Last edited by a moderator:
یه کمپانی اگه خیلی محبوب باشه و همیشه در بالاترین سطح کاری خودش باشه، قطعا هیتر های زیادی هم خواهد داشتمن نمیدونم شکست رو تو چی میبینید. یکی مثل Valve یه کنسول دستی میسازه بعد سه سال دو میلیون نسخه فروخته و همه اونو موفق میدونن.
یکی مثل سونی یه اکسسوری میسازه و تو یکسال اول یک میلیون و خورده ای فروخته و همه اونو شکست میدونن!
این استاندارد دوگانه همیشه وجود داشته نسبت به سونی.
نه مشکل اینه، دنیا به دیتابیس و استانداردهای چند گانه بازیسنتر دسترسی نداره و با قیاسهای نامتقارن بازیسنتر هم آشنایی ندارنیه کمپانی اگه خیلی محبوب باشه و همیشه در بالاترین سطح کاری خودش باشه، قطعا هیتر های زیادی هم خواهد داشت
فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
برای سنجش موفقیت یه دستگاه به سهم بازار اون نگاه میشه. بازار VR یک اندازهای داره و PSVR یه سهمی از این بازار رو داره. بر اساس این سهم مشخص میشه دستگاهی موفق هست یا نه.من نمیدونم شکست رو تو چی میبینید. یکی مثل Valve یه کنسول دستی میسازه بعد سه سال دو میلیون نسخه فروخته و همه اونو موفق میدونن.
یکی مثل سونی یه اکسسوری میسازه و تو یکسال اول یک میلیون و خورده ای فروخته و همه اونو شکست میدونن!
این استاندارد دوگانه همیشه وجود داشته نسبت به سونی.
با یادآوری افت ۱۰ میلیارد دلاری ارزش سونی،با ذکر افت ۱۰ میلیارد دلاری ارزش سونی، دیروز ارزش بازار انویدیا 78 میلیارد دلار ریخت و رکورد بزرگترین ریزش خودش رو ثبت کرد.
تقریبا معادل ۵ درصد ارزش شرکت توی یک روز از بین رفت.
آمار 600 هزار VR2 فروخته شده که شما میدی مربوط به دقیقا یک سال پیش میشه و بعد از گذشت فقط ۶ هفته از ریلیزش.نه مشکل اینه، دنیا به دیتابیس و استانداردهای چند گانه بازیسنتر دسترسی نداره و با قیاسهای نامتقارن بازیسنتر هم آشنایی ندارن
یه pc دستی به نام استیم دک که کوچکترین شباهتی به ps vr2 رو بر میدارن و قیاس میکنن. والو گزارش نداده از استیم دک و گفته چندین میلیون فروخته
Valve says it has sold “multiple millions” of Steam Decks
فقط omdia تو گزارش جولای خودش گفت که از 3 میلیون رد کردن
https://omdia.tech.informa.com/pr/2...led-base-to-surpass-three-million-during-2023
_____
در مورد ps vr2 فکر کنم سونی 600 هزار گزارش داد و آمار بعدی نداده
اما استاندارسازای بازیسنتر یه مشکلی که دارن اصلا نمیدونن pc چیه و حتی نمیدونن استیم دک تماما از استیم تغذیه میکنن و والو هیچ بازی ای نه براش میسازه و نه انحصار میکنه، یه ویژگی زده تنگ استیمش که میزنه این بازی با استیم دک سازگاره و تمام.
ولی اون vr2 اکسسوری، نیاز داره براش بازی ساخته بشه جدا و نمیتونه از لایبری کنسول تغذیه کنه.
این استانداردهای دو گانه ای که توضیح میدید، ما میشنویم میشه معادلات 24 مجهولی، کوچکترین شباهتی این دو به هم ندارن و استیم دک یه pc کامله که قابلیت ریحختن تمام سیستمهای عاملو داره و حتی از بازی کرکی هم پشتیبانی میکنه و کل کاری که والو انجام داد یه بازی free به نام aperture desk براش ساخت که ویژگیهاشو نشون بده و تمام
_________
نمونه مشابه vr2 میشه quest
vr2 باید با اون قیاس بشه.
ویدیو کامل مصاحبه نورگس بانک نروژ با مدیرعامل سونیکنیچیرو یوشیدا مدیرعامل سونی: پلی استیشن محصول اصلی ما باقی خواهد ماند، ما تجربیات گیمینگ خود را به PC، موبایل و Cloud گسترش خواهیم داد.
View attachment 329607
فورج فوق العادست ،حتا یکسری مراحل هیلوهای قبلی هم در اون بازسازی شده، کلی مود های باحال در اون ساختن، یکجور انجین بازی سازی هست در نوع خودش، 343i درسته فورج رو با تاخیر داد ولی یک چیز شاهکار تحویل داده رسما، چقدر از مپ هایی هم که ساخته میشه توی پلی لیست رسمی بازی هم ساپورت میشه...The Forge Falcons قراره با ساختن مادی برای Halo Infinite، تجربه ای شبیه به عنوان Helldivers 2 را برای پلتفرم Xbox مهیا کنه
Forge Creators Plan To 'Bring The Helldivers 2 Experience' To Halo Infinite
