چند تا نکته:
* یکی از قسمتهای تأثیرگذار بازی که بطور مستقیم بهش اشاره نشد، راهروی آخر هتل قبل از مبارزه آخر هستش. جایی که مکالمه جیمز و مری رو میشنویم.
* با توجه به این تحلیل نتیجه میگیریم بهرهبرداری از زندان تولوکا متوقف شده و اون رو تبدیل به موزه کردن.
* تصور شخصی من به این صورت بود که شهر در واقع محلی برای فراخوانی و مجازات گناهکاران هستش اما بازهم با توجه به تحلیل، گنهکارانی به شهر احضار میشوند که یا عمل خود را فراموش یا در ضمیر ناخودآگاهشان آن را انکار کردهاند سپس در برابر عمل خود قرار میگیرند و سرنوشت خود رو رقم میزنند.
در مورد نکات دوم و سوم درست می فرمایید ولی در مورد نکته اول اتفاقا به یادم بود که قرارش بدم و حتی اشکان هم اشاره کرد ولی اینطوری دیگه لوس میشد! می خواستم این نکته و نکات بسیار دیگری که آنها را ذکر نکردم توسط مخاطبان مطرح بشه!
تا پايان قسمت دوم
خيلي عالي بود.و عالي تر اين كه من نسخه دوم بازي رو دو شب پيش تموم كردم و حالا با خوندن اين مقاله خيلي بهتر ميتونم تصوير سازي كنم و داستان رو درك كنم
ولي خداييش اصلا فكر نمكيردم كله مثلثي از خود جيمز الهام گرفته باشه يا حتي ماريا زاييده فكر خود جيمز باشه.
من خودم حدث ميزدم كه لارا بچگيهاي ماري باشه.يا اين كه ماريا به نوعي همون ماري باشه(كه تا حدودي اين حدسم درست بود)
يك سوال هم داشتم:اگه ماري زاده ذهن جيمز هست پس چرا قبل از ورود جميز به شهر واسه خودش يك داستان مجزا داشته؟
با تشكر از تلاشي كه واسه تهيه كردن اين مقاله ميكشي
اول از همه فکر می کنم همه پذیرفتن که ماریا هویت واقعی ای نیز داشته! زمانی که ماریا ابتدای Born from a wish به هوش میاد سراسر روحیه ماریا اصلی رو داره! اغلب ما میدونیم که رقاصه ها یا فاح*ه ها شخصیت شکننده و ضعیفی دارند و به همین علت ابتدای بازی سعی می کنه به جای مقابله با شرایط پیش آمده، دست به خودکشی بزنه. در انتها متوجه میشه سرنوشت او با شخص دیگری پیوند خورده و استقلالی در این زمینه نداره! یعنی به طور خلاصه این قسمت اضافه شونده به ماریا میگه که چه کسی هست و چه هدفی داره!