سونی: 3DS بچه بازی است!

Ooops

کاربر سایت
Apr 16, 2010
1,801
نام
محمد علی
سلام!
jacktretton.jpg

CEO شرکت SCE، آقای Jack Tretton اخیرا در چند مصاحبه درمورد کنسول های حاضر در بازار رقابت و سیاست سونی برای عرضه ی کنسول جدید، صحبت های جالبی مطرح کرده اند.

"اگر شما واقعا قصد دارید از یک تکنولوژی برای یک دهه حمایت کنید، در هنگام عرضه، باید پلتفرمی عرضه کنید که فراتر از حد و مرز ها باشد."

"ما الان چهار سال است که PS3 را داریم و تازه زمان برداشتن قدمهای بزرگ رسیده. ما از این به بعد از سراشیبی طولانی مدتی لذت خواهیم برد، چرا که تکنولوژی ما که در سال 2006 عرضه شد و در آن زمان فراتر از حد و مرزها بود، به طرز فوق العاده ای مناسب زمان حال است و این به وضوح در رقبای ما وجود ندارد.(در رقابت ما وجود ندارد)"

"الان ماکروسافت و نینتندو برای بروز بودن در سال 2011 و بعد از آن در حال کم آوردن هستند. منظورم اینه که، خیلی مسخره است، چرا من باید یک سیستم گیمینگ بدون هارد درایو بخرم؟ چطور چنین چیزی ممکنه؟ بله، سنسور حرکتی و بازیهای حرکتی (Motion Gaming) باحالن! اما وقتی من فقط میتونم بازوانم رو 6 اینچ حرکت بدم، واقعا چطور ممکنه حس کنم که دارم یه بازی حرکتی دقیق انجام میدم؟"

همچنین ایشان در رابطه با کنسول دستی جدید نینتندو از وصف "ابزار عالی برای سرگرم کردن بچه ها" استفاده کردند. "هیچ آدم حدودا 20 ساله ای که برای خودش احترام قائله حاضر نمیشه یکی از اونا (3DS) رو بگیره تا رو یه هواپیما بشینه! (اشاره به بازی Pilotwing Resort یکی از عناوین لانچ 3DS) یکم برای اینکار بزرگ شده!"

منبع
 

"[MTV]"

کاربر سایت
Jan 3, 2011
74
مرتیکه خجالت نمیکشه با اون هیکلش:d هی نینتدو پوزشونو میزنه و اینا میخوان با تخریب افکار عمومی به ادامه مبارزه بپردازن)x
 

SLASH1

کاربر سایت
Jan 15, 2007
3,347
نصف بچه ها چیه. من خودم سر ماریو گالاکسی 1 موندم. رسما چند روز علافش بودم :D


باور کن نسخه میکرو شو دیگه کسی نمی تونه تا اخرش بره:d

super mario bros خودش یکی از سخت ترین بازی های این نسله خیلی ها با ترفندی که بعد از چند بار مرگ بهت می ده تونستن ردش کنن
 

Kasra-M

The phoenix must burn to emerge
کاربر سایت
Sep 15, 2010
1,662
نام
Kasra
باور کن نسخه میکرو شو دیگه کسی نمی تونه تا اخرش بره:d

super mario bros خودش یکی از سخت ترین بازی های این نسله خیلی ها با ترفندی که بعد از چند بار مرگ بهت می ده تونستن ردش کنن

من خودم زمان میکرو نتونستم تمومش کنم اما حالا به لطف شبیه ساز و save لحظه ای تمومش کردم.این بازی 32 مرحله داره. بازی new super mario ds هم سخت بود, البته یه خوبی داشت که با گرفتن هر قلعه بازی save میشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر