جدید ترین اخبار سخت افزار و نرم افزار بازار PC

NVIDIA RTX 3080 Ti on-shelf by June 3rd, 2021, reviews a day before

As always, NVIDIA is going for a staggered launch with the flagship hard launching on the 3rd of June. The announcement should happen earlier - likely by 31st May


NVIDIA RTX 3070 Ti on-shelf by June 10th, 2021, reviews a day before

The RTX 3070 Ti is going to be available on shelf almost a week after its older brother. Reviews are going to go live a day before.
 
الان این FidelityFX روی کارتایی مثل 580 RX هم هست؟ :D اگه آره که بریم به فکر مانیتور 4k باشیم :D
هیچیش مشخص نیست ولی بحث سخت افزاری نداره و مثل dlss نیست که نیاز به هسته جدا داشته باشه و به نوعی آپ اسکیل هست.
رو نسل قبل میا؟ میتونه بیاد.
شایعه شو گذاشته بودیم که رو کارتای انویدیا ران شده
میزان پرفورمنس؟ معلوم نیست.
یه کوچولو صبر کن، همین ماه احتمالا ریلیز میشه با کارتای 6600
2021-05-21_23-40-57.jpg 2021-05-21_23-40-24.jpg

احتمالا تو computex خبرها زیاده. هم اینتل کارتاشو معرفی کنه.
هم 3080ti و 3070ti میان
و هم super resolution اونجا معرفی میشه ، fidelity fx همین الانم موجوده.
 
با ریزش شدید قیمت اتریوم بزودی زیر 1000 دلار و احتمالا 500 دلار خواهد رسید.

من پیش بینی میکنم هفته اینده فروشنده کارت گرافیک زیاد بشه
خدا از دهنت بشنوه خسته شدیم از 1050 دیگه بازی ها رو نمیکشه بنظرت اگه رمز ارزها بریزه 3080 تو ایران میشه 25 میلیون
 
Last edited by a moderator:
  • Smile
Reactions: manhatan
2021-05-23_22-33-10.jpg 2021-05-23_22-32-53.jpg

چینیه ولی با یه سیستم تقریبا مشابه ، اختلاف سیستم 3080ti و 3090 بیش از 2 هزار و سیصد دلاره.
البته قطعا دلیلش اختلاف قیمت کارت نیست ولی ممکنه یموقع زیر هزار دلار باشه 3080ti. مثلا 900 تا.
 
  • Like
Reactions: {ehsan} and Adam
برای دموی UE5 فکر کنم ۱۶ میلیارد بود
دمو UE5 تا خرخره تنظیمات رو کشیده بودن بالا 1440 30 فریم اجرا میشد اینجا داره 4K و 60 فریم اجرا میشه . البته که این اول راه ـه کلی جا واسه بهینه سازیش هست . کلا از هر طرف که نگاه میکنی بازی سازی داره اسون و آسون تر میشه ! Artist ها مخصوصا ، این نسل عروسی ـه براشون :D
 
آخرین ویرایش:
دمو UE5 تا خرخره تنظیمات رو کشیده بودن بالا 1440 30 فریم اجرا میشد اینجا داره 4K و 60 فریم اجرا میشه . البته که این اول راه ـه کلی جا واسه بهینه سازیش هست . کلا از هر طرف که نگاه میکنی بازی سازی داره اسون و آسون تر میشه ! Artist ها مخصوصا ، این نسل عروسی ـه براشون :D
اخه تفاوت 1.8 میلیارد و 16 میلیارد هم خیلی زیاده
حدود 9 برابر تفاوت
در حالیکه تفاوت 4k-60 و 1440p-30 چهار و نیم برابر هست (ایمیج کوالیتی در پرفورمنس)
تازه این منهای فیچر های دیگه مثل Lumen و غیره هست ‌.
بگذریم امیدارم تهش ختم بشه به همونی که گفتی ساخت راحت تر بازیها با ویژوال واقع گرایانه
 
آخرین ویرایش:
اخه تفاوت 1.۸ میلیارد و ۱۶ میلیارد هم خیلی زیاده
حدود ۹ برابر تفاوت
در حالیکه تفاوت 4k-60 و 1440p-30 چهار و نیم برابر هست (کوالیتی در پرفورمنس)
بگذریم امیدارم تهش ختم بشه به همونی که گفتی ساخت راحت تر بازیها با ویژوال واقع گرایانه
البته این مدلی حساب کردن هم زیاد دقیق نیست ما هنوز نمیدونیم تعداد پیکسل ها چقدر رو بار پردازشی اثر میزاره خلاصه نسبت گرفتنش اشتباهه با این حال به نظرم اصلا مهم نیست دموی UE5 چقدر Triangle داشت (بماند که همین 1.8 به نسبت 16 با چشم عادی عمرا قابل تشخیص باشه) نکته مهم قضیه همون One Triangle per Pixel ـه که عملا Artist ها رو از شر انوع و اقسام بهینه سازی تو مبحث تعداد Polygon راحت میکنه و ما رو هم از شر Pop-in شدن ابجکت ها LOL عملا یکی از مراحل بهینه سازی که Level of Detail یا همون LOD باشه به زباله دونی تاریخ می پیونده چون دیگه با این تکنیک سازنده نیاز نیست خودش رو جر بده و انواع و اقسام LOD برا یـ ابجکت بسازه راحت مدل رو شوت میکنه تو بازی (:D) خود موتور بقیه کارا رو انجام میده .
لپ کلام در آینده سازنده دیگه نیازی به بیک کردن نور نداره نیازی به Normal Map نداره نیازی به LOD نداره و .... خلاصه عروسیه عروسی :D
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • تبلیغات متنی

    Top
    رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or