جاستین ریچمند ND را به مقصد Riot Game ترک کرد

Behrooz

کاربر سایت
Uncharted_4_logo.jpg

Richmond که به عنوان کارگردان Uncharted 4 در ناتی داگ مشغول به کار بود، تایید شده که این استودیو را ترک کرده است.

وی در گفت و گویی با IGN در این خصوص اظهار داشته است: "در واقع این تصمیم خودم بود که استودیو را ترک کنم." وی اضافه کرد: "من عاشق این کمپانی و آدم هاش هستند و مطمئنم که در آتی هم اونا به ساخت بازی های عالیشون ادامه خواهند داد. خبر خوب هم اینه که بعد از بررسی های دقیق به این نتیجه رسیدم که به Riot Games بپیوندم. کارهای خیلی نوآورانه ای دارند انجام میدهند که منم واقعا مشتاقم در کارهاشون سهیم باشم."

قبل از آن نیز وی در نقش کارگردان Uncahrted 3 و همچنین سوپروایزر بخش مولتی پلیر Uncahrted 2 در ND مشغول به کار بود.

[Source]
 
آخرین ویرایش:
تقصیر خود سران استدیو هستش....این طرف روی 3 تا Uncharted کار کرد....برای چی رفت به یه استدیو دیگه؟ بخاطر اینکه خسته شده بود از کار کردن روی یه پروژه تکراری...این رو من توی IGN هم توی بخش کامنت ها گفتم، اینا نیاز دارن این IP لعنتی رو ول کنن هیچ چیزی زیباتر از این Trilogy نمی تونه باشه ولی شورش در میاد، درسته هیچوقت من انتظار ندارم که کیفیت سری بیاد پایین و به قول بعضی متاش بیاد زیر 80-90 (با اینکه اون کسی که متا اسکور رو راه انداخته Can go bugger himself) ولی چه اشکالی داشت که Policy همیشگی خودشون رو پیروی میکردن و به جای اینکه یه IP موفق رو بیش از حد Exploit کنن بیشتر تمرکز رو میگذاشتن روی یه IP جدید....
با همه این تفاسیر من ایمانم رو به این استدیو از دست ندادم، هنوز خیلی نام های بزرگ دیگه توش هستن و که رفتن 2 نفر تاثیری روی کیفیت کارشون نگذاره.
 
Update: Sony has provided a brief statement on the departure of Justin Richmond. "SCEA can confirm Justin Richmond has left Naughty Dog to pursue other opportunities," a Sony representative told us via email. "The development timeline of Uncharted will not be impacted."

 
تقصیر خود سران استدیو هستش....این طرف روی 3 تا Uncharted کار کرد....برای چی رفت به یه استدیو دیگه؟ بخاطر اینکه خسته شده بود از کار کردن روی یه پروژه تکراری...این رو من توی IGN هم توی بخش کامنت ها گفتم، اینا نیاز دارن این IP لعنتی رو ول کنن هیچ چیزی زیباتر از این Trilogy نمی تونه باشه ولی شورش در میاد، درسته هیچوقت من انتظار ندارم که کیفیت سری بیاد پایین و به قول بعضی متاش بیاد زیر 80-90 (با اینکه اون کسی که متا اسکور رو راه انداخته Can go bugger himself) ولی چه اشکالی داشت که Policy همیشگی خودشون رو پیروی میکردن و به جای اینکه یه IP موفق رو بیش از حد Exploit کنن بیشتر تمرکز رو میگذاشتن روی یه IP جدید....
با همه این تفاسیر من ایمانم رو به این استدیو از دست ندادم، هنوز خیلی نام های بزرگ دیگه توش هستن و که رفتن 2 نفر تاثیری روی کیفیت کارشون نگذاره.
calm down ...
اول اینکه ایشون رو 3 تا آنچارتد کار نکردن تازه 2008 وارد استدیو شد و در آنچارتد2 هم فقط در بخش مالتی پلیر نقش داشت . اینکه آنچارتد بتونه بازم ادامه پیدا کنه یا نه اصلا نمیشه راحت نظر داد ! تغییرات همیشه در هر شرایطی باعث پیشرفته مثالم هم RE4 و MGS4 بود ! اصلا IP آنچارتد اینقدر قابل تغییره که خیلی راحت میتونن شخصیت , زمان و داستان بازی رو کلا تغییر بدن ! این قضیه new ip هم که خودمون یکم عادت کردیم همیشه موفق نمیشه و ریسک هست !
 
calm down ...
اول اینکه ایشون رو 3 تا آنچارتد کار نکردن تازه 2008 وارد استدیو شد و در آنچارتد2 هم فقط در بخش مالتی پلیر نقش داشت . اینکه آنچارتد بتونه بازم ادامه پیدا کنه یا نه اصلا نمیشه راحت نظر داد ! تغییرات همیشه در هر شرایطی باعث پیشرفته مثالم هم RE4 و MGS4 بود ! اصلا IP آنچارتد اینقدر قابل تغییره که خیلی راحت میتونن شخصیت , زمان و داستان بازی رو کلا تغییر بدن ! این قضیه new ip هم که خودمون یکم عادت کردیم همیشه موفق نمیشه و ریسک هست !

RE4 مثال خوبی بودش ولی MGS4 نه....با اینکه بازی به شدت قشنگ و قوی بود ولی در عین حال به شدت Goofy و عجیب غریب بود و خیلی از Plot hole هارو به صورت خیلی مسخره ای توضیح دادن...این رو البته میگم در مقایسه با خود سری MGS میگم وگرنه MGS4 با تمام کمبود هایی که نسبت به MGS3 که بهترین بازی توی سری بود از همه بازیهایی که توی سال 2008 عرضه شدن بهتر بود.
شکی نیست که امکان این وجود داره که Uncharted رو یه طوری پیش ببرن که خسته کننده نباشه(گفتم به نظر من امکان اینکه بازی کیفیتش بیاد پایین خیلی خیلی کمه) اصلا اگر Uncharted 4 خط داستانی شخصیت های سری قبلی رو حتما باید ول کنه چون Nathan Drake جیمز باند نیستش که بعد از 10 قسمت بازم جذاب باقی بمونه(همون جیمز باند هم یکی در میون جذابیت داره)

اتفاقا شانس اینکه IP جدید خوب از آب در بیاد بیشتره چون ND همیشه با IP های جدید ایده های جدید رو میارن توی بازی....خوبه بشه توی یه Installment توی IP که 3-4 قسمت داشته هم خلاقیت به کار بست ولی اکثر بازیها چهارم-پنجم و ششم IP های مختلف معمولا گیر کردن توی موفقیت های قسمت های 1 و 2 و بدتر از همه یه بازی وقتی نام Uncharted رو با خودش میکشه یعنی اینکه اگر یه کوچولو ضعیفتر از قبلی ها عمل کنه به چشم من مصرف کننده یه افتضاح خواهد بود....
همین RE5 از لحاظ یه بازی مستقل خیلی قوی بود ولی به عنوان یه Resident Evil یه افتضاح بود....خیلی ها نتونستن از بازی لذت ببرن چونکه از دیدشون بازی Resident Evil نبودش...
 
یه ذره این قضایای اخیر مشکوک نیست؟:-/به نظر میاد به هم مربوط باشن!

مشکوک؟ ؟؟؟؟؟؟!!!!!
اونم یه ذره؟؟؟؟؟؟!!!!!

من کلا با تئوری توطئه میونه ای ندارم ولی دیگه با این همه تعدیل نیرو باید صد در صد خبری تو سونی باشه. منتها متاسفانه کسی چیزی نمیگه
 
یه ذره این قضایای اخیر مشکوک نیست؟:-/به نظر میاد به هم مربوط باشن!

درسته به هم مربوط هستن ! طیق گفته های یه Insider سونی دیگه نمیخواد پروژه های پرخرج و بدون سودی مثل MAG رو تکرار کنه و با احتیاط عمل میکنه و نمیخواد مثل زمان PS3 ضرر کنه و حالا که PS4 خیلی شروع خوبی داشته باید کنترل بهتری رو کار استودیوهای داخلی داشته باشن ! یکی دوتا هم که نیستن ماشالا همشون هم استودیو های بزرگی هستن پس عقلانی به نظر میرسه
قضیه همینه به اوضاع وخیم SONY هم ربطی نداره هنوز ساختمونای زیادی واسه فروش داره سونی نیاز به همدردی هم نیست مرسی
 
^^
این یارو تو گف خیــلی اطلاعات جالبی داده ...
در مورد پروژه Stig گفته 100 میلیون دلار برای سونی خرج ور داشته ! :-o گفته هزینه ی اولیه ی بازی 75 میلیون دلار بود اما بازی افتضاح بوده و سونی برای این که آبروی خودش و Stig نره پروسه ی ساخت بازی رو سه بار ریستارت زده !!!!! و به قول خودش It Sucked Everytime بعد میگه شما جای سونی بودین چی کار می کردین ؟ اخراج نمی کردین ؟! بعد به Stig پیشنهاد داده بره زیر نظر Cory Barlog کار کنه اون هم به خاطر غرورش قبول نکرده و گذاشته رفته . و اینکه بازی شبیه به دستینی بوده بولشتی بیش نیست چون بازی یه تم ترسناک مثل Deadspace داشته !
 
^^
این یارو تو گف خیــلی اطلاعات جالبی داده ...
در مورد پروژه Stig گفته 100 میلیون دلار برای سونی خرج ور داشته ! :-o گفته هزینه ی اولیه ی بازی 75 میلیون دلار بود اما بازی افتضاح بوده و سونی برای این که آبروی خودش و Stig نره پروسه ی ساخت بازی رو سه بار ریستارت زده !!!!! و به قول خودش It Sucked Everytime بعد میگه شما جای سونی بودین چی کار می کردین ؟ اخراج نمی کردین ؟! بعد به Stig پیشنهاد داده بره زیر نظر Cory Barlog کار کنه اون هم به خاطر غرورش قبول نکرده و گذاشته رفته . و اینکه بازی شبیه به دستینی بوده بولشتی بیش نیست چون بازی یه تم ترسناک مثل Deadspace داشته !
ینی اون توییت از سانتا مونیکا و سونی در مورد ریبوت و رستارت مربوط به همین بازی میشه ؟‍! خوبه بعد از سه بار هنوز ناامید نشدن !

اگه واقعا اینجوریه که حق داشتن تو اخراجشون
 
^^
این یارو تو گف خیــلی اطلاعات جالبی داده ...
در مورد پروژه Stig گفته 100 میلیون دلار برای سونی خرج ور داشته ! :-o گفته هزینه ی اولیه ی بازی 75 میلیون دلار بود اما بازی افتضاح بوده و سونی برای این که آبروی خودش و Stig نره پروسه ی ساخت بازی رو سه بار ریستارت زده !!!!! و به قول خودش It Sucked Everytime بعد میگه شما جای سونی بودین چی کار می کردین ؟ اخراج نمی کردین ؟! بعد به Stig پیشنهاد داده بره زیر نظر Cory Barlog کار کنه اون هم به خاطر غرورش قبول نکرده و گذاشته رفته . و اینکه بازی شبیه به دستینی بوده بولشتی بیش نیست چون بازی یه تم ترسناک مثل Deadspace داشته !

قبلاً توی اطلاعات LinkedIn بچه های سانتا مونیکا حرف از انیمیشن ها و Motion Capture با هزینه های خیلی زیاد زده بودن, 100 میلیون دلار هم واقعاً زیاده یعنی سانتا مونیکا باید از همون 2012 پروژه رو کنسل میکرد نه امسال که گندش دراومد, در هر صورت باید یه بازی موفق بسازن تا فقط ضرر های Stig رو جبران کنن :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or