طرفداران ژانر Fighting

Best Fighting Game of 8th Generation

  • Killer Instinct

  • Mortal Kombat X

  • Mortal Kombat 11

  • Injustice 2

  • Tekken 7

  • Street Fighter V

  • Soul Calibur VI

  • Dragon Ball FighterZ

  • Super Smash Bros. Ultimate

  • Samurai Shodown

  • The King of Fighters XIV

  • BlazBlue Cross Tag Battle

  • Marvel Vs. Capcom Infinite

  • Dead or Alive 6

  • Granblue Fantasy Versus


Results are only viewable after voting.
@Safety & Peace

تو اینکه پورت نسخه ی PC افتضاح هست که شکی نیست. :d من خیلی در جریان نسخه ی PC نیستم ولی شنیدم این پچ مشکلات زیادی رو برطرف کرده ( و مشکلات دیگه ای رو به وجود اورده. :d)
 
آخرین ویرایش:
@Safety & Peace

تو اینکه پورت نسخه ی PC افتضاح هست که شکی نیست. :d من خیلی در جریان نسخه ی PC نیستم ولی شنیدم این پچ مشکلات زیادی رو برطرف کرده ( و مشکلات دیگه ای رو به وجود اورده. :d)
آره Change Note بازی خیلی گنده هست ولی هر پچ یه قسمت رو خراب میکنه. شاید باورت نشه، اما دیشب دوباره پچ دادن با حجم زیبای 17 گیگ (8-|) که گویا مشکلات فریم رو رفع کرده منتها بازی رو اسوموشن کرده برای همه. حتی اونایی که کارت گرافیک GTX 970 دارن8-| و به نظر میاد آنلاینش هم با از کار افتاده و با اینترنت 30 مگ هم جواب نمیده:|

من جای اینا بودم خوشگل میزدم قراردادمو با HVS فسخ میکردم و ازشون شکایت هم میکردم و دیگه به هیچ عنوان نمیدادم بازی اینا پورت کنن.

اصن نگاه کن تو. حجم پچ های با تغییراتی که مثلا اعمال میکنن اصلا همخونی نداره! SF میاد 2 گیگ آپدیت میده و بازی رو به USF تغییر میده و کلی شخصیت جدید و استیج و Trial و قابلیت های جدید و Change Note رو تمام شخصیت ها. اینا هم تا حالا 62 گیگ آپدیت دادن و میشه از توش 69 تا SF درست کرد
yahoo_4.gif

==================
Stance ها همچنان برپاست
yahoo_4.gif
ایضا شخصیت مورد علاقه و Mainـتونو هم بگید کیه. دقت کنین یکی مورد علاقه هست و یکی Main که در واقع باهاش بازی میکنین.
 
Stance ها همچنان برپاست:d ایضا شخصیت مورد علاقه و Mainـتونو هم بگید کیه. دقت کنین یکی مورد علاقه هست و یکی Main که در واقع باهاش بازی میکنین.
خیلی نمیتونم بین Main و مورد علاقم تفاوت قائل شم. اصولا از کسی خوشم بیاد باهاش بازی میکنم :d
از سری SF هم Main و هم مورد علاقم بانو Chun Li :xهست. به نظرم از Ryu هم iconic تر هست :d اصلا فوق العادست این بشر. مخصوصا توی کراس های کپکام خیلی ازش استفاده میکنم
از سری BlazBlue هم Main و موردعلاقم Rachel Alucard هست. فکر میکنم هم نحوه مبارزش خلاقانه و جدیده و هم طراحیش+نقشش توی داستان+ اخلاقش خیلی جذابه. البته با Jin Kisaragi هم زیاد بازی میکنم.
از سری DoA هم Kasumi و Hitomi. به نظرم Kasumi رو دیگه همه به عنوان نماد DoA میشناسن(و طراحیش توی شماره آخر فوق العاده شده. ایتاگاکی رسما چرند گفته :d) با هیتومی هم زیاد بازی میکنم. دوس داشتنی هم هست. Mumiji هم جدیداً به این جمع پیوسته :d
از سری Tekken هم Lili و Asuka . هم Main و هم مورد علاقه.
MKX رو هنوز امتحان نکردم. اما Cassie Cage به نظرم عالیه. در کل مورد علاقم Subzero, Kitana و Stryker. البته کلا از طراحی های سه بعدیشون متنفرم.طراحی UMK3 و MK9 مد نظرمه.
 
آقا بیخیال! تکن5 منطقی بود؟ اون جینپاچی که خدابگم چیکارش کنه، منطقی بود؟ هنوز بازی شروع نشده میگفت "هیا" و سرجات خشک میشدی و میگرفتت خون خودش پر میشد! دوباره میگفت "هیا" و یه آتیش زارپ میخورد بهت و بیشتر از نصف جون رو میپروند! کلا سرطانی بود که دومی نداشت. (چرا داشت: عزازیل)
اصلا میدونی چندتا دسته PS2 سر همین یه دونه باس، شهید شدن؟ (البته یه سری جانباز هم داشتیم)
عزازیل هم که هیچی! فکر کنم سر عزازیل خود کنسول ها شهید شدن:d یعنی طراح این شخصیت یه الهام خفن از شاوکان گرفته بود و اون الهام رو ضربدر دو کرده بود نتیجه ش شد اون غول با شاخ و دم ملعون:biggrin1:
این چی بود آخه؟ من موندم اینا که میخواستن شیطان رجیم رو بذارن تو بازی، حداقل یه چی شبیه بز بافومت میدادن بیرون! (گرچه اینم یه خورده به بافومت شبیه) در کل این عزازیل روی شاوکان رو کم کرده بود:biggrin1:
حالا این وسط یه سوال واسه من پیش اومده:
اون داداشمون با چه رویی و با چه منظقی از شاوکان و اون دوتا چهاردست دفاع میکنه؟ کار شختی که نیست؛ برید مود این سه تا شخصیت رو بریزید تو نسخه PC و باهاشون بازی کنید. اونوقت میرید نوب رو میپرستید.:biggrin1: (یادش بخیر خواهرزادم همش گورو رو برمیداشت)
اینکه یه شخصیت بذاری دوبرابر بقیه و دمیج همه ضرباتش اعم از عادی و ویژه و Xray بیشتر از حالت عادی باشه و به اندازه دو یا سه نفر باید بزنیش تا بمیره، خیلی هنره؟ نه واقعا خیلی کار شاخیه؟ اونوقت وقتی شاوکان میاد با اون حرکات عجیب غریبش، باید فقط وایسی تا فیگور بگیره و چرت و پرت بگه :biggrin1: یا یه شخصیت تله پورت دار انتخاب کنی و خیلی راحت نابودش کنی! حالا میخواد اسموک باشه، رین باشه، اسکورپیون باشه، اصلا هرکی!
غول فقط Street fighter:biggrin1: یه seth میاد جلوت میگی اینکه گلابیه؛ خودم قبلا باهاش بازی کردم عین آب خوردنه:biggrin1: بعد تو بازی آنچنان دهن مبارک رو مورد عنایت قرار میده که مجور شی کل 40 تا شخصیت رو انتخاب کنی تا شاید با یکی بزنیش!:biggrin1:
یه بار با ریو بعد از کلی بدبختی، زدم با یه متسو شوریوکن ترکوندمش و از خوشحالی با مشت کوبیدم کف دست خودم (دستم داغون شد) و از اتاق رفتم بیرون. بعد شنیدم داره صدا میاد و رفتم تو اتاق دیدم یه درصد جون seth هنوز مونده و داره چکی خورم میکنه و شانسی یه لگد بهش زدم و کارش تموم کردم=)) کلا اون دست خیلی نفس گیر بود!:biggrin1:

آقا راستی این stance های مورد علاقه هنوز پاربرجا هست؟:biggrin1: آخه من تازه بعد دو سه هفته اینترنت PCـم درست شده:biggrin1:
stance بذارم؟:biggrin1:

اگه درست یادم باشه تکن 6 مال 2009 اونوراس :دی بعد اینا ماشین زمان داشتن سفر کردن به 2011 از شائوکان تقلید کردن ، بعد برگشتن زمان خودشون آزازیل رو ساختن ؟ :دی
ببین صادق جینپاچی هر چی هم که بود ، باز میشد توی مبارزه ی رو در رو شکستش داد :دی ولی شائوکان رو اصلاً نمیشد رو در رو زد :دی
آزازیل هم به همین ترتیب ! شما اگه جاگلش می کردی راحت می تونستی کلی از خونش رو به فنا بدی ، خیلی از ضربه های خرکی ای هم که میزد بلاک میشد :دی فیروز هم توضیح داد :دی
بحث ما روی اینکه یه باس چقدر جرت میده نیست ، بحث روی اینه که در مقابل ضرباتش و لحظاتی که داره بهت تجـاوز میکنه میتونی کاری بکنی یا نه :دی و گرنه سخت بودن باس آخر بازی که اصن لازمه و عضو جدانشدنی فایتینگه :دی بخوامم مثال بزنم نمونه زیاده ! تو آزازیل و اینا رو میگی من بایسون رو توی Alpha 3 برات مثال میزنم :دی یعنی وقتی مبارزه استارت می خوره عین این لحظه ای می مونه که دکتر بهت میگه عزیزم برو بخواب روی تخت ، حالا یه کم شل کن :دی یه دو تا تقه میزنه به سرنگ و بعدش با خداس :دی یعنی باهاش که بازی کنی 90% ضرباتت رو بلاک میکنه و اصن امونت نمیده ، در عوض خودش یا روی زمین اسکی میره یا ضربات هوایی میزنه :دی یعنی دائم باید بین بلاک کراونچ و استند سوئیچ کنی حالا بماند که وسط یه مبارزه ی خرکی ای که باید دنبال یه سوراخ برای زدنش بگردی میاد یه سایکو کرش ول میده که حدود 80 تا 90% از خونت رو نابود میکنه :دی یعنی اگه دو یه تا مشت بهت زده باشه و یه سایکو کرش هم بزنه باید دسته رو بذاری زمین :دی ولی ما به این نمی گیم باس غیر منطقی ، سخت چرا ولی غیر منطقی نچ :دی چونکه تمام ضرباتی که میزنه رو اگه با دقت باشی می تونی دفاع کنی :دی برای سایکو کرشش هم اگه کراونچ بلاک بگیری یه لحظه گیر میکنه به بلاکت و بعد رد میشه میره (اینو مثلاً یه عده استند بلاک میگیرن بعد فحش میدن به زمین و زمان که ما بلاک کردیم ولی چرا دمیج خوردیم :دی) یعنی برای هر کاری که میکنه یه راهی هست و در مقابل هم به همون نحو خودت می تونی طرف رو بزنی :دی ولی توی MK 2011 اصن فکر اینکه بخوای رو در رو افسانه ی 3 برادر رو بزنی باید از سرت بیرون کنی :دی اون تلپورت و اینایی هم که میگی شاید روی درجه سختی های معمولی یا پایین تر جواب بده و گرنه روی درجه سختی های بالا همه ی تلپورت ها رو بلاک میکنن یا دیگه خیلی هم حساب شده و وسط ضربات بخوای بزنیش بریکر میزنن :|
خلاصه اون شائوکان و فلان و اینا جز مزخرفترین وبی منطق ترین ها هستن :دی مورتال هم خدای این تیپ باس هاست :دی اون موتارو ، شائوکان ، گورو ، کینتارو ... :دی خودشونم می دونن چقدر نامردین این کرکترها ، که اصن قابل بازی نیستن :دی الانم با کلی حذفیات و ضعیف کردن تازه گورو رو آوردن :دی
 
تمام شخصیت های تکن قدرتیشون قابل دفاع نیست اکثرشون استپ میخورن خیلی هاشونم استپ نمیخورن جز ضربات دنبال کننده هستند بعضی هاشونم ضربه بالا هستن میتونی بشینی مثل Jin و بعضی هاشونم بدل نمیشن چون ضربات ارنج یا ساق هستن. اون جینپاچی هم فقط استپ میخوره . باید مراقب باشی ببینی 2 تا آتیش میاد یا 1 دونه آتیش اگه 2 تا بیاد باید 2 تا استپ بری بهترین راه خلاص شدن از قدرتی اینه که تا زدش 1 ثانیه یا 2 ثانیه فرصت داری ضربه بزنی بهش نزدی مسلما میخوریش:bighug: پاول نه پال املای درستشه:d ولی خب پائول هم میگن بعضی دوستان هیچ ایرادی هم نداره خودمم پائول میگم همیشه. همین آقا پائول قدرتیش جز ضربات دنبال کنندست استپ هم بری بازم میخوریش و دمجشم از قدرتی بقیه کاراکترها یه مقدار بیشتره. اون عزازل هم قبول دارم مزخرف بود مخصوصا اون ضربه ش که قل میخورد با دمش میزد یا 3 تایی میومد یا 4 تایی بردشم خیلی زیاد بود از وسط استیج هم میزد اگه دفاعت باز بود بازم میخوردیش جلو دیدتم میگرفت ولی خب بالاخره منطقش بیشتر بود تا اون 3 تا غول mk. من از رو فن تکن بودن طرفداری نمیکنم من حرف منطق رو میزنم. تو تکن هم قبلا خیلی عیبو ایراد بود مثلا همون نسخه سوم بازی یا نسخه چهارم بازی کلی عیبو ایراد داشت بالانس نبود تو بازی و یه عالمه ایراد دیگه ولی خب بالاخره این مشکلات رو حل کردن ولی mk چی؟! هر نسخه یه ایراد مضحک دیگه بهش اضافه میشه...... تا اونجا هم که بخاطر دارم shao kahn و کینتارو و گورو تو هر نسخه از mk بودن بالانس نداشتن و خونشونم 2 3برابر بود از سگا گرفته تا ps1 2 3 بیخود فروش تکن چندین برابر mk نیست ملت عقل دارن بهترینو انتخاب میکنند. من نمیگم mk بده واس تنوع خوبه اونم جذابیت خودشو داره تمام نسخه هاشو هم بازی کردم ولی خب تکن چیز دیگه ست هم منطقی تره هم حرفه ای تره:x
منم نگفتم قدرتیا قابل دفاعه، گفتم راه در رو زیاد داره! مثلا اکثر اینا رو به جز ساید استپ با بک دش هم میشه خنثی کرد یا به قول خودتون در عرض دو سه ثانیه یه ضربه طرف بزنیم تا خنثی بشه ولی جینپاچی اولا زمانش خیلی کمتر بود و راه در رو هم فقط ساید استپ بود که اگه بد موقع میزد، هیچ کاری نمیشد کرد اما جدا از این یه فن اعصاب خورد کن دیگه هم داشت که پاشو میکوبید زمین و آدم خشک میشد که همین فرصت مناسبی بود تا یه آتیش بزنه یا مارو بقل کنه و خون خودشو پر کنه! کلا فنون ویژش خیلی نامردی بود!:d درباره اون دوتا اسپ زدن موقعی دوآتیشی پرت کردن جینپاچی هم حق با شماس و من عمدا کامل نگفتم که شاید شما یادتون نباشه و به اصطلاح کم بیارید ولی ظاهرا بدجوری این سری رو قورت دادین و هیچیش یادتون نمیره!:d درباره اسم پاول هم همون پاول درسته! حرف "و" خیلی ریز خونده میشه؛ جوری که انگار میگیم پال ولی درهرصورت خونده میشه اما غلیظ ترش میشه همون پائول!:d کلا عذرمیخوام که این بحث غلط املایی رو پیش کشیدم!:">کار درستی نبود!:( در کل به نظرم هیچ غولی تو تکن به اندازه ogre خوب نبود البته اگه دیده باشید، نحوه مبارزه با مادر کازویا در تکن7 هم عین اوگر طراحی شده! (راند اول انسان عادی و راندهای بعدی، هیولا (اگه یه راند شکست بخوره))
از این بگذریم... فیروزجان من مگه از غول های MK طرفداری کردم که میخوای ضعفشون رو بهم ثابت کنی؟:d حالا شما به اون سه تا عتیقه، موتارو و اوناگا و بلیز رو هم اضافه کن! کلا خلاقیت سازندگان MK تو طراحی غول آخر منو حیرت زده میکنه:d

- - -ویرایش - - -

اگه درست یادم باشه تکن 6 مال 2009 اونوراس :دی بعد اینا ماشین زمان داشتن سفر کردن به 2011 از شائوکان تقلید کردن ، بعد برگشتن زمان خودشون آزازیل رو ساختن ؟ :دی
ببین صادق جینپاچی هر چی هم که بود ، باز میشد توی مبارزه ی رو در رو شکستش داد :دی ولی شائوکان رو اصلاً نمیشد رو در رو زد :دی
آزازیل هم به همین ترتیب ! شما اگه جاگلش می کردی راحت می تونستی کلی از خونش رو به فنا بدی ، خیلی از ضربه های خرکی ای هم که میزد بلاک میشد :دی فیروز هم توضیح داد :دی
بحث ما روی اینکه یه باس چقدر جرت میده نیست ، بحث روی اینه که در مقابل ضرباتش و لحظاتی که داره بهت تجـاوز میکنه میتونی کاری بکنی یا نه :دی و گرنه سخت بودن باس آخر بازی که اصن لازمه و عضو جدانشدنی فایتینگه :دی بخوامم مثال بزنم نمونه زیاده ! تو آزازیل و اینا رو میگی من بایسون رو توی Alpha 3 برات مثال میزنم :دی یعنی وقتی مبارزه استارت می خوره عین این لحظه ای می مونه که دکتر بهت میگه عزیزم برو بخواب روی تخت ، حالا یه کم شل کن :دی یه دو تا تقه میزنه به سرنگ و بعدش با خداس :دی یعنی باهاش که بازی کنی 90% ضرباتت رو بلاک میکنه و اصن امونت نمیده ، در عوض خودش یا روی زمین اسکی میره یا ضربات هوایی میزنه :دی یعنی دائم باید بین بلاک کراونچ و استند سوئیچ کنی حالا بماند که وسط یه مبارزه ی خرکی ای که باید دنبال یه سوراخ برای زدنش بگردی میاد یه سایکو کرش ول میده که حدود 80 تا 90% از خونت رو نابود میکنه :دی یعنی اگه دو یه تا مشت بهت زده باشه و یه سایکو کرش هم بزنه باید دسته رو بذاری زمین :دی ولی ما به این نمی گیم باس غیر منطقی ، سخت چرا ولی غیر منطقی نچ :دی چونکه تمام ضرباتی که میزنه رو اگه با دقت باشی می تونی دفاع کنی :دی برای سایکو کرشش هم اگه کراونچ بلاک بگیری یه لحظه گیر میکنه به بلاکت و بعد رد میشه میره (اینو مثلاً یه عده استند بلاک میگیرن بعد فحش میدن به زمین و زمان که ما بلاک کردیم ولی چرا دمیج خوردیم :دی) یعنی برای هر کاری که میکنه یه راهی هست و در مقابل هم به همون نحو خودت می تونی طرف رو بزنی :دی ولی توی MK 2011 اصن فکر اینکه بخوای رو در رو افسانه ی 3 برادر رو بزنی باید از سرت بیرون کنی :دی اون تلپورت و اینایی هم که میگی شاید روی درجه سختی های معمولی یا پایین تر جواب بده و گرنه روی درجه سختی های بالا همه ی تلپورت ها رو بلاک میکنن یا دیگه خیلی هم حساب شده و وسط ضربات بخوای بزنیش بریکر میزنن :|
خلاصه اون شائوکان و فلان و اینا جز مزخرفترین وبی منطق ترین ها هستن :دی مورتال هم خدای این تیپ باس هاست :دی اون موتارو ، شائوکان ، گورو ، کینتارو ... :دی خودشونم می دونن چقدر نامردین این کرکترها ، که اصن قابل بازی نیستن :دی الانم با کلی حذفیات و ضعیف کردن تازه گورو رو آوردن :دی
آقای دانشمند من مثال زدم:d فقط کلمه "انگار" رو تو اون متن جا انداخته بودم:d
جدا از اون مگه شاوکان تو MK2011 خلق شده بود؟ همون شاوکان MK3 بود که یه سری فناش مثل تله پورتش حذف شده بود! برای الهام گیری ازش نیازی به ماشین زمان نبود! یه مبدل سگا کافی بود:d
درسته! جینپاچی رو میشد زد ولی هم این و هم عزازیل خیلی خیلی نامردی طراحی شده بودن! اوگر چقدر خوب بود؛ یه راند میزدیش، راند بعد هیولا میشد که اونم باز این فنای نامردی جینپاچی و عزازیل رو نداشت! MK رو هم بیخیال! با تو تکن آدم اینقدر میره تا شکست بده طرف رو ولی تو MK مثلا deception وقتی به اوناگا خوردم و یه ذره باهاش مبارزه کردم، کلا از بازی خارج شدم اومدم بیرون:d
 
آقای دانشمند من مثال زدم:d فقط کلمه "انگار" رو تو اون متن جا انداخته بودم:d
جدا از اون مگه شاوکان تو MK2011 خلق شده بود؟ همون شاوکان MK3 بود که یه سری فناش مثل تله پورتش حذف شده بود! برای الهام گیری ازش نیازی به ماشین زمان نبود! یه مبدل سگا کافی بود:d
درسته! جینپاچی رو میشد زد ولی هم این و هم عزازیل خیلی خیلی نامردی طراحی شده بودن! اوگر چقدر خوب بود؛ یه راند میزدیش، راند بعد هیولا میشد که اونم باز این فنای نامردی جینپاچی و عزازیل رو نداشت! MK رو هم بیخیال! با تو تکن آدم اینقدر میره تا شکست بده طرف رو ولی تو MK مثلا deception وقتی به اوناگا خوردم و یه ذره باهاش مبارزه کردم، کلا از بازی خارج شدم اومدم بیرون:d

همون یه دونه "انگار" داستان درست کرد دیگه :دی

منظور خلق شدن نیست ، منظور من از شائوکان ، گیم پلی و Move هاش توی MK 2011 بود :دی و گرنه اون قدیمیا به جز دو تا پانچ و زیر پا چیز دیگه ای نداشت گیم پلی اش :دی
همینو میگم :دی نامردی بودن داریم تا نامردی بودن :دی این نامردی ای که توی مثلاً تکن میبینی یه جورایی معقوله ، یعنی اینجوری نیست که اصن نشه کاریش کرد ولی توی MK دقیقاً همینجوریه :دی یعنی طرف منطق نداره فقط میاد توی شیکمت :دی
 
شائوکان 2تا مشکل ناجور داره:

یکی اینکه 90% اوقات آرمور پوشیده و حتما ضربه هایی که میزنی، باید سریع و از 2 ضرب بیشتر باشن،

و اینکه Projectile هایی که میزه قابل بلاک کردن نیستن.

بازی هم دو بعدیه و مجبوری توی زمین دووم بیاری چون راه فراری نیست:biggrin1:
 
مبارزه با شائوکان توی MK9 که واقعا مسخرس. به قول بچه ها 90% حرکاتش که Armor داره. خیلی نزدیکش بشی یه Shouder Charge میخوری :d Projectile هاش هم که Dockable نیست و اگه بهت بخوره Stun میشی که مدت زمان Stun از از مدت زمان ریکاوری خود حرکت بیشتره. ( یعنی زمانی که یه Projectile بهت می خوره و Stun میشی، شائوکان میتونه یکی دیگه بهت بزنه و دوباره Stun بشی و... :d خودم یه بار اینطوری باختم.) توی Story Mode که فقط باید با اسپم کردن تلپورت ریدن شکستش داد، ولی توی Tower ها، Taunt زیاد انجام میده و میشه همونجا دخلشو اورد. :d
البته اینم بگم همه ی اینا تا زمانی که یه شخصیت Unplayable و Boss هست اشکالی نداره.:d


@Noᴄtis Luᴄis
اون قدیمیا به جز دو تا پانچ و زیر پا چیز دیگه ای نداشت گیم پلی اش

نه دیگه احسان همه ی حرکات شائوکان تو MK3 هم بود:

Charging Spikes:


Light Spear:


Hammer Throw:


چندتای دیگه مثل Wrath Hammer Attack بود که عکسی ازش پیدا نکردم. :d
 
آخرین ویرایش:
منم نگفتم قدرتیا قابل دفاعه، گفتم راه در رو زیاد داره! مثلا اکثر اینا رو به جز ساید استپ با بک دش هم میشه خنثی کرد یا به قول خودتون در عرض دو سه ثانیه یه ضربه طرف بزنیم تا خنثی بشه ولی جینپاچی اولا زمانش خیلی کمتر بود و راه در رو هم فقط ساید استپ بود که اگه بد موقع میزد، هیچ کاری نمیشد کرد اما جدا از این یه فن اعصاب خورد کن دیگه هم داشت که پاشو میکوبید زمین و آدم خشک میشد که همین فرصت مناسبی بود تا یه آتیش بزنه یا مارو بقل کنه و خون خودشو پر کنه! کلا فنون ویژش خیلی نامردی بود!:d درباره اون دوتا اسپ زدن موقعی دوآتیشی پرت کردن جینپاچی هم حق با شماس و من عمدا کامل نگفتم که شاید شما یادتون نباشه و به اصطلاح کم بیارید ولی ظاهرا بدجوری این سری رو قورت دادین و هیچیش یادتون نمیره!:d درباره اسم پاول هم همون پاول درسته! حرف "و" خیلی ریز خونده میشه؛ جوری که انگار میگیم پال ولی درهرصورت خونده میشه اما غلیظ ترش میشه همون پائول!:d کلا عذرمیخوام که این بحث غلط املایی رو پیش کشیدم!:">کار درستی نبود!:( در کل به نظرم هیچ غولی تو تکن به اندازه ogre خوب نبود البته اگه دیده باشید، نحوه مبارزه با مادر کازویا در تکن7 هم عین اوگر طراحی شده! (راند اول انسان عادی و راندهای بعدی، هیولا (اگه یه راند شکست بخوره))
از این بگذریم... فیروزجان من مگه از غول های MK طرفداری کردم که میخوای ضعفشون رو بهم ثابت کنی؟:d حالا شما به اون سه تا عتیقه، موتارو و اوناگا و بلیز رو هم اضافه کن! کلا خلاقیت سازندگان MK تو طراحی غول آخر منو حیرت زده میکنه:d
با دش زدن اینا نمیشه از قدرتی فرار کرد در حین قدرتی دش بزنی به فنا رفتی! اکثرا ضربات قدرتی بردشون زیاده باید فاصله ت تقریبا 4 5 قدم باشه تا نخوریش. باید بر حسب نوع قدرتی هر شخصیت عمل کنی و مقدار فاصله ای که با حریف داری. کلا 3 راه هست ضربه بزنی کنسل شه استپ و بدل. البته بدل زیاد خوب نیست ریسکه ممکنه تو زمان بندی اشتباه کنی یا طرف ضد بدل بیاد. البته هیچکس قدرتی نمیاد چون واقعا کاربردی ندارن مگه کسی واقعا اشتباهی دستش بره رو قدرتی. جینپاچی هم اون ضربه که پاشو میکوبید زمین خاک میرفت چشت آره قبول دارم خیلی رو اعصاب بود و دفاع هم نداشت ولی تو TTT2 کلا اون ضربه رو حذف کردن و دیگه حالت شیطانی هم نداره دمجشم خیلی کمتر شده(البته هنوز اون قدرتی آتیشو داره). اوگر هم آره باس خیلی خوبی بود خیلی هم با ابهتش حال میکنم منظورم اوگر سبزه با تروش زیاد حال نمیکنم نصف تصویرو میگیره. این Jun هم یادت رفت بگی باس TTT2 اونم بنظرم خیلی خوب بود قسمت اولش معمولی بود با زمین بهشتی و قسمت دومش شیطانی میشه با زمین جهنمی. دیفیکالتیشم در حد قابل قبول بود. اون کازومی هم من والا هنوز ویدئو چیزی ازش ندیدم بخاطر اینکه اسپویل نشه واسم......تا زمانی که بازی بیاد. در مورد اون MK هم صادق من حرفی نزدم که. حتی تو پستای قبلیت هم گفتی. بحث مقایسه باس ها بود وگرنه نگفتم که تو نظرت به MK مثبته!


همون یه دونه "انگار" داستان درست کرد دیگه :دی

منظور خلق شدن نیست ، منظور من از شائوکان ، گیم پلی و Move هاش توی MK 2011 بود :دی و گرنه اون قدیمیا به جز دو تا پانچ و زیر پا چیز دیگه ای نداشت گیم پلی اش :دی
همینو میگم :دی نامردی بودن داریم تا نامردی بودن :دی این نامردی ای که توی مثلاً تکن میبینی یه جورایی معقوله ، یعنی اینجوری نیست که اصن نشه کاریش کرد ولی توی MK دقیقاً همینجوریه :دی یعنی طرف منطق نداره فقط میاد توی شیکمت :دی
الان یه چیزی یادم افتاد تو سری MK سختترین شخصیت که تو بازی باید میزدیش تو MK دیسیپشن بود قسمت کانکوست . Liu kang . تو همون زمین بهشتی مرحله 6 . 300% HP داشت و ما 100%HP داشتیم . بعد یه خنجر تو بدنمون فرو رفته بود و داشتیم به سرعت خون از دست میدادیم. بعد اون خونشم پر میشد مثلا یه کمبو میزدی 30% دمج میداد 2 3 ثانیه بعد میدیدی 20% خون پر شده و خیلی زود خونش پر میشد. این چند برابر او سه تا نره خر MK9 هم سختتر بود. من خودم به صورت اتفاقی یه باگ پیدا کردم با اون کشتمش حتی با این باگ بدون دس خوردنم میشه زدش. با ملینا دو جلو دایره بزن از بالا با لگد میومد رو این حرکت باگ داشت. این باگو واسه تما شخصیت ها میشد اجرا کنی. حالا من باگ پیدا کردم کسی که باگ بلد نبود تکلیف چی میشد؟؟!!
 
مبارزه با شائوکان توی MK9 که واقعا مسخرس. به قول بچه ها 90% حرکاتش که Armor داره. خیلی نزدیکش بشی یه Shouder Charge میخوری :d Projectile هاش هم که Dockable نیست و اگه بهت بخوره Stun میشی که مدت زمان Stun از از مدت زمان ریکاوری خود حرکت بیشتره. ( یعنی زمانی که یه Projectile بهت می خوره و Stun میشی، شائوکان میتونه یکی دیگه بهت بزنه و دوباره Stun بشی و... :d خودم یه بار اینطوری باختم.) توی Story Mode که فقط باید با اسپم کردن تلپورت ریدن شکستش داد، ولی توی Tower ها، Taunt زیاد انجام میده و میشه همونجا دخلشو اورد. :d
البته اینم بگم همه ی اینا تا زمانی که یه شخصیت Unplayable و Boss هست اشکالی نداره.:d


@Noᴄtis Luᴄis


نه دیگه احسان همه ی حرکات شائوکان تو MK3 هم بود:

Charging Spikes:


Light Spear:


Hammer Throw:


چندتای دیگه مثل Wrath Hammer Attack بود که عکسی ازش پیدا نکردم. :d

بی تعارف هیچی از MK3 یادم نمیاد :دی ولی یه سری حرکاتی که توی MK 2011 میره قشنگ جدیده :دی شکل حرکت رو نمی گم ، تاثیرش منظورمه ، حالا نمی دونم شاید قبلاً هم بوده :دی

الان یه چیزی یادم افتاد تو سری MK سختترین شخصیت که تو بازی باید میزدیش تو MK دیسیپشن بود قسمت کانکوست . Liu kang . تو همون زمین بهشتی مرحله 6 . 300% HP داشت و ما 100%HP داشتیم . بعد یه خنجر تو بدنمون فرو رفته بود و داشتیم به سرعت خون از دست میدادیم. بعد اون خونشم پر میشد مثلا یه کمبو میزدی 30% دمج میداد 2 3 ثانیه بعد میدیدی 20% خون پر شده و خیلی زود خونش پر میشد. این چند برابر او سه تا نره خر MK9 هم سختتر بود. من خودم به صورت اتفاقی یه باگ پیدا کردم با اون کشتمش حتی با این باگ بدون دس خوردنم میشه زدش. با ملینا دو جلو دایره بزن از بالا با لگد میومد رو این حرکت باگ داشت. این باگو واسه تما شخصیت ها میشد اجرا کنی. حالا من باگ پیدا کردم کسی که باگ بلد نبود تکلیف چی میشد؟؟!!

دقیقاً :دی
کلاً این MK گیم پلیش توی بخش داستانی خیلی بالا پایین داره :دی
 
با دش زدن اینا نمیشه از قدرتی فرار کرد در حین قدرتی دش بزنی به فنا رفتی! اکثرا ضربات قدرتی بردشون زیاده باید فاصله ت تقریبا 4 5 قدم باشه تا نخوریش. باید بر حسب نوع قدرتی هر شخصیت عمل کنی و مقدار فاصله ای که با حریف داری. کلا 3 راه هست ضربه بزنی کنسل شه استپ و بدل. البته بدل زیاد خوب نیست ریسکه ممکنه تو زمان بندی اشتباه کنی یا طرف ضد بدل بیاد. البته هیچکس قدرتی نمیاد چون واقعا کاربردی ندارن مگه کسی واقعا اشتباهی دستش بره رو قدرتی. جینپاچی هم اون ضربه که پاشو میکوبید زمین خاک میرفت چشت آره قبول دارم خیلی رو اعصاب بود و دفاع هم نداشت ولی تو TTT2 کلا اون ضربه رو حذف کردن و دیگه حالت شیطانی هم نداره دمجشم خیلی کمتر شده(البته هنوز اون قدرتی آتیشو داره). اوگر هم آره باس خیلی خوبی بود خیلی هم با ابهتش حال میکنم منظورم اوگر سبزه با تروش زیاد حال نمیکنم نصف تصویرو میگیره. این Jun هم یادت رفت بگی باس TTT2 اونم بنظرم خیلی خوب بود قسمت اولش معمولی بود با زمین بهشتی و قسمت دومش شیطانی میشه با زمین جهنمی. دیفیکالتیشم در حد قابل قبول بود. اون کازومی هم من والا هنوز ویدئو چیزی ازش ندیدم بخاطر اینکه اسپویل نشه واسم......تا زمانی که بازی بیاد. در مورد اون MK هم صادق من حرفی نزدم که. حتی تو پستای قبلیت هم گفتی. بحث مقایسه باس ها بود وگرنه نگفتم که تو نظرت به MK مثبته!
اوگر که سالاره!:d از بس باحال بود تو street fighter x tekken هم آوردنشb-)
والا همونطور که میبینید من غیر PC چیز دیگه ای ندارم واسه بازی:d همین تکن6 رو هم به زور با امولاتور بازی میکنم:d انشالله PS3 گرفتم TTT2 رو هم بازی میکنم:d من فقط یه ویدیو از کازومی دیدم که همون اوایل ورود تکن به آرکید منتشر شد که یکی با استیو با کازومی مبارزه میکنه!
صحنه ش خیـــــــــــــــــــلی باحال بود. دقیقا اون حس عجیبی که موقع مبارزه با اوگر بهم دست میداد، اونجا حس کردم! هیچ فیلمو چیز دیگه ای هم نشون نمیده که بخواد چیزی اسپویل بشه. بعد از شکست دادنش یه راست میره تیتراژ! از اونجایی هم که گفتی نمیخوای برات اسپویل شه دیگه قابلیت هاشو نمیگم برات. (هر چند تو دو دست مبارزه نمیشه چیز زیادی از یه شخصیت فهمید)
 
کلا با باس توی فایتینگ موافق نیستم به خصوص فایتینگ های 2D. توی یه زمین محدود لهت میکنن. حالا میخواد SF باشه، میخواد MK باشه یا میخواد KOF باشه (KOF و SG این وسط وحشتناکن/:))
توی 3D ها هم یه چیزی مثل Ogre خوبه و جالب هم هست. اینکه 2 حالت داشته باشه و خودش هم زیاد سخت نباشه.
 
کلا با باس توی فایتینگ موافق نیستم به خصوص فایتینگ های 2D. توی یه زمین محدود لهت میکنن. حالا میخواد SF باشه، میخواد MK باشه یا میخواد KOF باشه (KOF و SG این وسط وحشتناکن/:))
توی 3D ها هم یه چیزی مثل Ogre خوبه و جالب هم هست. اینکه 2 حالت داشته باشه و خودش هم زیاد سخت نباشه.
جان من حرف KOF13 رو نزن:d این غولش خیلی وحشتناک بود! چی بود اون آخه! اصلا موقع مبارزه باهاش آدم میترسید!:d من آسفالت شدم تا بزنمش! (اونم تازه با کاهش خونش بردمش:d) البته من بازیم تو KOF اصلا خوب نیست و تو همون ash هم گیر میکردم ولی این غولش خیلی چیز عجیبی بود:-s
 
جان من حرف KOF13 رو نزن:d این غولش خیلی وحشتناک بود! چی بود اون آخه! اصلا موقع مبارزه باهاش آدم میترسید!:d من آسفالت شدم تا بزنمش! (اونم تازه با کاهش خونش بردمش:d) البته من بازیم تو KOF اصلا خوب نیست و تو همون ash هم گیر میکردم ولی این غولش خیلی چیز عجیبی بود:-s
Ash زیاد مشکلی نبود و میشد لهش کرد ولی اون Dark Ash افتضاح بود. به طرز مسخره ای میگرفتت و اعضا و جوارح بدنت رو دونه دونه میکشید بیرون:d
@Safety & Peace
یعنی mkx در این حد لول بوده؟:))
=))
والا بهتره از اونایی که بازی کردن بپرسی (قسمت گیم پلی) ولی بازی حاشیه زیاد داره و کارهایی کرده که بهش توپیدن. به نظر من، MK X نتونست تاثیر MK 2011 رو بذاره و انگار همون بازی رو با Variation ها، تکامل داده بود به جای اینکه یه چیز کاملا جدید بسازن.
========================
میخوام یه نظر سنجی راجع به بهترین مکانیزم گیم پلی بذارم
yahoo_4.gif
دقت کنین مکانیزم های گیم پلی که تاثیر توی روند بازی دارن و کل بازی رو شامل میشن. چیزهایی مثل Super و Ultra و X Ray مد نظر نیستن. گزینه هایی که یادمه اینا هستن:

Focus Attack & Dash Cancel
Parry
Bound & Rage
Custom Combo
Dream Cancel / HD Cancel / Drive Cancel / Max Cancel
Roman Cancel
Style
Wall System
Variation

اگه چیز دیگه ای مد نظرتون هست بگین تا بذارم.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or