سریال Stranger Things [اسپویل تا آخرین اپیزود آزاد می باشد]

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,825
نام
مهراد
قسمت آخر دوبار اشکمو در آورد ... لحظه ای که داستین به عموی ادی ماجرای مرگش رو گفت و لحظه رسیدن هاپر به الون... سریال بی نظیر تموم شد و عجب فصلی بود، میخکوب کننده از شروع علامت Netflix تا موزیک آخرین سکانس. اون فضا اون عمق شخصیت ها اون حس و نگاهی که بهم داشتن... وای که استیو و ادی و داستین بهترین شخصیت های این سریالن و خدا خدا میکنم یک اسپین آف بسازن که توش ادی باشه. اون صحنه گیتار الکتریک آخرِ هیجان و آدرنالین بود اون مبارزه در برابر خفاش هایی که دورش میچرخیدن، ادی واقعا قهرمان بود. بردران دافر چند روز پیش گفته بودن ایده ای برای اسپین آف دارن که حتی پشمای مسئولین نتفلیکس میریزه چه برسه به مخاطب و الان یک فصل نهایی و یک اسپین آف انتظار رو دیوانه وار سخت میکنه.

نمیدونم قرارِ چه بلایی سر مکس بیاد اما از اون شخصیت هاییه که ظاهر و صدا و اکت و همه چیش اینقدر خوب هست که حاضرم اریکا و نانسی و رابین رو براش قربانی کنم. هر بار که این آدمو تو سریال میبینم احساس میکنم باید نقش الی رو هم این میگرفت که صد حیف...
 

bayern_vahid

کاربر سایت
Dec 9, 2009
5,710
نام
وحید
🔻فصل چهارم سریال Stranger Things در حال شکستن تمام رکوردهای استریم های آنلاین است.

پس از اینکه تعداد زیاد بینندگان این سریال باعث از کار افتادن سرورهای نت‌فلیکس به مدت سی دقیقه شده بود، حالا مشخص شده است که تنها در یک دقیقه اول انتشار دو قسمت پایانی این فصل سیزده هزار نفر اقدام به تماشای این سریال کرده اند.

همچنین براساس گزارش کمپانی Nielsen فصل چهارم این سریال در بین تاریخ های ۹ تا ۱۵ خرداد بیش از 7.2 میلیارد دقیقه تماشا شده است و این سریال در مجموع از تاریخ ۲ الی 15 خرداد خرداد 12.34 میلیارد دقیقه تماشا شده است که رکورد استریم یک سریال را در بین تمام آثار منتشر شده از سال 2020 و شروع رتبه بندی هفتگی را شکسته است، پیش از این هیچ سریالی بر اساس آمار این شرکت از رقم 6 میلیارد دقیقه در مدت زمان مشابه عبور نکرده است.

❗️کمپانی Nielsen تنها مخاطب های رو جزو آمار خود حساب میکند که ساکن آمریکا باشند و تنها از طریق تلویزیون اقدام به تماشای محتوای منتشر شده میکنند و افرادی که از تلفن های همراه و کامپیوترهای شخصی (چه PC و چه لپ تاپ) استفاده میکنند را جزو آمار به حساب نمیکند.
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,997
نام
آریا
اگه تازگی فصل اول Stranger Things و حس و حال نویی که داشت رو در نظر نگیریم، به نظرم این فصل بهترین بود. هم ماجراهای خیلی جالبی داشت، هم شخصیت منفی به شدت خفن، هم صحنه‌های تأثیرگذار و هم پایان جذاب که آدم رو بدجوری منتظر فصل بعد می‌کنه و امیدوارم بتونن اونجا هم داستان رو خیلی خوب جمع کنن.
ادی از همون اوایل، جزو شخصیت‌های محبوب من توی این فصل بود و چه پایان مظلومانه/قهرمانانه‌ای هم داشت. البته حدس می‌زدم بمیره، ولی باز هم خیلی تأثیرگذارتر از چیزی بود که فکر می‌کردم. قبل از مرگش هم اون صحنه گیتار زدن و آهنگ Master of Puppets از متالیکا غوغا بود! یعنی اوج حس و حال متال رو می‌شد توی اون صحنه دید که این آهنگ با فضای مخوف اون دنیا و خفاش‌ها ترکیب می‌شد و از اون طرف هم صحنه مبارزه هاپر با شمشیر رو داشتیم که اونم خیلی متال بود و کلاً قسمت آخر رو می‌شه از این نظر یکی از خفن‌ترین‌ها دونست.
ماجرای مکس هم جالب بود و فکر نمی‌کردم سازنده‌های سریال تا این حد جلو برن که چشم‌هاش بترکه و دست و پاش کج و کوله بشه! حالا دست و پاش که احتمالاً درست می‌شه و توی تخت هم با اینکه توی گچ بود، ولی زاویه‌شون طبیعی بود! ولی باید دید از نظر بینایی چه وضعیتی داره. کلاً بنده خدا بدجوری به فنا رفت. :(
در مجموع همه چیز این فصل و دو قسمت آخر خوب بود و فقط من منتظر بودم شخصیت‌های اصلی بیشتری بمیرن. :D ولی خب از اون طرف هم فکر می‌کردم وکنا هم می‌میره و حالا که نمرده، می‌شه توی فصل بعد منتظر بود که بلاهای بدی سر اینا بیاره.
بیشتر از همه پیش‌بینی می‌کردم استیو بدبخت بمیره که هم یه صحنه تأثیرگذار رو ببینیم و هم ماجرای مثلث عشقی از اون پیچیدگی دربیاد، ولی احتمالاً این مثلث توی فصل بعد به جاهای مهم‌تری می‌رسه. کلاً استیو جزو شخصیت‌هایی هست که توی فصل اول حالم ازش بهم می‌خورد، ولی هرچی جلوتر رفتیم بیشتر ازش خوشم اومد و الآن هم کاراکتر محبوب بنده هست، در کنار جاستین. نانسی هم یه جورایی مثل استیو بود. توی فصل اول آشغالی بیش نبود، ولی به تدریج خیلی بهتر شد. بقیه هم اکثراً خوب و جالب هستن، ولی این وسط حال و حوصله ویل و علاقه‌ش به مایک رو ندارم و ایشالا توی همون قسمت اول فصل بعد بمیره و راحت بشیم! :D
دیگه باید صبر کنیم تا فصل بعد و ببینیم چه خبر می‌شه. به امید اینکه کیفیتش همچنان بالا بمونه.

f518356_.jpg
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
در مجموع همه چیز این فصل و دو قسمت آخر خوب بود و فقط من منتظر بودم شخصیت‌های اصلی بیشتری بمیرن. :D ولی خب از اون طرف هم فکر می‌کردم وکنا هم می‌میره و حالا که نمرده، می‌شه توی فصل بعد منتظر بود که بلاهای بدی سر اینا بیاره.
بیشتر از همه پیش‌بینی می‌کردم استیو بدبخت بمیره که هم یه صحنه تأثیرگذار رو ببینیم و هم ماجرای مثلث عشقی از اون پیچیدگی دربیاد، ولی احتمالاً این مثلث توی فصل بعد به جاهای مهم‌تری می‌رسه. کلاً استیو جزو شخصیت‌هایی هست که توی فصل اول حالم ازش بهم می‌خورد، ولی هرچی جلوتر رفتیم بیشتر ازش خوشم اومد

f518356_.jpg
این حاج استیو این فصل از در و دیوار براش death flag و .... میریخت فقط :-" منم تقریبا مطمئن شده بودم بنده خدا در راه نجات بقیه میمیره :-"
برای منم از بهترین شخصیت های سریال هست الان و اگه فصل بعد بمیره واقعا ناراحت میشم :(
+

کلا این فصل اکیپ شخصیت های بزرگ سال تر (استیو، نانسی و ...) + مکس،داستین، لوکاس برای من جالب تر بودن تا شخصیت های اصلی داستان و هر چقدر علاقم به اینا بیشتر شد از اونور مایک، ویل، الون و ... برام کم اهمیت تر شدن :-"

در کل سریال هم توی معرفی شخصیت های و هم توسعه شخصیت های قدیمی عالی بود این فصل.
 

samijavid

کاربر سایت
May 15, 2010
4,200
نام
سامان
عجب فصل خفنی بود با اینکه قسمت‌هاس آخر هرکدوم یه فیلم سینمایی بودن ولی آدم رو میخکوب پای خودش نگه می‌داشت آهنگ kate Bush هم کلی پاپ کردن فقط منم که امیدوارم مایک بمیره؟! از همون فصل اولم باهاش حال نمی‌کردم
 

A.M.K

کاربر سایت
Mar 16, 2008
2,331
نام
arash
این فصل فکر کنم بهترین بین ۴ فصل بود اما کلا بنظرم این سریال یکم overrated هست به لحاظ تعداد view ایی که می‌گیره :D
داستان هاوکینز و روسیه خیلی خوب بود اما داستان مایک و ویل و الون تو کالیفرنیا خوب نبود(باز بخش الون وقتی تنها شد یکم بهتر بود)
در کل فصل خیلی خوب و سرگرم کننده‌ای بود و هر ۹ قسمتو تو ۳ روز دیدم فکرکنم:D البته انتظار داشتم یکی دوتا شخصیتای اصلی بمیرن. فقط ادی مرد که شخصیت جدیدی بود و مکس هم که زندس:D
 
  • Like
Reactions: ce7en44

Thonkeyes

کاربر سایت
Jul 11, 2020
4,395
اکانت رسمی Iron Maiden اینو تویت کرده:
Screenshot 2022-07-05 194407.png

کاست دستش برای Iron Maiden اه.

کلا برای عاشقان متال به نظرم ادی یکی از بهترین کارکتر های تلویزیونی تاریخ اه. یعنی یک تنه همون اجرای Master of Puppets اش کافیه برای موندگار شدن.


این داستین کلا با هرکی مچ می شه کارکتر محبوب می شه :D
 

dark_knight

کاربر سایت
Dec 2, 2011
367
نام
علی
این فصل عالی بود 10/10

دنیایی که one پرت شد داخلش کجا بود؟
1. خودش گفت جایی بود که توسط انسان آلوده نشده بود.
2. ظاهرش شبیه به upside down نبود.
3. دموگورگنی که نشون داد aggressive نبود.
4. تو این فصل مشخص شد upside down داخل روزی که ویل گم شد قفل شده.
 

Thonkeyes

کاربر سایت
Jul 11, 2020
4,395
The Duffer Brothers کمپانی Upside Down Pictures رو تاسیس کردن و یک سری پروژه به صورت انحصاری برای پخش در نتفلیکس دارن که مردشور یک سریشون رو ببرن.

ولی اخبار مهم:
یک اسپین آف از Stranger Things در حال ساخته.
یک تئاتر هم که در دنیای Stranger Things جریان داره در حال ساخته. کارگردان اون Stephen Daldry هست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر