طرفداران ژانر Fighting

Best Fighting Game of 8th Generation

  • Killer Instinct

  • Mortal Kombat X

  • Mortal Kombat 11

  • Injustice 2

  • Tekken 7

  • Street Fighter V

  • Soul Calibur VI

  • Dragon Ball FighterZ

  • Super Smash Bros. Ultimate

  • Samurai Shodown

  • The King of Fighters XIV

  • BlazBlue Cross Tag Battle

  • Marvel Vs. Capcom Infinite

  • Dead or Alive 6

  • Granblue Fantasy Versus


Results are only viewable after voting.
عجب لفظ جالبی!:biggrin1: نکنه به خاطر همین دیکتاتوری ها جان توبیاس ازشون جدا شد؟



آره جدا هم خسته نباشید داره! چنین پورتی با آنریل3 برای کامپیوتر واقعا هم ستودنیه و کار هرکسی نیست!
همون طور که گفتم این های ولتاژ بهتره بره همون BEN10 بسازه! ملت هم راضی ترن!



در جریان اینش نیستم ولی اگه توبیاس الان بود ، نوب هم توی بازی داشتیم :(

من که نمیتونم MKX رو روی PC بازی کنم ولی با توجه به پست های قبل پورتش به نظر افتضاح بوده باشه. کسی خبری از پورت نسخه کنسول های نسل 7 نداره؟ میشه بهش امیدوار بود؟
ممنون برای اون توضیحات و نقد MKX، داخل اون نقد اشاره شده بود که قیمت آیتم ها توی Kyrpt گرون هست. یعنی در واقع سازنده خواسته قیمت آیتم ها رو زیاد ببره تا DLC های مضخرف و گرونی رو به کاربرا بفروشه؟

گرون مال یه دقیقه ـشه :دی تعداد خیلی زیادی از آیتم ها قیمت های بین 6000 تا 9800 دارن !!! :دی این قیمت زیاد هم برای اینه که باز کردن تمام آیتم های Krypt کار طولانی و زمان بری بشه و هر کسی حوصله ی وقت گذاشتن روش رو نداره با 30 دلار بره تمام آیتم ها رو آنلاک کنه :دی بخش Krypt هم شامل : کاستوم ها ، فیتالیتی ها ، بروتالیتی ها ، آرت ورک کرکترها و استیج ها ، موزیک های بازی ، آیتم های مخصوص ویرایش Kombat Kart و Easy Fatality و Skip Fight هاست :دی

===

یه مشکل دیگه هم بخش تاور داره یادم رفت بگم :دی کات سین های لعنتی آخرش Skip نمیشن :دی برای مبارزات Skip گذاشتن ، برای کات سین ها نذاشتن :دی
 
لازمه اینجا یه نکته راجع به تکن بگم.
تکن یه خاصیتی که داره اینه که برای هر نوع حرکت، یه «ضد» مخصوص اون تیپ حرکت رو هم داره.
درسته، توی تکن موقعی که ضربه می‌زنی، حریف می‌تونه ساید استپ کنه و تو رو پانیش کنه. اما یه سری از ضربه‌ها خاصیت «دنبال کردنِ» حریف رو دارن (Tracking Moves یا Homing Moves). اگه توی یه مبارزه ببینی که حریفت زیاد اهل ساید استپ کردن هست، می‌تونی از این تیپ ضربه‌ها استفاده کنی تا اگه طرف ساید استپ هم کرد، بازم ضربه‌ی تو بهش بخوره.
درسته تو تکن واس پانیش باید ضربه مخصوص خودشو بزنی اینه که پانیش زدن خیلی سخته. البته اینجوری نیست که اگه حریف زیاد استپ بره از ضربات دنبال کننده استفاده کنی دیگه همه چی حله...... گفتنش خیلی آسونه ولی عمل کردنش بی نهایت سخته. چون حریف مدام در حال حرکته اصلا نمیدونی که چه زمانی میخواد استپ بره و حتی ممکنه بارها استپ بره ولی ضربه نزنه اینه که اصلا قابل حدس زدن نیست. مگه کسی سبک بازیش حفظ شده باشه اینه دیگه میدونی الان میخواد چی کار کنه ولی پلیر های حرفه ای مدام سبک بازیشون تغییر میدن که کسی حفظش نکنه. اکثر ضربات homing move کند هستن و کاربرد چندانی ندارند بعضی کاراکتر ها هم اصلا ضربات دنبال کنندشون کاربردی نداره مثل انشنت اوگر که کلا بخوای از ضربات دنبال کنندش استفاده کنی به فنا میری 100% ریسکه. کمتر کاراکتر هایی هستن که ضربات دنبال کننده خیلی خوبی دارن مثل عقب ضربدر جون و آسوکا ولی بازم نمیشه ازشون زیاد استفاده کرد چون زیاد بزنی سوتی میشه و سوتی = پانیش :d. کلا هم دقت کنید بهترین پلیر های تکن اصلا پیگیر ضربات دنبال کننده نمیشن و سعی در انجامش نمی کنند چون ریسکش بسیار بسیار بالاست و 100% ریسک حساب میشن. بهترین روش مبارزه اینه که تا حد ممکن از ضرباتی استفاده کنی که حتی اگه دفاع هم بشن یا پانیش نخوری یا حداقل کمترین دمجو بخوری و ضرباتی رو که بعد از دفاع کردنشون پانیش کمبو میخوری رو کلا باید از بازی حذف کنی مگه تو شرایطی که واقعا در خطری و واقعا ارزش همچین ریسکی رو داره ازشون استفاده کنی و یکی هم اینکه باید وایسی اول حریف حمله کنه چون کسی اتک میزنه آسیب پذیر تره تو مسابقات خیلی حساس هم دقت کرده باشید 200 بار عقب جلو میان تا بالاخره یکی اتکو شروع کنه. ولی اگه حریفت دفاعش ضعیف باشه طوری اتکش کن که اتک تمام نشده بری واس کمبو دوم:d


مثل اون ضربه ی هلیکوپتریه کازویا؟
یا مشت قدرتیه پاول؟
کازویا همون مایل جلو مثلث یا دش دایره ضد استپه پائولم بقول بعضیا:d همون ضربه کشیدنی مربع ( ضربه ارنج ) یا ضربه عقب مثلث . البته ضربات دیگه هم دارن من از هر کدوم 2 تاشو گفتم
 
آقایون یه بازی بود تو PS1 بازی میکردیم اون موقع بچه بودیم یش میگفتیم تکن حیوانی
اسم انگلیسیشو کسی بلده؟
ادامه براش نساختن؟
 
پورت مورتال کمبت داغون بود، ولی نمیشه گفت ناامیدکننده بود ! بله، برای منی که سیستم High End ندارم شاید جالب نباشه ولی خوب توی همین فروم هم هستن کسایی که سیستم خوب دارن و همچنان ازبازیلذت میبرن. از اولش هم انتظار اینو داشتم، از موقعی که فهمیدم High Voltage Studios داره نسخه ی PC رو میزنه فاتحه رو برای خودم خونده بودم و از همون موقع هم منتظر نسخه کنسول های نسل هفتمی هستم. حالا هر چقدر هم گرافیک ضعیف تری ارائه بدن روی کنسول های X360 و PS3 ولی خوب دیگه باید فریم روی 60 قفل باشه. اد بون هم خیلی راه نادرستی رو درپیش گرفته، چون اهمیت ندادن به نسخه ی PC یه عنوان Multi Platform نتیجه ای جز از دست دادن محبوبیت نداره.

نسخه ی قبلی هم روی PC پرفورمنس افتضاحی به مردم میداد ! توی اون زمان هم باید سیستم مورد نیاز الان این رو میداشتی تا بتونی خوب بازی کنی ! اگه یک ذره هم که شده واسه ی کسایی که به PC دل بستن و کارشون با کنسول خطم به خیر نمیشه اهمیت داده بشه، میتونیم شاهد بازی های بهتری باشیم. من هم منتظر نسخه ی X360 میمونم، هرچند که دیگه احتمالاً آخرین بازی روی Xboxـم هست.
 
البته اینجوری نیست که اگه حریف زیاد استپ بره از ضربات دنبال کننده استفاده کنی دیگه همه چی حله...... گفتنش خیلی آسونه ولی عمل کردنش بی نهایت سخته. چون حریف مدام در حال حرکته اصلا نمیدونی که چه زمانی میخواد استپ بره و حتی ممکنه بارها استپ بره ولی ضربه نزنه اینه که اصلا قابل حدس زدن نیست. مگه کسی سبک بازیش حفظ شده باشه اینه دیگه میدونی الان میخواد چی کار کنه ولی پلیر های حرفه ای مدام سبک بازیشون تغییر میدن که کسی حفظش نکنه.
کاملاً درسته. هیچ نوع حرکتی توی بازی وجود نداره که 100% جواب بده.
البته استفاده از Homing Move ها، به هر حال یکی گزینه‌های موجود هستن و توی مسابقه‌ها هم استفاده میشن.
 
تقریبا الان با اطمینان میتونیم بگیم که اون مکانیزم توی SF V، اسمش V-Trigger هست که حالت به خصوصی برای هر شخصیت به وجود میاره:biggrin1: البته سامش ممکنه تغییر کنه ولی محتوا تغییر نمیکنه:biggrin1:
چند ساعت دیگه قراره یه خورده در مورد SF V حرف بزنن و منتظرم ببینم چیزی نشون میدن یا نه:biggrin1:
 
خب چیزی نشون ندادن خبرشون:d
=====================
بیایین بگین از Stance کدوم شخصیت از کدوم بازی خوشتون میاد:d منظورم طرز ایستادن و گارد گرفتن هست:d
 
خب چیزی نشون ندادن خبرشون:d
=====================
بیایین بگین از Stance کدوم شخصیت از کدوم بازی خوشتون میاد:d منظورم طرز ایستادن و گارد گرفتن هست:d

چون لی توی SF III معرکس :دی
69bx1096nue59kurcry2.gif

حاج ریو هادوکنیان توی III :دی
zgc1d9rp8n42d6uuz22y.gif

Kazama Style جین هم حرف نداره :دی
wntujqtuqadtftx3wsyc.gif

شیرانویی مای ، ماییریماس :دی
gif.*******

تری هم خیلی خوبه :دی
8st9bdd8d1kvth5joq87.gif

یاگامی هم استایل مرگی داره :دی
cptyupeghtorge20t5ya.gif

راگونا زا بورادو اِججی :دی
9i0z3k2cfg3mjq0gq1ms.gif

آخ آخ داشت یادم میرفت ! ماکوتو :bighug:
d8fs79nlwfp8tv6g6qbf.gif

همچنین جا داره یادی کنم از استنس های چوجی ( :( ) از Tobal ، بانو کریستی و میلا به همراه برد وونگ از DOA و بانو تاکی از SC ، که گیف ازشون موجود نیست :دی
پ.ن 1 : دیگه همشون خوبن به صورت کاملاً دیکتاتوری ، 1 دونه نمی شد گفت :دی
پ.ن 2 : حجم گیف ها خیلی کمه ، دور و ور 100 کیلوبایت (یه کم اینور اونور) :دی
 
خب چیزی نشون ندادن خبرشون:d
=====================
بیایین بگین از Stance کدوم شخصیت از کدوم بازی خوشتون میاد:d منظورم طرز ایستادن و گارد گرفتن هست:d

تو سری King of Fighters (البته این دو تا آخریاش) Ash Crimson به نظرم Stance خیلی جالبی داره. البته حالت نشستنش هم خیلی باحاله


ash-12s.gif
ash_crimson_KOF_XIII_crouching.png
 
آخرین ویرایش:
اول از همه عزیز دل K' :d:


استایل Adon رو هم خیلی دوست دارم:d:


کلا Stance های شخصیت های SF از بیخ و بن عالین و متناسب با سبک مبارزاتشون طراحی شدن و خیلی پویا هستن:d

بعد میرسیم به Dudley و رقص پای معروفش:d توی SF IV کلا من چند دقیقه همینجوری محو حرکاتش میشم:d:

latest
Bryan Fury از Tekken هم خیلی جالبه:d:

Bryan_Fury_from_Tekken_V_by_Niewidomy.png

Dragunov هم همینطور. استایلش قشنگ به این ارتشی ها میخوره:d ولی اسپرایتش رویت نشد:d
 
چون به اون تاپیک ربطی نداشت، اومدم اینجا:biggrin1:
چه بهشتی داره میشه این نسل برای ما فایتینگ بازا !!!! :biggrin1: در عرض دوسال اینا تایید یا عرضه شدن :biggrin1:

SF V
T7
Next KOF in 3D
SC VI
GG Xrd
BB:CP Extend
DOA5:LR
MK X (اینم برای ناراحت نشدن غرب پسندا :biggrin1:)
و
.
.
.
اینا تازه معروفاش بود ! :biggrin1: T X SF هم که توی پروسه ی ساخته :biggrin1: یکی بیاد منو جمع کنه :biggrin1:



به نظر من این بیشتر SF Clone ـه :biggrin1: بازی خوبیه ولی نه در حد اینایی که اسم بردم :biggrin1: اونا اکثرشون یه گوشه از سبک فایتینگ رو نگه داشتن :biggrin1:
شوخی میکنی دیگه، نه احسان؟ KI در حد اونا نیست؟:biggrin1:
یکی از بهترین فایتینگ هایی هست که این نسل عرضه شده و کامیونیتیش به شدت ازش حمایت میکنه و حتی همین کامیونیتی خودشون پا شدن یه پولی جمع کردن و Shadow Jugo رو به بازی اضافه کردن:biggrin1: شاید از نظر بصری شباهت به SF داشته باشه ولی گیم پلیش اصلا شبیه SF نیست:biggrin1: نگاه به اینا نکن که نمره هاش پایین بوده و از این خزعبلات. بازی شاید در ابتدا محتوای خیلی کمی داشته اما کار بسیار خوبی کردن. همینطور که SF V هم به نظر میاد میخواد همین کارو بکنه و کم کم بازی رو کامل کنه.
به جرات میتونم بگم که KI تنها فایتینگ غربی هست که مورد رضایت شرق پسندها هم هست:biggrin1: و مسلما از اون MK یه سر و گردن بالاتره که هر شماره میان ساختار بازی رو عوض کنن و گند میزنن بهش:biggrin1:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or