بود :biggrin1: یعنی انگار SF رو با یه کرکترهای دیگه داری بازی میکنی :biggrin1:
علی این خوب بودنه یه بحثه ، متفاوت بودنه یه بحث دیگه :دی الان Input های بازی رو ببینی یه قرقره از SF ـه :دی عموماً اینجوریه که فایت های غربی یه سیستم پایه رو از فایت های ژاپنی میگیرن و با تغییر دادنش فایت خودشون رو میسازن ، یکی عین اینا موفق میشه یکی هم عین اد بون در جا میزنه :دی الان تو به اینپوت های KI نگاه کنی 99% ـش با SF مو نمیزنه :دی ولی آیا بین BB و SF همچین چیزی رو میبینی ؟ :دی بین تکن و دعا (:دی) چطور ؟ :دی خیــر :دی
من منظورم بیشتر روی این مسئله بود :دی و گرنه خوب بودن که معلومه خوبه ولی هم رده ی گنده هایی مثل SF و T و ... بیشتر شبیه شوخی می مونه :دی
 
نه من اصن با متا و هزینه و ایناش کاری ندارم :biggrin1: طبق چیزایی که ازش دیدم خیلی شبیه SF بود :biggrin1: یعنی انگار SF رو با یه کرکترهای دیگه داری بازی میکنی :biggrin1:
علی این خوب بودنه یه بحثه ، متفاوت بودنه یه بحث دیگه :دی الان Input های بازی رو ببینی یه قرقره از SF ـه :دی عموماً اینجوریه که فایت های غربی یه سیستم پایه رو از فایت های ژاپنی میگیرن و با تغییر دادنش فایت خودشون رو میسازن ، یکی عین اینا موفق میشه یکی هم عین اد بون در جا میزنه :دی الان تو به اینپوت های KI نگاه کنی 99% ـش با SF مو نمیزنه :دی ولی آیا بین BB و SF همچین چیزی رو میبینی ؟ :دی بین تکن و دعا (:دی) چطور ؟ :دی خیــر :دی
من منظورم بیشتر روی این مسئله بود :دی و گرنه خوب بودن که معلومه خوبه ولی هم رده ی گنده هایی مثل SF و T و ... بیشتر شبیه شوخی می مونه :دی
دیگه احسان این اینپوت ها استاندارد بازی های فایتینگ هستن منظورم اینه که به دلیل کاربرد راحتشون، بیشتر فایتینگ ها از همین نوع استفاده میکنن:biggrin1: KOF، MK و ...
یه بار دیگه ویدئوهای بازی رو ببین:biggrin1: اصلا شباهتی به SF نمیده:biggrin1: بیشتر شبیه یه فایتینگ 3D هست که اونو وارد دنیای 2D کردنش:biggrin1: بیشتر بر پایه کمبوهای پشت سر هم و طولانی مشهور هست که تا 450 ضربه هم ادامه پیدا کرده:biggrin1::biggrin1:
در حالی که SF هر شماره-ش یه چیزه و به طور کلی پیرامون پانیش کردن حریف میچرخه و به دلیل وجود Combo Scale، نمیتونی زیاد یه کمبو رو ادامه بدی و باید کمبوهای کوچک ولی تاثیر گذار اجرا کنی. نکته خوب دیگه ای هم که از SF قرض گرفته همین فریمی بودن حرکات هست:biggrin1: مثل SF هر ضربه که به حریف میخوره، انگار یه عکس نشون داده میشه. توی KI هم دقیقا همینجوریه و باعث شده که کنسل کردن حرکات هم توی بازی وجود داشته باشه:biggrin1:
 
دیگه احسان این اینپوت ها استاندارد بازی های فایتینگ هستن منظورم اینه که به دلیل کاربرد راحتشون، بیشتر فایتینگ ها از همین نوع استفاده میکنن:biggrin1: KOF، MK و ...
یه بار دیگه ویدئوهای بازی رو ببین:biggrin1: اصلا شباهتی به SF نمیده:biggrin1: بیشتر شبیه یه فایتینگ 3D هست که اونو وارد دنیای 2D کردنش:biggrin1: بیشتر بر پایه کمبوهای پشت سر هم و طولانی مشهور هست که تا 450 ضربه هم ادامه پیدا کرده:biggrin1::biggrin1:
در حالی که SF هر شماره-ش یه چیزه و به طور کلی پیرامون پانیش کردن حریف میچرخه و به دلیل وجود Combo Scale، نمیتونی زیاد یه کمبو رو ادامه بدی و باید کمبوهای کوچک ولی تاثیر گذار اجرا کنی. نکته خوب دیگه ای هم که از SF قرض گرفته همین فریمی بودن حرکات هست:biggrin1: مثل SF هر ضربه که به حریف میخوره، انگار یه عکس نشون داده میشه. توی KI هم دقیقا همینجوریه و باعث شده که کنسل کردن حرکات هم توی بازی وجود داشته باشه:biggrin1:

نه بابا علی کجا استاندارده :دی همون MK با اون نفلگیش اینپوت هاش فرق داره :دی تنها شباهتی که هست KOF ـه اونم به خاطر مشترک بودن خالق جفتشونه ، خودت که در جریانی :دی

اینی که میگی رو قبول دارم که نحوه ی بازی کردنش متفاوته :دی ولی مووها و انیمیشن هایی که ازشون دیدم خیلی به SF نزدیک میزد :دی مثلاً یه جا این Jago یه سری مشت میزد حالا چون بازی نکردم نمی دونم به شوریوکن ، لینک میکرد یا کنسل ولی دقیقاً دقیقاً همین انیمیشن ریو بود که توی SF IV ضربه ها رو کنسل می کنی به شوریوکن :دی
ضربه از این تابلوتر توی دنیای گیم داریم ؟ :دی

 
نه بابا علی کجا استاندارده :دی همون MK با اون نفلگیش اینپوت هاش فرق داره :دی تنها شباهتی که هست KOF ـه اونم به خاطر مشترک بودن خالق جفتشونه ، خودت که در جریانی :دی

اینی که میگی رو قبول دارم که نحوه ی بازی کردنش متفاوته :دی ولی مووها و انیمیشن هایی که ازشون دیدم خیلی به SF نزدیک میزد :دی مثلاً یه جا این Jago یه سری مشت میزد حالا چون بازی نکردم نمی دونم به شوریوکن ، لینک میکرد یا کنسل ولی دقیقاً دقیقاً همین انیمیشن ریو بود که توی SF IV ضربه ها رو کنسل می کنی به شوریوکن :دی
ضربه از این تابلوتر توی دنیای گیم داریم ؟ :دی

چرا دیگه استاندارده:biggrin1: کلا اینپوت هایی مثل "پایین جلو فلان" یا "عقب جلو بهمان" و از این دست توی بیشتر فایتینگ ها وجود دارن:biggrin1: همین DOA هم یه سری اینپوت این شکلی داره:biggrin1: SG هم همینطور. توی BB هم رویت شده تازه:biggrin1:

انیمیشن ها و اینا هم درسته حرفت:biggrin1: چون بازی یه سری از حرکات SF و فینیشرهای MK رو قرض گرفته (چون سازنده اصلیش Midway بوده:biggrin1:) ولی توی گیم پلی کاربردشون فرق داره:biggrin1: یه جورایی شباهت به Custom Combo میده. دقیق نمیتونم توصیفش کنم مگر اینکه خودت سیستم کمبو رو ببینی.
 
چرا دیگه استاندارده:biggrin1: کلا اینپوت هایی مثل "پایین جلو فلان" یا "عقب جلو بهمان" و از این دست توی بیشتر فایتینگ ها وجود دارن:biggrin1: همین DOA هم یه سری اینپوت این شکلی داره:biggrin1: SG هم همینطور. توی BB هم رویت شده تازه:biggrin1:

انیمیشن ها و اینا هم درسته حرفت:biggrin1: چون بازی یه سری از حرکات SF و فینیشرهای MK رو قرض گرفته (چون سازنده اصلیش Midway بوده:biggrin1:) ولی توی گیم پلی کاربردشون فرق داره:biggrin1: یه جورایی شباهت به Custom Combo میده. دقیق نمیتونم توصیفش کنم مگر اینکه خودت سیستم کمبو رو ببینی.

آخه علی این شباهت با اون شباهت خیلی فرق داره :دی ببین این عین SF قشنگ میاد حرکات رو به همون Special و معمولی و فلان تقسیم میکنه بعد اینپوت های این چنینی مال SM هاست ، حالا اینجا هم دقیقاً همین حرکات مشابه همون اسپشیال های SF ـه :دی آره توی DOA ممکنه یه "پایین مایل جلو پانچ" داشته باشیم ولی یه حرکت همینجوریه :دی مثلاً یه پانچ یا Throw ساده ـس ولی توی SF اینا اسپشیال موو های کرکتر هستن همونطور که اینجا هستن :دی منظورمو رسوندم ؟ :دی یعنی مثلاً توی DOA حرکات اسپشیال طرف به عنوان مثال "پانچ پانچ جلو پانچ کیک" ـه ، حالا لا به لای اینا یه پایین مایل جلو فلان هم داریم که اغلب یه چیز عمومیه :دی یا توی تکن مثلاً این حرکات ویژه اینجوری میشن "مربع مثلث مربع مربع مایل دایره ضربدر ضربدر" :ذی یا توی مورتال مثلاً "عقب جلو فلان دکمه" یا "پایین عقب فلان" هستن :دی (اوج سادگی اینپوت :دی) ولی حالا توی SF اینپوت ها همین "پایین مایل جلو" "شارژ ، جلو عقب جلو" "شارژ ، بالا" و ایناس که لا به لای حرکات اصلی قرار میگیره حالا توی KI دقیقاً از همین فلسفه ی SF استفاده میشه :دی یعنی اینپوت های این شکلی و این چنینی به عنوان SM های کرکتر هستن و باقی قضایا :دی

حالا روی PC بیاد و آدم خودش باهاش ور بره بهتر میشه نظر داد :دی
 
واسه اینکه اون تاپیک به هم نریزه بقیه بحث رو میارم اینجا :d
@Safety & Peace
من نمیدونم معیارت برای سنجش به فایتینگ خوب چیه (شاید متا باشه که به شخصه در حالت عادی برام مهم نیست دیگه چه برسه به سبک فایتینگ که بخواد با متا ارزش گذاری بشه) اما من معیارم خود FGC هست و کامیونیتی هر بازی نشون میده اون فایتینگ چقدر خوب یا بد هست.
بازی که بعد از 1 سال کیلویی مخاطباش رو از دست میده به خاطر آنلاین فوق العاده و بالانس بی نظیرش از همون روز اول یه مهره سوخته حساب میشد. همین MK X هم هنوز یه ماه از عرضه-ش نگذشته و رفته رفته دیگه خبری توی سایت های گنده ای مثل Shoryuken و Eventhubs نمیبینیم
MK اصن کامیونیتی نداره. اینقدر پخش و تکه تکه هست که خیلی قشنگ نشون میده اوضاعش چه خبره. این حرفا رو ندید نمیزنم. کارم اینه. صبح تا شب
فقط فایتینگ میزنم و یه سر توی Community Hub های همشون هم دارم میچرخم. اصن خبری از MK نیست.

احیانا به فروم های Test Your Might سر زدی علی ؟ حالا من کاری به کامیونیتی بقیه ی فایتینگ ها ندارم ولی کامیونیتی MK توی چند سال اخیر (بعد از عرضه ی MK9 ) به شدت فعاله. همین MKX هم که میگی،تو کمتر از یه ماه، 4 تا تورنومتت براش برگزار شده.

MK که کلا نابود شد و در شرکتش هم تخته شد. الان MK خوبه و تکن بده؟
:d
قشنگ هر شماره خراب ترش کرد و آخرش هم توی نسل هفتم گور خودشو کند (از نظر من MK بعد از شماره چهارم رفت تو دیوار). MK 2011 هم نیازی نیست چیزی در موردش بگم و اوضاعش مشخصه.
تا اونجایی که من میدونم MK9 یکی از بهترین فایتینگ های نسل قبل هست. حالا اگه میخوای انکار کنی اشکال نداره. :d ضعیف ترین نسخه ی MK همون MKvsDC بود. MKX هم که تا حالا مشکل خاصی نداشته. حالا باز باید تا EVO امسال صبر کنیم ببینیم به چه صورته. :d

اصن پاشو برو تو همین توییتر ببین چقدر سازنده-ش پشتیبانیش میکنه

توییت دیروز اد بون :d
@Noctis Lucis
بحث فایت ها شد گفتم اینو بذارم بد نیست :دی وضعیت سالن در حین برگزاری مسابقات EVO :

Tekken



Blazblue



Street Fighter



Mortal Kombat :-j

احسان این پستت رو دیدم یاده اخبار تلوزیون خودمون افتادم :d منم می تونم برم بگردم 4 تا عکس از یه تورنمنت پیدا کنم بگم چون اینجا خلوته بازی کامیونیتی نداره. :d




اینم کامیونیتی :d
 
خب شروع میکنیم:d:
احیانا به فروم های Test Your Might سر زدی علی ؟ حالا من کاری به کامیونیتی بقیه ی فایتینگ ها ندارم ولی کامیونیتی MK توی چند سال اخیر (بعد از عرضه ی MK9 ) به شدت فعاله. همین MKX هم که میگی،تو کمتر از یه ماه، 4 تا تورنومتت براش برگزار شده.
نریمان اونجا فروم مخصوص MK هست:d میخوای در مورد MK هم بحث نکنن؟:d تو یه سر به فروم های عمومی و بزرگی مثل Shoryuken و Eventhubs بزن که بی طرف هستن (تازه موسس فروم شوریوکن، بنیان گذار EVO هم هست) تا ببینی عمومیت و اکثریت چه فکری میکنن. فروم تخصصی که نشد منبع:d
از این تورنومنت ها تا دلت بخواد کیلویی برای SF برگذار میشه:d تازه یه تورنومنت معمولی هم نیستن. سالانه برگذار میشن و خیلی گنده هم هستن.
تا اونجایی که من میدونم MK9 یکی از بهترین فایتینگ های نسل قبل هست. حالا اگه میخوای انکار کنی اشکال نداره. :d ضعیف ترین نسخه ی MK همون MKvsDC بود. MKX هم که تا حالا مشکل خاصی نداشته. حالا باز باید تا EVO امسال صبر کنیم ببینیم به چه صورته. :d
نکته همینجاست نریمان، از چه لحاظ یکی از بهترین ها بود؟ متا؟ فروش؟ کامیونیتی؟
منکر این نمیشم که MK 2011 اومد سری MK رو زنده کرد چون به ریشه ها برگشت اما یه فایتینگ خوب نبود. چون مهم ترین عنصر بازی یعنی بالانس بودن خیلی راحت توی بازی وجود نداشت. پس چه دلیلی داره ملت وقتشونو صرف یه بازی کنن که از قبل برنده و بازنده-ش مشخصه؟

در مورد حرف احسان هم،
تو فقط کافیه به ورودی های سالانه هر عنوان نگاه کنی اونوقت قضیه دستت میاد. MK اینقدر ورودی هاش کم بودن که الان 2 ساله توی EVO حضور اصلی نداره و رفته قاتی Side Tournament ها همراه SF III و SF II و اینا:d

همین الان باهات شرط میبندم، اگر تعداد ورودی های MK X که 2015 عرضه شده، به SF که 2009 عرضه شده، رسید، اونوقت تعیین میکنیم MK هنوز قدرت داره یا نه (اصولا 2تای اول رو SF IV و MvS3 رزرو کردن و به این زودی ها پایین نمیان:d)

پ.ن: در مورد پشتیبانی حرف زدی...
موندم چرا هنوز روی PC خرابه;;) جالب اینجاست اونی که با خود اد بون مصاحبه کرده بود (Angry Joe) و اد بون بهش گفته بود بهترین نسخه، نسخه PC هست، تو سایتش کلی فحش کشیده به اد بون. هر توییتی که میکنه، ملت زیرش مینویسن FIX MK X ON STEAM
yahoo_4.gif
حرف میزنه مرتیکه. عمل که نمیکنه.
 
آخرین ویرایش:
پیرو بحث تاپیک تکن، من کلا فایتینگ باز نیستم، ولی یه بار با یه نفر که MK زیاد بازی می کنه بازی کردم، میلینا بود اون، من یادم نمیاد، تلپورت می کرد بعضی وقتا ولی طرف:دی همین طور از این طرف می پریدم اون طرف، چهار تا دکمه هم می زدم، جونشو تا 10 درصد خالی کردم:| باختم آخرش البته:دی
 
بزار حدس بزنم
تاحالا بالا very easy تو مرتال بازی کردی؟ very easy مرتال برابر ultra extreem hard هست
نوب ک تو مرتال کلا برای امثال شماها ساخته شده
اما اسموک: ک یکی از پیچیده ترین special move هارو داره؟!تو اصلا با این وضعیتت بالا 2x تو mk کمبو بگیری با اسموک شاهکار کردی
ب کیتون مینازین؟! کینگ؟!میشینی پشت سرهم‌ لگد میزنی10x میگیری :|
ادی؟ کله پا میشه ۱۰ بار دایره بزن ۸ x میده بهت
حالا ی چیزی یهت بگم؟کلا mk. امکان نداره از ی حرکت بیشتر از ۴x کامبو بگیری.پس مجبوری سریع فنون رو ترکیب کنی ک اسموک چون قابلیت teleport تو استیج رو داره با ترکیب فنون خون بپا میکنه
حالا هی تو بشین ضربدر بزن :))
خب از رو بی اطلاعی یه حرفی هایی زدی اونجا نمیشد ادامش بدیم. اول اینکه کسی بازی های فایتینگ رو واسه difficulty بازی نمیکنه! معمولا باید با یکی بازیش کنی واسه اونه که درجه سختی تو تکن چندان اهمیتی نداره. هارادا مثل اد بون شاد مغز نیست که بازی فایتینگو ربط بده به difficulty:d ولی اگه دوست داری برو TTT1 بازی کن رو درجه سختی ultra hard اون وقت معنیشو میفهمی طوری دفاع حریف بسته میشه که نگو. اصلا بدجوری ذهنتو میخونه....!!!فقط از طریق دفاع و پانیش میتونی ببری ازش اونم دفاعت باید خیلی قوی باشه که حمله میکنه بدونی چه ضربه ای میزنه وگرنه تو حمله کنی تمام ضرباتتو دفاع میکنه پانیش میزنه. دوم اینکه تعداد ضربات در حین کمبو استفاده میکنی هر چه بیشتر باشه کمبو سختتره همینطوری از رو بی اطلاعی چیزی نگو. کمبو های MK خیلی آماتوریه در مقابل کمبو های تکن و SF. کمبو های SF هم سخته باید 6 دور جهت بچرخونی تا یه حرکت بزنی:d مثل MK که نیست عقب مثلث بزنی یا چپ راست مربع بزنی بشه یه حرکت کمبو:)) درضمن بنظر من اون ضرباتی 10 ضربی که تمام کاراکتر ها میزنن تو تکن کمبو حساب نمیشه چون دفاع میشن. این کمبو رو ببین تازه بدون استفاده از تگ و دیوار میزنه که آسونتر باشه طریقه زدنشم تو ویدئو هست 100% هنگ میکنی چه برسه بخوای بزنیش:| واقعا سختترین کمبویه که تو عمرم دیدم مال همین نیناست.
[video=youtube;uRYxGlAkdpU]https://www.youtube.com/watch?v=uRYxGlAkdpU[/video]
 
آخرین ویرایش:
خب از رو بی اطلاعی یه حرفی هایی زدی اونجا نمیشد ادامش بدیم. اول اینکه کسی بازی های فایتینگ رو واسه دیفیکالتی بازی نمیکنه! معمولا باید با یکی بازیش کنی واسه اونه که درجه سختی تو تکن چندان اهمیتی نداره. هارادا مثل اد بودن شاد مغز نیست که بازی فایتینگو ربط بده به difficulty:d ولی اگه دوست داری برو TTT1 بازی کن رو درجه سختی ultra hard اون وقت معنیشو میفهمی طوری دفاع حریف بسته میشه که نگو. اصلا بدجوری ذهنتو میخونه....!!!فقط از طریق دفاع و پانیش میتونی ببری ازش اونم دفاعت باید خیلی قوی باشه که حمله میکنه بدونی چه ضربه ای میزنه وگرنه تو حمله کنی تمام ضرباتتو دفاع میکنه پانیش میزنه. دوم اینکه تعداد ضربات در حین کمبو استفاده میکنی هر چه بیشتر باشه کمبو سختتره همینطوری از رو بی اطلاعی چیزی نگو. کمبو های MK خیلی آماتوریه در مقابل کمبو های تکن و SF. کمبو های SF هم سخته باید 6 دور جهت بچرخونی تا یه حرکت بزنی:d مثل MK که نیست عقب مثلث بزنی یا چپ راست مربع بزنی بشه یه حرکت کمبو:)) درضمن بنظر من اون ضرباتی 10 ضربی که تمام کاراکتر ها میزنن تو تکن کمبو حساب نمیشه چون دفاع میشن. این کمبو رو ببین تازه بدون استفاده از تگ و دیوار میزنه که آسونتر باشه طریقه زدنشم تو ویدئو هست 100% هنگ میکنی چه برسه بخوای بزنیش:| واقعا سختترین کمبویه که تو عمرم دیدم مال همین نیناست. [video=youtube;uRYxGlAkdpU]https://www.youtube.com/watch?v=uRYxGlAkdpU[/video]

اولش ما بحثمون سر تکن ن استریت فایتر.بعضی کامبوهای استریت فاتر ب طرز شدیدی سختهه!مثل کامبوguil
در مورد اون ضربات دفاعی بگم ک هیچ ضربه دفاعی نباید در اون حد ب دشمن damage بده (مگه اینکه بازی تکن باشه :d.
ویدئو امثال این زیاد دیدم ولی هیچکدومشون ب ویدئویی ک واس akuma دیدم نمیرسه
در مورد difficulty هم بگم اگ منظورت co op هست ک خیلی کم ادم بیکار پیدا میشه روزی ۷ ساعت بشینه کنارت بازی کنه :|
اگ منظورا انلاینه این اشتباهی ک کپکام تو نسل قبل کرد رو تکرار نک.sf iv ب خاطر بخش انلاین خفنی ک داشت زیاد تک نفره جذاب نبود(کلا بازی روی انلاین تمرکز داست ولی بازم خیلیا واس داستان و سینگل پلیر قوی سراقش میرفتن.
+خیلی سخت میشه کسی رو پیدا کنی تو مرتال (ا هرچی) ک سطح بازیشون درحدvery hard difficulty باشه مگه اینکه بخوای با ۴ تا نوب بازی کنی!(خطاب بعضیا :d )

یکی از چالش برانگیز ترین کارا تو مرتال ladder زدن روی درجه ultra هست (ب یاد قدیما) ک مثل تیکن غول اخرش خدا نیست از دهنش اتیش بیاد لگد بزنه زمین یخ بزنه همه جا :d
 
آخرین ویرایش:
اولش ما بحثمون سر تکن ن استریت فایتر.بعضی کامبوهای استریت فاتر ب طرز شدیدی سختهه!مثل کامبوguil
در مورد اون ضربات دفاعی بگم ک هیچ ضربه دفاعی نباید در اون حد ب دشمن damage بده (مگه اینکه بازی تکن باشه :d.
ویدئو امثال این زیاد دیدم ولی هیچکدومشون ب ویدئویی ک واس akuma دیدم نمیرسه
در مورد difficulty هم بگم اگ منظورت co op هست ک خیلی کم ادم بیکار پیدا میشه روزی ۷ ساعت بشینه کنارت بازی کنه :|
اگ منظورا انلاینه این اشتباهی ک کپکام تو نسل قبل کرد رو تکرار نک.sf iv ب خاطر بخش انلاین خفنی ک داشت زیاد تک نفره جذاب نبود(کلا بازی روی انلاین تمرکز داست ولی بازم خیلیا واس داستان و سینگل پلیر قوی سراقش میرفتن.
+خیلی سخت میشه کسی رو پیدا کنی تو مرتال (ا هرچی) ک سطح بازیشون درحدvery hard difficulty باشه مگه اینکه بخوای با ۴ تا نوب بازی کنی!(خطاب بعضیا :d )

یکی از چالش برانگیز ترین کارا تو مرتال ladder زدن روی درجه ultra هست (ب یاد قدیما) ک مثل تیکن غول اخرش خدا نیست از دهنش اتیش بیاد لگد بزنه زمین یخ بزنه همه جا :d
من منظورم آنلاینه! آخه مگه میشه بازی فایتینگو افلاین بری؟؟!! سینگل که آدم یبار ببرش آخر خسته کننده میشه. بعد مورتال کمبت 2 اون کینتارو هست غول یکی مانده به آخر سگا بنظرت اون آتیش نی که از دهنش میاد؟؟!! sub zero بنظرت اون یخ نیست که از دستش بیرون میاد ؟؟!! یا همون اسکورپین مگه فن آتیش نداره؟؟!! تکن آتیش میاد جرقه فشفشه هر چیزی که داره فقط اینو بدون تک تک ضرباتش واقعیه. البته بجز بعضی ضربات بعضی شخصیت ها
 
من منظورم آنلاینه! آخه مگه میشه بازی فایتینگو افلاین بری؟؟!! سینگل که آدم یبار ببرش آخر خسته کننده میشه. بعد مورتال کمبت 2 اون کینتارو هست غول یکی مانده به آخر سگا بنظرت اون آتیش نی که از دهنش میاد؟؟!! sub zero بنظرت اون یخ نیست که از دستش بیرون میاد ؟؟!! یا همون اسکورپین مگه فن آتیش نداره؟؟!! تکن آتیش میاد جرقه فشفشه هر چیزی که داره فقط اینو بدون تک تک ضرباتش واقعیه. البته بجز بعضی ضربات بعضی شخصیت ها

خب نگرفتی چیمیگم!
توی مرتال بیشتر شخصیتا قابلیت فرا انسانی دارن اما تکن بجز devil jin و چند نفر محدو هیچکس از دهنش اتیش نمیاد
مثلا stomb ک یکی از اصلی ترین فنای کینتارو هست شخصیتایی مثل ارمک هم اون قابلیتو دارن
توی مرتال تعادل هست اما تکن؟! Heihachi نیروی برق داره بعد hworang هیچی ب هیچی!
مثلا تیکن ۶ اون موجوده ک شبیه هوروس بود اصلا تعادل ندا.
راجع ب انلاین هم بگم ک انلاین بازی کردن بازیای ارکید تر مثل تیکن بیشتر حال میده ولی fatality حکم ی فحش ناموسی واس طرف مقابلت داره :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or