اخبار مرتبط به PC (سخت افزار و نرم افزار) اینجا قرار گرفته میشه . مباحث متفرقه از جمله vs ، سیاسی و .... ممنوع ـه در صورت تخطی برخورد میشه.
با تشکر
با تشکر
هیچیش مشخص نیست ولی بحث سخت افزاری نداره و مثل dlss نیست که نیاز به هسته جدا داشته باشه و به نوعی آپ اسکیل هست.
خدا از دهنت بشنوه خسته شدیم از 1050 دیگه بازی ها رو نمیکشه بنظرت اگه رمز ارزها بریزه 3080 تو ایران میشه 25 میلیونبا ریزش شدید قیمت اتریوم بزودی زیر 1000 دلار و احتمالا 500 دلار خواهد رسید.
من پیش بینی میکنم هفته اینده فروشنده کارت گرافیک زیاد بشه
1.8 Million
1.8 میلیارد :1.8 Million
این مقدار عدد خیلی زیادی به نظر نمیرسه . منظورش را نفهمیدم من
برای دموی UE5 فکر کنم ۱۶ میلیارد بود
دمو UE5 تا خرخره تنظیمات رو کشیده بودن بالا 1440 30 فریم اجرا میشد اینجا داره 4K و 60 فریم اجرا میشه . البته که این اول راه ـه کلی جا واسه بهینه سازیش هست . کلا از هر طرف که نگاه میکنی بازی سازی داره اسون و آسون تر میشه ! Artist ها مخصوصا ، این نسل عروسی ـه براشونبرای دموی UE5 فکر کنم ۱۶ میلیارد بود
اخه تفاوت 1.8 میلیارد و 16 میلیارد هم خیلی زیادهدمو UE5 تا خرخره تنظیمات رو کشیده بودن بالا 1440 30 فریم اجرا میشد اینجا داره 4K و 60 فریم اجرا میشه . البته که این اول راه ـه کلی جا واسه بهینه سازیش هست . کلا از هر طرف که نگاه میکنی بازی سازی داره اسون و آسون تر میشه ! Artist ها مخصوصا ، این نسل عروسی ـه براشون![]()
البته این مدلی حساب کردن هم زیاد دقیق نیست ما هنوز نمیدونیم تعداد پیکسل ها چقدر رو بار پردازشی اثر میزاره خلاصه نسبت گرفتنش اشتباهه با این حال به نظرم اصلا مهم نیست دموی UE5 چقدر Triangle داشت (بماند که همین 1.8 به نسبت 16 با چشم عادی عمرا قابل تشخیص باشه) نکته مهم قضیه همون One Triangle per Pixel ـه که عملا Artist ها رو از شر انوع و اقسام بهینه سازی تو مبحث تعداد Polygon راحت میکنه و ما رو هم از شر Pop-in شدن ابجکت ها LOL عملا یکی از مراحل بهینه سازی که Level of Detail یا همون LOD باشه به زباله دونی تاریخ می پیونده چون دیگه با این تکنیک سازنده نیاز نیست خودش رو جر بده و انواع و اقسام LOD برا یـ ابجکت بسازه راحت مدل رو شوت میکنه تو بازی (اخه تفاوت 1.۸ میلیارد و ۱۶ میلیارد هم خیلی زیاده
حدود ۹ برابر تفاوت
در حالیکه تفاوت 4k-60 و 1440p-30 چهار و نیم برابر هست (کوالیتی در پرفورمنس)
بگذریم امیدارم تهش ختم بشه به همونی که گفتی ساخت راحت تر بازیها با ویژوال واقع گرایانه