سیستم مورد نیاز بازی Rage مشخص شد .

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,944
نام
فرهاد

rage-mutant2.jpg



بعد از نمایشهای موفقت امیز و حیرت اور بازی زیبای Rage از سوی Bethesda ، طرفداران سبک های Action RPG بیش پیش منتظر این عنوان مهم هستند . در همین راستا از سوی ID Software سیستم مورد نیاز بازی مشخص شد که در زیر شاهد ان هستید چیزی که در این میان حائز اهمیت است این میباشد که شما نیاز به یک سیستم فوق قدرتمند نیستید.


Minimum: حداقل سیستم مورد نیاز .


    • OS: Win XP SP3, Vista, Win 7
    • Processor: Intel Core 2 Duo or Equivalent AMD
    • Memory: 2GB
    • Hard Disk Space: 25GB
    • Video Card: GeForce 8800, Radeon HD 4200

Recommended: سیستم پیشنهادی .


    • OS: Win XP SP3, Vista, Win 7
    • Processor: Intel Core 2 Quad or Equivalent AMD
    • Memory: 4GB
    • Hard Disk Space: 25GB
    • Video Card: GeForce 9800 GTX, ATI Radeon HD 5550
 

lion king

کاربر سایت
Jul 24, 2011
49
یعنی بده که بازی برای pc بهینه شده باشه ؟ الان کرایسیس رو میشد با همین g force های سری 8k بازی کرد بازی بدی بود ؟
اگه این بازی پرت شده بیاد کلا جان کارمک برای من میره زیر سوال
ویچر هم اصلا نیازی به 460 نداره اونم با سری 8000 ران میشه
کلا هیچ ربطی نداره req بازی پایین باشه بازی از نظر گرافیکی بده بلکه بهینه بودن رو نشون میده و یادتون باشه همه pc gamer ها high end نیستن
بگم گارتال بیاد حاله همه رو بگیره :dنه بگم بیاد ؟

نیاز داشتن یا تنها اجرا شدن بازی خیلی با هم فرق می کنه ! شما شاید ویچر رو با همون سیستم اجرا کرده باشی اما برای اینکه فریم خوبی ازش بگیری نیاز به یک کارت قوی داری !
از نظر خیلی ها 30 فریم هم فریم خوبی حساب میشه ! این دلیل بر اجرا شدن بازی با حداقل سیستم مورد نیازش نیست ! یک یکه اون سر دنیا و در حال حاضر تو ایران هم تعدادشون کم نیست که سیستم های آنچنان یدارن نمیان دلشون رو به رزولوشن های پایین خوش کنن! چون سیستم پیشنهادی بازی فلان چیز بوده ! ی pc gamer همیشه برای لذت بردن از ی بازی سیستمش 2 برابر چیزیه که بازی و کمپانی سازنده ازش خواسته ! تا با آسودگ یخیال و فراغ بال از بازیش لذت ببره !

کلا سیستم های پیشنهادی هربازی در حال حاضر به صورت نمادین دراومده... نمونه زیاده .... ویچر 2! سیستم پیشنهادی یه 260 بود که عمرا نمیتونست در دقت تصویر بالا عملکرد حتی متوسطی بده.... من با کارتی در حدود 2 برابر 260 تو ویچر 2 به مشکل برخوردم!
والا ما پچ هم ریختیم ... اون قدر توفیر خاصی نکرد!
در ضمن از کی تا الان کارت HD4200 هم رده 8800 شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این کارمک یه چیزیش میشه ها ....

اون کارت زاغارت با پچ و بی پچ هیچ کارایی نداره . که بخوای تغییر ببینی ! فریمش از همون قبلی هم داغون تر میشه . در ضمن تو بیشتر میفهمی علم و دانش و تخصص داری در این زمینه یا کارمک !

بعد از ریختن patch ها دیگه مشکلی نبود و همه تونستن به راحتی بازی کنند همین ویچر رو 2 رو برات مثال زدم با سری 8000 هم ران شده و به راحتی بازی کردن.

به راحتی یعنی چی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! منظورت با غر و دنگ و لگ و رزولوشن پایین و آپشن low بوده دیگه !!!

الان برای قضاوت در این مورد زوده ! اگه کارمک یا کمپانی سازنده به تمام یحرفای که تو این مدت زده عمل نکنه یا نکرده باشه مثل استفاده از mega texture فرضا ! خب بایدم شاهد ی همچین سیستمی باشیم ! هر چند هنوز پردازنده پیشنهادیش 4 هسته ای باقی مونده که باز جای شکر داره ! ی چیزی دیگه هم بگم ! دیروز گیم پلی warhamer 40000 space marine رو میدیدم ! تو رزولوشن 1920 و max طرف تو بازی لگ زیادی داشت ! حالا سیستم پیشنهادی اون هم ی 260 بوده !
پس باید صبر کرد تا بازی بیاد ! من به شخصه نمی تونم قبول کنم که بین نسخه کنسول و pc تفاوتی از نظر گرافیک نباشه ! اگه اینطوری باشه پس id software و کارمک 4 سال سر همه رو با دروغ پردازی هاشون گرم کردن که آخ ربه 60 فریم روی قوطی دست پیدا کنن !!! که با سابقه ای که همه ما از کارمک سراغ داریم این کار خیلی بعیده چرا که الان دیگه همه کارمک رو پدر خوانده امثال doom و rage میدونن ! هر چی بشه میگن کارمک کرد ! پس فکر نکنم سابقه حرفه ای خودش رو فدای کنسول کنه !
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
در اینجا با عقیده ی دوستان به شدت موافقم !!
بازی برمیگرده به اجرا شدن با بهترین شرایط !!
این یک روی قضیه هست ..
روی دوم فریم ریت مناسب هست !
من به شخصه به فریم اهمیت نمیدم ... ( به فریم بالای 30 )
فقط به 30 برسه که بتونم روان بازی کنم !
اما فریم هرچی بالاتر باشه در بازی بهتره !!!
عده ایه م دنبال این هستند !!
و 100% سیستم پیشنهادی برای ریج فقط در جهت اجرای بازی هست با شرایط نورمال !!
فکر نکنم سیستم برای فریم ریت بالا نوشته شده باشه !!
-------------------------------------------------
یه سوال دیگه !!
در نسخه ی پی سی رزولیشن و انتی هم اتومات تنظیم میشه ؟؟؟
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,944
نام
حسین
تو این بازی ربط داره:D تکستچرهای Rage روی هارد ذخیره شده و تو بازی به صورت همزمان Stream میشه. یعنی یهو کل تکستچرها از اول روی رم لود نمیشن. به خاطر همین حجم بالایی داره بازی.

بعد اصولا دقت کردید که این بازی داره رو سخت افزار قدیمی کنسول ها با 60 فریم اجرا میشه؟:D پس نیازش به همچین سیستمی کاملا طبیعیه (من فکر میکردم تازه کمتر از اینا باشه).
دقیقا همین هست بابک خودت جواب دادی دیگه وقتی داره رو کنسول با 60 فریم به قول دوستان اجرا میشه دیگه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...................:dرو pcمیشه 160 فریم بازی هم که 160 فریم بشه میشه .............................کاغد
شما اگه یکم اطلاه داشتی وقتی ببینی یه بازی سسیتم نرمالی لازمه این هنر بازی اسز را میرسونه نه کاغذی بودن بازی را ! لول ! همون زمان که بازی های مثل HL2 که حتی اخر سال به عنوان بهترین گرافیک انتخاب شد به حداقل سیستم نیاز بود ! که کم از شاهکار نداشت !


بابا سیستم خفن تجربه :lol:

تو اون یکی تاپیک توضیح دادم . انجین بازی تلاش میکنه که فریم بازی سرتاسر ثابت نگه داشته باشه و بیشتر سعی میکنه 60 فریم حفظ بشه ! شما تو یه بازی تنظیمات را میبری اخر و بهترین کیفیت را میگیری ولی ممکنه تو یجاهایی از بازی افت فریم یا افت فریم شدیدی داشته باشی که لذت بازی از بین بره .
i. حتی تو نسخه کنسولی که خودشون گفتن رزولیشن بازی داینامیک عمل میکنه و به ندرت تو بعضی از مکان ها رزولیشن بازی پایین میاد تا فریم ثابت بمونه .
اول که سیستم ازنظر شما نرمال هست !!!!!!
عزیز من این سیستمی که ایشون معرفی کردند سیستم خوب 4 سال پیش هست و سیستم بود که 4 سال پیش داشتم پس قطعا سیستم نرمال نیست و قدیمی هست که 100 البته بر می گرده به زمان ساخت بازی :))
این قضیه 60 فریم هم هی تکرار نکن که برای کنسول مهم هست نه برای نسخه pcو هیچ ربطی به اینجا نداره چون سخت افزار های pcتو این ضمینه هیچ مشکلی ندارند
این دیگه بیخیال یعنی می خوای بگی رزولیشن باز یهم تو جاهای مختلف کم و زیاد میشه =)) بیشتر از 720 که فکر نکنم بشه پس خدا می دونه رو کنسول چی می خواهند تحویل ملت بدهند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

به نظر من که جالب نیست خود بازی سیستم را بسنجه و گرافیک بازی خودش افزایش و کاهش بده.
باید دست بازیکن برای تغییر تنظیمات ازاد باشه و شاید یکی بخواد کیفیت textureها رو کم کنه بجاش کیفیت سایه ها رو بیشتر کنه یا AAرو کم کنه بجاش یک تنظیم دیگه را زیاد کنه.
مثلا خواستن یک کاری کنن که سیسمت ضعیف هم بود بتونی حداقل 30 فریم بگیری بازی کنی.
-------------------------------------------
به نظر من کارمک اشتباه کرد LEADپلتفرم را روی PCنذاشت.
روی PCمی تونست بهترین گرافیک را ارائه بده و روی کنسول که سخت افزارشون ثابت هست پورت کنه!
از پی سی به کنسول پورت کردن بهتره چون هم طرفدارن کنسول ها راضی می مونن و هم پی سی باز ها.
--------------------
امیدوارم به حرفش عمل کنه و TEXTUREپک که صحبت رو می کرد روی پی سی عرضه کنه.

امیر محمود اینی که فرخ میگه شاید رو کنسول بشه اجراش کردو لازم باشه با توجه به سخت افزار محدود ولی رو pc اصلا همچین چیزی منطقی نیست چون بازی ها چیزی به نام ابشن گرافیکی دارند که هر کس باتوجه به قدرت سیستم می تونه راحت بازی را برای خودش تنظیم کنه


یه سوال دیگه !!
در نسخه ی پی سی رزولیشن و انتی هم اتومات تنظیم میشه ؟؟؟

کوروش تو دیگه چرا تو کدوم بازی pcدیدیکه روزلیشن خود به خود تنطیم بشه !!!!!!این چیز های که فرخ میگه اگه هم واقعا وجود دشته باشه که بعید می دونم باشه رو نسخه کنسولی هست و هیچ ربطی به این تاپیک و نسخه pcنداره
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: .:Pouria:.

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
ببین سینا وقتی سیستم پیشنهادی را که برا کارت 9800 قرار دادند یعنی برا ی اجرای بازی به سخت افزار قوی نیاز ندارند حال اهر چقدر هم که می خواهند تیمشون برنامه نویس و از این جور حرف ها داشته باشه دیگه فکر نکنم از کرایتیک تو این زمینه حرفه ای تر باشند اگه این طوری بود که همه شرکت های حرفه ای بازی سازی رو pcیک 9800 معرفی می کردند !
حسین،مطمئن باش تو این زمینه از کرایتک حرفه ای ترن.شک نکن.
الان یه سوال،اگه مثلا Witcher 2 یا Crysis رو 9800 به خوبی اجرا میشدن،به نظرت گرافیکشون کاغذی به حساب میومد!؟
 

Panther_X

کاربر سایت
May 31, 2011
1,204
حالا الان دوستان پیش بینی کردن چون سیستم بالایی نمیخواد بازی ضعیفه دیگه؟؟؟نمایش ها اینطور نشون میداد؟!!!!اینجا باید سازنده رو تحسین کرد که تونسته چنین کیفیتی رو با این سیستم اجرا کنه....بعد برای مثال بازی Witcher 2 یکی از دوستام به چنین سیستمی اجرا کرد گرافیکش خوب بود عالی بود نمیشد بهش بگی سیستمت واسه این بازی مسخرست...
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
اول که سیستم ازنظر شما نرمال هست !!!!!!
عزیز من این سیستمی که ایشون معرفی کردند سیستم خوب 4 سال پیش هست و سیستم بود که 4 سال پیش داشتم پس قطعا سیستم نرمال نیست و قدیمی هست که 100 البته بر می گرده به زمان ساخت بازی :))
این قضیه 60 فریم هم هی تکرار نکن که برای کنسول مهم هست نه برای نسخه pcو هیچ ربطی به اینجا نداره چون سخت افزار های pcتو این ضمینه هیچ مشکلی ندارند
این دیگه بیخیال یعنی می خوای بگی رزولیشن باز یهم تو جاهای مختلف کم و زیاد میشه =)) بیشتر از 720 که فکر نکنم بشه پس خدا می دونه رو کنسول چی می خواهند تحویل ملت بدهند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

امیر محمود اینی که فرخ میگه شاید رو کنسول بشه اجراش کردو لازم باشه با توجه به سخت افزار محدود ولی رو pc اصلا همچین چیزی منطقی نیست چون بازی ها چیزی به نام ابشن گرافیکی دارند که هر کس باتوجه به قدرت سیستم می تونه راحت بازی را برای خودش تنظیم کنه
شما مثل اینکه زیادی دوست داری خودت را به دیگران بخندونی . بازی حداقل فریمی که تو pc میگیره 30 فریم هست و اینو خود انجین تشخیص میده و برای اینکه بیشتر مفهوم بشی اینجا را بخون در مورد نسخه pc قشنگ توصیح داده که چه خبره و گرنه بیشتر این دیگه مردم را شاد نکن !
RAGE: I took the opportunity and looked at the options menu. There were no graphic options beside resolution, brightness, anti-aliasing and GPU transcoding. Is this a limitation of the test version?
This is a feature of the id Tech 5. The Engine automatically adjusts to your hardware to ensure the best performance and graphics the hardware can provide.
For example: You have a video card with 512MB VRAM, 4GB of normal RAM and a decent processor. Now the id Tech 5 adjusts the quality of the Level of Detail to the available resources. If you have twice the RAM the engine scales dynamically up to it, improves the textures and objects in the far look sharper and more detailed. At the same time the engines tries to keep running at 60 FPS even though this is not also possible – dependent on the situation.
RAGE: There’s a coop and a rally mode in the multiplayer. Especially the latter one would be a great opportunity for global ladders. Is something like that included?
There are ladders but Tim couldn’t say if they are globally. Unfortunately the multiplayer team wasn’t reachable because at the time of asking it was around 3 o’clock in the morning in Texas. We’re still in contact for an answer though.

RAGE: While playing I noticed that a quick turnaround shows very unsharp textures even though this is only for a few miliseconds. What’s the reason?
The id Tech 5 dynamically adjusts the quality of the shown scene. Everything that is not visible to the viewpoint will scaled down to a minimum of details. So if you quickly turnaround the engine first must scale them up to a proper quality. This is currently much more visible than it will be in the final version. The console versions on the other side will take longer to scale up because of the limited RAM.


RAGE: It seems that the dynamic Level of Details plays a huge part in the id Tech 5. Is there more you can say about it?
While creating and baking the Megatextures the tool chain will automatically detect which parts of the area aren’t able to be visited by you or which ones are always in the distance. These parts will be scaled down to reduce the size on the hard drive and the ram. The designer doesn’t need to take care of this.

RAGE: As idGames is taking it roots from Doom3Maps our readers are pretty interested on how to create maps and modifications. You already mentioned in some other interview that you can access the development tools via the console command “id Studio”. Are there any things to consider beside that?
You must be using an 64-Bit operating system. Because you can create and edit Megatextures with the id Studio and this process takes up a “shitload of RAM” we limited the Studio to 64 Bit.

RAGE: How much RAM would you recommend to a mapper or modder?
As much as you can afford. If you only modify the existing maps and add some new objects, change the scripts there’s no huge performance impact. But if you change something on the existing Megatextures or even create a new one the process of baking those will eat up all your ressources.

RAGE: Which software and operating system do you use to develop?
Even though the whole company is using Microsoft Windows and Microsoft Visual Studio Tim's using a Mac.

RAGE: id Software always said that the development with id Tech 5 is completely platform independent. To be precise only one push of a button.
Right. Tim Willits explained that after a check-in of a code change to the “bakingserver” the source code automatically is getting compiled for the different platforms (PC, PlayStation 3, Xbox 360). Graphical assets and megatextures are also being baked and matched to the specific platform.
He gives me an example. Let’s say a developer changed something on the “Wasteland”-Map and added a new object which isn’t optimized for the PS3 and would cause a huge loss of performance.
The bakingserver will compile those changes to the specific platform. If an adjustment is not possible the developer will get notified and is able to see the specific errors on a webinterface. There he can draw conclusions back to the specific person, object, platform and analyse the error.
The developer now knows that his recently added object would cause performance issues on the PS3 and is now able to optimize it.
With the webinterface it’s possible for every developer to track the development of the game and get statistics over specific parts or the whole project.

RAGE: You say that the process of baking a Megatexture takes a long time. Why is that and what helps do speed up this process?
Like already mentioned it requires a huge amount of RAM and also a fast hard drive because there’s an permanent exchange of data. To speed up the process a fast processor with multiple cores also helps. The engine dynamically splits up the optimization of the texture into multiple processes which then will be allocated to the cores.
For example: if you have eight cores you will have eight concurrent processes of optimization.

مفهوم شد؟ یا بازم برات بگردم و درشت کنم رنگش را قرمز کنم فونتش را چند درجه ببرم بالا تا بتونی ببینی ؟!
 
  • Like
Reactions: Soheil

amirmahmood

کاربر سایت
Nov 12, 2009
3,202
نام
امیر محمود
یک فرمولی هستش که تقریبا اثبات شده هستش.
گرافیک بازی هر چی بالاتر باشه سخت فزار قوی تری می خواد!
این بهینه بودن بازی هم برای این هستش که وقتی شما برای مثال کارت GTX260داری بازی بتونه 99درصد قدرت کارت شما استفاده کنه.
البته به این سیستم های پیشنهادی زیاد نمیشه روی حساب باز کرد!
ولی اگر این سیستم پیشنهادی واقعا درست باشه میشه گفت گرافیک بازی خوب هستش اما عالی یا شگفت انگیز که فکت بیفته روی زمین نیست.
وقتی خودشون (سازنده بازی) با GTX560بازی را اجرا کردن میشه فهمید که کسی 560 داره می تونه در بهترین شرایط بازی را انجام بده و کمترین افت فریم را داشته! چرا سازنده بازی از 580 استفاده نکرده؟ بخاطر این استفاده نکرده چون با یک 560 خیالش راحت بود و فریم خیلی خوبی گرفته.
------------------------------------
ولی کسی که 9800داره می تونه بازی روی HIGHبازی کنی (به احتمال90درصد)

 
  • Like
Reactions: hosein me

RoCoCo

کاربر سایت
Apr 23, 2008
4,456
نام
Nimo
نیاز داشتن یا تنها اجرا شدن بازی خیلی با هم فرق می کنه ! شما شاید ویچر رو با همون سیستم اجرا کرده باشی اما برای اینکه فریم خوبی ازش بگیری نیاز به یک کارت قوی داری !
از نظر خیلی ها 30 فریم هم فریم خوبی حساب میشه ! این دلیل بر اجرا شدن بازی با حداقل سیستم مورد نیازش نیست ! یک یکه اون سر دنیا و در حال حاضر تو ایران هم تعدادشون کم نیست که سیستم های آنچنان یدارن نمیان دلشون رو به رزولوشن های پایین خوش کنن! چون سیستم پیشنهادی بازی فلان چیز بوده ! ی pc gamer همیشه برای لذت بردن از ی بازی سیستمش 2 برابر چیزیه که بازی و کمپانی سازنده ازش خواسته ! تا با آسودگ یخیال و فراغ بال از بازیش لذت ببره !



اون کارت زاغارت با پچ و بی پچ هیچ کارایی نداره . که بخوای تغییر ببینی ! فریمش از همون قبلی هم داغون تر میشه . در ضمن تو بیشتر میفهمی علم و دانش و تخصص داری در این زمینه یا کارمک !



به راحتی یعنی چی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! منظورت با غر و دنگ و لگ و رزولوشن پایین و آپشن low بوده دیگه !!!

الان برای قضاوت در این مورد زوده ! اگه کارمک یا کمپانی سازنده به تمام یحرفای که تو این مدت زده عمل نکنه یا نکرده باشه مثل استفاده از mega texture فرضا ! خب بایدم شاهد ی همچین سیستمی باشیم ! هر چند هنوز پردازنده پیشنهادیش 4 هسته ای باقی مونده که باز جای شکر داره ! ی چیزی دیگه هم بگم ! دیروز گیم پلی warhamer 40000 space marine رو میدیدم ! تو رزولوشن 1920 و max طرف تو بازی لگ زیادی داشت ! حالا سیستم پیشنهادی اون هم ی 260 بوده !
پس باید صبر کرد تا بازی بیاد ! من به شخصه نمی تونم قبول کنم که بین نسخه کنسول و pc تفاوتی از نظر گرافیک نباشه ! اگه اینطوری باشه پس id software و کارمک 4 سال سر همه رو با دروغ پردازی هاشون گرم کردن که آخ ربه 60 فریم روی قوطی دست پیدا کنن !!! که با سابقه ای که همه ما از کارمک سراغ داریم این کار خیلی بعیده چرا که الان دیگه همه کارمک رو پدر خوانده امثال doom و rage میدونن ! هر چی بشه میگن کارمک کرد ! پس فکر نکنم سابقه حرفه ای خودش رو فدای کنسول کنه !

ما نمیدونستیم همه بچه ها اینجا 2 تا 590 امدن sli کردن هنوز نمیدونی شما نظر الکی نده من الان یه 460 هم دارم شدم High end و یا کارت های دیگه ؟ یعنی هرکی کارت گرافیکش خوب باشه میشه high end :))؟لطفا در زمینه هایی که چیزی نمیدونین نظری ندین.

در مورد ویچر هم فقط میخندم چیزهایی رو که داری میگی رو pc بازی کردی دیگه ؟ شما اگه تهرانی تشریف بیار من بهت نشون بدم ویچر 2 روی res 1024*768 و اپشن گرافیکی low بدون لگ و افت فریم جالب اینجاست که فریم هم ثابت میمونه و balance نداره و هر وقت این چیزایی که من گفتم رو یه تست زدی بیا ادامه بحث من خودم pc قبلیمو کنار نزاشتم و هنوزم روش تست میزنم بازی ها رو که نتیجه گیری های جالبی میشه کرد باهاش شما هم یه تست کن ببین ویچر چی میشه.
 

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
12,997
نام
محمد امین
وقتی که برای سیستم پیشنهادی کارتهای DX11 رو معرفی نمیکنه یعنی تو بازی از این قابلیت استفاده نکردن دیگه..!

در ضمن شک نکنید گرافیکش با نسخه کنسولی فرق چندانی نخواهد کرد و بیشتر فریم بالاتر میتونید بگیرید..
 

hosein me

کاربر سایت
Jan 21, 2010
8,944
نام
حسین
حسین،مطمئن باش تو این زمینه از کرایتک حرفه ای ترن.شک نکن.
الان یه سوال،اگه مثلا Witcher 2 یا Crysis رو 9800 به خوبی اجرا میشدن،به نظرت گرافیکشون کاغذی به حساب میومد!؟
خو بببین سیتا جان چون می دونم یه خوب یاجرا نمیشه چون حجم بافت های این 2 بازی خیلی خیلی بالاست
خوب پس با این حساب که تو می گی الان باید rage که روی pcمی اید گرافیکش بالارت از کرایسیس وارهد باشه دیگه درسته !!!!!!!!!!!!!!!
همه چی برعکس شده.به جای اینکه خوشحال باشین ناراحتین:))
حسین جان وقتی بازی امدهو فرق چندانی بین 3 نسخه ندیده ای خودت متوجه می شی ببین که بهت گفتم !!!
شما مثل اینکه زیادی دوست داری خودت را به دیگران بخندونی . بازی حداقل فریمی که تو pc میگیره 30 فریم هست و اینو خود انجین تشخیص میده و برای اینکه بیشتر مفهوم بشی اینجا را بخون در مورد نسخه pc قشنگ توصیح داده که چه خبره
؟!
حداقل فریم اخه رو چه سیستمی رو هوا برا خودت یک چیزی نگو !!!!!بعد هم خودتو خوشحال نکن کمی منطق خوب چیز ی هست
شما ظاهرا دفعه اولت هست رو pcمی خواییک چیز یرا تجربه کنی وگرنه اینطوری فکر نمی کری!!!!!!!!!!!!!!!
این یک قانون ثابت شده هست هر چی گرافیک بازی بالاتر باشه سخت افزار بالاتر میخواد !!
نمونه اش را می تونیم تو همه بازی های با گرافیک بالا ببینیم کرایسیس .کرایسیس وارهد .ویچر 2 و مترو 1و 2 و بتلفیلد 2و.......................باز هم بگم !!!!!!!!!!!!!
افتاد الان
حالا اگه گرفتی من چی می گم باز برامن لینک سایت بزار !!!
با توجه به سیستم پیشنهادی و سابقه تیم سازنده و تریلر ها گرافیک در حد قابل قبولی هست ولی به هیچ عنوان نمی تونه شاخ باشه حالا تو اگه دوست داری دربار بازی فکر دیگه بکنی به خودت مربوط هست :))
یک فرمولی هستش که تقریبا اثبات شده هستش.
گرافیک بازی هر چی بالاتر باشه سخت فزار قوی تری می خواد!
این بهینه بودن بازی هم برای این هستش که وقتی شما برای مثال کارت GTX260داری بازی بتونه 99درصد قدرت کارت شما استفاده کنه.
البته به این سیستم های پیشنهادی زیاد نمیشه روی حساب باز کرد!
ولی اگر این سیستم پیشنهادی واقعا درست باشه میشه گفت گرافیک بازی خوب هستش اما عالی یا شگفت انگیز که فکت بیفته روی زمین نیست.



حالا 100 بار بیا بگو اگه متوجه شدن فکر می کنه pcهم مثل کنسول و از نظر سخت افزار محدود که بیا براش اینطوری کار کنن

وقتی که برای سیستم پیشنهادی کارتهای DX11 رو معرفی نمیکنه یعنی تو بازی از این قابلیت استفاده نکردن دیگه..!

در ضمن شک نکنید گرافیکش با نسخه کنسولی فرق چندانی نخواهد کرد و بیشتر فریم بالاتر میتونید بگیرید..

دقیقا حرف من هم همین هست تفاوت با نسخه کنسولی فقط فقط تو فریم ریت هست و رزولیشن
کلا تو دورهای که همه بازی ها ی شاخ دارن از دایرکس 11 استفاده می کنند این شرکت به این راحتی بی خیال این قابلیت میشه انتظار چندانی ازش نمیشه داشت
درضمن ویچر 2 را نگید چرا دایرکس 11 نداشت ولی گرافیکش عالی بود !! علت بخاطر این بود که از ابتدا برای pcطراحی شده بود
 
آخرین ویرایش:

RoCoCo

کاربر سایت
Apr 23, 2008
4,456
نام
Nimo
اقا حسین .جان من شما فقط تنها pc gamer این سایت هستی دیگه ؟ ما و بقیه از سخت افزار و pc و ... هیچی نمیفهمیم فقط شما میفهمی با این پست هایی که میدی ؟ اگه اره بگو ما هم به روش خودت باهات بحث کنیم
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
خو بببین سیتا جان چون می دونم یه خوب یاجرا نمیشه چون حجم بافت های این 2 بازی خیلی خیلی بالاست
خوب پس با این حساب که تو می گی الان باید rage که روی pcمی اید گرافیکش بالارت از کرایسیس وارهد باشه دیگه درسته !!!!!!!!!!!!!!!
نه،قرار نیست بالاتر از Crysis Warhead باشه.منظورم اینه اینطور نیست که حالا که سیستم پیشنهادی بازی مثلا 1/4 سیستم پیشنهادی Crysis Warheadـه،پس گرافیک بازی هم 1/4ـه اونه!میگم این نسبت برقرار نیست.یعنی حالا که گفته رو 9800 به خوبی اجرا میشه،به این معنی نیست که گرافیکش در حده بازیای 4 سال پیشه!
پ.ن:مارو با اون دختره تو مسافری از هند یکی کردی دیگه!!؟:D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر