Last edited by a moderator:
الان همه بازیها دارن ریمیک میشن چرا Spec Ops نداشته باشه ولی به نظرم تنها نقطه مثبت بازی اون پیچش داستانی آخر بازیه که برجستش میکنه که الان به نظرم دیگه خیلی تو چشمه و واقعا لو رفته.هرچند من با اختلاف Spec Ops رو ترجیح میدم، اما ریمیک بایوشاک هم خیلی خوبه. همین چند وقت پیش فونتن هد و اطلس شراگد آین رند رو خوندم، بعد جو گرفت مجدد بایوشاک یک و اینفینیت رو بازی کردم، به شدت حال داد. خز ناپذیرن لامصبا![]()
این بنده خدا رو کسی تو فروش تحویل نگرفت و یادمه رو ps3 هم دیسکش رو خیلی کم وارد کردن، به هر کی هم میگفتی نمیدونست چیه!الان همه بازیها دارن ریمیک میشن چرا Spec Ops نداشته باشه ولی به نظرم تنها نقطه مثبت بازی اون پیچش داستانی آخر بازیه که برجستش میکنه که الان به نظرم دیگه خیلی تو چشمه و واقعا لو رفته.
یعنی چون همه کاره بازی یک نفره ، نه شخصیت فرعی جذابی و نه گیم پلی پرمحتوایی و ... نداره که بگیم بخشی از کار رو اونها در میارن.
میخوام بگم اگه بازی مثل Tlou ریمیک میشه و تو میدونی که آخرش چه اتفاقی میفته باز هم تجربش میتونه دوست داشتنی باشه و هیجان انگیز چون بازی پکیجی از ویژگیهای مختلفه ولی اینجا عملا یک تئاتر یک نفرست که اوج جذابیتش هم کاملا لو رفته که اگه اون پیچش آخر داستان رو ازش بگیری عملا یک بازی متوسطه.
حتما برای کسی که دفعه اولشه که بازی میکنه خیلی خیلی خواستنیه ولی برای کسی که بازیش کرده و داستان و اوج بازی تو ذهنش هک شده خیلی جاذبه نداره به نظرم.
حداقل از لحاظ اولویت ریمیک شدن در مقایسه با یک بازی مثل بایوشاک که پر از ویژگیهای مختلفه به نظرم رتبه پایینتری باید داشته باشه.
اما ریمیک بایوشاک فوق العاده جذابه چون روند گیم پلی اون بازی خودش یک نکته مثبته.
حالا بخش داستانی بایوشاک ، دیدن بیگ ددی و... رو که بزاریم کنار باز هم لذت تجربه اتمسفر و جهان رپچر دوباره سازی شده اونهم با تکنولوژیهای جدید خیلی خواستنیه.
همونطور که میگی من هم فکر میکنم پروژه ریمیک بایوشاک خیلی خیلی جذابه.
الان همه بازیها دارن ریمیک میشن چرا Spec Ops نداشته باشه ولی به نظرم تنها نقطه مثبت بازی اون پیچش داستانی آخر بازیه که برجستش میکنه که الان به نظرم دیگه خیلی تو چشمه و واقعا لو رفته.
یعنی چون همه کاره بازی یک نفره ، نه شخصیت فرعی جذابی و نه گیم پلی پرمحتوایی و ... نداره که بگیم بخشی از کار رو اونها در میارن.
میخوام بگم اگه بازی مثل Tlou ریمیک میشه و تو میدونی که آخرش چه اتفاقی میفته باز هم تجربش میتونه دوست داشتنی باشه و هیجان انگیز چون بازی پکیجی از ویژگیهای مختلفه ولی اینجا عملا یک تئاتر یک نفرست که اوج جذابیتش هم کاملا لو رفته که اگه اون پیچش آخر داستان رو ازش بگیری عملا یک بازی متوسطه.
حتما برای کسی که دفعه اولشه که بازی میکنه خیلی خیلی خواستنیه ولی برای کسی که بازیش کرده و داستان و اوج بازی تو ذهنش هک شده خیلی جاذبه نداره به نظرم.
حداقل از لحاظ اولویت ریمیک شدن در مقایسه با یک بازی مثل بایوشاک که پر از ویژگیهای مختلفه به نظرم رتبه پایینتری باید داشته باشه.
اما ریمیک بایوشاک فوق العاده جذابه چون روند گیم پلی اون بازی خودش یک نکته مثبته.
حالا بخش داستانی بایوشاک ، دیدن بیگ ددی و... رو که بزاریم کنار باز هم لذت تجربه اتمسفر و جهان رپچر دوباره سازی شده اونهم با تکنولوژیهای جدید خیلی خواستنیه.
همونطور که میگی من هم فکر میکنم پروژه ریمیک بایوشاک خیلی خیلی جذابه.
اره متاسفانه اوضاع بدیهاوضاع صنعت خیلی عجیب شده.بازی های single player خیلی فروششون پایین اومده و ضرر ده شدن.همین چندوقت پیش هم معلوم شد سر dying light 2 کلی ضرر دادن.خیلی این خبرها ناامید کنندس برام.
بازی هایی که ایده ندارن و تکرار می کنن انتظار دارن که فروش نجومی هم بکنن، ملت واقعا اشباع شدناوضاع صنعت خیلی عجیب شده.بازی های single player خیلی فروششون پایین اومده و ضرر ده شدن.همین چندوقت پیش هم معلوم شد سر dying light 2 کلی ضرر دادن.خیلی این خبرها ناامید کنندس برام.
اگه بازی ای اونطور که میگی باشه منطقیه ولی واقعا Alan wake2 و ff rebirth خیلی با عشق ساخته شده بودن...بازی هایی که ایده ندارن و تکرار می کنن انتظار دارن که فروش نجومی هم بکنن، ملت واقعا اشباع شدن
جفتشونم از نظر مارکتینگ ایراد جدی داشتن.اگه بازی ای اونطور که میگی باشه منطقیه ولی واقعا Alan wake2 و ff rebirth خیلی با عشق ساخته شده بودن...
دقیقا یکی از دلایل اصلی افول صنعت گیم استخدام افرادی که اصلابازیساز نیستن و صرفا چون ترنس گی سیاه پوست و ... هستن استخدام میشن همین موضوع هم باعث طولانی تر شدن پروسه ساخت بازیا شده هم باعث بالا رفتن هزینه ساخت بازیا هم نابودی خلاقیت و ...یکی از چیز هایی که dei موجبش شده همین استخدام افراد بدون شایستگی و استعداد در استدیو ها هست . MEI سیستم درستیه
فرقش رو تصویر زیر نشون میده . وقتی یک استدیو یی پر از این افراد بدون شایستگی میشه معلومه خلاقیت افت می کنه . خودمونم نمونه داخلیشو داریم ( سهمیه جانبازان و... )
View attachment 343235
در مورد alanwake2 درست میگی.دیوانگیه یه بازی رو انحصاریه اپیک کردن و یا نسخه فیزیکی ندادن.خود کمپانی ها هم معلوم نیست چشونه این وسط.جفتشونم از نظر مارکتینگ ایراد جدی داشتن.
نیاز و ترند بازارم یه جورایی تاثیر داره تو فروش عنوان (در خصوص الن ویک) وگرنه بازی های سینگلی هم این چند ساله وجود داشتن خیلی راحت بالای ده میلیون نسخه فروختن نمونش همین گوست آف سوشیما که بعد ۴ سال رو استیم اومد و فروش خیلی خوبی داشته.
به نظرم ریسکی که ساخت مالتی پلیر داره به شدت بیشتره چون حتی اگه یه درصدم بتونی بازی رو به موفقیت برسونی تازه اول راهته، کافیه یکی دو تا آپدیت مشکل دار بدی و بازیت واسه همیشه بره زیر خاک.
اپیک وقتی ناشره چرا انحصاری نکنه؟ حالا اگه انحصاری کنسولی بود قبول ولی یه استور دیگه اینقدر آه و ناله نداره مخصوصا برای اکثریت که مشکل تحریم ندارندر مورد alanwake2 درست میگی.دیوانگیه یه بازی رو انحصاریه اپیک کردن و یا نسخه فیزیکی ندادن.خود کمپانی ها هم معلوم نیست چشونه این وسط.
منظورم اکثریت دنیای گیمینگ بود، این دوتا بازی که رسما قربانی سیاست های انحصار و بازاریابی شدناگه بازی ای اونطور که میگی باشه منطقیه ولی واقعا Alan wake2 و ff rebirth خیلی با عشق ساخته شده بودن...
موضوع دقیقا اینه که یک محصول خوب در جای اشتباه عرضه شد، چه بخوایم چه نخوایم پیسی گیمینگ = استیم همه کمپانی هایی که رفتن از استیم دیدن ضررش بیشتره و برگشتناپیک وقتی ناشره چرا انحصاری نکنه؟ حالا اگه انحصاری کنسولی بود قبول ولی یه استور دیگه اینقدر آه و ناله نداره مخصوصا برای اکثریت که مشکل تحریم ندارن
