Last edited by a moderator:
چرا تحریف کردی؟
Additionally, while the Switch™ 2 supports ray-traced Global Illumination, we opted to use our solid baked Global Illumination system (which we also use for low-spec PC setups and Xbox Series S versions), mainly for RAM memory reasons. This approach lets us preserve the overall experience as much as possible.
For example, we're using the same cloud and cloth simulation systems, but we've optimized certain elements for the ARM processor and downscaled simulation data where needed to reduce GPU load, all while preserving visual fidelity.
ممنونمچرا تحریف کردی؟تو همین منبعت نوشته نداره که:
علاوه بر این، در حالی که Switch 2 از Global Illumination با Ray-tracing پشتیبانی میکنه، ما تصمیم گرفتیم از سیستم baked Global Illumination استفاده کنیم (که برای PC های پایین رده و نسخه Xbox Series S هم ازش استفاده میکنیم)، عمدتاً به دلیل محدودیت حافظه RAM. این روش بهمون اجازه میده تا تجربه کلی رو تا حد امکان حفظ کنیم.
یه سری از المان های بصری هم دانگرید شدن:
به عنوان مثال، ما از همون سیستمهای شبیهسازی ابر و پارچه استفاده میکنیم، ولی بعضی از المانها رو برای پردازنده ARM بهینه کردیم و دادههای شبیهسازی رو جایی که لازم بود کوچیکتر کردیم تا فشار رو GPU کم بشه، و در عین حال کیفیت بصری رو حفظ کردیم.
اینهم اگه اون وسطها تبدیل بشه به یه بازی کامل دیگه رکورد رو زدن.Team Cherry استودیوی سازنده Hollow Knight: Silksong تایید کرده که مشغول کار روی یک بسته الحاقی برای این بازی است. ولی به جزئیات و تاریخ انتشار اشاره ای نکرده.
Ari Gibson و William Pellen بنیانگذاران این استودیو گفته اند در حالی که قصد ندارند زمان زیادی را برای ساخت این محتوای جدید اختصاص بدهند، همان فلسفه ساخت قبلی را دنبال میکنند که گاهی باعث میشود زمان بیشتری را طلب کند.
View attachment 402318
Yes, Team Cherry is working on more Hollow Knight: Silksong, but is remaining coy on the details
چون منتقدا فقط مشکلشون با دوولوپرهای ژاپنی هست که شاهکارم نسازن یه جوری نمره میدن بیاد پایینتر یا گوتی نشه و...دست اندرکاران Clair Obscur: Expedition 33 اذعان دارند که موفقیت این عنوان با این ابعاد، آنها را شگفت زده کرده.
Guillaume Broche کارگردان خلاق بازی، خیلی صادقانه و صمیمی گفته واکنش هواداران و منتقد ها، غیر قابل انتظار بوده و "هیچکس نمیدونه چی شده!". او گفته:
"الان اتفاق بزرگی رخ داده. ولی قبل از انتشار قرار نبود اینطور باشه. فکر میکنم همه احساس مشترکی داشتیم. قرار بود با حال باشه. ولی نه به این عظمت. "
"حس عجیبیه وقتی قلبت را رو به دنیا باز و متقابلا این میزان از عشق را دریافت میکنی. عشق زیادی از بازیکنان گرفتیم. واقعا احساسی و فوق العاده است و توضیح دادنش خیلی سخته."
Ben Starr صدا پیشه شخصیت Verso هم همین احساس رو داره و گفته:
"قرار نبود به این عظمت باشه. تبدیل به یک لحظه فرهنگی و پدیده شده. ولی فکر میکنم دلیلش این باشد که بازی بسیار صادقانه است و بسیاری این را پذیرفته اند. فکر میکنم کسی انتظارش را نداشت، چون بازی کوچکی است. هیچ کس انتظار این آمار و ارقام را نداشت. با تعجب و ناباوری به هم پیغام میدادیم. واقعا عجیبه. همه شوکه شده بودند. یه جوک بی مزه است. ولی خیلی باحال بود."
View attachment 402303
View attachment 402302
Clair Obscur creative director says he knew the game was going to be 'cool,' but he really didn't expect it to be so 'big'
گفتن به جای Hollow Knight 3 به ساخت یه عنوان جدید فکر میکنن. استودیو هنوز تصمیم قطعی نگرفته.اینهم اگه اون وسطها تبدیل بشه به یه بازی کامل دیگه رکورد رو زدن.
دی ال سیِ یک بازی که خودش قبلا یک دی ال سی بوده تبدیل میشه به یک بازی![]()
ورسوس رو تکمیل و عرضه کنن بشوره ببره...توی سالگرد ٩ سالگی Final Fantasy XV اکانت توییتر این بازی اعلام کرد که فعالیتش رو متوقف میکنه.
.قبلا هم طی استریم زنده سالگرد دو سالگی بازی اعلام شده بود که تمام دی ال سی های بازی کنسل و کارگردانش اخراج شده
Square Enix core
