Last edited by a moderator:
این چه شل کن سفت کنی دارن در میارن سر این نسخه.David Grivel کارگردان اولیه ریمیک عنوان Splinter Cell، بعد از جدایی از یوبی سافت در سال 2022، دوباره به این پروژه برگشته.
او از پیوستن دوباره به Ubisoft Toronto ابراز خوشحالی کرده و گفته که تیم سازنده و این پروژه، برای او جایگاه ویژه ای دارن.
View attachment 402720
https://www.gamesradar.com/games/st...meback-a-very-special-team-and-project-to-me/
این خبر طنز هست
این خبر طنز هست![]()
حداقل مشخصه ریمیک پدرمادر داری میشه چون اگه فقط میخواستن مثل دلتا و سایلنت هیل گنجشکو جای قناری رنگ کنن بفروشن تا حالا صدبار ریلیز شده بودDavid Grivel کارگردان اولیه ریمیک عنوان Splinter Cell، بعد از جدایی از یوبی سافت در سال 2022، دوباره به این پروژه برگشته.
او از پیوستن دوباره به Ubisoft Toronto ابراز خوشحالی کرده و گفته که تیم سازنده و این پروژه، برای او جایگاه ویژه ای دارن.
View attachment 402720
https://www.gamesradar.com/games/st...meback-a-very-special-team-and-project-to-me/
متال گیر 3 دلتا ریمیک، قابل قبول بود. ولی قطعا نه به خوبی ریمیک های شاهکاری مثل رزیدنت 2 و 4.حداقل مشخصه ریمیک پدرمادر داری میشه چون اگه فقط میخواستن مثل دلتا و سایلنت هیل گنجشکو جای قناری رنگ کنن بفروشن تا حالا صدبار ریلیز شده بود
عزیز دل اینا دیگه چیزای ثانویه ست که بلوبر رو تکون داد و این حرفا و ربطی به بازی نداره بعدم کدوم تکون! آره خب یه بازی رو روکش کنی و با سوار شدن روی خوبیهاش و نوستالژی و اسم بزرگش و اضافه نکردن هیچ چیز از خودت دو سه میلیون بفروشی واسه کونامی و بلوبر شاید بیزنس خوبیه ولی کار خاصی حساب نمیشه و حتی میشه گفت کوچکتر کردن اندازه پروژه شانس ساختن یه ریمیک خوب رو گرفته و فرصت رو هدر داده.متال گیر 3 دلتا ریمیک، قابل قبول بود. ولی قطعا نه به خوبی ریمیک های شاهکاری مثل رزیدنت 2 و 4.
ولی سایلنت هیل 2 آخه؟ گنجشک جای قناری؟ اونقدر خوب بود این ریمیک که استودیوی بلوبر رو تکون داد.
با دوستمون ماکان موافقم. خیلی زمان بر شده ساخت ریمیک اسپلینتر سل. از 2013 تا حالا یه نسخه جدید نداشته. در حالی که طرفدار زیاد داره.
البته با توجه به سوابق درخشان بلوبر در زمینه روایت و نویسندگی همین که به داستان SH2 گند نزدن خودش امر دشواری بودهعزیز دل اینا دیگه چیزای ثانویه ست که بلوبر رو تکون داد و این حرفا و ربطی به بازی نداره بعدم کدوم تکون! آره خب یه بازی رو روکش کنی و با سوار شدن روی خوبیهاش و نوستالژی و اسم بزرگش و اضافه نکردن هیچ چیز از خودت دو سه میلیون بفروشی واسه کونامی و بلوبر شاید بیزنس خوبیه ولی کار خاصی حساب نمیشه و حتی میشه گفت کوچکتر کردن اندازه پروژه شانس ساختن یه ریمیک خوب رو گرفته و فرصت رو هدر داده.
اقبال نسبی به سایلنت هیل فقط و فقط ناشی از پایه های روایی بازی اصلی بود که کافی بود تا جواب نسبی بگیره این ربطی به این نداره که تو پروژه به خودی خود کار شاقی کرده بودن
جریان اصلی گیم پلی بازی بدون بررسی دقیق و فقط به طور چشمی فرسنگها از بنچ مارکها عقبه از EW و RE بگیر تا AW و Tlou دیگه این بحث کردن نداره و با "حالا همینم غنمیته" تجربه بهتری نمیشه
این بشر هیچ چیزش عادی نیستهیدئو کوجیما، صدا پیشه یک موش کور در انیمیشن Zootopia 2 خواهد بود.
او نقش یک افسر پلیس به نام Paul Moledebrandt را ایفا میکند و اولین بار است که او را در یک انیمیشن میبینیم. او گفته:
"در فیلم های لایو اکشن و بازی ها حضور زیادی داشته ام. اما این اولین تجربه صدا پیشگی من در یک انیمیشن بلند سینمایی است. و پیش از هرجای دیگری، این دعوت از طرف دیزنی انجام شده و اینکه دنباله فیلم محبوب من یعنی Zootopia است. گذشته از اینها، این دعوت را مستقیما از طرف کارگردان یعنی Jared Bush دریافت کردم. بی نهایت باعث افتخار من بود و بدون هیچ درنگی پذیرفتم."
View attachment 402781
View attachment 402780
Hideo Kojima to make cameo in Zootopia 2’s Japanese version, at director’s personal request - AUTOMATON WEST
