حالا شما چرا اینقدر حرص میخوری ؟ما نفهمیدیم که U4 باید این راه میرفت و نمیرفت به ورطه تکرار میافتاد فقط اخر از یک طرف این راه باید میرفت از طرف دیگر هیولا و.. نباید حذف میکرد و فضای شاد و فانتری خلاصه بین دو راهی مونده الان دقیقا دوستان تصمیمشون اعلام کنن به نیل دراکمن
فکت نیست ولی این درصد بالای انتخاب کاربرا میتونه بیانگر این باشه که یه بخش تکنفره تقریبا همه چیز تموم برای گیمرا هنوزم خیلی مهمه و اونو به یه عنوان تمام آنلاین حتی از نوع بسیار خوبش ترجیح میدن.پشتیبانی ND هم از U4 آخرای 2016 با بیرون دادن Uncharted4: Survival و امسال با DLC داستانیش به طور شایسته ای ادامه داره و گیمرا نمیتونن از یه عنوان خطی با محیطهای سندباکس گونه بیشتر از این انتظار داشته باشن.
http://www.digitalspy.com/gaming/un...raley-on-the-game-nate-and-the-end-of-an-era/I think that when we set out, we knew we were going to tell a more personal story and that we've evolved our sense of storytelling in games. One of the thing that we learned from doing Uncharted 2 was that we needed to get our set pieces to parallel our story arc and what we were trying to say to the players. We wanted somebody in jeopardy or something at stake when these buildings collapse. If we could go back in time we'd create something more personal.
![]()
Game Informer (US) : Overwatch
با این انتخاب دیگه مطمئننا از نظر خیلی ها تمومه کار (+ انتخابهای قبلی)، الان فک کنم مورد استنادترین مرجع گیمینگ همین گیم اینفورمر باشه، کم دیدم از نقدهای این بازی کسی ایراد بگیره!
بگذریم، اینم یه تن دیگه!
باشه داداش فهمیدیم اورواچ بهترین بازی قرنه![]()
Game Informer (US) : Overwatch
با این انتخاب دیگه مطمئننا از نظر خیلی ها تمومه کار (+ انتخابهای قبلی)، الان فک کنم مورد استنادترین مرجع گیمینگ همین گیم اینفورمر باشه، کم دیدم از نقدهای این بازی کسی ایراد بگیره!
بگذریم، اینم یه تن دیگه!