خرید مانیتور و TV های مناسب برای PS4

به نظر شما بهترین برند تلویزیون برای اتصال به کنسول های بازی کدام است ؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    863
:)):)):))

بورن اين نيست لااقل درست تلفظش كن

اينم اولين توليد كننده اولد

The Sony XEL-1, released in 2007, was the first OLED television.[34] Universal Display Corporation, one of the OLED materials companies, holds a number of patents concerning the commercialization of OLEDs that are used by major OLED manufacturers around the world.[35][36]

ولي ولي ال جي به سوني پنل ميده
خشایار از همونجایی که این نوشته رو برداشتی پایینش نوشته
"Today Sony produces OLED TVs - using panels produced by LG Display. "
حالا اینکه یه شرکتی یه چیزی رو تولید نکنه دلیلی برعدم تواناییش نیست. تقریبا همه مدل های سنسور های دوربین موبایل رو سونی تولید میکنه برای همه شرکت ها. بیشتر یه نوع همکاری تجاری هست.
نکته دوم اینکه همون لنز های دوربین توی گوشی های سامسونگ تصوری بهتری ارائه میدن پس این که سازنده حتما خودش بهترین کیفیت رو از محصول میگیره هم صدق نمیکنه. چندین عامل دیگه از جمله موتور پردازش وخود پردازنده و غیره هم دخیل هستن.
ولی در مورد امکانات و کیفیت کلی تقریبا امسال همه جا الجی cx رو بهترین تلویزیون معرفی کردن.
 
خشایار از همونجایی که این نوشته رو برداشتی پایینش نوشته
"Today Sony produces OLED TVs - using panels produced by LG Display. "
حالا اینکه یه شرکتی یه چیزی رو تولید نکنه دلیلی برعدم تواناییش نیست. تقریبا همه مدل های سنسور های دوربین موبایل رو سونی تولید میکنه برای همه شرکت ها. بیشتر یه نوع همکاری تجاری هست.
نکته دوم اینکه همون لنز های دوربین توی گوشی های سامسونگ تصوری بهتری ارائه میدن پس این که سازنده حتما خودش بهترین کیفیت رو از محصول میگیره هم صدق نمیکنه. چندین عامل دیگه از جمله موتور پردازش وخود پردازنده و غیره هم دخیل هستن.
ولی در مورد امکانات و کیفیت کلی تقریبا امسال همه جا الجی cx رو بهترین تلویزیون معرفی کردن.
Kirk حامد جان ما خودمون اينكاره ايم :D
B030C59D-B93B-4028-B786-8B53EFA35283.jpeg On
June 25, 2012, Sony and Panasonic announced a joint venture for creating low cost mass production OLED televisions by 2013.[196] Sony unveiled its first OLED TV since 2008 at CES 2017 called A1E. It revealed two other models in 2018 one at CES 2018called A8F and other a Master Series TV called A9F. At CES 2019 They unveiled another two models one the A8G and the other another Bravia Series TV called A9G. Then, at CES 2020, they revealed the A8H, which was effectively a A9G in terms of picture quality but with some compromises due to its lower cost. At the same event, they also revealed a 48-inch version of the A9G, making this its smallest OLED TV since the XEL-1.[197][198][199][200]

اون چيزي كه شما سرچ زدي ميگه از ٢٠١٩ به بعد تمام پنلهاي اولد رو ال جي ميزنه پس ماله سوني هم ال جيه :))
 
بنظرم بحث تون بی مورده ...کلا خرید وسیله برقی بدون گارانتی ریسکه
C9 و CX تلویزیون های خوبی هستن و میشه رو خریدشون حساب کرد البته اگر وسواس فکری ندارید اما شخصا خرید نسل های قبل تر ش رو پیشنهاد نمیدم چون خرابی داشته ( دنبالش توی مقالات علمی و پژوهشی نگردید پاشید برید مرکز اصلی خدمات الجی و با یکم پرس و جو جوابتون رو میگیرید چون دوست بنده سرویس کار تلویزیون های الجی هست پرسیدم این موارد رو )

امروز سامسونگ نسل جدید تلویزیون هاش رو با پنل نسل جدید معرفی کرد ( NEO QLED و MICRO LED ) که به طور خلاصه بگم مزایای LED و OLED رو با هم دیگه ترکیب کرده و معایبشون رو حذف کرده و پنل جدید ساخته . البته MICRO LED برای سایز های خیلی بالا مثل 99 و 110 اینچی استفاده شده و اونی که قراره ما باهاش طرف باشیم NEO QLED هست و تا جایی که در موردش خوندم بشدت مورد تحسین قرار گرفته و بنظرم اگر کسی حساسه و می خواد بهترین انتخاب رو داشته باشه میتونه یکم صبر کنه و نسل جدید سامسونگ رو بخره...در ضمن ریموت کنترل هم کامل تغییر کرده و پیشرفت خوبی داشته
البته هنوز امتحانش رو پس نداده ولی تا الان ایراد خاصی ندیدم ازش نوشته باشن

Samsung announces 2021 TV lineup with Neo QLED and microLED

Samsung Electronics Debuts 2021 Neo QLED, MICRO LED and Lifestyle TV Lines, Highlighting Commitment to Sustainable and Accessible Future
 
آخرین ویرایش:
سلام دوستان

مثل اینکه در CES 2021 هر سال ، همین موقع شرکت ها تلویزیون های جدیدشون رو معرفی می کنند .

SONY :D گل سرسبد

تلویزیون های 2021 سونی سری J با برندینگ BRAVIA XR در این نمایشگاه معرفی خواهند شد .
همگی به طور کامل از استاندارد های PS5 پشتیبانی می کنند .


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> اطلاعات بیشتر

80171350.jpg


LG

ال جی با تکنولوژی MiniLED به این نمایشگاه می آید .

LGs-New-QNED-TVs-To-Feature-Mini-LED-Technology-785x437.jpg



Samsung :

مدل های جدید QLED و مدل جدید OLED و یک تلویزیون Microled
 
سلام دوستان

مثل اینکه در CES 2021 هر سال ، همین موقع شرکت ها تلویزیون های جدیدشون رو معرفی می کنند .

SONY :D گل سرسبد

تلویزیون های 2021 سونی سری J با برندینگ BRAVIA XR در این نمایشگاه معرفی خواهند شد .
همگی به طور کامل از استاندارد های PS5 پشتیبانی می کنند .


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> اطلاعات بیشتر

80171350.jpg


LG

ال جی با تکنولوژی MiniLED به این نمایشگاه می آید .

LGs-New-QNED-TVs-To-Feature-Mini-LED-Technology-785x437.jpg



Samsung :

مدل های جدید QLED و مدل جدید OLED و یک تلویزیون Microled
این اطلاعات پایه و بیسیک خوبه اما بدرد کاربرای اینجا نمیخوره باید صبر کنیم بررسی های تخصصی از مدلای جدید بیاد ببینیم چه پیشرفتی کردند:دی
 
سلام دوستان

مثل اینکه در CES 2021 هر سال ، همین موقع شرکت ها تلویزیون های جدیدشون رو معرفی می کنند .

SONY :D گل سرسبد

تلویزیون های 2021 سونی سری J با برندینگ BRAVIA XR در این نمایشگاه معرفی خواهند شد .
همگی به طور کامل از استاندارد های PS5 پشتیبانی می کنند .


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> اطلاعات بیشتر

80171350.jpg


LG

ال جی با تکنولوژی MiniLED به این نمایشگاه می آید .

LGs-New-QNED-TVs-To-Feature-Mini-LED-Technology-785x437.jpg



Samsung :

مدل های جدید QLED و مدل جدید OLED و یک تلویزیون Microled
قطعا پیشرفت داشتن ولی وقتی قرار باشه برای یک تلویزیون 55 اینچ 50 میلیون یا بیشتر هزینه کنی موضوع جالبتر هم میشه :Smoke:
 
  • Like
Reactions: mojt9090
متاسفانه تلويزيون مانند بقيه لوازم برقي و الكترونيكي( سوني و ال جي و سامسونگم نداره) بعد ٢ سال يهو ممكنه مشكل بخوره اينجام كه گارانتي درست حسابي نداريم مثل بلاد كفر يا حتي تي وي مون شامل فراخوان بشه و تعويض كنن برامون خودم تازه به مشكل خوردم و ديدم هزينه تعميرنميصرفه شما هم سعي كن جمع و جور كني و ي تي وي جديد بخري چون تعويض پنل تقريبا اندازه خود تلويزيون اب ميخوره .
در كل تلويزيون خيلي شانسيه و مخصوصا اگه حساس باشي بيشتر (مثه خودم) برات اتفاق ميفته.


Sent from my iPhone using Tapatalk
این حرف شاید به صورت کلی درست باشه ولی از لحاظ تکنیکی/آماری درست نیست.
من مدتی کارمند یکی از واردکننده های اصلی یک برند معتبر بودم. بنا به اقتضای کاری با دیگر برندها هم تعامل داشتم. ( سونی، ایکس ویژن، الجی، شارپ ) و یکی از وظایفم این بود که نقاط ضعف و قوت (خودمون و) رقبا رو بدونم و در مواردی به فروشنده هامون منتقل کنم. به صورت کلی درصد خرابی یا بهتر بگیم کیفیت ساخت هر برندی، کاملن باهم متفاوته. در بعضی موارد کلیت یک برند. بعضی وقتها هم یک محصول/مدل/کتگوری خاص. به عنوان مثال: اون زمان ماشین ظرفشویی های سامسونگ کیفیت بسیار پایینی داشتند یا بعضی مدلهای مایکروفر/سولاردم الجی درصد خرابیشون بالا بود.
در مورد تلویزیون هم همین موضوع صدق میکنه. یک برند خاص که نمیخام نامشو ببرم (تا یه وقت دوستان کمپانی فن ناراحت نشن)، به صورت کلی درصد خرابی هاش بسیار زیادتر از دیگران بود. این آمار رو یوزر متوجه نمیشه. کاسب های امین حضور اکثرن نمیدونن و اگرم بدونن به مشتری نمیگن، نمایندگی های فروش هم که...:D منتقدین خارجی هم اصولن هیچ اطلاعات خاصی در این باره نمیتونن داشته باشن. کسی اطلاع داره که با خدمات پس از فروش در ارتباط باشه یا به فیدبک ها دسترسی داشته باشه. طبیعی هم هست که اینگونه باشه. چون این اطلاعات در شرایط عادی برای خریدار (در اکثر اوقات) فقط به مقدار ناچیز درصد ریسک رو بالا و پایین می کنه. و هیچ کاربرد دیگه ای براش نداره!
اینم اضافه کنم که منظور از درصد بالای خرابی ، نسبت به دیگر برندهاست نه فروش کلی. مثال : از 1000 تا تلویزیون مارک x بیست عددش در یک بازه زمانی مشخص به خدمات پس از فروش مراجعه میکنن ولی مارک y ده عدد مراجعه کننده داره.
در نظر داشته باشید که این رقم ها نسبت به تعداد فروش معمولن به اندازه ای نمیرسه که عمومی بشه. (یعنی همه بفهمن) مگر اینکه کلن یک مدل/کتگوری خاص مشکل اساسی (مشکل طراحی/مونتاژ/تکنولوژی و...) داشته باشه. مثال: ماشین لباسشویی های دایرکت درایو کلن مشکل داشتن:D
موارد زیادی تو این مبحث میتونم مثال بزنم که ثابت میکنه کیفیت لوازم برقی و الکترونیکی در برندهای مختلف بر خلاف تصور یوزر عادی، به هیچ عنوان مثل هم نیست. ولی اینجا صرفن هدفم از گفتن این مسایل اینه که با توجه به شرایط کنونی (مشکلات مالی و تحریم و خدمات پس از فروش به شدت ضعیف و...) در خریدتون تا جایی که میتونید دقت کنید. و سعی کنید از یک سولاخ 2بار گزیده نشید. :D @Arash.RG
 
این حرف شاید به صورت کلی درست باشه ولی از لحاظ تکنیکی/آماری درست نیست.
من مدتی کارمند یکی از واردکننده های اصلی یک برند معتبر بودم. بنا به اقتضای کاری با دیگر برندها هم تعامل داشتم. ( سونی، ایکس ویژن، الجی، شارپ ) و یکی از وظایفم این بود که نقاط ضعف و قوت (خودمون و) رقبا رو بدونم و در مواردی به فروشنده هامون منتقل کنم. به صورت کلی درصد خرابی یا بهتر بگیم کیفیت ساخت هر برندی، کاملن باهم متفاوته. در بعضی موارد کلیت یک برند. بعضی وقتها هم یک محصول/مدل/کتگوری خاص. به عنوان مثال: اون زمان ماشین ظرفشویی های سامسونگ کیفیت بسیار پایینی داشتند یا بعضی مدلهای مایکروفر/سولاردم الجی درصد خرابیشون بالا بود.
در مورد تلویزیون هم همین موضوع صدق میکنه. یک برند خاص که نمیخام نامشو ببرم (تا یه وقت دوستان کمپانی فن ناراحت نشن)، به صورت کلی درصد خرابی هاش بسیار زیادتر از دیگران بود. این آمار رو یوزر متوجه نمیشه. کاسب های امین حضور اکثرن نمیدونن و اگرم بدونن به مشتری نمیگن، نمایندگی های فروش هم که...:D منتقدین خارجی هم اصولن هیچ اطلاعات خاصی در این باره نمیتونن داشته باشن. کسی اطلاع داره که با خدمات پس از فروش در ارتباط باشه یا به فیدبک ها دسترسی داشته باشه. طبیعی هم هست که اینگونه باشه. چون این اطلاعات در شرایط عادی برای خریدار (در اکثر اوقات) فقط به مقدار ناچیز درصد ریسک رو بالا و پایین می کنه. و هیچ کاربرد دیگه ای براش نداره!
اینم اضافه کنم که منظور از درصد بالای خرابی ، نسبت به دیگر برندهاست نه فروش کلی. مثال : از 1000 تا تلویزیون مارک x بیست عددش در یک بازه زمانی مشخص به خدمات پس از فروش مراجعه میکنن ولی مارک y ده عدد مراجعه کننده داره.
در نظر داشته باشید که این رقم ها نسبت به تعداد فروش معمولن به اندازه ای نمیرسه که عمومی بشه. (یعنی همه بفهمن) مگر اینکه کلن یک مدل/کتگوری خاص مشکل اساسی (مشکل طراحی/مونتاژ/تکنولوژی و...) داشته باشه. مثال: ماشین لباسشویی های دایرکت درایو کلن مشکل داشتن:D
موارد زیادی تو این مبحث میتونم مثال بزنم که ثابت میکنه کیفیت لوازم برقی و الکترونیکی در برندهای مختلف بر خلاف تصور یوزر عادی، به هیچ عنوان مثل هم نیست. ولی اینجا صرفن هدفم از گفتن این مسایل اینه که با توجه به شرایط کنونی (مشکلات مالی و تحریم و خدمات پس از فروش به شدت ضعیف و...) در خریدتون تا جایی که میتونید دقت کنید. و سعی کنید از یک سولاخ 2بار گزیده نشید. :D @Arash.RG

حتما QC و كيفيت مونتاژ و حتي سايت هاي مونتاژي برندها باهم فرق داره ولي اينكه بگيم من برند x رو خريدم پس حتما ١٠ سال كار ميكنه نميشه بهش استناد كرد چون من توي هر سه برند رند بازار يا خودم مشكلات ريز و درشت داشتم يا اطرافيانم ديدم مشكل خوردن باز البته كيفيت سري تي وي ها هم باهم فرق داره مثلا رده پايين هاي ال جي كيفيت ساخت خوبي نداره برخلاف سري بالا و اولد هاش ولي باز هم احتمال ايراد كم و بيش هست و بزرگترين برند هاي دنيا تو هر رسته اي هم فراخوان ساليانه دارن.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
این حرف شاید به صورت کلی درست باشه ولی از لحاظ تکنیکی/آماری درست نیست.
من مدتی کارمند یکی از واردکننده های اصلی یک برند معتبر بودم. بنا به اقتضای کاری با دیگر برندها هم تعامل داشتم. ( سونی، ایکس ویژن، الجی، شارپ ) و یکی از وظایفم این بود که نقاط ضعف و قوت (خودمون و) رقبا رو بدونم و در مواردی به فروشنده هامون منتقل کنم. به صورت کلی درصد خرابی یا بهتر بگیم کیفیت ساخت هر برندی، کاملن باهم متفاوته. در بعضی موارد کلیت یک برند. بعضی وقتها هم یک محصول/مدل/کتگوری خاص. به عنوان مثال: اون زمان ماشین ظرفشویی های سامسونگ کیفیت بسیار پایینی داشتند یا بعضی مدلهای مایکروفر/سولاردم الجی درصد خرابیشون بالا بود.
در مورد تلویزیون هم همین موضوع صدق میکنه. یک برند خاص که نمیخام نامشو ببرم (تا یه وقت دوستان کمپانی فن ناراحت نشن)، به صورت کلی درصد خرابی هاش بسیار زیادتر از دیگران بود. این آمار رو یوزر متوجه نمیشه. کاسب های امین حضور اکثرن نمیدونن و اگرم بدونن به مشتری نمیگن، نمایندگی های فروش هم که...:D منتقدین خارجی هم اصولن هیچ اطلاعات خاصی در این باره نمیتونن داشته باشن. کسی اطلاع داره که با خدمات پس از فروش در ارتباط باشه یا به فیدبک ها دسترسی داشته باشه. طبیعی هم هست که اینگونه باشه. چون این اطلاعات در شرایط عادی برای خریدار (در اکثر اوقات) فقط به مقدار ناچیز درصد ریسک رو بالا و پایین می کنه. و هیچ کاربرد دیگه ای براش نداره!
اینم اضافه کنم که منظور از درصد بالای خرابی ، نسبت به دیگر برندهاست نه فروش کلی. مثال : از 1000 تا تلویزیون مارک x بیست عددش در یک بازه زمانی مشخص به خدمات پس از فروش مراجعه میکنن ولی مارک y ده عدد مراجعه کننده داره.
در نظر داشته باشید که این رقم ها نسبت به تعداد فروش معمولن به اندازه ای نمیرسه که عمومی بشه. (یعنی همه بفهمن) مگر اینکه کلن یک مدل/کتگوری خاص مشکل اساسی (مشکل طراحی/مونتاژ/تکنولوژی و...) داشته باشه. مثال: ماشین لباسشویی های دایرکت درایو کلن مشکل داشتن:D
موارد زیادی تو این مبحث میتونم مثال بزنم که ثابت میکنه کیفیت لوازم برقی و الکترونیکی در برندهای مختلف بر خلاف تصور یوزر عادی، به هیچ عنوان مثل هم نیست. ولی اینجا صرفن هدفم از گفتن این مسایل اینه که با توجه به شرایط کنونی (مشکلات مالی و تحریم و خدمات پس از فروش به شدت ضعیف و...) در خریدتون تا جایی که میتونید دقت کنید. و سعی کنید از یک سولاخ 2بار گزیده نشید. :D @Arash.RG
دوست عزیز، بهترین کمکی که به بچه های اینجا می تونی بکنی اینه که اسم اون برند خاص رو بگی...

جمعیت زیادی نیستیم و بچه ها اکثرا زحمت کش هستن و با این قیمت ها و گارانتی ها لازمه خیلی خوب فکرهاشون رو بکنن... دیگه خیلی باید یکی نادان باشه که تو این اوضاع هم دست از فن بازی بر نداره...

البته با مشکلی که برای یکی دیگه از دوستامون تو صفحه های قبل اتفاق افتاده، این چند مین بار هست که اینجا از سونی شکایت میشه و به عنوان کسی که تصویر سونی رو بیشتر می پسندم، بیشتر از قبل از چشمم افتاد...
 
دوست عزیز، بهترین کمکی که به بچه های اینجا می تونی بکنی اینه که اسم اون برند خاص رو بگی...

جمعیت زیادی نیستیم و بچه ها اکثرا زحمت کش هستن و با این قیمت ها و گارانتی ها لازمه خیلی خوب فکرهاشون رو بکنن... دیگه خیلی باید یکی نادان باشه که تو این اوضاع هم دست از فن بازی بر نداره...

البته با مشکلی که برای یکی دیگه از دوستامون تو صفحه های قبل اتفاق افتاده، این چند مین بار هست که اینجا از سونی شکایت میشه و به عنوان کسی که تصویر سونی رو بیشتر می پسندم، بیشتر از قبل از چشمم افتاد...
سونی هنوز هم خرابیش از تمام برند های دیگه کمتره و در مجموع مطمئن تره خریدش
خرابی تلویزیون هم در بیشتر مواقع به استفاده نادرست شخص استفاده کننده بر میگرده ( مثل ضربه خوردن - نوسانات برق - محل قرار گیری نامناسب )
در ضمن کسانی که تلویزیونشون داره کار میکنه که نمیان اینجا اعلام کنن فقط اگر کسی تلویزیونش به مشکل بخوره میاد میگه پس دلیل بر خوب و بد بودن مثلا سونی نیست

نکته مهم : تلویزیون هایی که گارانتی داخلی و شرکتی دارن اکثرشون در داخل مونتاژ میشن و حتی بعضی مدل هاش در سایت رسمی اون شرکت وجود خارجی هم ندارن و در ایران تولید میشن ( مثل بعضی مدل های سامسونگ ) پس میزان خرابی های این ها رو هم باید از مقدار خرابی تلویزیون های تولیدات رسمی اون شرکت ها جدا کرد
 
دوست عزیز، بهترین کمکی که به بچه های اینجا می تونی بکنی اینه که اسم اون برند خاص رو بگی...

جمعیت زیادی نیستیم و بچه ها اکثرا زحمت کش هستن و با این قیمت ها و گارانتی ها لازمه خیلی خوب فکرهاشون رو بکنن... دیگه خیلی باید یکی نادان باشه که تو این اوضاع هم دست از فن بازی بر نداره...

البته با مشکلی که برای یکی دیگه از دوستامون تو صفحه های قبل اتفاق افتاده، این چند مین بار هست که اینجا از سونی شکایت میشه و به عنوان کسی که تصویر سونی رو بیشتر می پسندم، بیشتر از قبل از چشمم افتاد...
اون دوستمون تو خصوصی بهم پیام داد و من هم در حد توانم راهنمایی کردم.
من کاملن حرف شما رو قبول دارم. متاسفانه آدم بعضی وقتها از این "کمپانی فن" ها میترسه. به هرحال من تقریبن همون متنی رو که تو خصوصی به اون دوستمون گفتم اینجا هم میزارم. فقط این نکته روهم در نظر بگیرید که اطلاعات من برای چند سال پیشه. هرچند که به نوعی هنوز مرتبط هستم.
سلام.
منظورم تلویزیون های سونی بود. نسبت خرابیهاش به برندهای دیگه بسیار بالاتر بود. البته یکی از دلایلش هم tv های ریفربش بود که متاسفانه به عنوان tv برندنیو و بدون اطلاع مشتری، به فروش میرسوندن. از اونطرف خدمات پس از فروشش نسبت به سامسونگ و الجی بسیار ابتدایی و ضعیف بود.
اگر بخام یه آمار خیلی کلی بگم، محصولات برقی و الکترونیکی سامسونگ تو ایران بهترین گزینس. کلن سامسونگ ها کیفیت ساخت بسیار بالایی دارن و عمر محصولاتشون بیشتره. قبل از تحریم های اخیر هم الجی پیشرفته ترین خدمات پس از فروش رو داشت و "مونتاژ/فروش/خدمات پس از فروش" به صورت مداوم توسط بازرس های الجی کره (هدکوارتر) تحت نظر بودن. اینکه میگم مداوم یه چیزی میگم یه چیزی میشنوی :D
پیرامون صحبت های شما اینم اضافه کنم که تو این شرایط ما باید هوای همدیگرو داشته باشیم و به هر طریقی که میتونیم بهم کمک کنیم. چون الان خیلی از برندها خدمات پس از فروششون نیمه تعطیل هست. قطعه ندارن که بخان چیزی رو درست کنن. الان زمانیه که باید در خرید خیلی بیشتر از گذشته دقت کرد. مثلن یکی از آشنایان چند وقت پیش میخاست یه یخچال فریزر کمپرسور اینورتر بگیره که خب من از اینکار منصرفش کردم چون در حال حاضر این تصمیم اشتباهیه. دلایلش رو توضیح نمیدم که آف تاپیک نشه. ولی منظورم اینه که چرا وقتی میتونیم به همدیگه کمک نکنیم؟ ما که سهامدار این کمپانی ها نیستیم...
 
سونی هنوز هم خرابیش از تمام برند های دیگه کمتره و در مجموع مطمئن تره خریدش
خرابی تلویزیون هم در بیشتر مواقع به استفاده نادرست شخص استفاده کننده بر میگرده ( مثل ضربه خوردن - نوسانات برق - محل قرار گیری نامناسب )
در ضمن کسانی که تلویزیونشون داره کار میکنه که نمیان اینجا اعلام کنن فقط اگر کسی تلویزیونش به مشکل بخوره میاد میگه پس دلیل بر خوب و بد بودن مثلا سونی نیست

نکته مهم : تلویزیون هایی که گارانتی داخلی و شرکتی دارن اکثرشون در داخل مونتاژ میشن و حتی بعضی مدل هاش در سایت رسمی اون شرکت وجود خارجی هم ندارن و در ایران تولید میشن ( مثل بعضی مدل های سامسونگ ) پس میزان خرابی های این ها رو هم باید از مقدار خرابی تلویزیون های تولیدات رسمی اون شرکت ها جدا کرد
فرمایش شما متین، ولی طبق استدلال شما هم ما شکایت های کمتری از سایر برندها تو همین تاپیک داشتیم. من چند صفحه قبل لیست خرابی هایی که بچه های همینجا از سونی گزارش کرده بودند گذاشتم.

اون دوستمون تو خصوصی بهم پیام داد و من هم در حد توانم راهنمایی کردم.
من کاملن حرف شما رو قبول دارم. متاسفانه آدم بعضی وقتها از این "کمپانی فن" ها میترسه. به هرحال من تقریبن همون متنی رو که تو خصوصی به اون دوستمون گفتم اینجا هم میزارم. فقط این نکته روهم در نظر بگیرید که اطلاعات من برای چند سال پیشه. هرچند که به نوعی هنوز مرتبط هستم.

پیرامون صحبت های شما اینم اضافه کنم که تو این شرایط ما باید هوای همدیگرو داشته باشیم و به هر طریقی که میتونیم بهم کمک کنیم. چون الان خیلی از برندها خدمات پس از فروششون نیمه تعطیل هست. قطعه ندارن که بخان چیزی رو درست کنن. الان زمانیه که باید در خرید خیلی بیشتر از گذشته دقت کرد. مثلن یکی از آشنایان چند وقت پیش میخاست یه یخچال فریزر کمپرسور اینورتر بگیره که خب من از اینکار منصرفش کردم چون در حال حاضر این تصمیم اشتباهیه. دلایلش رو توضیح نمیدم که آف تاپیک نشه. ولی منظورم اینه که چرا وقتی میتونیم به همدیگه کمک نکنیم؟ ما که سهامدار این کمپانی ها نیستیم...
ازت ممنونم دوست عزیزم. راهنمایی مفیدی به من و سایر دوستان کردی.

من هم با پرس و جو و البته تجربه خودم به این نتیجه کم و بیش رسیده بودم.

سر تلویزیون سونی که خریدم و ایراد داشت و دوستان کم و بیش در جریان هستن، طی کش مکش هایی که با فروشنده داشتم، تو گوشیش تصویری نشون داد از یک لیست که ظاهرا از مرکز خاصی بهش رسیده بود، تو اون تلویزیون های تعمیری لیست شده بودن، با ذکر نوع تعمیری که صورت گرفته و درصد کاهش قیمتی که بابت این ایراد بهش خورده. صحبتش این بود که "فروشنده های دیگه اینها رو می خرن و به اسم نو می فروشند، ولی من این کار رو نمی کنم." که البته بیشتر من رو بی اعتماد کرد و با تلویزیون جایگزینی که فرستاده بود و اون هم کاملا مشخص بود که ریفر بود، مشخص شد بی اعتمادی من کاملا به جا بود.
 
فرمایش شما متین، ولی طبق استدلال شما هم ما شکایت های کمتری از سایر برندها تو همین تاپیک داشتیم. من چند صفحه قبل لیست خرابی هایی که بچه های همینجا از سونی گزارش کرده بودند گذاشتم.


ازت ممنونم دوست عزیزم. راهنمایی مفیدی به من و سایر دوستان کردی.

من هم با پرس و جو و البته تجربه خودم به این نتیجه کم و بیش رسیده بودم.

سر تلویزیون سونی که خریدم و ایراد داشت و دوستان کم و بیش در جریان هستن، طی کش مکش هایی که با فروشنده داشتم، تو گوشیش تصویری نشون داد از یک لیست که ظاهرا از مرکز خاصی بهش رسیده بود، تو اون تلویزیون های تعمیری لیست شده بودن، با ذکر نوع تعمیری که صورت گرفته و درصد کاهش قیمتی که بابت این ایراد بهش خورده. صحبتش این بود که "فروشنده های دیگه اینها رو می خرن و به اسم نو می فروشند، ولی من این کار رو نمی کنم." که البته بیشتر من رو بی اعتماد کرد و با تلویزیون جایگزینی که فرستاده بود و اون هم کاملا مشخص بود که ریفر بود، مشخص شد بی اعتمادی من کاملا به جا بود.
خدمت شما عرض کنم اخیرا ( مخصوصا در یک سال گذشته و مخصوصا از زمان شروع کرونا و بسته شدن مرز ) جنسی دیگه به اون صورت وارد بانه نشده و تقریبا تمام جنس ها از بندر گناوه داره وارد میشه
الان اکثر سایت های بانه ای هم توی تهران انبار دارن و جنس رو از گناوه میبرن انبار تهران و برای همین قیمت هاشون نسبت به قبل خیلی افزایش داشته و نزدیک قیمت مغازه دارهای تهران شده و برای همین بود که وقتی بخاطر کرونا ورود و خروج به شهرها هم ممنوع بود به بانه ای ها زنگ میزدی میگفتن مشکلی در تحویل جنس به شما در تهران ندارن !!!
اما مشکل اینه جنس قبل که میومد بانه کاملا مطمئن و با کیفیت بود و آکبند بود اما جنسی که از گناوه وارد میشه اکثرا ریفر یا تعمیری یا کارکرده هستن که آک شدن یا حتی برند جعلی خوردن و اینقدر هم ماهرانه انجام شده که نمیشه فهمید برای همین قیمتشون هم خیلی خیلی پایین تر هست
جنس با گارانتی داخلی هم که مونتاژ داخل هست کامل
در کل دلیل زیاد شدن خرابی ها تلویزیون در این یکی دو سال اخیر همین موضوع بوده
تنها کاری که میشه پیشنهاد داد اینه که حداقل بروز ترین مدل هر برند رو تهیه کنید و سراغ مدل های سال های گذشته که ارزون تره نرید که عواقب خطرناکی داره
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or