صحبتهای Crytek در مورد جزئیات گرافیک Ryse.

  • Thread starter Thread starter DieDie
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

DieDie

کاربر سایت
59347712304286902021.jpg


Cevat Yerli توضیح داد که چگونه اونها در حال استفاده از قدرت Xbox one و Cry engine برای نمایش یک بازی خیره کننده در Ryse پسر روم هستن.
یرلی نشون داد که چطوری بازی از نور پردازی کاملا ریل تایم پشتیبانی میکنه و Cry Engine از همون غالب و فرمتی که فیلمهای سینمایی جلوه های ویژه رو اجرا میکنن پشتیبانی خواهد کرد ، به این معنی که توسعه دهنده های بازی به راحتی میتونن داشته هاشون رو به انجین بازی وارد کنن کاراکتر مدلها در Ryse داری 680 نقطه انعطاف هستن که فقط 180 تای اونها بر روی صورت کاراکترها هست .
بازی از یک نوع نورپردازی نرم بر روی چهره که اساسا شبیه نور پردازی پرتره (تصویر برداری از چهره ) هست به همراه روشنایی مبتنی بر جسم و سایه پشتیبانی میکنه.
Ryse در حال حاضر خیره کننده به نظر میرسه و همه صحنه های سینمایی داخل بازی به صورت ریل تایم توسعه داده شدن و هیچ مدل اختصاصی برای اونها نیاز نیست.تمام صحنه های سینمایی داخل بازی در یک استودیوی موشن کپچر توسط Imaginarium و در خلال 4 هفته فیلمبرداری شدن.اونها از یک کارگردان انیمیشن و بدل کار حرفه ای مرد در استودیوی شاهکار ضبط حرکاتشون استفاده کردن.
همچنین یرلی نشون داد که Ryse به صورت ریل تایم چیزی رو نمایش میده که سه سال پیش برای ساختن یک CGI با اون کیفیت ساعتها برای رندر تنها یک فریم اون زمان نیاز بود!
اونها همچنین مشغول استفاده از سطح پیشرفته ای از تکنیکهایی هستن که جزئیات رو از کاراکترهایی که از دوربین دور میشن کاهش میده.او همچنین به ستایش از قدرت Xbox one پرداخت و گفت ترکیب قدرت Cryengine و Xbox one به اونها این اجازه رو داده که شیوه های فیلم سازی رو به صورت ریل تایم در Ryse به کار بگیرن.

منبع:
http://gamingbolt.com/crytek-details-ryse-graphics-full-real-time-lighting-advanced-level-of-details-praises-xbox-one


02509904203701129623.jpg

 
آخرین ویرایش:
به خدا هرچی با خودم کلنجار میرم نمیتونم هضم کنم این گرافیک باشه! من میگم یه ترفندی چیزی اینجا به کار بردن!! اگه واقعا به این سطح رسیده باشن تا 20 سال دیگه نسل بعد احتیاج نیست!

عکس بزرگ کنید روی صورت این یارو دقت کنید! جزئیاتش که هیچی نور پردازی و رنگ آمیزی کاملا فتوریلستیکه!!

f7a552-1382123780.jpg
 
یه پستی قبلا به این آدرس زده بودم :

http://forum.bazicenter.com/thread81400/page22/#post2834556



...قابلیت اجرای لایه لایه های تصویری روی هم میتونن تو بازی استفاده کنن مثلا ترکیب گرافیک ریل تایم روی بک گراند ویدئو که میتونه ویدئوی Pre-render از انجین بازی باشه یا برعکس کاراکترهای Pre-render شده روی بک گراند ریل تایم توی VGLeaks یه مطلب جالب پیدا کردم در این مورد:

display_planes1.jpg


چیزای جالبیم نوشته مثلا:

The Durango GPU supports three independent display planes, which are conceptually similar to three separate front buffers

For example, on Durango the system can update at a steady frame rate even when the title does not. The system can also render at a lower or higher resolution than the title, or with different color settings.

این قابلیت مثل این میمونه که شما یه کارت ادیت روی سیستمت داشته باشی مثلا کارت ادیت کمک میکنه که خیلی از کارهایی رو که تو برنامه ای مثل Adobe Premier موقع Overlay کردن لایه ها و تغییر مولفه های تصویری و ... انجام میدین و بعد رندرش مدت خیلی طولانی طول میکشه ریل تایم انجام بشه.
احتمالا این کار توسط تعدادی از اون Special purpose processor ـها انجام میشه.

Durango Display Planes - VGLeaks

فکر میکنم بعضی جاها از این تکنیک استفاده میکنن! الله اعلم :d
 
بازم میگم وقتی مایکرو میگه کنسول ما به قدری بالانس هست که کارایش در حد یه سوپر PC خفن هست الان داره دیده میشه ! خفن ترین گرافیکی که تو هیچ سیستمی دیده نشده ! به قول کرایتک که خودش هم گفته بزرگترین دستاوردی هست که تا کنون انجام دادیم .

فکر کنم مایکرو این اخر سر درایور و اپدیت نهایی کنسولش را به کرایتک داده و کرایتک قشنگ از خجالت کنسول X1 در اومده .

بالاخره اون 3 میلیارد دلار هزینه ساخت کنسول اینجا نشون میده که چقدر نقش هویج بازی میکرد ;;)

تو تصورم نمیگنجه که گیرز 4 چه هیولایی میتونه باشه یا مثلا همین هیلو جدید ؟! خیی دوست دارم اون کله مبارک مارکوس فینکس تو این نسل چطوری میشه .
 
بازم میگم وقتی مایکرو میگه کنسول ما به قدری بالانس هست که کارایش در حد یه سوپر PC خفن هست الان داره دیده میشه ! خفن ترین گرافیکی که تو هیچ سیستمی دیده نشده ! به قول کرایتک که خودش هم گفته بزرگترین دستاوردی هست که تا کنون انجام دادیم .

فکر کنم مایکرو این اخر سر درایور و اپدیت نهایی کنسولش را به کرایتک داده و کرایتک قشنگ از خجالت کنسول X1 در اومده .

بالاخره اون 3 میلیارد دلار هزینه ساخت کنسول اینجا نشون میده که چقدر نقش هویج بازی میکرد ;;)
حرفای ماکرو مهم نیست آخه کارشناسای بازیسنتر تشخیص دادن وان 50 درصد از ابر دستگاه PS4 ضعیفتره=(( تازه سونی سانتا مونیکا و ناتی داگ داره کرایتک جلو اینا هیچیه:lol:
 
بازم میگم وقتی مایکرو میگه کنسول ما به قدری بالانس هست که کارایش در حد یه سوپر PC خفن هست الان داره دیده میشه ! خفن ترین گرافیکی که تو هیچ سیستمی دیده نشده ! به قول کرایتک که خودش هم گفته بزرگترین دستاوردی هست که تا کنون انجام دادیم .

فکر کنم مایکرو این اخر سر درایور و اپدیت نهایی کنسولش را به کرایتک داده و کرایتک قشنگ از خجالت کنسول X1 در اومده .

بالاخره اون 3 میلیارد دلار هزینه ساخت کنسول اینجا نشون میده که چقدر نقش هویج بازی میکرد ;;)

تو تصورم نمیگنجه که گیرز 4 چه هیولایی میتونه باشه یا مثلا همین هیلو جدید ؟! خیی دوست دارم اون کله مبارک مارکوس فینکس تو این نسل چطوری میشه .
خوب پس قدرت کنسول مهمه نه تیم برنامه نویسی و بازی سازی درسته؟
 
یاداوری حرف مایکروسافت ;;)

Xbox One is the perfect balance of power and performance. In addition to Xbox One’s revolutionary architecture, the combination of its CPU, GPU and ESRAM is like having a supercomputer in your living room. But raw power is nothing without speed. So the Xbox One uses its power more effectively, creating lightning fast experiences unlike anything you’ve had before.

خوب پس قدرت کنسول مهمه نه تیم برنامه نویسی و بازی سازی درسته؟
منظورت چیه ؟! هر دوش مهمه !


احتمالاً یه چی تو این مایه ها :d
58735334402236926096.jpg


پسر اون تریلر واقعا وحشتناک بود اگه یه همچین چیزی بشه که دیگه هیچی :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or