جنجال سنتر (فقط پیرامون سرگرمی ها )

ده دقیقه تشویق ایستاده در جشنواره کن بسیار کار چیپی است :D

واقعا کار ادایی هست دست زدن... شما رو نمی دونم... ولی تو مدرسه معلم می گفت بی حرکت وایسید... بعد از سه چهار دقیقه، یک کلافگی و کرختی به سمت پای آدم میومد:دی... حالا فکر کن کلی بزک دوزک کردی... تو اون جو سنگین... ده دقیقه وایسی دست بزنه، که چه؟

واکنش صادقانه من به این افراد حاضر تو کن همون واکنش ادرویت به سیف نیست واست هیچ پارکی هست:دی

ببینید شما هیچی از هنر و تاریخ هنر نمی‌دونید حتی سینما نرفتین و پردشو هم ندیدین همتون ندید بدیدید

View attachment 1000044636.mp4
 
انچارتد 4 بازی قشنگی بود ولی طناب انداختنش به شدت مسخره و چیپ و تخیلی بود.

جوری که طناب مینداخت و اینور و اونور میرفت، اسپایدر من عاجز بود
سرگرم کننده بودن مهمتر از واقعگرایه
 
فراسبایت یکی از قدر ندیده ترین انجین های این صنعت هست... یکی از خفن ترین انجین ها تو ارائه ویژوال... یعنی این دولوپر های لوس داخلی EA اگه بالاسرشون یکی مثل کپکام بود که همه رو با شلاق:دی مجبور به استفاده از RE Engine کرد... می تونستن یکسری اپتیمیایز هایی برای سایر ژانر های دیگه هم براش انجام بدن! هنوز تریلر بتلفرانت تو e3 2015 یادمه که چقدر فک برانداز بود... و خیلی جلوتر از اپیک و انریل روی اسکن محیط های واقعی و استفاده اشون تو یک بازی تاکید داشتن!

و متاسفانه با ماجراهایی که پیش اومد... اپدیت های فراسبایت خیلی محدودتر شد... و واضحا دیگه مثل قبل نیست با سرمایه عظیم هر نسخه اش یک ویژوال عجیب غریب ارائه بده... صرفا اپدیت هایی برا خوده Dice و بازی های اسپورتشون انجام می شه!!!

EA اگر ذره ای عقل داشت... باید این انجین رو اپن سورس می کرد و هزینه لایسنسشو به شدت نسبت به بقیه کم کنه... در عوض است هایی که تردپارتی ها رو انجین می ساختن رو می تونستن به خوده انجین اضافه کنند، بعد از شش هفت سال و عناوین مختلف در ژانر های مختلف، ما الان با یک انجین عجیب غریب تو ارائه ویژوال همراه بودیم!
 
کانتر استرایک یه مولتی پلیر درپیت و دوزاریه.

طرفدار فوتبال بودن کار پوچ و بیهوده و زاقارتیه:دی کل کل فوتبالی هم خیلی چیپه:دی :دی
کسی که فوتبالی نباشه، زندگی رو سه هیچ باخته :|
 
آخرین ویرایش:
فراسبایت یکی از قدر ندیده ترین انجین های این صنعت هست... یکی از خفن ترین انجین ها تو ارائه ویژوال... یعنی این دولوپر های لوس داخلی EA اگه بالاسرشون یکی مثل کپکام بود که همه رو با شلاق:دی مجبور به استفاده از RE Engine کرد... می تونستن یکسری اپتیمیایز هایی برای سایر ژانر های دیگه هم براش انجام بدن! هنوز تریلر بتلفرانت تو e3 2015 یادمه که چقدر فک برانداز بود... و خیلی جلوتر از اپیک و انریل روی اسکن محیط های واقعی و استفاده اشون تو یک بازی تاکید داشتن!

و متاسفانه با ماجراهایی که پیش اومد... اپدیت های فراسبایت خیلی محدودتر شد... و واضحا دیگه مثل قبل نیست با سرمایه عظیم هر نسخه اش یک ویژوال عجیب غریب ارائه بده... صرفا اپدیت هایی برا خوده Dice و بازی های اسپورتشون انجام می شه!!!

EA اگر ذره ای عقل داشت... باید این انجین رو اپن سورس می کرد و هزینه لایسنسشو به شدت نسبت به بقیه کم کنه... در عوض است هایی که تردپارتی ها رو انجین می ساختن رو می تونستن به خوده انجین اضافه کنند، بعد از شش هفت سال و عناوین مختلف در ژانر های مختلف، ما الان با یک انجین عجیب غریب تو ارائه ویژوال همراه بودیم!

فراست بایت یک انجین پیچیده بود، شخصی سازی ایش برای هر استودیو کلی منابع خصوصا استعداد انسانی نیاز داشت که فرضا یه استودیویی که هنری ایش قوی بود نه توان و نه حوصله سر و کله زدن با اون انجین رو داشت

انچارتد 4 بدترین انحصاری تاریخ سونی هست

بوی سوختگی میاد >:)
 
اشاره و کلیک، چرت ترین و دخترانه ترین سبک بازیهای کامپیوتری:D=))

((بجز واکگینگ ددی که تل تیل ساخت و در واقع این سبک رو متحول کرد.:D))

سری The Sims هم همون خاله بازی خودمونه. باورم نمیشه EA با اکسپنشن پک های الکی هنوز تو سال 2025 داره کلی ملت رو میچاپه.:D=))
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or