سونی: 3DS بچه بازی است!

Ooops

کاربر سایت
Apr 16, 2010
1,801
نام
محمد علی
سلام!
jacktretton.jpg

CEO شرکت SCE، آقای Jack Tretton اخیرا در چند مصاحبه درمورد کنسول های حاضر در بازار رقابت و سیاست سونی برای عرضه ی کنسول جدید، صحبت های جالبی مطرح کرده اند.

"اگر شما واقعا قصد دارید از یک تکنولوژی برای یک دهه حمایت کنید، در هنگام عرضه، باید پلتفرمی عرضه کنید که فراتر از حد و مرز ها باشد."

"ما الان چهار سال است که PS3 را داریم و تازه زمان برداشتن قدمهای بزرگ رسیده. ما از این به بعد از سراشیبی طولانی مدتی لذت خواهیم برد، چرا که تکنولوژی ما که در سال 2006 عرضه شد و در آن زمان فراتر از حد و مرزها بود، به طرز فوق العاده ای مناسب زمان حال است و این به وضوح در رقبای ما وجود ندارد.(در رقابت ما وجود ندارد)"

"الان ماکروسافت و نینتندو برای بروز بودن در سال 2011 و بعد از آن در حال کم آوردن هستند. منظورم اینه که، خیلی مسخره است، چرا من باید یک سیستم گیمینگ بدون هارد درایو بخرم؟ چطور چنین چیزی ممکنه؟ بله، سنسور حرکتی و بازیهای حرکتی (Motion Gaming) باحالن! اما وقتی من فقط میتونم بازوانم رو 6 اینچ حرکت بدم، واقعا چطور ممکنه حس کنم که دارم یه بازی حرکتی دقیق انجام میدم؟"

همچنین ایشان در رابطه با کنسول دستی جدید نینتندو از وصف "ابزار عالی برای سرگرم کردن بچه ها" استفاده کردند. "هیچ آدم حدودا 20 ساله ای که برای خودش احترام قائله حاضر نمیشه یکی از اونا (3DS) رو بگیره تا رو یه هواپیما بشینه! (اشاره به بازی Pilotwing Resort یکی از عناوین لانچ 3DS) یکم برای اینکار بزرگ شده!"

منبع
 

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
همه اینایی که گفتی قبول ولی دیگه نهایت بی اصافیه که بگیم xbox نسل پیش برنده شد.ps2 تو نسل پیش کاملا پادشاهی میکرد و کاری کرد که دیگه فکر نکنم تو تاریخ تکرار بشه...
منظورم این که در حالت کلی که نگاه کنیم درسته برنده بدون شک PS2 هست ولی در اصل مایکروسافت هم یه جورایی برنده میدان بود، یعنی یه کمپانی تازه کار تو این صنعت با یه کنسول نه چندان نام آشنا خیلی خوب جای خودش رو باز کرد و تونست غول هایی مثل نینتندو و سگا رو کنار بزنه، این خودش یه پیروزی هست به نظرم.
این نسل هم که کاملا کنسولش رو جا انداخت.
از این لحاظ میگم، وگرنه خب تو فروش و.... که اصلا فکر نکنم تکرار شدنی باشه فروش PS2 ...
 

capitanrayan

ابیلیتی سلیمان از من گرفته شده
کاربر سایت
Jun 23, 2007
8,490
رضا فعلا که این دوستمون jaki رو یکی باید بگیره چون مثل اینکه خیلی ذوق زده شده و در پوست خودش نمیگنجه:D

در مورد ایشون هم خوب تو هر دو جناح بالاخره افرادی برای سرگرمی باید باشند دیگه! من نمیدونم حالا چه گیری بوده که این حرف رو زده:D
:(
ای باااا
یکسری هم نمیزارن این سیبه نچرخه و بخوره زمین ،جدا فقط همین:|:|:|
 

Captain America

I am become Death, The Destroyer of Worlds
کاربر سایت
Aug 13, 2010
7,101
نام
Jesus
راست میگه دیگه بخدا من خجالت میکشم اگر روزی رو تصور کنم که wii یا ds گرفتم دستم.!

بازیهاش برای بچه های 10 ساله هست بخدا .
قارچخور هم شد بازی.
آقا کجاش خجالت داره بازی ها به این توپی داره مگه قراره همش بکشیم یا از ترس یه کاری کنیم به نظرم من ساخت بازی ها این شکلی خیلی سخت تر هست تا بازی ها هاردکور
بعضی مواقع حسرت داشتن یه Wii را میخورم واقعا ماریو عجب شخصیتی هست بعد این همه سال هنوز هم محبوب هست این ماریو گالاکسی واقعا بی نظیر بود واقعا ماریو شخصیت تکرار نشدنی و شکست ناپذیری هست فکر کنم گیم استاپ یه رای گیری گذاشته بود در مورد محبوب ترین شخصیت بازی ماریو با 64% تو فینال فکر کنم اول شد به قول معروف ماریو جاودانه شده
 

se7en123456

کاربر سایت
Dec 22, 2009
451
نام
محمد رضا
واقعا كه براي تبليغ جنس خودش آدم دست به چه كار ها كه نمي زند به اين مي گويند تبليغ كثيف كه من از اين كارها خوشم نمي آيد و اگر هم اين ngp بيايد نمي خرم
 

CAP\MortezA63

کاربر سایت
Mar 13, 2009
1,653
نام
MortezA
اوصولا برای سونی همه چیز بچه گونه است یکی نیست به این آقا بگه اون قولهای که 3-4 سال پیش دادین چی شد.؟؟؟؟4 ساله کنسول شما رو خریدم دریغ از یه بازی به سبک ICO یا SOC همش شده شوتر..!!resistance 1.2.3 killzone 2.3 پس بقیه ی یوزرها آدم نیستآ.؟؟خواسته ندارن.؟؟بازیهای متنوع نمی خوان.؟؟!آخ که چقدر دلم از دست اینا پره شده هر سال فقط یک عنوان از U 1به U 2 و همینطور به U3 بازی GT رو که نگو...! کنسول PS2 چقدر بازی متنوع داشت آدم مخش سوت میکشه اصلا عمرآ بتونه بشمره..!واسه من دیگه حنای سونی رنگ نداره.
 
آخرین ویرایش:

Mλjid

کاربر سایت
Nov 9, 2007
1,368
نام
My Real Name،My Rap Shit
چقدر بچه داریم ما تو دنیا#:-s+
چقدر هم ادم احمق رو کره زمین هست که دستشون رو 8 اینچ باز میکنند واسه 1 بازی:D
b-)باریک الان اینا دارن لذت میبرن تو سر زیری هستن:))
 

ویلی

کاربر سایت
Mar 17, 2011
266
نه بازی نیست. برای شما هاردکور ها اینها رو بازی کردن عیب داره. ماها که بچه 10 ساله هستیم باید بازی کنیم. با افتخار هم Wii و DS و در آینده هم 3DS رو نه در دست بلکه در آغوش میگیریم :)

Super Mario Galaxy --- 97.46
Super Mario Galaxy 2 --- 97.12

خوب داداش شکا در آغوش بگیر حرفی نیست. کسی هم نگفت که ما هاردکور هستیم اتفا قا هر گیمر قدیمی عاشق بازی 2 بعدی هست چون باهاش خاطره داره . ولی نه هر دو بعدیی . مثلا همین ماریو گالکسی. ! من شرمم میاد اگر روزی این بازی رو کسی تو دستام ببینه . بخدا برای بچه های 10 ساله هست .
 

kamran_dotnet

کاربر سایت
Jan 13, 2008
171
هر کنسولی بازی بچه گانه داره و بازی جدی هم داره
حداقل ماریو که کاراکتر و سمبل نینتندو هست داره بیست سال حکمرانی میکنه
سونی که با کراش! اومد به بازار.الان کراش کجاست؟
کنسولی که فقط یه سخت افزار میسازه بعد منتظره که شرکتها براش بازی بسازن دیگه به چی خودش مینازه؟ امثال کوجیما و یا اسکوار انیکس سونی رو کردن سونی.شرکتها دیگه بازی رو میسازن و پلی استیشن هم مثل یه کامپیوتر میمونه که سی پی یو و کارت گرافیک خوب براش گذاشتی.کار خاصی کرده؟
باز نینتندو میتونه به تفکر و مغز خودش بنازه که آکبند نمونده و سبک جدیدی از بازی کردن رو خلق کرده.یا مایکروسافت میتونه به ایده خلاقانه کنسولش بنازه.
خجالت هم نمیکشه اومده عین ایده نینتندو رو کپی کرده یه گوشکوب میده دست مشتری هاش میگه سبک جدید بازی :D
 
  • Like
Reactions: Dreadlord

Kasra-M

The phoenix must burn to emerge
کاربر سایت
Sep 15, 2010
1,659
نام
Kasra
من خودم قبول دارم کنسول wii شاد و یه جورایی برای fun ساخته شده نه به هدف بازی کردن به صورت حرفه ای. به قول "ویل رایت" که گفت: wii بسیار سرگرم کنندس ولی به طبقه اسباب بازی ها تعلق داره!!!
ولی در مورد ds اصلا اینطور نیست, ds گیمرهای hardcore سبک jrpg رو به خودش معطوف کرده. ds نشون داد با این که ضعیف ترین کنسول نسل حاضره( از نظر سخت افزاری) ولی میتونه بدون گرافیک خفن موفق باشه ( از psp بسیار بهتر عمل کرده, چه از نظر فروش کنسول , چه از نظر تغذیه گیمرها با بازیهای شاهکار خودش). مثلا بازی میاد dragon quest 9 و بدون اون جلوه های تصویری 5.3 میلیون نسخه فروش میکنه.
حالا 3ds دقیقا خط و مشی ds رو ادامه میده , با این تفاوت که سه بعدیه و قدرتهای بیشتری هم داره و میتونه در سبک های مختلف مثل اکشن هم موفق عمل کنه.
 

imankazami

کاربر سایت
May 31, 2007
1,368
نام
eman
راست میگه دیگه بخدا من خجالت میکشم اگر روزی رو تصور کنم که wii یا ds گرفتم دستم.!

بازیهاش برای بچه های 10 ساله هست بخدا .
قارچخور هم شد بازی.

دوست عزیز ولی یادت باشه که خیلی ها با این بازی های خجالت اور بزرگ شدن و خاطره دارن خیلی دیگه هم اینجوری بزرگ میشن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر