سرخط خبرها

David Grivel کارگردان اولیه ریمیک عنوان Splinter Cell، بعد از جدایی از یوبی سافت در سال 2022، دوباره به این پروژه برگشته.
او از پیوستن دوباره به Ubisoft Toronto ابراز خوشحالی کرده و گفته که تیم سازنده و این پروژه، برای او جایگاه ویژه ای دارن.
View attachment 402720
https://www.gamesradar.com/games/st...meback-a-very-special-team-and-project-to-me/
این چه شل کن سفت کنی دارن در میارن سر این نسخه.
دق دادن مارو.
خیلی به GTA 6 ، TES 6 و... میگن دنباله های با فاصله ولی انتشار آخرین نسخه از ایشون (Blacklist) برمیگیرده به 2013 !
داریم میریم تو 13 سال.
خیلی عجیبه که از بین عناوین یوبی Ghost Recon ها شانس برگشت و زنده شدن داشتن ولی اسپلینترسل به این شکل داره دست و پا میزنه.
 
تیم سویینی از ولو خشمگین است، چرا‌ که استیم بازیهای ساخته شده با کمک هوش مصنوعی را برچسب گذاری میکند.

به نظر تیم سویینی این کار برای فروشگاههای بازی غیر منطقی است. چون که به زودی هوش مصنوعی در نزدیک به تمامی بازیها استفاده خواهد شد.

1764668688959.png

CEO of Fortnite Maker Furious That Steam Is Labeling Games With AI-Generated Assets


این خبر رو خوندم. واقعا زیبا بود، گفتم‌باهاتون به اشتراک‌بذارم.


View attachment 402735
این خبر طنز هست :D

Fact check: Nintendo did not sue 9-year-old boy for creating cardboard console
 
این خبر طنز هست :D

نکته دقیقا همینجاس که اکثریت باور میکنن با توجه به سوابق درخشان نینتندو :D به نظرم خودم اینکه باورش کنیم هم عجیب نیست. یعنی طنزش خیلی به واقعیت نزدیکه :D
 
David Grivel کارگردان اولیه ریمیک عنوان Splinter Cell، بعد از جدایی از یوبی سافت در سال 2022، دوباره به این پروژه برگشته.
او از پیوستن دوباره به Ubisoft Toronto ابراز خوشحالی کرده و گفته که تیم سازنده و این پروژه، برای او جایگاه ویژه ای دارن.
View attachment 402720
https://www.gamesradar.com/games/st...meback-a-very-special-team-and-project-to-me/
حداقل مشخصه ریمیک پدرمادر داری میشه چون اگه فقط میخواستن مثل دلتا و سایلنت هیل گنجشکو جای قناری رنگ کنن بفروشن تا حالا صدبار ریلیز شده بود
 
حداقل مشخصه ریمیک پدرمادر داری میشه چون اگه فقط میخواستن مثل دلتا و سایلنت هیل گنجشکو جای قناری رنگ کنن بفروشن تا حالا صدبار ریلیز شده بود
متال گیر 3 دلتا ریمیک، قابل قبول بود. ولی قطعا نه به خوبی ریمیک های شاهکاری مثل رزیدنت 2 و 4.
ولی سایلنت هیل 2 آخه؟ گنجشک جای قناری؟ اونقدر خوب بود این ریمیک که استودیوی بلوبر رو تکون داد.
با دوستمون ماکان موافقم. خیلی زمان بر شده ساخت ریمیک اسپلینتر سل. از 2013 تا حالا یه نسخه جدید نداشته. در حالی که طرفدار زیاد داره.
 
هیدئو کوجیما، صدا پیشه یک موش کور در انیمیشن Zootopia 2 خواهد بود.
او نقش یک افسر پلیس به نام Paul Moledebrandt را ایفا میکند و اولین بار است که او را در یک انیمیشن میبینیم. او گفته:
"در فیلم های لایو اکشن و بازی ها حضور زیادی داشته ام. اما این اولین تجربه صدا پیشگی من در یک انیمیشن بلند سینمایی است. و پیش از هرجای دیگری، این دعوت از طرف دیزنی انجام شده و اینکه دنباله فیلم محبوب من یعنی Zootopia است. گذشته از اینها، این دعوت را مستقیما از طرف کارگردان یعنی Jared Bush دریافت کردم. بی نهایت باعث افتخار من بود و بدون هیچ درنگی پذیرفتم."
koj (2).jpg
koj (1).jpg
Hideo Kojima to make cameo in Zootopia 2’s Japanese version, at director’s personal request - AUTOMATON WEST
 
متال گیر 3 دلتا ریمیک، قابل قبول بود. ولی قطعا نه به خوبی ریمیک های شاهکاری مثل رزیدنت 2 و 4.
ولی سایلنت هیل 2 آخه؟ گنجشک جای قناری؟ اونقدر خوب بود این ریمیک که استودیوی بلوبر رو تکون داد.
با دوستمون ماکان موافقم. خیلی زمان بر شده ساخت ریمیک اسپلینتر سل. از 2013 تا حالا یه نسخه جدید نداشته. در حالی که طرفدار زیاد داره.
عزیز دل اینا دیگه چیزای ثانویه ست که بلوبر رو تکون داد و این حرفا و ربطی به بازی نداره بعدم کدوم تکون! آره خب یه بازی رو روکش کنی و با سوار شدن روی خوبیهاش و نوستالژی و اسم بزرگش و اضافه نکردن هیچ چیز از خودت دو سه میلیون بفروشی واسه کونامی و بلوبر شاید بیزنس خوبیه ولی کار خاصی حساب نمیشه و حتی میشه گفت کوچکتر کردن اندازه پروژه شانس ساختن یه ریمیک خوب رو گرفته و فرصت رو هدر داده.
اقبال نسبی به سایلنت هیل فقط و فقط ناشی از پایه های روایی بازی اصلی بود که کافی بود تا جواب نسبی بگیره این ربطی به این نداره که تو پروژه به خودی خود کار شاقی کرده بودن
جریان اصلی گیم پلی بازی بدون بررسی دقیق و فقط به طور چشمی فرسنگها از بنچ مارکها عقبه از EW و RE بگیر تا AW و Tlou دیگه این بحث کردن نداره و با "حالا همینم غنمیته" تجربه بهتری نمیشه
 
  • Like
Reactions: MrElectricWizard
عزیز دل اینا دیگه چیزای ثانویه ست که بلوبر رو تکون داد و این حرفا و ربطی به بازی نداره بعدم کدوم تکون! آره خب یه بازی رو روکش کنی و با سوار شدن روی خوبیهاش و نوستالژی و اسم بزرگش و اضافه نکردن هیچ چیز از خودت دو سه میلیون بفروشی واسه کونامی و بلوبر شاید بیزنس خوبیه ولی کار خاصی حساب نمیشه و حتی میشه گفت کوچکتر کردن اندازه پروژه شانس ساختن یه ریمیک خوب رو گرفته و فرصت رو هدر داده.
اقبال نسبی به سایلنت هیل فقط و فقط ناشی از پایه های روایی بازی اصلی بود که کافی بود تا جواب نسبی بگیره این ربطی به این نداره که تو پروژه به خودی خود کار شاقی کرده بودن
جریان اصلی گیم پلی بازی بدون بررسی دقیق و فقط به طور چشمی فرسنگها از بنچ مارکها عقبه از EW و RE بگیر تا AW و Tlou دیگه این بحث کردن نداره و با "حالا همینم غنمیته" تجربه بهتری نمیشه
البته با توجه به سوابق درخشان بلوبر در زمینه روایت و نویسندگی همین که به داستان SH2 گند نزدن خودش امر دشواری بوده
 
  • Smile
Reactions: Verkha
هیدئو کوجیما، صدا پیشه یک موش کور در انیمیشن Zootopia 2 خواهد بود.
او نقش یک افسر پلیس به نام Paul Moledebrandt را ایفا میکند و اولین بار است که او را در یک انیمیشن میبینیم. او گفته:
"در فیلم های لایو اکشن و بازی ها حضور زیادی داشته ام. اما این اولین تجربه صدا پیشگی من در یک انیمیشن بلند سینمایی است. و پیش از هرجای دیگری، این دعوت از طرف دیزنی انجام شده و اینکه دنباله فیلم محبوب من یعنی Zootopia است. گذشته از اینها، این دعوت را مستقیما از طرف کارگردان یعنی Jared Bush دریافت کردم. بی نهایت باعث افتخار من بود و بدون هیچ درنگی پذیرفتم."
View attachment 402781
View attachment 402780
Hideo Kojima to make cameo in Zootopia 2’s Japanese version, at director’s personal request - AUTOMATON WEST
این بشر هیچ چیزش عادی نیست
هر موقع یک خبر عجیب ازش میاد یاد اون مصاحبه اش میوفتم که میگه یکسری داشتم تو خیابون راه میرفتم حواسم نبود خوردم به تیر برق
 
رد دد یک برای پلتفرم های موبایل منتشر شد!
Red Dead Redemption Out Now on Netflix, iOS, Android, PS5, Xbox Series, and Nintendo Switch 2 - Rockstar Games



ویژگی‌ها:
• دنیای بزرگ و زنده با شهرها، کوه‌ها، بیابون‌ها و کمپ‌های راهزن
• همان داستان کامل و کلاسیک نسخه کنسول، بدون حذف محتوا
• تیراندازی، شکار، اسب‌سواری و مأموریت‌های داستانی جذاب
• گرافیک تقویت‌شده و کنترل‌های لمسی جدید برای گوشی
• سازگار با اندروید جدید و اجرا روی دستگاه‌های مدرن
 
ظاهرا پس از تکمیل شدن خرید EA... عربستان مالک 93.4 درصد سهام می شه...

عملا می تونیم بگیم اون دو شرکت آمریکایی دیگه صرفا واسطه برای فرمالیته گری برای تایید این خرید هستن که بدون دردسر مراحل خرید سپری بشه...
با این تفاسیر... به احتمال خیلی بالا، کنترل کامل دست عربستان خواهد بود
1000010434.jpg
 
ایداس مثل چندبار اخیر باز دست به تعدیل نیرو زده برای 75 نفر( از این مدل تعدیل های داوطلبانه که یوبی سافت هم جدیدا داره انجام می ده)

و خب ظاهرا احیای مدرن و AAA سری Legacy of Kain هم جزو کنسلی های جدید هست!!!

پیش از این امبریسر دنباله Deus Ex رو کنسل کرده بود

دو پروژه دیگه ایداس هم داشته که این وسط متوقف شدن یا کلا کنسل شدن...

یه بازی آنلاین 3V3(این کنسلیش قطعی نیست ولی کلا وضعیت خوبی نداره ظاهرا)

و یک بازی پوینت اند کلیک نوبتی...!!!!!!!
.
.
حالا ایداس عملا رو سه پروژه کار می کنه...

کمکی برای فیبل و ساپورت Grounded2 هست( بعد از تکمیل فیبل باز بخشی از تعدیل های این بخش شروع می شه...)

اصلی ترین پروژه ای که هنوز کنسل نشده، و سرنوشت فعلا نامعلومی داره... عنوانی هست که 2019 شروع به ساخت شده...!!!
1000010450.jpg
1000010447.jpg
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or