سونی: دادن دوربین اجباری حرکتی بر ضد مصرف کننده است

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
9,004
نام
فرهاد
icon_xl.jpg


درود.


آقای Fergal Gara رییس PlayStation UK دز مصاحبه خود عنوان کرد که تصمیم به نداشتن PS4 بدون دوربین کاملا مبتنی بر انتخاب مصرف کننده است وی در ادامه نیز تیر پیکان خود را سوی ماکروسافت گرفت و گفت "دادن دوربین زوری در یک باندل به مشتریان یه حرکت ضد مصرف کننده به شمار می‌آید." وی که رقیب خود یعنی X1 را هدف گرفته بود در ادامه سخنانش افزود:

"وقتی انتخابی صورت می‌گیرد و من می‌دانم که درست است به آن منظور است که دادن یک باندل حاوی دوربین در خلاف انتخاب مصرف کننده می‌باشد. این حرکت به گیمرها حق انتخاب نمی‌دهد، لذا معقول‎ترین چیزی که می‌توان به عنوان برند gamer friendly انجام داد این است که به آن‌ها حق انتخاب بدهیم. از همین رو بسیار خرسندم که توانستیم این کار را انجام دهیم."

GAF
 

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
مشتری مداریه به 200 دلار تخفیفی می گن ماکرو برای کینکت به کاربراش داد

داداش شما از عناصر درون Microsoft تشریف داری احیانا؟ این آمار و اعداد دقیق رو از کجا میاری؟ آخه واقعا فکر کردی Microsoft اومده از جیبش 200 دلار زده به شما حال یده؟ من جای Microsoft بودم از خوشی پشتک میزدم که طرفداران چشم بسته ای مثل شما داره.


----------------------------------------------------

آقا برید بالا بیاید پایین، Kinect یه چیز جانبی هست واسه من و شما گیمر. بله بنده با کله رفتم خریدمش چون جدید بود و تو جمع جال میداد ولی الان که تنها زندگی میکنم کاملا بی استفاده افتاده گوشه. به جای این همه یقه پاره کردن واسه Microsoft به این فکر کنید که اگر واقعا بازی هایی بیاد که از Kinect جوری استفاده کنه که من گیمر رو راضی کنه، راحت میشد رفت و خریدش ولی هر موقع که ارزشش رو داشته باشه. آخه من نمیدونم چرا به زور میخوان بدن به ملت این رو! چه اجباریه؟ بذارید هر کس دوست داشت بگیره هر کس هم نگرفت تصمیم خودش باشه. الان این سر سپردگان Microsoft بیان یه بازی رو معرفی کنن که بدون Kinect تجربه بدتری باشه! این سیستم مولتی مدیا رو خواهشا نیارید وسط که لوس بازیه.
 

hesehabib

کاربر سایت
Nov 18, 2007
682
سونی میدونه با اون سیستمی که موو داره اگه خریدش اجباری هم بود بازم یه وسیله بلااستفاده بود ولی کینکت اونقدر جا واسه مانور داره که سازنده ها ازش استقبال کنن.
----------------------------
فقط برام سواله چرا سونی زرت و زرت داره درمورد رقیبش حرف میزنه!
درواقع سعی داره ضعف های خودشو با ترول کردن بپوشونه.
 

hesehabib

کاربر سایت
Nov 18, 2007
682
سونی با این کارش به طرفدار هاش حق انتخاب داد...
کاری که ماکروسافت نکرد.
نه خیر؛با این کار ریسک نکرد و ترجیح داد بازی هاش در همون حدی باشه که قبلا بوده.
آخه کدوم شرکتی میاد واسه یه وسیله جانبی که خریدش اختیاریه یه بازی پر خرج بسازه؟
ماکرو با این کار هم خیال سازنده ها رو از بابت فروش بازی ها راحت کرد هم خیال مشتری ها رو از بابت کیفیت بازی ها راحت کرد.
حالا فکر کن یه سازنده بخواد واسه موو بازی بسازه؛از همون اول میدونه که بازیش رو فقط اونایی میخرن که موو رو بخرن!
 

8030

کاربر سایت
Dec 10, 2010
2,445
نام
mohammad
گذاشتن کینکت داخل پک خود کنسول هیچ ایرادی نداره و بسیار کار خوبیم هست .یه تنوع هم به حساب میاد برای بازی کردن که همش فقط با دسته کنسول نباشه و ازشم استقبال میشه.منتها چیزی که هست اگر ماکرو در ساخت کنسولش یه سری صرفه جویی میکرد که قیمت تمام شدش پایینتر میومد منظورم هم افت سخت افزاری نیست میتونست کمی در قسمتهای دیگه صرفه جویی کنه طوری میشد که با کینکت کنسول 400 دلار در میومد خیلی بهتر میشد.
500 دلار برای کشورهای جهان سوم خیلی زیاده حتی برای جهان دوم هم کسی شاید حاضر نباشه اینقدر خرج کنه مگه اینکه واقعا خوره بازی باشه.
 

FarSeeR

کاربر سایت
Jun 18, 2013
1,130
نه خیر؛با این کار ریسک نکرد و ترجیح داد بازی هاش در همون حدی باشه که قبلا بوده.
آخه کدوم شرکتی میاد واسه یه وسیله جانبی که خریدش اختیاریه یه بازی پر خرج بسازه؟
ماکرو با این کار هم خیال سازنده ها رو از بابت فروش بازی ها راحت کرد هم خیال مشتری ها رو از بابت کیفیت بازی ها راحت کرد.
حالا فکر کن یه سازنده بخواد واسه موو بازی بسازه؛از همون اول میدونه که بازیش رو فقط اونایی میخرن که موو رو بخرن!

شما واقعا نیاز دارید تا یه سرچ کوچیک در مورد بازی هایی که واسه Move ساخته شدن بندازید توی نسل حاظر!
از Resident Evil ها گرفته تا Little Big Planet, Killzone, Heavy Rain, Infamous, NBA, Ninja Gaiden و خیلی بازی های دیگه به اضافه ی بازی های انحصاری دارن بطور کامل از این وسیله خیلی جانبی ( به قول Terova ) استفاده میکنن!

دوربین سونی یک وسیله خیلی جانبی هست که هر وقت اقدام به خریدش بکنی نشان گول خوردن شما هست ولی کینکت یک وصیله کاملا اصلی هست که امکانات XBOX ONE رو کامل میکنه
 

Horror

Valar Morghulis
کاربر سایت
Mar 16, 2010
4,237
نام
Mohammad
اینکه کینکت وسیله اصلی هست یا نه به حرف نیست !
مایکروسافت باید انقدر روی کینکت خلاقیت به خرج بده و امکانات زیادی رو در Xbox One به دوش کینکت بذاره که کاربر واقعا قانع بشه که صرفا یه وسیله اضافه رو به زور بهش ننداختن بلکه بدون کینکت Xbox One کاملا بی معنی و غیر قابل استفادست وگرنه اگه قرار باشه کار با کینکت با ۴ تا فرمان صوتی ساده به علاوه خاموش روشن کردن دستگاه و ۴ تا بازی سطح پایین تموم بشه خب مشخصا این انتقاد ها حالا حالا ها مایکروسافت رو رها نخواهند کرد.
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,019
نام
Farshad
مشتری مداریه به 200 دلار تخفیفی می گن ماکرو برای کینکت به کاربراش داد نه اینکه اول نسل بیاد یک سری CG و بازی های خیالی رو نشون بده برای گول زدن گیمرها یا اینکه بگه کل بازی های ما روی 120 فریم و 1080P اجرا میشه..! یا اولش کنسولها رو با قابلیت اجرای بازی های PS2 عرضه کنه بعد این قابلیت رو برداره مثل لینوکس..!
حالا خود می دونه با توجه به عقبه سونی تو موارد بالا که گفتم چه مقدار از این حرفهای که در مورد PS4 زدن به حقیقت می پیونده..!

سونی خودش خوب میدونه هیچکس به طرف دوربین کنسولش نمیره نه کسی براش بازی می سازه نه کسی ازش استفاده میکنه پس یک چیز بی هوده رو چرا باید بگزاره تو کنسولش ولی ماکرو میدونه حدود 30 میلیون نفر کینکت رو که قیمتی تقریبا برابر با خود 360 داشته رو خریدن و خیلی ها به خاطر کینکت می خوان برن سراغ XBOX ONE پس به همین خاطر کینکت رو با یک تخفیف عالی برای گیمرها گذاشته
حرفت درست سونی تو زمان PS3 کلی خالی بست و اشتباه کرد اما شرکت موففق اونیه که پیشرفت کنه نسبت به قبل و سونی این کارو کرد

البته نمیدونم دعوا سر چیه؟ سر 100 د.لار؟؟؟؟؟ اگه طرف XONE بخواد بخره 100 دلار براش مهم نیست و میخره حالا اگه کینکت رو بردارن انگار همه سونی فن ها میرن به ONE میخرن
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
من اجباری بودن کینکت رو وقتی قبول خواهم کرد که بازیای بزرگی که ساخته میشن همشون ازش استفاده کنن و تجربه خیلی متفاوت و دلچسبی باشه به طوری که آدم دلش بخواد تمام بازیا رو رو X1 بازی کنه به خاطر کینکت . که کینکت اصلا اینجوری نبود و کینکت 2 هم احتمال نمیدم اینجوری باشه . + کوجیما از کینکت به نحو احسن استفاده کنه :D

حالا ببینیم آینده چی نشون میده .
 

Victarion

Loyal Member
Oct 25, 2006
8,922
ترول نیست خبرش همه جا پخش شده! احتمالا بعید نیست بازیهای لانچشم پر باگ باشه و هیچ بعید نیست لانچش عقب هم بیوفته!
دیگه تو متن کاملا مشخصه دیگه! این قضیه برای 3 روز پیش بوده و کمتر از 2 ماه دیگه سونی باید این مشکلات رو حل کنه در حالی که اونور تمام بازیها بدون مشکل روی وان اجرا میشدن و فریم ریت بتل 4 شدیدا روی وان بالا بوده

حتی چه بسا از اون هم بالاتر، اصلا ممکنه این نسل کنسول نده. و بازهم هیچ بعید نیست ورشکست بشه و در کارخونه رو ببنده.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر