سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
کارزار درخواست Helldivers 2 روی ایکس باکس ۵۰ هزار امضا را رد کرد .

Petition for Helldivers 2 Xbox Version Gathers 50,000 Signatures
کاش همین علاقه و پیگیری رو برا بازی های خودشون هم داشتن که بیشتر بفروشه ، ولی اشکال نداره در عوض کاربرهای پلی استیشن بدون امضا و درخواست و علاقه خاصی فعلا 4تا بازی تایید شده دریافت میکنن تا بعدی ها از راه برسه
 
بعد ميگم دوستان مثل اون قشرى هستن كه ميگن ايران قدرت اول منطقه س به بعضيا برميخوره ميرن گزارش ميدن :D
رو حساب حرف يه پلير فكت ارائه ميدن،اخبار رو تحريف ميكنن،تفسير به راى ميكنن،تيتر زرد ميزنن و غيره :D

کارزار درخواست Helldivers 2 روی ایکس باکس ۵۰ هزار امضا را رد کرد .

Petition for Helldivers 2 Xbox Version Gathers 50,000 Signatures

فك كنم در نهايت يه گشايشى در اين زمينه رخ بده.
مگه اينكه هزينه به فروش احتمالى نچربه.
ولى فعلا واسه همين دو تا پلتفرم سروراى بازى جدا ندارن
 
بعد ميگم دوستان مثل اون قشرى هستن كه ميگن ايران قدرت اول منطقه س به بعضيا برميخوره ميرن گزارش ميدن :D
رو حساب حرف يه پلير فكت ارائه ميدن،اخبار رو تحريف ميكنن،تفسير به راى ميكنن،تيتر زرد ميزنن و غيره :D
آفرین به نکته خیلی خوبی اشاره کردی :D

https://www.sony.com/en/SonyInfo/IR/library/presen/er/pdf/23q3_qa.pdf
این پرسش و پاسخ از توتوکی رو از منبع اصلی بخون تا بفهمی کی تیتر زرد میزنه، کی خبر درست، کی خبر فیک و کی از کدوم قشره:D
 
کارزار درخواست Helldivers 2 روی ایکس باکس ۵۰ هزار امضا را رد کرد .

Petition for Helldivers 2 Xbox Version Gathers 50,000 Signatures
این بحث امضاها و حرفایی که فیل اسپنسر در مورد HD2 زد خیلی سرگرم کنندست...مخصوصا با توجه به سابقه ای که خودشون تو انحصاری کردن دارن! :D
ولی جدی کلا Helldivers 2 با سلیقه پلیرای ایکس باکس، مخصوصا اونایی که با دوران 360 خاطره دارن، به شدت همخونی داره و سالهاست آرزوی همچین عنوانی رو دارن. واسه همینم خیلی تعجب نمیکنم از اینهمه امضا و درخواست واسه پورت Xbox!
جالب بود که دو روز پیش تو بازی به دو نفر خارجی جوین شدم که خیلی داشتن با بازی حال میکردن و یکیشون میگفت کاش یه Halo ODST تو این سبک بسازن، اون یکی هم میگفت حتما میسازن!
نکته مایوس کننده واسه طرفدارای Halo اینه که همین چند روز پیش بعد از موفقیت HD2، یه بحثی راه افتاده بود که چرا سالهاست یه Halo درست حسابی تو این سبک نداریم. بعد گیم دیزاینر سابق استدیوی 343 هم وارد بحث شده که ما 30-20 تا ایده مشابه به مدیریت داده بودیم که خیلیاش با تم ODST بودن ولی هیچکدوم رو قبول نکردن!

As Helldivers 2 soars, former Halo dev says tons of pitched ODST games never saw the light of day: "Some galaxy-spanning, some more intimate…and one that was really dark"

واکنش یوتیوبر معروف Halo هم جالب بود به این خبر:

2024-02-21_002155.jpg
 
آفرین به نکته خیلی خوبی اشاره کردی :D

https://www.sony.com/en/SonyInfo/IR/library/presen/er/pdf/23q3_qa.pdf
این پرسش و پاسخ از توتوکی رو از منبع اصلی بخون تا بفهمی کی تیتر زرد میزنه، کی خبر درست، کی خبر فیک و کی از کدوم قشره:D

من نميدونم واقعا با كى كار داريد ولى از هيچ زاويه ايي يارو حرفى از مولتى پلتفرم شدن نزده.
ميدونم دوس داريد بعد اتفاقات اخير دميج كنترل كنيد ولى اين راهش نيست ملت متاسفانه يا خوشبختانه سواد خوندن نوشتن دارن.
الان باز يكيتون مياد همينو با يه لينك ديگه ميذاره به حرفش پافشارى ميكنه :-j
 
توتوکی فکر میکنه بانجی باید در رسیدن به زمان بندی های تعیین شده، مسئولیت پذیرتر بشه.

[MEDاIA=twitter]1759976223713759534[/MEDIA]​
صحبت کاملش رو بذار:

طی جریان پرسش و پاسخ سهامداران، هیروکی توتوکی در مورد بانجی اعلام کرد که با اینکه تحت تاثیر توانایی آنها به عنوان توسعه‌ دهنده ویدیوگیم قرار گرفته اما احساس میکند که این استودیو می‌تواند از منظر تجاری پیشرفت بیشتری کند.
توتوکی: من از استودیوهای Bungie بازدید کردم و با مدیریت آنها جلساتی داشتم و دیدم که کارکنانی که در استودیوها کار میکردند انگیزه بسیار بالایی داشتند و خلاقیت و همچنین دانش چشمگیر در لایو سرویس را نشان دادند.
با این حال من همچنین احساس کردم که از منظر تجاری در زمینه هایی مانند هزینه ها و مسئولیت پذیری برای برنامه های زمانی توسعه، جا برای بهبود وجود دارد. امیدوارم به گفت وگوها ادامه داده و راه حل های خوبی ارائه دهم.
 
آقای میازاکی خالق سری بازی‌های بلادبورن و دارک‌سولز در مصاحبه‌ای که با یوروگیمر داشت در مورد ریمیک بازی بلادبورن حرف زد و عنوان کرد که این عنوان برای ما بسیار عزیز است.
او گفت: "این عنوانی است برای ما بسیار عزیز و این را به اندازه هوادارانمان می دانیم. این مسئله من را بسیار خوشحال می کند که می بینم هنوز افراد زیادی به آن علاقه دارند."

میازاکی در حالی که تمایلی به اظهارنظر مستقیم در مورد شانس بازسازی Bloodborne ندارد، گفت که از اشتیاق مداوم طرفداران برای بازی خوشحال است.

او گفت: «به زبان ساده، دیدن اینکه این عنوان خاطرات خاص زیادی را هم برای من و هم برای کارکنانی که روی آن کار کرده‌اند درست کرده، بسیار خوشحالم می‌کند. «و وقتی آن صداهای پرشور را در جامعه می‌بینیم، صدردصد باعث می‌شود که ما احساس هیجان کنیم، باعث می‌شود احساس خوشبختی کنیم که آن را داریم و با آن خاطرات را داریم.

From Software boss ‘very happy’ to see fans calling for a Bloodborne remake | VGC
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or