سرخط خبرها

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
کلاه سفید هک میکنن تا باگ پیدا کنن ولی اطلاعاتی نمیدزدن.
________
اگه اینقدر راحت بود که میرفتن کرکرها رو گیر میاوردن که جلوی اونا رو بگیرن. یه دوره ریختن چند تا تو scene رو گرفتن ولی تهش کم آورد fbi و برگشت سر جاش.
نکته اینجاست که اکثر هکر ها (و کرکر ها) تو کشورایی مثل چین و روسیه مستقر هستن و هر کسی که تحت نظر اتحادیه اروپا یا آمریکا باشه سه سوته کلکش رو میکنن مثل Voksi که اهل بلغارستان بود و عین آب خوردن گرفتنش
 
نکته اینجاست که اکثر هکر ها (و کرکر ها) تو کشورایی مثل چین و روسیه مستقر هستن و هر کسی که تحت نظر اتحادیه اروپا یا آمریکا باشه سه سوته کلکش رو میکنن مثل Voksi که اهل بلغارستان بود و عین آب خوردن گرفتنش
وکسی احمق بود، فرق داشت. سایت به نام خودش بود و داشت اشتراک میفروخت و از طریق حسابش گرفتن.
 
نکته اینجاست که اکثر هکر ها (و کرکر ها) تو کشورایی مثل چین و روسیه مستقر هستن و هر کسی که تحت نظر اتحادیه اروپا یا آمریکا باشه سه سوته کلکش رو میکنن مثل Voksi که اهل بلغارستان بود و عین آب خوردن گرفتنش

اگر بدونی تو همین ایران خودمون چندتا از این گروه ها داریم :D

نمیدونم یادتون هست یا نه، سره فصل آخر GoT یکی از این گروه ها برداشته بود یه بخشی از سرور های HBO رو هک کرده بود.
کلی فایل اعم از فیلم، سریال، documents، قرارداد، استراتژی، اطلاعات شخصی کارمندان درجه بالا و درجه پایین و بازیگرای معروفشون رو پخش کردن بعد از اینکه HBO بهشون باج نداد. یه سری از همین بازیگرای GoT مجبور به نقل مکان خونشون شدن سره همین doxing.

بله اون گروه کلاه سیاه ایرانی بودن و از داخل ایران هم کارشون رو انجام داده بودن و هیچوقت هم گیر نیوفتادن.

Voksi هم دیگه خیلی فاز رابین هودی برداشته بود و زیادی تو چشم بود. کلاس های آموزش کرک دنوو میزاشت، به همه پیاماش جواب میداد و ...

خیلی از هکر هایی که ادعا دارن چینی یا روسی ان دارن زر میزنن.

درسته که اگر تو کشورهای متحد با آمریکا باشن کارشون خیلی سخت تره ولی سه سوت کلک کندنی در کار نیست. اینایی که اخبارشون میاد و ما میشناسیم همشون ناشی و عشق معروفیت ان.
Voksi یه ذره محتاط تر بود انقد ساده به فنا نمیرفت.
 
آقای مایک یورک انیماتور استودیو سانتامونیکا:
گرافیک و انیمیشن‌های بازی Fable بسیار چشمگیر هستن.
یورک که تجربه ۲۰ سال کار انیماتوری به مانند Rockstar و سانتامونیکا را دارد، در کانال یوتیوب خود از بازی جدید استودیو Playground Games یعنی Fable تمجید کرده و گویا از وفاداری بصری این بازی غافلگیر شده است.

یورک خاطرنشان کرد که همه چیز، از مدل‌های صورت گرفته تا بافت، چشمگیر به نظر می‌رسند. او همچنین از کار استودیوی Playground Games بابت انیمیشن‌های ظریفی که به مانند گلوی هامفریز که در حین نوشیدن کمی تکان می خورد را تحسین نمود. درجایی دیگر نیز او حرکت طبیعی موی ارائه شده در بازی را ستود. عناصری مانند شخصیت‌هایی که محکم شمشیرهای خود را در دست گرفته‌اند یا به طور واقع گرایانه احساسات را بیان می کنند.

با این حال، این سازنده تریلر را بی عیب و نقص نمی‌داند. او اشاره کرد که چگونه برخی از سطوح، مانند قالیچه و گونی در ابتدا، در مقایسه با بقیه اشیاء فاقد جزئیات هستند. اما اینها مسائل بسیار با کوچک و‌حزئ هستن.


Fable Graphics And Animations Very Impressive, Says GOW Ragnarok Dev
 
digitalfoundry-2021-returnal-absolute-housemarque-1619782008897.jpg

استودیو Housemarque خالق بازی ریترنال به دنبال یک طراح ارشد بازی برای عنوان بزرگ AAA اکشن خود میگردد.​

این استودیو در لیست کاری خود عنوان کرده است:

اگر می خواهید برای سفر بعدی ما به ما بپیوندید، همین امروز درخواست دهید!

ما برای عنوان بزرگ بعدی خود بدنبال یک طراح ارشد بازی با تمرکز بر طراحی دشمن و باس‌های آن هستیم!

به عنوان طراح ارشد بازی با تمرکز بر طراحی دشمنان با تیم با استعداد و پرشور پشت بازی ریترنال، شما از نزدیک با تیمی از هنرمندان، برنامه‌نویسان، انیماتورها و طراحان همکاری خواهید کرد تا به تکامل بعدی بازی‌‌های ‏استودیوی ما کمک کنید.

این وظیفه شما خواهد بود که از طراحی و اجرای دشمنان بازی با بالاترین کیفیت اطمینان حاصل کنید و از طراحی و دیدگاه خلاقانه پروژه دفاع کنید.

در Housemarque شما مسئول طراحی، نمونه سازی و پیاده سازی دشمنان برای یک بازی اکشن AAA از ابتدا تا انتها خواهید بود. شما مستقیماً با مدیران، رهبران و دیگر طراحان و برنامه نویسان کار خواهید کرد تا اطمینان حاصل کنید که محتوای دشمنان بازی از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار هستند. شما همچنین روی ایجاد و بهبود پاپ‌لاین (روند توسعه بازی از بخش کانسپت تا کامل شدن آن را اصطلاحاً پاپ‌لاین می‌گویند) و فرآیندها کار خواهید کرد تا تولید محتوا تا حد امکان روان باشد.

PlayStation Returnal Studio Housemarque is Looking for a Sr. Game Designer For Its Next "Big" AAA Action Game
 
نکته اینجاست که اکثر هکر ها (و کرکر ها) تو کشورایی مثل چین و روسیه مستقر هستن و هر کسی که تحت نظر اتحادیه اروپا یا آمریکا باشه سه سوته کلکش رو میکنن مثل Voksi که اهل بلغارستان بود و عین آب خوردن گرفتنش
کرک کردن یا هک کردن به خودی خود جرم نیست یک سری قوانین داره که باید رعایت بشه کاری نمی تونن باهات داشته باشن مهم ترینش عدم کسب درامد ازش هست یعنی نباید خدمات و چیزی بفروشی و ازش کسب درامد کنی چون طبیعتا اثر کس دیگه ای هست
یک سری موارد دیگه ای هم هست مخصوصا برای شبیه سازها که یوزو سر یکی دیگه از همونا گیر افتاد

من اعتقادم اینکه DENUVO همشون با پول خریده ساکت کرده تقریبا برای امپرس هم مطمئن بودم به زودی غیب می شه مشابه دیگران خیلی هم بی سر و صدا غیب می شن یا غیر منطقی

در کل حالا باید سماق مکید تا یکی دیگه پیدا بشه بتونه کرک کنه
 
  • Like
Reactions: pouria.sh


HaloInfiniteCoOp_01.jpg

استودیو 343 Industries برای بازی بعدی Halo، یک طراح اصلی جدید به نام Dan Gniady را استخدام کرده است.
این خبر توسط Rebs Gaming منتشر شده است.
آقای نِیدی تجربه کار در استودیو Creative Assembly برای عنوان Hyenas، و سال‌ها کار در استودیو بانجی را بر روی عنوان دستنی را دارا می‌باشد. آقای نِیدی در صفحه LinkedIn خود عنوان کرده است که: فرصت کار بر روی مسترچیف و و دوستانش را بدست آوردم، عاشق بازی Halo هستم و اینکه بخشی از اضافه کردن میراث به این بازی هستم بسیار هیجان‌زده می‌باشم. شایان ذکر است بازی با موتور گرافیکی انریل ۵ در حال ساخت است.
کارهای پیش تولید بازی سال گذشته انجام شده و تایید می کند که ساخت بازی کمتر از یک سال پیش آغاز شده است.
Halo 7 Gets New Lead Designer
 
در ایونت Capcom Next رسما تایید شد نسخه جدیدی از RE با کارگردانی کوشی ناکانیشی (کارگردان RE7 و Revelations) در حال توسعه هست.

View attachment 342865

View attachment 342866
چه خبر خوبی.
بعد Village واقعا دلم برای فضای نسخه هفتم تنگ شد.
مطمئنا با اون غلظت دیگه نمیسازن ولی همینکه حین توسعه نیم نگاهی به المانهای ترسناک 7 داشته باشن کافیه.

امیدوارم کارگردان سعی خودش رو بکنه و کپکام هم چراغ سبز بده[-o<
 
چه خبر خوبی.
بعد Village واقعا دلم برای فضای نسخه هفتم تنگ شد.
مطمئنا با اون غلظت دیگه نمیسازن ولی همینکه حین توسعه نیم نگاهی به المانهای ترسناک 7 داشته باشن کافیه.

امیدوارم کارگردان سعی خودش رو بکنه و کپکام هم چراغ سبز بده[-o<
دیروز ایونتو دیدم اولا سازنده گفت که رزیدنت 7 از 13 میلیون رد کرده
بعدم گفت بعد 6 که بازخورد منفی رو دیدیم سعی کردیم برگردیم به ریشه ها.
بنظرم بازم ترسناک میسازه و بعید میدونم بخواد یه رزیدنت بسازه مثل 1/3 پایانی رزیدنت 8.
 
آخرین ویرایش:
دیروز ایونتو دیدم اولا سازنده گفت که رزیدنت ویلج از 13 میلیون رد کرده
بعدم گفت بعد 6 که بازخورد منفی رو دیدیم سعی کردیم برگردیم به ریشه ها.
بنظرم بازم ترسناک میسازه و بعید میدونم بخواد یه رزیدنت بسازه مثل 1/3 پایانی رزیدنت 8.
درست میگی، حتما بازخوردها برای کپکامِ الان واقعا مهمه چون اگه بحث فروش فقط براشون مهم بود نسخه ششم هم واقعا خوب فروخت ولی زدن زیر میز و نسخه هفتم رو دادن.

امیدوارم این نسخه رو ترسناکتر از ویلیج بتونن در بیارن.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or