طرفداران ژانر Fighting

Best Fighting Game of 8th Generation

  • Killer Instinct

  • Mortal Kombat X

  • Mortal Kombat 11

  • Injustice 2

  • Tekken 7

  • Street Fighter V

  • Soul Calibur VI

  • Dragon Ball FighterZ

  • Super Smash Bros. Ultimate

  • Samurai Shodown

  • The King of Fighters XIV

  • BlazBlue Cross Tag Battle

  • Marvel Vs. Capcom Infinite

  • Dead or Alive 6

  • Granblue Fantasy Versus


Results are only viewable after voting.
آره خب درسته! منم دوتا مشکل اساسی با بازی دارم (غیر از پورت مضخرف PCـَش) اینکه چرا جکس تو بازی هست اونوقت اسموک و فوجین نیستن؟ آخه این چه مسخره بازی ایه؟ (دنبال چی میگردید؟ دوتا بود دیگه! یکی نبود اسموک و اونیکی هم نبود فوجین)

پ.ن: چرا آخه؟=(( منم آدمم، منم دل دارم، آرزو دارم! دوس دارم نصف شدن صورت کاساندرا رو ببینم!:biggrin1: حالا کسی هم نشد سونیا! بابا شما که نمیدونید فاتالیتی زدن به این شخصیت های مونث چه حالی میده! اصلا عشق من تو اون قبلیه، پاره پوره کردن سونیا و کیتانا و جید بود! (از اتاق فرمان میگن، ما به دختر جکس هم راضی هستیم! یه مرد میخوام فقط واسم اینکار رو بکنه) در ضمن شما اون نینجاهات رو بذار دم کوزه آبشو بخور! من پشتم گرمه!! b-):biggrin1: اسکورپیون هوای منو همیشه داره!:biggrin1:

نوب :(

پ.ن : خب توی قبلی لباسا پاره پوره میشد و هیچی ازش نمی موند ولی اینجا اوج اوجش چند تا خط و خش قرمز و کوچیکه :دی فیلم که نگرفتم ولی عکس تا دلت بخواد دارم :دی و اینکه پشتت به این گرمه :
 
نظرتون درباره بازی Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars چیه؟؟

cover_large.jpg



Tatsunoko vs. Capcom: Ultimate All-Stars (Wii) News, Reviews, Trailer & Screenshots


ارزش بازی کردن داره؟؟
 
مورد بعدی هم شروع راند های دومه !!!! جای قرار گرفتن کرکترها یه محل استاندارد و ثابث نداره ، این به خودی خود اونقدری بد نیست ولی بعضی وقت ها بر حسب نوع تموم شدن مبارزه اتفاقات عجب غریبی می افته :biggrin1: یه بار ممکنه دو کرکتر هر کدوم یه سر استیج باشن و یه فاصله ی خیلی زیادی از هم داشته باشن ، یه بار هم ممکنه دو کرکتر انقدر به هم نزدیک باشن که حتی دست هاشون توی هم فرو بره :biggrin1:
بدم میاد از این موضوع. یعنی متنفرم. متخص به MK هم نمیشه. توی یه سری فایتینگ دیگه هم به شیوه دیگه ای وجود داره. مثل BB یا DOA که قبل از شروع مبارزه یه جا نمیایستن و میشه تکونشون داد. توی مبارزات واقعی هم نمیان به هم بچسبن و یه دفعه همدیگه رو بزنن. از یه فاصله شروع میکنن:biggrin1:
 
بدم میاد از این موضوع. یعنی متنفرم. متخص به MK هم نمیشه. توی یه سری فایتینگ دیگه هم به شیوه دیگه ای وجود داره. مثل BB یا DOA که قبل از شروع مبارزه یه جا نمیایستن و میشه تکونشون داد. توی مبارزات واقعی هم نمیان به هم بچسبن و یه دفعه همدیگه رو بزنن. از یه فاصله شروع میکنن:biggrin1:

قبلیا رو یادم نمیاد علی ولی توی BB:CP این حرکته نبود :دی DOA هم همچین بد نیستا ، چون می تونی حرکت کنی می تونی از حریف فاصله بگیری :دی ولی اینکه بی اختیار و بدون اینکه بتونی حرکت کنی یهو توی یه قدمی حریف باشی بده :دی
 
قبلیا رو یادم نمیاد علی ولی توی BB:CP این حرکته نبود :دی DOA هم همچین بد نیستا ، چون می تونی حرکت کنی می تونی از حریف فاصله بگیری :دی ولی اینکه بی اختیار و بدون اینکه بتونی حرکت کنی یهو توی یه قدمی حریف باشی بده :دی
CT و CS که اینجوری بودن:biggrin1: DOA هم احسان درسته که میتونی از حریف فاصله بگیری، ولی میتونی همینو در مورد حریفت هم بگی؟:biggrin1: ممکنه این بیاد بچسبه بهت:biggrin1: کلا من مخالف اینجور حرکات هستم. صاف مثه آدم وایسین مبارزه-تونو بکنین دیگه این چه قرتی بازی هست؟:biggrin1:
 
CT و CS که اینجوری بودن:biggrin1: DOA هم احسان درسته که میتونی از حریف فاصله بگیری، ولی میتونی همینو در مورد حریفت هم بگی؟:biggrin1: ممکنه این بیاد بچسبه بهت:biggrin1: کلا من مخالف اینجور حرکات هستم. صاف مثه آدم وایسین مبارزه-تونو بکنین دیگه این چه قرتی بازی هست؟:biggrin1:

علی اگه طرف بخواد بیاد بچسبه بهت اوج نوب بودن و گاگول بودن طرف رو نشون میده چون جهت جلو رو داره میگیره هم نمی تونه دفاع کنه هم میشه مث سگ Throw خورش کرد :دی چیز مثبتی نیست ولی خب اینم یه تیپیه برای خودش دیگه :دی
 
علی اگه طرف بخواد بیاد بچسبه بهت اوج نوب بودن و گاگول بودن طرف رو نشون میده چون جهت جلو رو داره میگیره هم نمی تونه دفاع کنه هم میشه مث سگ Throw خورش کرد :دی چیز مثبتی نیست ولی خب اینم یه تیپیه برای خودش دیگه :دی
احسان اگه Startupِ حرکاتِ شخصیتی که یارو برمیداره، پایین باشه یا یارو حرفه ای باشه و Throw خور نشه چی؟:biggrin1: به خاطر این میگم خوب نیست چون همون اول دست بالا و پایین مشخص میشه و جالب نیست در حالی توی حالت عادی، شرایط کاملا عادی هست برای 2 طرف:biggrin1:
 
احسان اگه Startupِ حرکاتِ شخصیتی که یارو برمیداره، پایین باشه یا یارو حرفه ای باشه و Throw خور نشه چی؟:biggrin1: به خاطر این میگم خوب نیست چون همون اول دست بالا و پایین مشخص میشه و جالب نیست در حالی توی حالت عادی، شرایط کاملا عادی هست برای 2 طرف:biggrin1:

اینم هست :دی
ولی خب یه جورایی برای همه ی اینا راه هست بازم :دی خودت که اینکاره ای ، توی Tutorial بازی همه رقم کاری رو یادت میده یعنی حریف بزنتت یا حتی Stun ـت هم بکنه بازم می تونی دخلش رو بیاری که توی این حالت دمیجی که میدی بیشتر هم میشه :دی درسته یه ایرادایی داره ولی انقدری هم نیست که همون اول برنده و بازنده مشخص بشه :دی
یه مسابقات Evo ـیی چیزی ازش نداری لینک بذاری ببینیم اصن توی مسابقات چه جوری بازی می کنن با این سیستم ؟ :دی
 
یه مسابقات Evo ـیی چیزی ازش نداری لینک بذاری ببینیم اصن توی مسابقات چه جوری بازی می کنن با این سیستم ؟ :دی
اتفاقا میخوام مسابقات EVO رو هم بذارم ولی باید با یکی از بچه های تاپیک تریلرها برای مستقیم کردنشون همکاری کنیم:biggrin1:
===================
این Side Stepِ بازی DOA رو دوست ندارم:biggrin1: دقیقا باید موقع زدن حرکت حریف انجام بشه و خیلی هم فاصله کمی رو طی میکنه:biggrin1: از Tekken رو بیشتر دوست دارم:biggrin1:
 
اتفاقا میخوام مسابقات EVO رو هم بذارم ولی باید با یکی از بچه های تاپیک تریلرها برای مستقیم کردنشون همکاری کنیم:biggrin1: =================== این Side Stepِ بازی DOA رو دوست ندارم:biggrin1: دقیقا باید موقع زدن حرکت حریف انجام بشه و خیلی هم فاصله کمی رو طی میکنه:biggrin1: از Tekken رو بیشتر دوست دارم:biggrin1:

یکیشونو خفت کن بیار توی کار :دی حیفه اینجا انقدر خلوت مونده :دی
===============
تکن ساید ستپ هاش هیولاس :دی قشنگ یه نیم دور طرفو دور میزنی :دی ولی بازم به نظرم علی این DOA بالانس ترین فایت سه بُعدیه :دی کافیه هر کی یه مقدار توش بچرخه تا ببینه همه چیز منطقیه :دی یعنی فایت استارت که میخوره آخ این اونجوری بود و اون اینجوری بود و فلانی گولاخه و این پپه ـس نداریم انصافاً :دی نه ؟ :دی
 
یکیشونو خفت کن بیار توی کار :دی حیفه اینجا انقدر خلوت مونده :دی
===============
تکن ساید ستپ هاش هیولاس :دی قشنگ یه نیم دور طرفو دور میزنی :دی ولی بازم به نظرم علی این DOA بالانس ترین فایت سه بُعدیه :دی کافیه هر کی یه مقدار توش بچرخه تا ببینه همه چیز منطقیه :دی یعنی فایت استارت که میخوره آخ این اونجوری بود و اون اینجوری بود و فلانی گولاخه و این پپه ـس نداریم انصافاً :دی نه ؟ :دی
فن احضار: کوشیوسه ناجتسو! @Hamed 3594
:biggrin1:
===============
دقیقا به همین خاطر هست من خوشم میاد ازش:biggrin1: چون توی DOA وقتی ساید استپ میره، اگه طرف ضربه بزنه خود به خود ضربه-ش به طرف تو چرخیده میشه مگر اینکه دقیقا موقع ضربه زدن حریف، تو ساید استپ بری:biggrin1: ولی توی تکن به قول تو قشنگ یه نیم دایره میزنه و حریفت نیم ساعت باید بگرده پیدات کنه:biggrin1: بالانس بودن رو موافقم باهات:biggrin1: کلا فایتینگ های ژاپنی به صورت طبیعی بالانس هستن:biggrin1: ولی اگه میخوای از نظر واقع گرایانه بودن، فایتینگ های 3D رو تقسیم بندی کنیم، این شکلی میشن:

Virtua Fighter > Dead or Alive > Tekken

:biggrin1:
===============
مثکه کپکام داره یه غلطی میکنه:

http://www.eventhubs.com/news/2015/...r-online-portal-gives-fans-new-ways-interact/

به نظر میاد مثل RE، یه سیستم آنلاین بزرگ و شبکه مانند هم داره برای SF پیاده میکنه
biggrin1.gif

===============
احسان اینو فرو کن توی لوزالمعده-ت
biggrin1.gif
:

 
فن احضار: کوشیوسه ناجتسو! @Hamed 3594
:biggrin1:
===============
دقیقا به همین خاطر هست من خوشم میاد ازش:biggrin1: چون توی DOA وقتی ساید استپ میره، اگه طرف ضربه بزنه خود به خود ضربه-ش به طرف تو چرخیده میشه مگر اینکه دقیقا موقع ضربه زدن حریف، تو ساید استپ بری:biggrin1: ولی توی تکن به قول تو قشنگ یه نیم دایره میزنه و حریفت نیم ساعت باید بگرده پیدات کنه:biggrin1: بالانس بودن رو موافقم باهات:biggrin1: کلا فایتینگ های ژاپنی به صورت طبیعی بالانس هستن:biggrin1: ولی اگه میخوای از نظر واقع گرایانه بودن، فایتینگ های 3D رو تقسیم بندی کنیم، این شکلی میشن:

Virtua Fighter > Dead or Alive > Tekken

:biggrin1:
===============
مثکه کپکام داره یه غلطی میکنه:

Capcom registers ***39;Capcom Fighters Network***39; trademark, could use the name for a computer program or online portal

به نظر میاد مثل RE، یه سیستم آنلاین بزرگ و شبکه مانند هم داره برای SF پیاده میکنه:biggrin1:
===============
احسان اینو فرو کن توی لوزالمعده-ت:biggrin1::


کلاً توی DOA کاربرد بدل زدن (همون عقب یا جلو + H) بیشتر از هر چیز دیگه ایه ، حتی ساید ستپ :دی آدم بتونه حرفه ای بشه توش پدر درمیاره از ملت :دی
اون Virtua Fighter ترسناکه :دی همین آکیرا توی DOA جون آدم بالا میاد باهاش کار کنه چه برسه به خود VF :دی

===

این مراسمشون 25 ـمه ؟ :دی باید کم کم خبرای SF V سرازیر بشه [-o<

===

اینکه توی تمام منافذ بدنم :bighug: :دی
 
کلاً توی DOA کاربرد بدل زدن (همون عقب یا جلو + H) بیشتر از هر چیز دیگه ایه ، حتی ساید ستپ :دی آدم بتونه حرفه ای بشه توش پدر درمیاره از ملت :دی
اون Virtua Fighter ترسناکه :دی همین آکیرا توی DOA جون آدم بالا میاد باهاش کار کنه چه برسه به خود VF :دی

===

این مراسمشون 25 ـمه ؟ :دی باید کم کم خبرای SF V سرازیر بشه [-o<

===

اینکه توی تمام منافذ بدنم :bighug: :دی
انصافا این ویژگی بدل زدن واقعا مکانیزم تر و تمیزی داره:biggrin1: چشم های عقاب رو باید داشته باشی که بتونی سریع حرکت طرف رو تشخیص بدی و بدل بزنی:biggrin1:
Akira خیلی دوست دارم باهاش بازی کنم و از استایلش خیلی خوشم میاد ولی Input های فاجعه ای داره و شخصیتش بینهایت خشک و سفت و چغره. اصلا نمیشه باهاش توی تگ بازی کرد. ولی ضرباتش خیلی قدرت بالایی دارن و میزنه جر میده:biggrin1: یارو گفته بود برخلاف SF که همه معمولا با ریو شروع میکنن تا مستر بشن باهاش، توی VF اصلا نمیتونی با شخصیت اصلی مستر بشی:biggrin1:
حالا باز وضعیت Pai (چقدر شبیه چون لی هست:biggrin1:) خیلی بهتره و میشه باهاش کاربردی بازی کرد.
===============
آره 25-26 هست:biggrin1: شخصیت بعدی و استیج بعدی و مکانیزم بعدی رو حتما باس نشون بدن:biggrin1:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or