اخبار مرتبط به PC (سخت افزار و نرم افزار) اینجا قرار گرفته میشه . مباحث متفرقه از جمله vs ، سیاسی و .... ممنوع ـه در صورت تخطی برخورد میشه.
با تشکر
با تشکر
حدود ۱۴ ساعت دیگه جزئیات و نمایش جدیدی از UE5 قراره نمایش داده بشهالبته این مدلی حساب کردن هم زیاد دقیق نیست ما هنوز نمیدونیم تعداد پیکسل ها چقدر رو بار پردازشی اثر میزاره خلاصه نسبت گرفتنش اشتباهه با این حال به نظرم من اصلا مهم نیست دموی UE5 چقدر Triangle داشت (بماند که همین 1.8 به نسبت 16 با چشم عادی عمرا قابل تشخیص باشه) نکته مهم قضیه همون One Triangle per Pixel ـه که عملا Artist ها رو از شر انوع و اقسام بهینه سازی تو مبحث تعداد Polygon راحت میکنه و ما رو هم از شر Pop-in شدن ابجکت ها LOL عملا یکی از مراحل بهینه سازی که Level of Detail یا همون LOD باشه به زباله دونی تاریخ می پیونده چون دیگه با این تکنیک سازنده نیاز نیست خودش رو جر بده و انواع و اقسام LOD برا یـ ابجکت بسازه راحت مدل رو شوت ممیکنه تو بازی () خود موتور بقیه کارا رو انجام میده .
لپ کلام در آینده سازنده دیگه نیازی به بیک کردن نور نداره نیازی به Normal Map نداره نیازی به LOD نداره و .... خلاصه عروسیه عروسی![]()
هنوز کارتهای ساپورت کننده مشخص نیست ولی بخاطر اینکه تا دایرکت 11 رفته. احتمالا رو تمام کارتهای ساپورت کننده دایرکت 12 میاد.FSR is not limited to the latest GPU architectures only! It runs on a large variety of GPUs.
Wide API support for DirectX®12, Vulkan®, and DirectX®11!
برا اینا میاد.تعداد بازیا مشخص نیست ولی میگن ده تا بازی تو اون تاریخ باهاش ریلیز میشن.FidelityFX Super Resolution (FSR) will be supported on RX 6000, RX 5000, RX 500, RX Vega and all AMD APUs. AMD FSR will also work on NVIDIA GPUs, GTX 10 series to current